Het enige wat ik weet is dat ze 22 is, uit Den Haag komt en een dochter heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:58 schreef Burdie het volgende:
Hmm, volgens mij ken ik die Nancy ergens van.
Is er meer info over haar bekend?
Vergeet niet dat ze van NIETS IETS proberen te maken en dan denk ik toch dat er met Nancy een kansje is.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:42 schreef Ole het volgende:
Ze hebben wel de domste drie in de finale gezet zeg
oh ja, anders valt er natuurlijk weinig te veranderesnquote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze van NIETS IETS proberen te maken en dan denk ik toch dat er met Nancy een kansje is.
En dat is een understeatmentquote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef RHCPeter het volgende:
Sharon is idd zo dom als het achtereind nvan een varken
Ondanks alles zou ze idd wel lief kunnen zien, maar ja...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Sharon is de liefste. Denk dat er wel hoop voor haar is, ondanks haar domheid. Ze vindt vast wel een leuke kerel die voor haar wil zorgen.
Bedankt Ruud, maar ik had me er zóveel van voorgesteld dus dan is de deceptie des te groterquote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch leuk om jou ook hier te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |