Hahaha ik erger me altijd aan dat smoelwerk van die fotograaf!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik denk idd ook dat tijdens de liveshow de vrouwen naakt moeten poseren voor het publiek en dan kan die fotograaf met zijn uitpuilende borsthaar op geilen.
Ik zou er niet zo heel raar van opkijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef alors het volgende:
Ik ga ook een voorspelling doen.
Ik denk dat ze tijdens de finale op rolschaatsen de catwalk op moeten, sensueel poseren met een travo, en een stand-up comedy stuk moeten presenteren.
De meesten zijn er niet bepaald mooier op geworden bij de metamorfose.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Dit is toch de meest slechte serie van HNTM ooit. Ik kan er niet mee omgaan. Halverwege de uitzendingen loop ik gewoon weg en ga dan andere dingen doen.
Ik vind de meisjes niks, de foto's zijn bagger en de jury is tenenkrommend.
Ik ben een hater.
Ja verwacht je dat echt?? Zal me echt verbazen hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De meesten zijn er niet bepaald mooier op geworden bij de metamorfose.
Als Patricia niet meedoet maandag verwacht ik dat Jennifer wint.
Een beetje oneerbiedig, maar zij is Best of the Rest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja verwacht je dat echt?? Zal me echt verbazen hoor...
Maar ja dan hebben we wel van alles wat gehad qua winnaressen... een blonde, een brunette, een rode en een getinte!
Ja als je het zo uitlegt zit er wel wat in, vind Jennifer ook een leuke meid hoor, en qua lichaam is zij het meest model!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een beetje oneerbiedig, maar zij is Best of the Rest.
Ananda heeft een slechte reputatie en aan één dievegge hebben ze bij MM wel genoeg. Yvette is te gespierd (om het woord vol niet te gebruiken). Patricia..... zij zal -als zij al meedoet- nog niet voldoende hersteld zijn. Blijft Jennifer over die mij als enige is bijgebleven met de catwalk/paaldans.
Waarom willen mensen altijd ALLES weten?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:28 schreef Toeps het volgende:
Ananda, ik weet niet wat het is met haar, maar ze komt zo labiel over. Met 'r aanleunwoning, en sociale werkplaats meubelmakerij, waar ze leenbakker kastjes in elkaar zet. Ik vind het raar, aan de ene kant wordt er wel aandacht besteed aan dingen (ze hadden heul niet hoeven zeggen dat het een aanleunwoning was), maar aan de andere kant wordt er maar weinig uitgelegd. Wáárom woont ze daar? Wat is haar probleem?
het is tv, daarom.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:46 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Waarom willen mensen altijd ALLES weten?
Er bestaat nog altijd zoiets als privacey.
En ik vind haar niet labiel overkomen.
Meer als iemand die het zwaar heeft gehad en nu probeert haar leven op te pakken.
Ben je dan meteen labiel?
Mwah ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
het is tv, daarom.nu dragen ze het wel aan als zielig-reden, 'hier heb je een bandje voor je zelfvertrouwen', hebben het over een aanleunwoning... En dan geen duidelijkheid verschaffen, dat is slechte story-telling!
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:48 schreef sandycoast het volgende:
Ik vind Ananda echt heel mooiik hoop dat zij wint.
en ik vind het juist wel goed van haar dat ze niet al haar problemen zomaar op televisie gooit. als iemand het er liever niet over heeft, dan hoef ik het ook niet te weten. ik erger me juist vaak aan al die huilende ''ik ben zo zielig'' tiepjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |