Net zoals Huub in de finale hoort te staan zou ook Brian er in moeten staan. Al gun Ik het Brian voor geen meter. Ik walg gewoon bij het idee dat het zg perfecte stel wel samen de finale mag behalen en dat Claire dan moet vertrekken. Ik gun namelijk het ook Huub om de laatste week samen met zijn vrouw Claire door te mogen brengen en samen naar de finale toe te mogen leven. De weg naar de finale zal altijd met een stelletje zijn. In dat geval ga ik voor Huub en Claire.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.
En jij moet ook inzien dat Brian ook nergens heen gaat.
Al is het alleen maar zodat er een spannende finale komt....
Klopt achter heeft voorgehouden dat Huub vandaag moest afrijden weheheeh.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen zegt we zijn voorgelogen. en ze zijn weer van streams af kut regie
Daar ben ik ook benieuwd naar !quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:20 schreef farscapevr6 het volgende:
misschien schiet ik te ver door, maar ik vraag me af wat zo n zaak bij de rechter zou doen, stemmers en kijkers die moeten betalen voor sms jes en dan op deze manier opgelicht worden.
tuurlijk weet ik wel dat er nooit een rechtzaak zal komen maar ben wel ebnieuwd of zoiets een kans zou maken....
wat t ideen van de febo erachter ook is (misschien nog meer smsjes tijdens de finale generenen) ik stop geen euro meer in dit spel bah
ik doe meequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef trettie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar !
En als iedereen dan mee betaald hoeft het niet zo duur te zijn toch?
Bundelen die krachten en ertegenin!!!!!!!!!!!!!
Ja vastquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef trettie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar !
En als iedereen dan mee betaald hoeft het niet zo duur te zijn toch?
Bundelen die krachten en ertegenin!!!!!!!!!!!!!
Waarvoor krijgt hij anti-biotica?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:28 schreef akveor het volgende:
Brian moet peniciline slikken. Mooi dat betekend dat ie niet mag drinken de komende weken.
Eerste reactie van Tanjaquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
http://nowlive.eu/nieuws/4899
Ga je Lekker LS?
Vandaar dat hij geen feestje wil.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:28 schreef akveor het volgende:
Brian moet peniciline slikken. Mooi dat betekend dat ie niet mag drinken de komende weken.
Denk voor het trekken van z'n verstandskiezen.quote:
tuurlijk ik vraag me nu echt wel af of amanda weet wat respect betekend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie: Je bent de langszittende miljonair en daarom krijg je zoveel respect.
Dat snap ik niet, preventief anti-biotica?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk voor het trekken van z'n verstandskiezen.
Ik dacht te weten dat peniciline niet samen gaat met alcohol.
Toen ze die andere 2 getrokken hadden mocht hij toen die avond de kok kwam ook geen wijn. Dus zal wel kloppen. De combinatie met alcohol zou een maagbloeding kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk voor het trekken van z'n verstandskiezen.
Ik dacht te weten dat peniciline niet samen gaat met alcohol.
Ik heb geen idee... Brian had het over peniciline...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, preventief anti-biotica?
Ze schrijven tegenwoordig al bijna niet meer voor, mijn vriend mocht na 3 weken voor anti biotica komen, als zn voorhoofdsholte ontsteking dan nog niet over was.
hij praat nu zelfs erover als hij vertrekt 15 mei .quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef akveor het volgende:
Als Amanda en Brian samen de finale in mogen vind k dat Huub en Claire dat ook mogen. Ik geniet meer van Huub en Claire dan van Brian en Amanda.
Brian neemt het allemaa; erg rustig op. Te rustig... dat is in mijn ogen niet des Brian's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |