niet zielig genoeg denk ikquote:
iddquote:Op maandag 12 mei 2008 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, die hebben heel wat meegemaakt. Maar ik heb geen speeches gezien van Sandy en Cherish. Misschien is hun ellende niet erg genoeg om uit te zenden.
Ja, trieste verhalen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, die hebben heel wat meegemaakt. Maar ik heb geen speeches gezien van Sandy en Cherish. Misschien is hun ellende niet erg genoeg om uit te zenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares is al "bekend". 't Is nl. al maanden geleden opgenomen. Ik weet alleen niet wie er won. Wel iemand die heel erg was opgeknapt. Denk ook Nancy.
[ Bericht 15% gewijzigd door Barca op 12-05-2008 22:59:52 ]Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
Maar goed dat ze het niet begreepquote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef rene90 het volgende:
Die stylist heerlijk, "zo jij dacht vanmorgen om even met een viltstift wenkbrauwen te tekenen"
Je zag er kijken van..wtf...ze snapte het volgens mij eerst ook even niet haha.
Ja zonde, ze ziet er echt best wel goed uit zo!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig hoe die outfit en make-up hun gedrag verandert. Vooral bij Sharon en Michella.
Helaas heeft Sharon later weer die scheepstouwen terug laten zetten.
Prachtig was datquote:Op maandag 12 mei 2008 22:26 schreef Ole het volgende:
Zwitserland, waar is dat ook alweer?
Deel gedaan. Men mag best weten dat de winnares al bekend is. Alleen kan men nu niet direct zien wie er niet gewonnen heeft!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:21 schreef RHCPeter het volgende:
Barca kun je heel je bericht ff spoilerenOf dat een mod dat gaat doen
Ja, schitterend!quote:
Dat doen zo veel mensen fout! Dit soort fouten maken ze wel 10x per zin!quote:
Net als van andere films....quote:Op maandag 12 mei 2008 22:57 schreef rene90 het volgende:
Yolanthe kunnen jullie van onderweg.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://www.danasoft.com/sig/Hendriks.jpg[/img]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef jan1 het volgende:Wie wint er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
Nou ja, het was pas bij het afrekenen dat ze wegliep nadat ze meerdere pogingen had ondernomen om er wat van te maken.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef YPrue het volgende:
In plaats van dat Michella meehelpt in de supermarkt gaat ze buiten zitten wachten en commentaar geven op wat de anderen fout doen, daar heb je wat aan zeg.
Ik vind Sharon stiekum toch best schattig. Ze is best simpel, maar ze komt op mij niet over als een kapsoneswijf, en ze lijkt mij best een lief meisje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Michella is een vervelend wijf.Heeft commentaar op alles en iedereen, maar zelf lukt het ook niet allemaal.
Sharon is niet de snuggerste, maar ze doet haar best, ik vind haar tot nu toe de winnares.
Het enige wat ik weet is dat ze 22 is, uit Den Haag komt en een dochter heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:58 schreef Burdie het volgende:
Hmm, volgens mij ken ik die Nancy ergens van.
Is er meer info over haar bekend?
Vergeet niet dat ze van NIETS IETS proberen te maken en dan denk ik toch dat er met Nancy een kansje is.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:42 schreef Ole het volgende:
Ze hebben wel de domste drie in de finale gezet zeg
oh ja, anders valt er natuurlijk weinig te veranderesnquote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze van NIETS IETS proberen te maken en dan denk ik toch dat er met Nancy een kansje is.
En dat is een understeatmentquote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef RHCPeter het volgende:
Sharon is idd zo dom als het achtereind nvan een varken
Ondanks alles zou ze idd wel lief kunnen zien, maar ja...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Sharon is de liefste. Denk dat er wel hoop voor haar is, ondanks haar domheid. Ze vindt vast wel een leuke kerel die voor haar wil zorgen.
Bedankt Ruud, maar ik had me er zóveel van voorgesteld dus dan is de deceptie des te groterquote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch leuk om jou ook hier te zien
Nee hoor, hier geen script, degene die hier echt wil veranderen scoort puntjesquote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bedankt Ruud, maar ik had me er zóveel van voorgesteld dus dan is de deceptie des te groter
En wéér is niets wat het lijkt![]()
Het zullen toch niet wéér actrices zijn...
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef Ephemera het volgende:
Michella heeft in dit programma geleerd 'haar reet ermee af te vegen'.
Opleiding toch gefaald dus
En bedankt, weer potentieel duizenden euro's verspild aan kamervragen van de PvdDquote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef RHCPeter het volgende:
Sharon is idd zo dom als het achtereind nvan een varken
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:00 schreef -0- het volgende:
[..]
En bedankt, weer potentieel duizenden euro's verspild aan kamervragen van de PvdD
Owja als gehaktdag niet meer magquote:Op maandag 26 mei 2008 22:00 schreef -0- het volgende:
[..]
En bedankt, weer potentieel duizenden euro's verspild aan kamervragen van de PvdD
Ok, je weet dus zeker dat ze écht geen dopje in hun oor hebben?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, hier geen script, degene die hier echt wil veranderen scoort puntjes
Ja, ook datquote:Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, je weet dus zeker dat ze écht geen dopje in hun oor hebben?
Want niets, maar dan ook helemaal niets is wat het lijkt hè...
ze hebben veel meer aanmeldingen gehad dan dat er meegedaan hebben. Een keuze maken uit de aanmeldingen is ook casting.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Mensen die denken dat dit gecaste mensen zijn: think again. Je wilt niet wéten wat een gepeupel dit land bevolkt. Het is een aardige dwarsdoorsnede van de samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |