abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58527894
amanda praat weer over na 22 mei brajen geeft niet echt antwoord erop.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:46:31 #227
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58527896
Die siliconesnol denkt, dat als die RAT wint,deel ik wel mee in de winst,het eerste wat die smerige RAT doet is haar een schop onder haar kont geven,Ze was alleen maar een KOOI Neukertje,maar daar komt die snol nog wel achter.
pi_58527915
brajen heeft weer een visie over dat hij moet vertrekken 15 mei en dan komt er eens temming en dat hij dan terug mag komen ..................................wat een debiel is het ook he.
pi_58527958
amanda zegt dat als brajen weg gaat 15 mei de andere lucht krijgen de andere verstikken onder brajen en amanda zegt ze.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 10:50:40 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_58527970
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef T-lex het volgende:

Toen ze die andere 2 getrokken hadden mocht hij toen die avond de kok kwam ook geen wijn. Dus zal wel kloppen. De combinatie met alcohol zou een maagbloeding kunnen veroorzaken.
Hij vertelde toen dat hij een zware pijnstiller had geslikt, Naproxen.
Die anti-biotica is BS, die geven ze niet preventief.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:50:56 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58527977
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef T-lex het volgende:

[..]

Toen ze die andere 2 getrokken hadden mocht hij toen die avond de kok kwam ook geen wijn. Dus zal wel kloppen. De combinatie met alcohol zou een maagbloeding kunnen veroorzaken.
Ik dacht dat alcohol de werking van penicilline verzwakte... het doel van penicilline is het versterken van je afweersysteem alcohol doet juist het omgekeerde.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:51:14 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58527982
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda zegt dat als brajen weg gaat 15 mei de andere lucht krijgen de andere verstikken onder brajen en amanda zegt ze.

Ja, want Amanda en Brian dragen de kooi. Zonder hen is er helemaal niets te beleven, gebeurt er niets en zijn de dagen ellenlang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58527996
Brian en vooral Amanda lijken al verdrietig te worden bij de gedachte dat misschien één van hun het veld moet ruimen de 15e...en ze alleen achter blijven of alleen naar huis moeten. Kan ik me wel wat voor voorstellen.
pi_58528012
ze heeft nog steeds een blaasontsteking. amanda zei van niet en brajen zegt van wel ojaaa zegt amanda mijn hemel wat een dom wijf.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 10:54:55 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_58528056
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:

Ja, want Amanda en Brian dragen de kooi. Zonder hen is er helemaal niets te beleven, gebeurt er niets en zijn de dagen ellenlang.
Ik hoorde Brian net zeggen: Als ik 15 mei weg moet, is dat een groot verlies.

Ik moest heel snel de toiletpot opzoeken.
― Mark Twain
pi_58528058
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ze heeft nog steeds een blaasontsteking. amanda zei van niet en brajen zegt van wel ojaaa zegt amanda mijn hemel wat een dom wijf.
Is gewoon gewenning hé...op den duur weet je niet beter.
Voor Amanda is het inmiddels normaal dat ze om het half uur de wc moet.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:56:42 #237
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58528081
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda praat weer over na 22 mei brajen geeft niet echt antwoord erop.
Dit is precies de reden waarom ik ervan baal dat B en A nooit inhoudelijk reageren op de vragen van Huub. Voor het spel is het juist interessant om te weten of die verhouding kan van slagen heeft. Als dat niet zo is... dan is het logisch dat de een de ander dumpt.
De hele PP is erop gericht om niet alleen de focus bij Huub neer te leggen. Ik schat zo in dat er een soort kwis komt waarin Claire de minste punten zal halen omdat ze te weinig specifiek vragen over het DGK verleden kan beantwoorden.
Zag Brian vannacht al wel met de radio slepen maar de rest stond blijkbaar nog buiten.
pi_58528095
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Brian en vooral Amanda lijken al verdrietig te worden bij de gedachte dat misschien één van hun het veld moet ruimen de 15e...en ze alleen achter blijven of alleen naar huis moeten. Kan ik me wel wat voor voorstellen.
ja bij amanda zou dat verdriet wel echt zijn bij brajen juist niet
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:58:12 #240
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58528109
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Ik ook.... van de ander kant geld dat ook voor Huub en Claire. Daarbij geniet ik meer van Huub en Claire dan B en A. Jaap is de grote sta in de weg.
Op woensdag 7 mei 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:

[..]

Is gewoon gewenning hé...op den duur weet je niet beter.
Voor Amanda is het inmiddels normaal dat ze om het half uur de wc moet.
weet je dat een langdurige blaasontsteking uit kan lopen op een nierbekontsteking ...die dus levensbedreigend kan zijn.
pi_58528137
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bereid je er maar op voor dat Brian gaat winnen, kijk naar de reguliere uitzending, kijk naar de kranten, kijk naar alle publiciteit van de laatste weken, we worden klaargestoomd om Brian als winnaar te begroeten.

Wat ik na alle tijd niet snap is dat er niemand redacties van kranten, bladen, tv programma's linkjes, youtubefilmpjes, zat bewijs van St Brian, gestuurd heeft.
Sorry alvast NMNS
Maar deze totale a-sociaal laten winnen is een misstap van jewelste.
Hij is gestoord, kan niet normaal praten, is agressief, heeft een lelijke moer en draagt oorbelletjes, wat wil je nog meer?
Koetsiekoetsie met een paardenlul is nog het "normaalst" van al z'n gestoorde dingen.
Het bewijs vind ik in 9 van de 10 gevallen geen hard bewijs. Integendeel, het is veelal subjectief speculatief geneuzel van mensen die niet een eventueel verlies van hun "idool" kunnen en willen aanvaarden. Ieder zogenaamd bewijs kun je ontkrachten/weerleggen. Er zijn veel teveel openstaande vragen.

Die stemming, dat ging dus fout. Maar het deed aan de einduitslag niets af. Claire is gebleven en zou zijn gebleven, ook als die schoonheidsfout niet was gemaakt.

Het hele DGK verhaal is een beetje tot "splinter en balk " verworden, een "hullie zullie" story.

Ik ben overigens één van de eerste die keer op keer "script" of "verhaallijn" geroepen heeft. Eén van de eerste die voorspeld heeft dat de grote vier gewoon in de finale zouden komen (twijfeltje bij Jaap). En ook één van de eerste die onderkend dat het om pecunia gaat, het spel opgeofferd is aan TV maken en dus op de tweede plaats is gekomen.

Wat ik bij voortduring wel bestrijd is het verhaal dat er met twee maten gemeten wordt als het om Huub of Brian gaat. Beiden zijn voor grote sms opbrengsten noodzakelijk en beiden kregen keer op keer hun zin. Beiden hadden er speltechnisch uit moet liggen en beiden zitten er nog. Soms krijgen Brian en Amanda het voordeel van achter, soms Huub. Wie het meest zeurt op het moment, krijgt wat hij wil. Men moet ze allemaal tevreden houden om TV te kunnen blijven maken. Huub, Brian en Amanda lopen naast hun schoenen en ik wens ze straks een hartelijk welkom in de samenleving

Waar ik mij bij voortduring aan stoor is dat het ene feit onder een vergrootglas wordt gelegd en het andere wordt weggemoffeld. Het bij voortduring en continu afschoffelen/afbranden van de ene en het ophemelen van de andere. Stigmatisering en demonisering door de grauwe massa, heel bewust en heel smerig gedaan. Het fragmentarisch weergeven van de werkelijkheid in het voordeel van de één, in het nadeel van de ander.

Helden zijn er daar niet, ze worden door de meute tot held geschreven. Verliezers vind ik ze daar allemaal, verworden tot slaven van een moderne medium. Een bron van opbrengsten voor JdM. En het plebs stinkt erin, stuurt smsjes, zend vliegtuigen en taarten, is verontwaardigd, verongelijkt. Identificatie met de spelers is een feit!

Parallellen met het succes van Wilders en Verdonk komen bij mij op. Moslims zijn slecht, christenen zijn goed. Als het maar lang genoeg geroepen wordt, dan is het schijnbaar waar. Ik vind de massa simpel en simplistisch. Tegen beter weten vasthouden aan strohalmen, aan je idool. Je eigen persoonlijke onvrede projecteren op tegenstanders en daar enorm in doorschieten. Verharding en nog eens verharding.

Mijn gemiddeld eindoordeel, alles afwegend:
Huub een 2
Brian een 4
Amanda een 5
Jaap een 7
Claire een 7
Medewerkers van de Febo een 6
JdM een 1
Streamers een 3

En de boer? Wel, hij ploegde voort......
pi_58528184
Nmns wordt op NL even verward met Mr.D
Is al rechtgezet overigens
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 11:03:40 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_58528207
Amanda verlult zich, ze moet dus morgen afrijden.
― Mark Twain
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:04:10 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528214
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Dat weet de rest ook?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58528219
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ook.... van de ander kant geld dat ook voor Huub en Claire. Daarbij geniet ik meer van Huub en Claire dan B en A. Jaap is de grote sta in de weg.

Van mij mag Jaap ook weg hoor.
Opzich mag ik Jaap meer dan een Huub...maar dat is verrekte moeilijk te zeggen omdat we eigenlijk helemaal niet weten wie Jaap is.
Jaap heeft zichzelf niet of nauwelijks laten zien. En dat past voor mij niet bij het "real-life" concept.
pi_58528231
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Dat was toch al bekend?
pi_58528265
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef BarryK het volgende:

[..]

Dat was toch al bekend?
Op die videochat van H&C is aardig verwarring gezaaid.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 11:06:57 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_58528269
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:

Dat weet de rest ook?
Yep, ze hebben al een plan om Amanda wakker te houden vannacht. Zal wel niet mogen van de FEBO, vrees ik.
― Mark Twain
pi_58528287
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:02 schreef BarryK het volgende:
Nmns wordt op NL even verward met Mr.D
Is al rechtgezet overigens
Goffer......wie komt er op dat idee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: