abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 08:29:51 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_58525471
Mogguh
Leuke nachtcos om terug te lezen, bedankt allemaal. TerrorBrian, om je kapot te lachen.
Even iets anders. Hier het filmpje van wat we al wisten maar toch leuk om de bevestiging te zien.

Opgelicht.

Met dank aan Lambal en NL.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58525599
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 08:29 schreef beequeen het volgende:
Mogguh
Leuke nachtcos om terug te lezen, bedankt allemaal. TerrorBrian, om je kapot te lachen.
Even iets anders. Hier het filmpje van wat we al wisten maar toch leuk om de bevestiging te zien.

Opgelicht.

Amanda heeft in het opgevoerde stukje de haarband van Claire om als ketting
Goedemorgen :W
pi_58525649
quote:
Mogguh

Opgelicht.

Mogguh
En het is ook overduidelijk dat Amanda en Brian staan te acteren, lijkt wel basisschoolniveautoneelstukje
pi_58525657

pi_58525691
\

[ Bericht 100% gewijzigd door TiNo_Flo op 07-05-2008 08:48:20 ]
pi_58525878
quote:
Mogguh

Opgelicht.

Wat acteert Brian super slecht zeg. En Amanda heeft ook lekker veel tekst (NOT). Zou de ruzie na dit geweldige toneelstukje zijn ontstaan door wederzijdse kritiek op elkaars acteerprestatie?

Wat ik overigens wel vreemd vind, is dat er blijkbaar gewoon met de popipoll gekloot kan worden, 43% voor B. dat is zo ongeloofwaardig. Maar het is toch oplichting t.o. de mensen die een sms gestuurd hebben? Lijkt mij. En kan er met de laaste poll weer gekloot worden? Zal wel dan. Want er is alleen een notaris aanwezig bij de puntenverdeling van de bewoners zelf (las ik). En dat is nou weer toevallig totaal overbodig.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 09:04:41 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_58525939
Filmpjes van de chat met Huub en Claire. In het laatste filmpje komt een vraag van Akveor voorbij.

Chat Huub en Claire.

Met dank aan Lambal.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:06:22 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58525973
Geweldig bijlezen!
De terror van Brian is ongeëvenaard. Een appel eten! Scheren! Tandenpoetsen! Met je Bart Smit minifoon de popo onverstaanbaar voorlezen. Je moet het maar durven en je zou het maar moeten ondergaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58525989
Voor iedereen die de laatste (heel erg eerlijke) popipoll nog een keer wil zien.

En toch blijf ik het oplichting vinden t.o.v. de mensen die een sms gestuurd hebben.
pi_58525991
Gm

Ik heb net ook het filmpje bekeken maar je ziet heel duidelijk dat het nep is en zo gemaakt gepraat amanda heeft expres weinig tekst want die kan niks goeds doen zonder zich te verlullen .

De popipoll is voor mij niet verassend omdat ik heb mee gekregen dat vele niet zouden stemmen deze popipoll en ze de sms jes liever bewaarden voor de finale en halve finale dus alleen maar gunstig voor Huub.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58526012
als Huub en Jaap nu slim zijn knallen ze brajen eruit de 15 e en dan gaat amanda welvanzelf mee , met dr arrogantie van haar of jij wint of ik pfffffffffffff die arrogantie gaat haar opbreken omdat ze daar heilig in gelooft.
pi_58526071
Hoi.
Weet Brian al dat Huub een rijbewijs heeft?
Dat filmpje zegt genoeg
pi_58526076
Verschrikkelijke beelden: Brian reageert heul verrast op de uitslag van de popipoll (ja, ja) en bedankt zijn fans

pi_58526117
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:12 schreef Dementor het volgende:
Hoi.
Weet Brian al dat Huub een rijbewijs heeft?
Dat filmpje zegt genoeg
Ja, Huub heeft het rond 3 uur gezegd.
pi_58526125
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Wat was zijn reactie?
pi_58526199
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef Spaarne het volgende:

[..]

ik vond het slecht getimed van Huub omdat gister nog te zeggen dat hij al was geslaagd
pi_58526211
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat was zijn reactie?
ja niet byzonder byster hij sliep al half.
pi_58526222
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat was zijn reactie?
Hij reageerde heel lauw. Huub nodigde Brian uit om een briefje te pakken uit een lade onder de plasma. Brian doet dat niet. Huub pakt het uiteindelijk zelf en leest voor dat hij geslaagd is. Brian reageert alleen met: "Je bent geslaaaaaaaahed." (zo van: nou weten we het wel). En blijft in bed liggen. Daarna proberen H en C om Brian nog even wakker te houden. Lauwe reactie dus. En nee: Brian en Amanda hebben Huub niet gefeliciteerd (schande hm).
pi_58526247
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:13 schreef Spaarne het volgende:
Verschrikkelijke beelden: Brian reageert heul verrast op de uitslag van de popipoll (ja, ja) en bedankt zijn fans

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij is in zo een euforie wat gaat die gast hard vallen als hij niet wint zeg ............o men zorg maar dat er beveiliging op pinkafstand staat.
pi_58526272
Waar blijft Palma???
Goedemorgen :W
pi_58526273
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
als Huub en Jaap nu slim zijn knallen ze brajen eruit de 15 e en dan gaat amanda welvanzelf mee , met dr arrogantie van haar of jij wint of ik pfffffffffffff die arrogantie gaat haar opbreken omdat ze daar heilig in gelooft.
Als Jaap slim is...doet hij dat dus juist niet. Zolang B&A er samen in zitten is een deel van hun stemmen wat van B&A fans af komt over die 2 verdeeld. Dat is voordelig. Als de stemmen voor Brian vrij zouden komen gaan die dus echt nooit naar Jaap. Eerder naar Huub en Amanda....heeft hij zelf dus niks aan.

Waar hij wel wat aan heeft is de stemmen die Huub krijgt. Daar zou best is een groot deel van naar Jaapie kunnen gaan als Huubsel zou moeten vertrekken. Zowiezo van de mensen die het B&A dus juist niet gunnen.

Het beste voor Jaap zou zijn als Huub er uit ligt de 15e...ga er vanuit dat Jaap niet stom is en dat ook inziet.
pi_58526285

De wektijd is ook niet meer wat het geweest is.
pi_58526312
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

hij is in zo een euforie wat gaat die gast hard vallen als hij niet wint zeg ............o men zorg maar dat er beveiliging op pinkafstand staat.
Ik ben bang dat B. niet gaat vallen hoor. Ik ga er nog steeds van uit dat B. wint
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:24:46 #149
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_58526317
Als ze Brian eruit stemmen en Amanda terroriseren dan gaat zij vanzelf de fout in en kan ze er alsnog worden uitgestuurd. Zonder Brian is amanda een projectiel dat ieder moment kan onploffen.
  Admin woensdag 7 mei 2008 @ 09:31:57 #150
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_58526455
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Bereid je er maar op voor dat Brian gaat winnen, kijk naar de reguliere uitzending, kijk naar de kranten, kijk naar alle publiciteit van de laatste weken, we worden klaargestoomd om Brian als winnaar te begroeten.

Wat ik na alle tijd niet snap is dat er niemand redacties van kranten, bladen, tv programma's linkjes, youtubefilmpjes, zat bewijs van St Brian, gestuurd heeft.
Sorry alvast NMNS
Maar deze totale a-sociaal laten winnen is een misstap van jewelste.
Hij is gestoord, kan niet normaal praten, is agressief, heeft een lelijke moer en draagt oorbelletjes, wat wil je nog meer?
Koetsiekoetsie met een paardenlul is nog het "normaalst" van al z'n gestoorde dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 07-05-2008 09:38:53 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')