abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58526476
Brian: weer twee verstandskiezen eruit (gespeeld moe) en nu opeens vrolijk.

En hier moeten wij intrappen
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 09:39:45 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_58526598
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef Dementor het volgende:

Wat heeft die retard geslikt, hij is nog gekker dan anders?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin woensdag 7 mei 2008 @ 09:41:40 #153
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_58526629
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat heeft die retard geslikt, hij is nog gekker dan anders?
Ho, ho, Sint Retard, Dé winnaar van het Gouden Gekkenhuis 2007/2008
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:41:53 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58526633
quote:

Hoeveel verstandskiezen heeft hij eigenlijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58526647
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeveel verstandskiezen heeft hij eigenlijk?
Zoveel als nodig is, ze schuiven gewoon steeds een rij op.
pi_58526654
quote:

Kaakchirurg? Dan lul je echt wel anders. Ook zeer onwaarschijnlijk dat ze er er 2 in 1 keer uithalen want dan zou je bek zo opgezwollen raken dat je stikt.
  Admin woensdag 7 mei 2008 @ 09:44:18 #157
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_58526683
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:42 schreef tipsch het volgende:

[..]

Kaakchirurg? Dan lul je echt wel anders. Ook zeer onwaarschijnlijk dat ze er er 2 in 1 keer uithalen want dan zou je bek zo opgezwollen raken dat je stikt.
Ik was er iig flink ziek van, de dochter, die een kei en keiharde is, was er ook ene week flink beroerd van, kon zelfs aan de codeine.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_58526692
Kortom het is dus dikke bullshit
pi_58526698
wat heeft die tandarts voor verdoving gegeven?
Brian is zo druk.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 09:45:27 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_58526706
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef yvonne het volgende:

Ho, ho, Sint Retard, Dé winnaar van het Gouden Gekkenhuis 2007/2008
Echt hè? Hij hoopt dat hij mensen heeft laten lachen met zijn terror van vannacht, wat een bosmongool.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58526723
Huub: natuurlijk was het te (over gedrag van Brian) maar hij moet zichzelf een houding geven want hij heeft zich gister onsterfelijk voor lul gezet.

pi_58526734
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bereid je er maar op voor dat Brian gaat winnen, kijk naar de reguliere uitzending, kijk naar de kranten, kijk naar alle publiciteit van de laatste weken, we worden klaargestoomd om Brian als winnaar te begroeten.

Wat ik na alle tijd niet snap is dat er niemand redacties van kranten, bladen, tv programma's linkjes, youtubefilmpjes, zat bewijs van St Brian, gestuurd heeft.
Sorry alvast NMNS
Maar deze totale a-sociaal laten winnen is een misstap van jewelste.
Hij is gestoord, kan niet normaal praten, is agressief, heeft een lelijke moer en draagt oorbelletjes, wat wil je nog meer?
Koetsiekoetsie met een paardenlul is nog het "normaalst" van al z'n gestoorde dingen.
Er is best vaak contact opgenomen met media. Eerst door VOL en daarna door NL. De Party heeft wel eens iets overgenomen. Maar tegenwoordig niet meer. Zelfs niet van B. die aan Fries z'n geslacht zit. Vreemd eigenlijk. De uitzendingen van de laatste tijd zijn idd extreem in het voordeel van Brian. Als het maar even kan gooien de makers er flashbacks van Gaby en Huub onder de douche in of Huub die Berga uitscheldt. Dus zelfs als Huub niets heeft gedaan, worden er 'gemene acties van Huub' ingegooid. Van Brian en Fries: geen beeldje! Van Brian die Amanda door de douche sleurt? Ook niet. Brian die Palma uitscheldt? Nee hoor. Dus ik denk ook dat we er maar op moeten rekenen dat para de winnaar wordt.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:46:35 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58526736
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:42 schreef tipsch het volgende:
Bij mij heeft een of andere kaakterrorist er eens drie in een keer uitgehaald. 'Kan makkelijk'. Dat ik vervolgens een week mijn mond amper een cm open kreeg en amper iets kon eten én helse pijnen uit moest staan, was part of the job.
Maar no way dat ik vrolijk flierefluitend van die sadist (where are zie diamonds???) teruhkwam.
pi_58526743
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik was er iig flink ziek van, de dochter, die een kei en keiharde is, was er ook ene week flink beroerd van, kon zelfs aan de codeine.
Ik heb er 2 chirurgisch laten verwijderen. Ze mochten niet beide in 1 keer, want dat zou voor te veel zwellingen zorgen. Ben echt een maand per kies uit de roulatie geweest.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:48:33 #165
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58526784
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:45 schreef Dementor het volgende:
Huub: natuurlijk was het te (over gedrag van Brian) maar hij moet zichzelf een houding geven want hij heeft zich gister onsterfelijk voor lul gezet.

Brian zei nog........ach, een beetje knippen en plakken van hier...........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_58526790
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:46 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik heb er 2 chirurgisch laten verwijderen. Ze mochten niet beide in 1 keer, want dat zou voor te veel zwellingen zorgen. Ben echt een maand per kies uit de roulatie geweest.
Brian is een bikkel.
pi_58526832

Heel verhaal over vannacht. En dat Brian het niet door kon hebben etc.
pi_58526860
Waarom zegt Palma niet gewoon: "wat stond jij ontiegelijk voor lul vannacht Brian, echt, je hebt je zo belachelijk gemaakt"

Maar helaas
pi_58526872
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef T-lex het volgende:

[..]

Als Jaap slim is...doet hij dat dus juist niet. Zolang B&A er samen in zitten is een deel van hun stemmen wat van B&A fans af komt over die 2 verdeeld. Dat is voordelig. Als de stemmen voor Brian vrij zouden komen gaan die dus echt nooit naar Jaap. Eerder naar Huub en Amanda....heeft hij zelf dus niks aan.

Waar hij wel wat aan heeft is de stemmen die Huub krijgt. Daar zou best is een groot deel van naar Jaapie kunnen gaan als Huubsel zou moeten vertrekken. Zowiezo van de mensen die het B&A dus juist niet gunnen.

Het beste voor Jaap zou zijn als Huub er uit ligt de 15e...ga er vanuit dat Jaap niet stom is en dat ook inziet.
Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58526883
Waarom ze er altijd tandartsen en kaakchirurgen ingooien is mij een raadsel. Er zijn toch ook andere dingen te verzinnen. En waarom moet Huub eigenlijk nooit naar de tandarts? Vragen, vragen, vragen ...

Wat ik wel typerend vind is de arrogantie van de programmamakers. Talpa is ten onder gegaan aan hun arrogantie. Nooit wilden ze luisteren naar hun kijkers. De kijkers wilden de sportwedstrijden anders: minder reclame en de belangrijkste wedstrijden eerst. Maar Talpa wist het beter - de kijkers moesten niet zeiken. Gevolg: steeds minder kijkers, minder adverteerders en weg was Talpa. Diezelfde arrogantie zie je ook bij DGK. Talpa/JdM heeft dus niets geleerd van het Talpa debacle.
pi_58526939
quote:

Ik ben bezig stappen te ondernemen tegen mijn kaakchirurg hoe hij mij heeft behandeld terwijl (zie brajen ) dat echter onnodig is geweest ,dus ik eis schadevergoeding wegens onmenselijk leed
pi_58526968
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef Spaarne het volgende:
Waarom ze er altijd tandartsen en kaakchirurgen ingooien is mij een raadsel. Er zijn toch ook andere dingen te verzinnen. En waarom moet Huub eigenlijk nooit naar de tandarts? Vragen, vragen, vragen ...

Wat ik wel typerend vind is de arrogantie van de programmamakers. Talpa is ten onder gegaan aan hun arrogantie. Nooit wilden ze luisteren naar hun kijkers. De kijkers wilden de sportwedstrijden anders: minder reclame en de belangrijkste wedstrijden eerst. Maar Talpa wist het beter - de kijkers moesten niet zeiken. Gevolg: steeds minder kijkers, minder adverteerders en weg was Talpa. Diezelfde arrogantie zie je ook bij DGK. Talpa/JdM heeft dus niets geleerd van het Talpa debacle.
Ik zie het een beetje als linkse kranten/programmamakers, zij weten wel wat goed is voor de kijkers en anderen zijn gewoon onwetend.
pi_58526971
ja ricardo ga jij maar op de wallen staan daar hoor je thuis
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:59:34 #174
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58526984
Ik ben helemaal verbaast dat die RAT de popoll wint,je ziet maar weer je moet alos een RAT door het leven gaan dan kom je er wel.(niet te geloven)
pi_58527035
Laat Nowlive is een detective inhuren die de vertrekkende Brr zo volgt (en ongetwijfeld snel weer Amanda die ook zeer regelmatig de tandarts bezoekt; echt als die zo vaak zich zou wassen als naar de tandarts gaan zou ze niet zo'n jeuk hebben!)
pi_58527050
brajen praat nu net zo walgelijk al kenniet jaja jaaaaa weer die zon bleghhhhhhhhh
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:02:50 #177
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_58527064
Ach ja iedereen is bang voor het geld van John hè.
pi_58527066
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:53 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.
die krijgt tie alleen als ook Brian er nog in zit......... dus maak je geen illusie
pi_58527070
Ik vind b & a het leukste als ze niks zeggen .
pi_58527097
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:02 schreef Desii het volgende:

[..]

die krijgt tie alleen als ook Brian er nog in zit......... dus maak je geen illusie
als brajen eruit ligt de 15 e wint Huub op zijn sloffen.Huub heeft brajen niet nodig voor de finale.
DGK /febo heeft HUUB wel nodig voor de finale
pi_58527123
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:53 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.
En jij moet ook inzien dat Brian ook nergens heen gaat.
Al is het alleen maar zodat er een spannende finale komt....
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:08:58 #182
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58527182
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:46 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Er is best vaak contact opgenomen met media. Eerst door VOL en daarna door NL. De Party heeft wel eens iets overgenomen. Maar tegenwoordig niet meer. Zelfs niet van B. die aan Fries z'n geslacht zit. Vreemd eigenlijk. De uitzendingen van de laatste tijd zijn idd extreem in het voordeel van Brian. Als het maar even kan gooien de makers er flashbacks van Gaby en Huub onder de douche in of Huub die Berga uitscheldt. Dus zelfs als Huub niets heeft gedaan, worden er 'gemene acties van Huub' ingegooid. Van Brian en Fries: geen beeldje! Van Brian die Amanda door de douche sleurt? Ook niet. Brian die Palma uitscheldt? Nee hoor. Dus ik denk ook dat we er maar op moeten rekenen dat para de winnaar wordt.
Het is ook waar ook gisteren op doelde. Huub ging het spel in om alles te geven. Het zorgen dat de medewannabees vertrekken en daar had ie veel voor over: De slinkse Huub. Nu heeft de Febo het spel veranderd en is het een SMS finale geworden. Nu blijven ze Huub slecht neerzetten en blijven constant zoals jij ook zegt oude beelden herhalen.
Ik vind dat niet fair omdat de Febo blijft vasthouden aan de 'slinkse Huub' door allleen de slechte kant van Huub te belichten.
Goedemorgen een ieder.
Waar B en A bijna constant als het perfecte stel neergezet worden blijf je alleen maar de slechte Huub zien. Dat is unfair omdat ik juist vind dat Huub ook veel lieve kanten heeft en daar hoort, nu de finale is veranderd, ook aandacht voor te zijn.
Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef T-lex het volgende:

[..]

Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.
En jij moet ook inzien dat Brian ook nergens heen gaat.
Al is het alleen maar zodat er een spannende finale komt....
ik durf en niks om te verwedden als ik eerlijk ben , meen ik serieus de febo moet toch ook een redelijke optie vinden om brajen op de een of andere manier veilig af te laten vloeien.
pi_58527240
Huub heeft zich gewoon het beste gemanifesteerd binnen het orginele concept van DGK.
pi_58527241

Brian vertelt over de kaakchirurg.
Het klinkt wel echt - want we weten nu dat B. niet kan acteren.
pi_58527252
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is ook waar ook gisteren op doelde. Huub ging het spel in om alles te geven. Het zorgen dat de medewannabees vertrekken en daar had ie veel voor over: De slinkse Huub. Nu heeft de Febo het spel veranderd en is het een SMS finale geworden. Nu blijven ze Huub slecht neerzetten en blijven constant zoals jij ook zegt oude beelden herhalen.
Ik vind dat niet fair omdat de Febo blijft vasthouden aan de 'slinkse Huub' door allleen de slechte kant van Huub te belichten.
Goedemorgen een ieder.
Waar B en A bijna constant als het perfecte stel neergezet worden blijf je alleen maar de slechte Huub zien. Dat is unfair omdat ik juist vind dat Huub ook veel lieve kanten heeft en daar hoort, nu de finale is veranderd, ook aandacht voor te zijn.
Ik ben het zo met jou eens akveor.
pi_58527260

pi_58527275
brajen heeft weer veel praatjes zeg en dan zit hij nu zo te vertellen ja tuurlijk....................... kun je ook zien dat de leugens van amanda tandarts bezoeken niet echt zijn hij is zo terug en amanda is een halve/hele dag weg.
pi_58527281

Claire vindt het verhaal van B. erg eng.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:14:57 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58527287
Wanneer moet Amanda nu eigenlijk op voor haar rijexamen? Morgen?
pi_58527299
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen heeft weer veel praatjes zeg en dan zit hij nu zo te vertellen ja tuurlijk....................... kun je ook zien dat de leugens van amanda tandarts bezoeken niet echt zijn hij is zo terug en amanda is een halve/hele dag weg.
De laatste keer kwam Amanda met een nieuwe pruik/haarstukken van de tandarts terug. Amanda wil niet meer op beeld met haar eigen haar, denk ik.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:16:28 #193
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58527318
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou idd, een kies er uit laten halen geeft wel iets meer problemen dan wat hij laat zien, ik denk dat je 'verstands' kiezen mag zien als synoniem voor therapeut, een sessie angermanagement oid.
be nice or go away
pi_58527327
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
http://nowlive.eu/nieuws/4899

Ga je Lekker LS ?
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:18:56 #195
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58527364
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:14 schreef Copycat het volgende:
Wanneer moet Amanda nu eigenlijk op voor haar rijexamen? Morgen?
Dat is wel waar eerder over werd gesproken, en we weten nu dat terror mag de dag voor een vermeend rijexamen, B&A wisten niet beter dan dat Huub moest afrijden.
be nice or go away
pi_58527366

De diner tafel terror, de schoonmaakdans en ontbijt tafel terror.

Oerend hard.

Zo dat was het weer voor Jaapie.
pi_58527384
misschien schiet ik te ver door, maar ik vraag me af wat zo n zaak bij de rechter zou doen, stemmers en kijkers die moeten betalen voor sms jes en dan op deze manier opgelicht worden.

tuurlijk weet ik wel dat er nooit een rechtzaak zal komen maar ben wel ebnieuwd of zoiets een kans zou maken....

wat t ideen van de febo erachter ook is (misschien nog meer smsjes tijdens de finale generenen) ik stop geen euro meer in dit spel bah
pi_58527399
Brian gaat voor de vorm Huub nog ff wakker maken met de megafoon.
pi_58527408
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:05 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

als brajen eruit ligt de 15 e wint Huub op zijn sloffen.Huub heeft brajen niet nodig voor de finale.
DGK /febo heeft HUUB wel nodig voor de finale
juist daarom heeft de Febo zowel Brian als Huub nodig....... het draait maar om 1 ding " geld"...... hoe dwing je mensen tot veel sms-en; alleen als zowel Brian als Huub er nog inzitten.

Ik kan niet anders dan tot deze conclusie komen, als ik er nuchter en vanuit RTL oogpunt naar kijk

[ Bericht 1% gewijzigd door Desii op 07-05-2008 10:28:04 ]
pi_58527424
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
http://nowlive.eu/nieuws/4899

Ga je Lekker LS ?
ja ik had het gelezen bizarrrrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')