Idd en ze is erg breedgebouwd, ze kan wel afvallen maar smaller zal ze niet worden, het is gewoon nauwelijks vet wat er zit...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Yvette is niet dik, maar gespierd. Patricia is dikker
Ziekte van Crohn, geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef tessie het volgende:
Ik heb niet echt opgelet, maar wat heeft patricia dan?
Wel een model, alleen niet als winnares van dit programma en uberhaupt niet in bladen als Elle en Vogue. Maar in een andere hoek van het modellenvak kan het lukken. Ik zie haar helemaal voor me op zo'n grote poster in de etalage van Hunkemoller. Ze heeft er het lijf en de uitstraling voor (haar tintje kan daar ook in haar voordeel werken, wat bij high fashion weer niet zo is).quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:Jennifer is leuk, maar niet echt een model.
Inderdaad, vreemd. Ik vind die van Ananda wel mooi maar zowel Ananda als Patricia vallen niet op deze foto, er zit geen beweging inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:41 schreef Guppyfriend het volgende:
op de site van HNTM staan bij patricia en ananda andere foto's als in de wedstrijd te zien waren:
http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/640
[offtopic]Nee, wat dat betreft kan je misschien beter de carriere van dit meisje gaan volgen (Nederlands meisje, recentelijk tweede bij de internationale Elite Model look, ik vind haar trouwens erg mooi). Of kijken naar wat Wilma Wakker zoal in haar modellen-stal haalt. Het overgrote deel van 'haar' meiden werkt zich een flinke slag in de rondte en een paar ervan kan je tot de (sub-)top rekenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:Er zit geen 1 model tussen dat echt potentie heeft om uit te groeien tot een topmodel, waar dit programma ook over gaat.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Wel een model, alleen niet als winnares van dit programma en uberhaupt niet in bladen als Elle en Vogue. Maar in een andere hoek van het modellenvak kan het lukken. Ik zie haar helemaal voor me op zo'n grote poster in de etalage van Hunkemoller. Ze heeft er het lijf en de uitstraling voor (haar tintje kan daar ook in haar voordeel werken, wat bij high fashion weer niet zo is).
Bleke huid werkt het beste met make-up, je kunt er veel meer verschillende dingen mee doen. Donkere huid ben je sneller gebonden aan een bepaald thema.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |