Ja hoor...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dat verklaart wel haar bijzondere intelligentie.
Los daarvan, iemand die de leiding heeft over een aantal mensen in een sociale werkplaats..., ach laat ook maar..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:51 schreef Naamah het volgende:
Da's heul geen sociale werkplaats. Da's een meubelmakerij en om daar te werken volg je gewoon een mbo opleiding hoor!
Zo iemand staat geen kastjes te spijkerenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los daarvan, iemand die de leiding heeft over een aantal mensen in een sociale werkplaats..., ach laat ook maar..
In jouw post stel je de intelligentie op hetzelfde niveau als van degenen aan wie je leiding geeft. Waar moet ik jou plaatsen dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo iemand staat geen kastjes te spijkeren.
Heb er zelf stage gelopen.
Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 26 mei 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
En toen was ze blond.
Als jij ze niet zo op straat tegenkomt, zul je toch echt beter om je heen moeten kijken. Deze gezichtjes heb ik al veeeel vaker gezien, op een middelbare school lopen er zat van rond.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zo standaard kom ik ze niet op straat tegen.
Oké een catwalkmodel voldoet aan het beeld wat hierboven staat, Wibramodellen vormen meer een afspiegeling van de straat, neemt niet weg dat ik toch liever naar een catwalkmodel kijk.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
of je hebt koorts of je bent een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |