Ik kom dagelijks 100 van zulke n00bs tegen. En dat is niet in een kliniek!quote:Op zondag 11 mei 2008 18:46 schreef Dodecahedron het volgende:
Is die Sharon niet hardstikke fake? Zulke mensen bestaan toch niet echt?
hé spuit11 jij ook hier.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef rene90 het volgende:
Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?
-Ligt eraan of je pakkie van zes koopt of pakkie van twaalf, of zo een vierkante, had je nie verwacht he.
Had ik zeker niet verwacht nee, dus hoeveel eieren zitten er in een dozijn, het ligt eraan of je dus zes of twaalf?
-Ja kijk je hebt pakkie van zes pakkie van twaalf en zo een grote van twaalf
Zij denkt natuurlijk doos, dozijn, nou het goede antwoord is twaalf.
-Je hebt helemaal geen doos met twaalf eieren
.....
OOOOHHH twee kleintjes
Serieus, je noemt het Rijnkanaal toch geen oceaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks 100 van zulke n00bs tegen. En dat is niet in een kliniek!
Ik niet, maar die n00bs die ik tegen kom wel!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Serieus, je noemt het Rijnkanaal toch geen oceaan.
Zou heel goed kunnen. Het moet natuurlijk wel kijkers trekken.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb laatst de drie al uitgezonden afleveringen gekeken, leuk progrsamma.Ze zijn wel echt op domheid uitgezocht zeg. Daarom is dat boerse vrouwtje er denk ik ook uitgegaan omdat ze gewoon niet dom en aso genoeg was.
Ik vond haar vanaf aflevering 1 al een kutwijf (lang, zwart haar. Michella geloof ik). Blijkbaar kan ze zelf totaal geen positieve dingen over andere zeggen terwijl andere dat wel bij haar moeten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |