Whahahaquote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
Jensen : 'Hoeveel eieren zitten er in een dozijn'.
Sharon : 'Uh.' - denkt na - 'Nou, ligt er aan of er 6 of 10 in zo'n pakkie zitten. Je hebt ze ook van 10'
Jensen : - ligt helemaal vlak - 'Het zijn er twaalf.'
Sharon : 'Maar je hebt helemaal geen pakkies van twaalf.'
Morgen gaat het verder met de quiz 22:30 rtl 5quote:Op maandag 5 mei 2008 23:45 schreef donroyco het volgende:
Ik denk dat ik er bij moet geweest zijn om het grappig te vinden..
is de grap niet dat die blondie het woord "doozijn" als "doos eieren" verstond.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
Sharon : 'Uh.' - denkt na - 'Nou, ligt er aan of er 6 of 10 in zo'n pakkie zitten. Je hebt ze ook van 10'
Ik zal er over nadenken, die kwal van een Jensen kan een avondje goed verpesten hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Morgen gaat het verder met de quiz 22:30 rtl 5over de eieren in een dozijn dus.
Nee. Het is geen grap. Die dozen zijn gewoon dom!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is de grap niet dat die blondie het woord "doozijn" als "doos eieren" verstond.
dan is t antwoord nog redelijk snugger
net zo vroeg als Nancy, die is 23 en heeft een dochter van 4quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Pwn_zoon het volgende:
die Michella is 28 en heeft een dochter van 9? die was er dan vroeg bij![]()
Jetsers?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:46 schreef DAMH het volgende:
Die nancy heb kapot lekkere jetsers zie ik nu op rtl.gemist bij jensen,, jesus lekker stout dom wijf
Dat zou ik ook niet weten.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
dat soort nutteloze dingen weten ze wel, maar wie de minister-president van holland is weten ze dan weer niet
ja jeweettogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef Barca het volgende:
Jetsers?
biggie up,, vertel die "mannen lichaam lovers" maar wat ik bedoelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Herald het volgende:
[..]
ja jeweettog
afhangers, airbags, appeltjes, baby's drankkast, balkon, balonnen, basketballen, batsen, bep en toos, bloemkolen, boebels, boezem, bollekettten, bollen, bollie en billie, boobies, boordkanonnen, bos hout voor de deur, bumpers, charmes, citroenen, contragewichten, cups, de, meisjes, doppen, dubbel d, duo's, hans und franz, harry's, joekels, jopen, jugs, klabatsers, knockers, kokosnoten, koplampen, kwaliteiten, kwallen, lappen, lellen, loenzen, loezen, Mamma's, mammen, melkerijen, melkfabriek, melkpotten, melkzwabbers, meloenen, memmen, muggebeten, peren, petatn, pingpongballen, pluspunten, pompelmoezen, potten, prammen, rack, schap, schutsen, sjemoezen, sympathieke uitstraling, talenten, tetten, theezakjes, tieten, tjoepen, toeters, uiers, voorgevel, voorkomen, voortuintje, voorwachters, vruchten
jetsers dus
Gebruik ze voor een medisch experiment!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef Stansfield het volgende:
Wat een geweldige wijven. Te grappig gewoon.
Ohh ik snap het al 2 kleine doosjes.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
www.rtlgemist.nlquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef SeLang het volgende:
Valt dit ergens terug te zien eigenlijk?
Ik heb dat programma uiteraard nog nooit gezien
nah in die show van jensen vond ik ze anders goed overkomen, die tieten that is, zij zelf niet zoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Barca het volgende:
Nou, zulke geweldige airbags heeft Nancy niet. Die anderen, behalve Sharon, hebben grotere. Al zijn die van Sandy lelijk. Maar goed, zij is lelijk vind ik.
Vind ik die van Michella mooier.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:09 schreef DAMH het volgende:
[..]
nah in die show van jensen vond ik ze anders goed overkomen, die tieten that is, zij zelf niet zo
Voor dat soort mensen valt dat mee hoor. In de gemiddelde 'prachtwijk' zijn er hele volksstammen die alleen maar op die manier met elkaar (kunnen) communiceren. Bij voorkeur met veel gevloek, ziektes en krachttermen tussendoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:53 schreef MM-Luna het volgende:
Dat schreeuwen steeds, vermoeiend lijkt mij.
Ik kan me er echt over verbazen hoe dat soort meiden met elkaar communiceren of naja een poging doen tot..quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen valt dat mee hoor. In de gemiddelde 'prachtwijk' zijn er hele volksstammen die alleen maar op die manier met elkaar (kunnen) communiceren. Bij voorkeur met veel gevloek, ziektes en krachttermen tussendoor.
Zo hoorde ik vroegah toen ik nog in het fraaie Utrechtse Zuilen woonde, een keer zo een verlopen Tokkiemoeder tegen haar vervelende etterbakkenkind schreeuwen; 'En nou hou je op, kankerjong!'
Dat was Sharon.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
En wie was nu diegene die in de 'leaders' steeds met d'r blote tetten stond te schudden?
Was dat die Utrechtse met d'r borstvergroting?
Geen doktertje gespeeld?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Svensational het volgende:
En ik heb vroeger nog met Sandy gestoepkrijt.
'Ow! Natuurlijk! Twee kleintjes!!!'quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
Op zich best knap dat ze weet dat 6+6 12 isquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
'Ow! Natuurlijk! Twee kleintjes!!!'
Die ouders hebben waarschijnlijk ook niet het zwarte garen uitgevonden denk ik zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:18 schreef Inca het volgende:
het zal je dochter maar zijn
Volgens mij speelt ze nog steeds met stoepkrijt:quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was Sharon.
En ik heb vroeger nog met Sandy gestoepkrijt.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze nog steeds met stoepkrijt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze nog steeds met stoepkrijt:
[ afbeelding ]
Niet onaardig, zeker die zonder hoofddoek. Maar ze is wel dom!quote:
Dit is het landelijk gemiddelde!quote:Op donderdag 8 mei 2008 04:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Sharon was stoned bij Jensen, dat kan haast niet anders.... zo dom is niemand!
Doe normaal ouwequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet onaardig, zeker die zonder hoofddoek. Maar ze is wel dom!
Geniaal idd, het rijnkanaal ofzo zei ze.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:18 schreef Paaskonijn het volgende:
- Noem 2 oceanen
¤ De Atlantische en de rijn ohnee *kuch**kuch*. De rode zee? Nee dan de atlantische en de egelische ofziets. Of wacht nee het is natuurlijk een strikvraag er is er maar één
Utrech dan hequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Geniaal idd, het rijnkanaal ofzo zei ze.
Die denkt ook, zow dat rijnkanaal hier door utrecht is best groot, dat zal wel een oceaan zijn.
Uiterlijk dan hè? Okay, er zijn er veel mooiere. Jennifer Hoffman bijvoorbeeld!quote:
Ja, en daarna kwam ze met de Egeïsche oceaan. Die bestaat niet. Wel de Egei"sche zee. (Als ik dat correct spel.)quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:08 schreef -0- het volgende:
[..]
Geniaal idd, het rijnkanaal ofzo zei ze.
Die denkt ook, zow dat rijnkanaal hier door utrecht is best groot, dat zal wel een oceaan zijn.
Zo een beetje mollige meid met flinke tieten en een goeie kont kijk ik eerder naar om dan een gratenpakhuis die van voor en achter even plat is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef Barca het volgende:
Uiterlijk dan hè? Okay, er zijn er veel mooiere. Jennifer Hoffman bijvoorbeeld!
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze zat ook de hele tijd als iedereen moest lachen zo heel schaapachtig aan de andere te vragen wat er nou zo grappig was_!
Neem Sandy!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo een beetje mollige meid met flinke tieten en een goeie kont kijk ik eerder naar om dan een gratenpakhuis die van voor en achter even plat is.
Een vriend van mij die vrijgezel is, neemt er in het weekend geregeld zo een ronde dame mee naar huis. Hij vind slanke vrouwen ook mooi, maar wordt hoorniger van een bolletje
Ik kom dagelijks 100 van zulke n00bs tegen. En dat is niet in een kliniek!quote:Op zondag 11 mei 2008 18:46 schreef Dodecahedron het volgende:
Is die Sharon niet hardstikke fake? Zulke mensen bestaan toch niet echt?
hé spuit11 jij ook hier.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef rene90 het volgende:
Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?
-Ligt eraan of je pakkie van zes koopt of pakkie van twaalf, of zo een vierkante, had je nie verwacht he.
Had ik zeker niet verwacht nee, dus hoeveel eieren zitten er in een dozijn, het ligt eraan of je dus zes of twaalf?
-Ja kijk je hebt pakkie van zes pakkie van twaalf en zo een grote van twaalf
Zij denkt natuurlijk doos, dozijn, nou het goede antwoord is twaalf.
-Je hebt helemaal geen doos met twaalf eieren
.....
OOOOHHH twee kleintjes
Serieus, je noemt het Rijnkanaal toch geen oceaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks 100 van zulke n00bs tegen. En dat is niet in een kliniek!
Ik niet, maar die n00bs die ik tegen kom wel!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Serieus, je noemt het Rijnkanaal toch geen oceaan.
Zou heel goed kunnen. Het moet natuurlijk wel kijkers trekken.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb laatst de drie al uitgezonden afleveringen gekeken, leuk progrsamma.Ze zijn wel echt op domheid uitgezocht zeg. Daarom is dat boerse vrouwtje er denk ik ook uitgegaan omdat ze gewoon niet dom en aso genoeg was.
Ik vond haar vanaf aflevering 1 al een kutwijf (lang, zwart haar. Michella geloof ik). Blijkbaar kan ze zelf totaal geen positieve dingen over andere zeggen terwijl andere dat wel bij haar moeten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |