die krijgt tie alleen als ook Brian er nog in zit......... dus maak je geen illusiequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.
als brajen eruit ligt de 15 e wint Huub op zijn sloffen.Huub heeft brajen niet nodig voor de finale.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:02 schreef Desii het volgende:
[..]
die krijgt tie alleen als ook Brian er nog in zit......... dus maak je geen illusie
Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.
Het is ook waar ook gisteren op doelde. Huub ging het spel in om alles te geven. Het zorgen dat de medewannabees vertrekken en daar had ie veel voor over: De slinkse Huub.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:46 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Er is best vaak contact opgenomen met media. Eerst door VOL en daarna door NL. De Party heeft wel eens iets overgenomen. Maar tegenwoordig niet meer. Zelfs niet van B. die aan Fries z'n geslacht zit. Vreemd eigenlijk. De uitzendingen van de laatste tijd zijn idd extreem in het voordeel van Brian. Als het maar even kan gooien de makers er flashbacks van Gaby en Huub onder de douche in of Huub die Berga uitscheldt. Dus zelfs als Huub niets heeft gedaan, worden er 'gemene acties van Huub' ingegooid. Van Brian en Fries: geen beeldje! Van Brian die Amanda door de douche sleurt? Ook niet. Brian die Palma uitscheldt? Nee hoor. Dus ik denk ook dat we er maar op moeten rekenen dat para de winnaar wordt.
ik durf en niks om te verwedden als ik eerlijk ben , meen ik serieusquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.
En jij moet ook inzien dat Brian ook nergens heen gaat.
Al is het alleen maar zodat er een spannende finale komt....
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook waar ook gisteren op doelde. Huub ging het spel in om alles te geven. Het zorgen dat de medewannabees vertrekken en daar had ie veel voor over: De slinkse Huub.Nu heeft de Febo het spel veranderd en is het een SMS finale geworden. Nu blijven ze Huub slecht neerzetten en blijven constant zoals jij ook zegt oude beelden herhalen.
Ik vind dat niet fair omdat de Febo blijft vasthouden aan de 'slinkse Huub' door allleen de slechte kant van Huub te belichten.
Goedemorgen een ieder.
Waar B en A bijna constant als het perfecte stel neergezet worden blijf je alleen maar de slechte Huub zien. Dat is unfair omdat ik juist vind dat Huub ook veel lieve kanten heeft en daar hoort, nu de finale is veranderd, ook aandacht voor te zijn.
De laatste keer kwam Amanda met een nieuwe pruik/haarstukken van de tandarts terug. Amanda wil niet meer op beeld met haar eigen haar, denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen heeft weer veel praatjes zeg en dan zit hij nu zo te vertellen ja tuurlijk....................... kun je ook zien dat de leugens van amanda tandarts bezoeken niet echt zijn hij is zo terug en amanda is een halve/hele dag weg.
Nou idd, een kies er uit laten halen geeft wel iets meer problemen dan wat hij laat zien, ik denk dat je 'verstands' kiezen mag zien als synoniem voor therapeut, een sessie angermanagement oid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was er iig flink ziek van, de dochter, die een kei en keiharde is, was er ook ene week flink beroerd van, kon zelfs aan de codeine.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
http://nowlive.eu/nieuws/4899
Ga je Lekker LS?
Dat is wel waar eerder over werd gesproken, en we weten nu dat terror mag de dag voor een vermeend rijexamen, B&A wisten niet beter dan dat Huub moest afrijden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:14 schreef Copycat het volgende:
Wanneer moet Amanda nu eigenlijk op voor haar rijexamen? Morgen?
juist daarom heeft de Febo zowel Brian als Huub nodig....... het draait maar om 1 ding " geld"...... hoe dwing je mensen tot veel sms-en; alleen als zowel Brian als Huub er nog inzitten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als brajen eruit ligt de 15 e wint Huub op zijn sloffen.Huub heeft brajen niet nodig voor de finale.
DGK /febo heeft HUUB wel nodig voor de finale
ja ik had het gelezen bizarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
http://nowlive.eu/nieuws/4899
Ga je Lekker LS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |