Ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:17 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ananda is nu toch wel leuker geworden vind ik
Kijk eens wat er in de 'echte' (high fashion) modellenwereld zoal rondloopt: Tegenover 1 getint/oosters meisje staan 100 blanke meisjes. En dat niet alleen: Bij voorkeur (donker-)blond en als je wat Oost-Europese trekjes hebt is dat een goede bonus.quote:
Van mij mogen ze er best even mee wachten, ben er een beetje klaar mee. En liever wat langer wachten en een kwalitatief betere serie neerzetten dan overhaast aan een nieuwe beginnen die weer niks is!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef poohy het volgende:
Ik ben benieuwd of er hierna weer zo snel een nieuwe aflevering komt. Dan mogen ze wel wat beter gaan selecteren in ieder geval
je kan je tv natuurlijk ook gewoon uitzetten. dat is er zo fijn aan, je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2008 10:37 schreef Naamah het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er best even mee wachten, ben er een beetje klaar mee. En liever wat langer wachten en een kwalitatief betere serie neerzetten dan overhaast aan een nieuwe beginnen die weer niks is!
ik snap het helemaal, ik heb dat zelf ook hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef Naamah het volgende:
Ja... dat is zo... maaaaar áls het dan is dan wil ik wel kijken, omdat het misschien toch leuk wordt enzo
Jaaa dat weet ik welquote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijk eens wat er in de 'echte' (high fashion) modellenwereld zoal rondloopt: Tegenover 1 getint/oosters meisje staan 100 blanke meisjes. En dat niet alleen: Bij voorkeur (donker-)blond en als je wat Oost-Europese trekjes hebt is dat een goede bonus.
Ik vind het erg discriminerend, maar het is niet anders.
De groepsfoto van de (Nederlandse) Elite Model Look-finalistes van vorig jaar is erg veelzeggend.
[ afbeelding ]
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bleke huid werkt het beste met make-up, je kunt er veel meer verschillende dingen mee doen. Donkere huid ben je sneller gebonden aan een bepaald thema.
Zit Annika daar nou in het midden (4de van links)?quote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijk eens wat er in de 'echte' (high fashion) modellenwereld zoal rondloopt: Tegenover 1 getint/oosters meisje staan 100 blanke meisjes. En dat niet alleen: Bij voorkeur (donker-)blond en als je wat Oost-Europese trekjes hebt is dat een goede bonus.
De groepsfoto van de (Nederlandse) Elite Model Look-finalistes van vorig jaar is erg veelzeggend.
[ afbeelding ]
Het is algemeen bekend dat ze vorig jaar bij de laatste 30 finalistes heeft gezeten, ja. Zoiets staat ook op de Modelmasters-site.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zit Annika daar nou in het midden (4de van links)?
Ok. Ik hou dat soort modellendingetjes niet zo goed bijquote:Op zondag 25 mei 2008 16:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ze vorig jaar bij de laatste 30 finalistes heeft gezeten, ja. Zoiets staat ook op de Modelmasters-site.
Wowquote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou gewoon, kijk in de bladen. Zware wenkbrauwen die omhoog lopen, dollface, maar ook felle kleuren... Op een donkerdere huid valt vaak veel weg. High fashion is kunst, en daar werken ze ook vaak op een wit doek. Voor swimsuit is getint wel weer beter, omdat een getint lichaam beter toont.quote:
Nee daar ben ik het toch niet helemaal mee eens,quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wow
de meeste van deze meiden zijn mooier dan wat er de afgelopen twee series aan HNTM heeft meegedaan.
Nee daar ben ik het toch niet helemaal mee eens,quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wow
de meeste van deze meiden zijn mooier dan wat er de afgelopen twee series aan HNTM heeft meegedaan.
Zo standaard kom ik ze niet op straat tegen.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:29 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het toch niet helemaal mee eens,
Ik vind ze vrij standaard
En echt niet 1 met kort haar. Grote onzin dat ze bij HNTM dus elke keer zo extreem in de make-over moeten. Is iig niet gunstig voor de carriere (in de meeste gevallen)quote:Op zondag 25 mei 2008 06:16 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, jottemquote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan de juryleden op bezoek bij de meisjes en zie je hun familie en vrienden enzo
Ja, en...?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:39 schreef Burdie het volgende:
Goh, Ananda werkt op een sociale werkplaats..
Ja hoor...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dat verklaart wel haar bijzondere intelligentie.
Los daarvan, iemand die de leiding heeft over een aantal mensen in een sociale werkplaats..., ach laat ook maar..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:51 schreef Naamah het volgende:
Da's heul geen sociale werkplaats. Da's een meubelmakerij en om daar te werken volg je gewoon een mbo opleiding hoor!
Zo iemand staat geen kastjes te spijkerenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los daarvan, iemand die de leiding heeft over een aantal mensen in een sociale werkplaats..., ach laat ook maar..
In jouw post stel je de intelligentie op hetzelfde niveau als van degenen aan wie je leiding geeft. Waar moet ik jou plaatsen dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo iemand staat geen kastjes te spijkeren.
Heb er zelf stage gelopen.
Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 26 mei 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
En toen was ze blond.
Als jij ze niet zo op straat tegenkomt, zul je toch echt beter om je heen moeten kijken. Deze gezichtjes heb ik al veeeel vaker gezien, op een middelbare school lopen er zat van rond.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zo standaard kom ik ze niet op straat tegen.
Oké een catwalkmodel voldoet aan het beeld wat hierboven staat, Wibramodellen vormen meer een afspiegeling van de straat, neemt niet weg dat ik toch liever naar een catwalkmodel kijk.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
of je hebt koorts of je bent een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |