Ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:17 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ananda is nu toch wel leuker geworden vind ik
Kijk eens wat er in de 'echte' (high fashion) modellenwereld zoal rondloopt: Tegenover 1 getint/oosters meisje staan 100 blanke meisjes. En dat niet alleen: Bij voorkeur (donker-)blond en als je wat Oost-Europese trekjes hebt is dat een goede bonus.quote:
Van mij mogen ze er best even mee wachten, ben er een beetje klaar mee. En liever wat langer wachten en een kwalitatief betere serie neerzetten dan overhaast aan een nieuwe beginnen die weer niks is!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef poohy het volgende:
Ik ben benieuwd of er hierna weer zo snel een nieuwe aflevering komt. Dan mogen ze wel wat beter gaan selecteren in ieder geval
je kan je tv natuurlijk ook gewoon uitzetten. dat is er zo fijn aan, je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2008 10:37 schreef Naamah het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er best even mee wachten, ben er een beetje klaar mee. En liever wat langer wachten en een kwalitatief betere serie neerzetten dan overhaast aan een nieuwe beginnen die weer niks is!
ik snap het helemaal, ik heb dat zelf ook hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef Naamah het volgende:
Ja... dat is zo... maaaaar áls het dan is dan wil ik wel kijken, omdat het misschien toch leuk wordt enzo
Jaaa dat weet ik welquote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijk eens wat er in de 'echte' (high fashion) modellenwereld zoal rondloopt: Tegenover 1 getint/oosters meisje staan 100 blanke meisjes. En dat niet alleen: Bij voorkeur (donker-)blond en als je wat Oost-Europese trekjes hebt is dat een goede bonus.
Ik vind het erg discriminerend, maar het is niet anders.
De groepsfoto van de (Nederlandse) Elite Model Look-finalistes van vorig jaar is erg veelzeggend.
[ afbeelding ]
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bleke huid werkt het beste met make-up, je kunt er veel meer verschillende dingen mee doen. Donkere huid ben je sneller gebonden aan een bepaald thema.
Zit Annika daar nou in het midden (4de van links)?quote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijk eens wat er in de 'echte' (high fashion) modellenwereld zoal rondloopt: Tegenover 1 getint/oosters meisje staan 100 blanke meisjes. En dat niet alleen: Bij voorkeur (donker-)blond en als je wat Oost-Europese trekjes hebt is dat een goede bonus.
De groepsfoto van de (Nederlandse) Elite Model Look-finalistes van vorig jaar is erg veelzeggend.
[ afbeelding ]
Het is algemeen bekend dat ze vorig jaar bij de laatste 30 finalistes heeft gezeten, ja. Zoiets staat ook op de Modelmasters-site.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zit Annika daar nou in het midden (4de van links)?
Ok. Ik hou dat soort modellendingetjes niet zo goed bijquote:Op zondag 25 mei 2008 16:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ze vorig jaar bij de laatste 30 finalistes heeft gezeten, ja. Zoiets staat ook op de Modelmasters-site.
Wowquote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou gewoon, kijk in de bladen. Zware wenkbrauwen die omhoog lopen, dollface, maar ook felle kleuren... Op een donkerdere huid valt vaak veel weg. High fashion is kunst, en daar werken ze ook vaak op een wit doek. Voor swimsuit is getint wel weer beter, omdat een getint lichaam beter toont.quote:
Nee daar ben ik het toch niet helemaal mee eens,quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wow
de meeste van deze meiden zijn mooier dan wat er de afgelopen twee series aan HNTM heeft meegedaan.
Nee daar ben ik het toch niet helemaal mee eens,quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wow
de meeste van deze meiden zijn mooier dan wat er de afgelopen twee series aan HNTM heeft meegedaan.
Zo standaard kom ik ze niet op straat tegen.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:29 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het toch niet helemaal mee eens,
Ik vind ze vrij standaard
En echt niet 1 met kort haar. Grote onzin dat ze bij HNTM dus elke keer zo extreem in de make-over moeten. Is iig niet gunstig voor de carriere (in de meeste gevallen)quote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, jottemquote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan de juryleden op bezoek bij de meisjes en zie je hun familie en vrienden enzo
Ja, en...?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:39 schreef Burdie het volgende:
Goh, Ananda werkt op een sociale werkplaats..
Ja hoor...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dat verklaart wel haar bijzondere intelligentie.
Los daarvan, iemand die de leiding heeft over een aantal mensen in een sociale werkplaats..., ach laat ook maar..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:51 schreef Naamah het volgende:
Da's heul geen sociale werkplaats. Da's een meubelmakerij en om daar te werken volg je gewoon een mbo opleiding hoor!
Zo iemand staat geen kastjes te spijkerenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los daarvan, iemand die de leiding heeft over een aantal mensen in een sociale werkplaats..., ach laat ook maar..
In jouw post stel je de intelligentie op hetzelfde niveau als van degenen aan wie je leiding geeft. Waar moet ik jou plaatsen dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo iemand staat geen kastjes te spijkeren.
Heb er zelf stage gelopen.
Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 26 mei 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
En toen was ze blond.
Als jij ze niet zo op straat tegenkomt, zul je toch echt beter om je heen moeten kijken. Deze gezichtjes heb ik al veeeel vaker gezien, op een middelbare school lopen er zat van rond.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zo standaard kom ik ze niet op straat tegen.
Oké een catwalkmodel voldoet aan het beeld wat hierboven staat, Wibramodellen vormen meer een afspiegeling van de straat, neemt niet weg dat ik toch liever naar een catwalkmodel kijk.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
of je hebt koorts of je bent een man
Ja gek he! Ze is net geopereerd en ligt in het ziekenhuisquote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef pleeborstel het volgende:
En Patries ziet zo witjes..
Tijdens de opnames is de ziekte van Crohn bij haar geconstateerd en is ze eraan geholpen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef Miss_S het volgende:
Wat was er met patricia?
Gaat nooit over, en stress kun je dan helemaal niet hebben.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tijdens de opnames is de ziekte van Crohn bij haar geconstateerd en is ze eraan geholpen.
ja heel irritant,quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef pleeborstel het volgende:
Wat doet die Bastiaan toch quasi populair
Ineens voor jou ja. Voor haar is dit gewoon het dagelijkse leven.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef Duizendpootje het volgende:
wat is die Ananda ineens een wilde chick zeg, met haar mannenbaan en piercings!
ik heb trouwens de eerste afleveringen ook niet gezien.
ik zeg dit alleen omdat het mij verbaasd hoor..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ineens voor jou ja. Voor haar is dit gewoon het dagelijkse leven.
Nee hoor, dit meisje wordt de winnaar van "dames in de dop"quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic denk ik![]()
Maar lieverd, dit is het HNTM-topicquote:Op maandag 26 mei 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, dit meisje wordt de winnaar van "dames in de dop"
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar lieverd, dit is het HNTM-topic. Dames in de dop is een deurtje verder, hier om precies te zijn.
Nee 50-50quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef Naamah het volgende:
Bepaalt het publiek nou helemaal wie er gaat winnen dan? Jury niks meer te zeggen? Blegh..
Nee, da's raar inderdaad! Deden ze dat eerst bij de Nederlandse wel? Of alleen bij de Amerikaanse?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:18 schreef Angelof9 het volgende:
Daar komt nog bij dat ze deze serie helemaal geen go-sees gedaan hebben en ze dus geen idee hebben hoe deze meisjes in de markt zullen liggen.
Helemaal mee eens. Ik heb die finale handbalwedstrijd gewoon zitten kijken op een saaie zondagmiddag maar ik heb yvette nooit herkent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind ze allevier regelmatig erg mooi op een foto staan en qua karakter zijn de grootste bitches en sufkutten er al uit, deze vier gun ik allemaal de winst wel. Het maakt me dus eigenlijk niet zoveel uit, maar het liefst zie ik Yvette winnen. Die vind ik het tofst omdat ze het stoerst is: het minst een jankwijf, het minst een tutje. Sporten op hoog niveau is tof en daarbij heeft ze steevast fantastische foto's
Eigenlijk sowieso stom dat je hiervoor kunt stemmen, moeten ze gewoon aan de jury overlaten vind ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef MisterO het volgende:
Het is dus wel zeker dat Patricia mee gaat doen met de finale, anders hadden we nog niet op haar kunnen stemmen.
Ugh, als ze maar niet veel sympathiestemmen krijgt, waardoor ze uiteindelijk zal gaan winnen
Welneee joh hij zat zo lekker hipperdepip te kletsen met zijn hippe vriendenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Angelof9 het volgende:
Heb je hem een rotschop verkocht? En hem een ranzige vieze vette vent genoemd?
Toen ze dat gesprekje had met dinges voor die spiegel en met dat 'ik mag er zijn' enzo liet ze op een gegeven moment wel iets vallen over therapie, dus er is wel 'iets'quote:Op maandag 26 mei 2008 22:14 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien heeft ze die woning gekregen om haar uit die kraakfase te helpen dan. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ze komt verder niet over als iemand met een sociaal probleem of handicap. Volgens mij is ze slimmer dan die andere meiden.
en voor elke dag dat je niet kan werken, gaat er nog wat vanaf. Ja, uitmelkerij is het.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef Angelof9 het volgende:
75.000 voor drie jaar? waardeloos contract! Dat is minder dan ik verdien met m'n kantoorbaan! Ik gun niemand zo'n waardeloos contract.
Nee, Sex in de shity.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
niet de Veronica, want daar staan geloof ik desperate housewives op
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef MisterO het volgende:
Het is dus wel zeker dat Patricia mee gaat doen met de finale, anders hadden we nog niet op haar kunnen stemmen.
Ugh, als ze maar niet veel sympathiestemmen krijgt, waardoor ze uiteindelijk zal gaan winnen
Hahaha ik erger me altijd aan dat smoelwerk van die fotograaf!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik denk idd ook dat tijdens de liveshow de vrouwen naakt moeten poseren voor het publiek en dan kan die fotograaf met zijn uitpuilende borsthaar op geilen.
Ik zou er niet zo heel raar van opkijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef alors het volgende:
Ik ga ook een voorspelling doen.
Ik denk dat ze tijdens de finale op rolschaatsen de catwalk op moeten, sensueel poseren met een travo, en een stand-up comedy stuk moeten presenteren.
De meesten zijn er niet bepaald mooier op geworden bij de metamorfose.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Dit is toch de meest slechte serie van HNTM ooit. Ik kan er niet mee omgaan. Halverwege de uitzendingen loop ik gewoon weg en ga dan andere dingen doen.
Ik vind de meisjes niks, de foto's zijn bagger en de jury is tenenkrommend.
Ik ben een hater.
Ja verwacht je dat echt?? Zal me echt verbazen hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De meesten zijn er niet bepaald mooier op geworden bij de metamorfose.
Als Patricia niet meedoet maandag verwacht ik dat Jennifer wint.
Een beetje oneerbiedig, maar zij is Best of the Rest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja verwacht je dat echt?? Zal me echt verbazen hoor...
Maar ja dan hebben we wel van alles wat gehad qua winnaressen... een blonde, een brunette, een rode en een getinte!
Ja als je het zo uitlegt zit er wel wat in, vind Jennifer ook een leuke meid hoor, en qua lichaam is zij het meest model!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een beetje oneerbiedig, maar zij is Best of the Rest.
Ananda heeft een slechte reputatie en aan één dievegge hebben ze bij MM wel genoeg. Yvette is te gespierd (om het woord vol niet te gebruiken). Patricia..... zij zal -als zij al meedoet- nog niet voldoende hersteld zijn. Blijft Jennifer over die mij als enige is bijgebleven met de catwalk/paaldans.
Waarom willen mensen altijd ALLES weten?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:28 schreef Toeps het volgende:
Ananda, ik weet niet wat het is met haar, maar ze komt zo labiel over. Met 'r aanleunwoning, en sociale werkplaats meubelmakerij, waar ze leenbakker kastjes in elkaar zet. Ik vind het raar, aan de ene kant wordt er wel aandacht besteed aan dingen (ze hadden heul niet hoeven zeggen dat het een aanleunwoning was), maar aan de andere kant wordt er maar weinig uitgelegd. Wáárom woont ze daar? Wat is haar probleem?
het is tv, daarom.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:46 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Waarom willen mensen altijd ALLES weten?
Er bestaat nog altijd zoiets als privacey.
En ik vind haar niet labiel overkomen.
Meer als iemand die het zwaar heeft gehad en nu probeert haar leven op te pakken.
Ben je dan meteen labiel?
Mwah ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
het is tv, daarom.nu dragen ze het wel aan als zielig-reden, 'hier heb je een bandje voor je zelfvertrouwen', hebben het over een aanleunwoning... En dan geen duidelijkheid verschaffen, dat is slechte story-telling!
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:48 schreef sandycoast het volgende:
Ik vind Ananda echt heel mooiik hoop dat zij wint.
en ik vind het juist wel goed van haar dat ze niet al haar problemen zomaar op televisie gooit. als iemand het er liever niet over heeft, dan hoef ik het ook niet te weten. ik erger me juist vaak aan al die huilende ''ik ben zo zielig'' tiepjes.
figuur is aan te werken.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die groene jurk van Daphne
Ik vind Patricia echt geen mooi figuur hebben, geen model.
Ben ik nou heel naief om te denken dat die aanleunwoning gewoon een anti-kraak project is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:28 schreef Toeps het volgende:
Ananda, ik weet niet wat het is met haar, maar ze komt zo labiel over. Met 'r aanleunwoning, en sociale werkplaats meubelmakerij, waar ze leenbakker kastjes in elkaar zet. Ik vind het raar, aan de ene kant wordt er wel aandacht besteed aan dingen (ze hadden heul niet hoeven zeggen dat het een aanleunwoning was), maar aan de andere kant wordt er maar weinig uitgelegd. Wáárom woont ze daar? Wat is haar probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |