Ja gek he! Ze is net geopereerd en ligt in het ziekenhuisquote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef pleeborstel het volgende:
En Patries ziet zo witjes..
Tijdens de opnames is de ziekte van Crohn bij haar geconstateerd en is ze eraan geholpen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef Miss_S het volgende:
Wat was er met patricia?
Gaat nooit over, en stress kun je dan helemaal niet hebben.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tijdens de opnames is de ziekte van Crohn bij haar geconstateerd en is ze eraan geholpen.
ja heel irritant,quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef pleeborstel het volgende:
Wat doet die Bastiaan toch quasi populair
Ineens voor jou ja. Voor haar is dit gewoon het dagelijkse leven.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:53 schreef Duizendpootje het volgende:
wat is die Ananda ineens een wilde chick zeg, met haar mannenbaan en piercings!
ik heb trouwens de eerste afleveringen ook niet gezien.
ik zeg dit alleen omdat het mij verbaasd hoor..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ineens voor jou ja. Voor haar is dit gewoon het dagelijkse leven.
Nee hoor, dit meisje wordt de winnaar van "dames in de dop"quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic denk ik![]()
Maar lieverd, dit is het HNTM-topicquote:Op maandag 26 mei 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, dit meisje wordt de winnaar van "dames in de dop"
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar lieverd, dit is het HNTM-topic. Dames in de dop is een deurtje verder, hier om precies te zijn.
Nee 50-50quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef Naamah het volgende:
Bepaalt het publiek nou helemaal wie er gaat winnen dan? Jury niks meer te zeggen? Blegh..
Nee, da's raar inderdaad! Deden ze dat eerst bij de Nederlandse wel? Of alleen bij de Amerikaanse?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:18 schreef Angelof9 het volgende:
Daar komt nog bij dat ze deze serie helemaal geen go-sees gedaan hebben en ze dus geen idee hebben hoe deze meisjes in de markt zullen liggen.
Helemaal mee eens. Ik heb die finale handbalwedstrijd gewoon zitten kijken op een saaie zondagmiddag maar ik heb yvette nooit herkent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind ze allevier regelmatig erg mooi op een foto staan en qua karakter zijn de grootste bitches en sufkutten er al uit, deze vier gun ik allemaal de winst wel. Het maakt me dus eigenlijk niet zoveel uit, maar het liefst zie ik Yvette winnen. Die vind ik het tofst omdat ze het stoerst is: het minst een jankwijf, het minst een tutje. Sporten op hoog niveau is tof en daarbij heeft ze steevast fantastische foto's
Eigenlijk sowieso stom dat je hiervoor kunt stemmen, moeten ze gewoon aan de jury overlaten vind ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef MisterO het volgende:
Het is dus wel zeker dat Patricia mee gaat doen met de finale, anders hadden we nog niet op haar kunnen stemmen.
Ugh, als ze maar niet veel sympathiestemmen krijgt, waardoor ze uiteindelijk zal gaan winnen
Welneee joh hij zat zo lekker hipperdepip te kletsen met zijn hippe vriendenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Angelof9 het volgende:
Heb je hem een rotschop verkocht? En hem een ranzige vieze vette vent genoemd?
Toen ze dat gesprekje had met dinges voor die spiegel en met dat 'ik mag er zijn' enzo liet ze op een gegeven moment wel iets vallen over therapie, dus er is wel 'iets'quote:Op maandag 26 mei 2008 22:14 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien heeft ze die woning gekregen om haar uit die kraakfase te helpen dan. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ze komt verder niet over als iemand met een sociaal probleem of handicap. Volgens mij is ze slimmer dan die andere meiden.
en voor elke dag dat je niet kan werken, gaat er nog wat vanaf. Ja, uitmelkerij is het.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef Angelof9 het volgende:
75.000 voor drie jaar? waardeloos contract! Dat is minder dan ik verdien met m'n kantoorbaan! Ik gun niemand zo'n waardeloos contract.
Nee, Sex in de shity.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
niet de Veronica, want daar staan geloof ik desperate housewives op
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef MisterO het volgende:
Het is dus wel zeker dat Patricia mee gaat doen met de finale, anders hadden we nog niet op haar kunnen stemmen.
Ugh, als ze maar niet veel sympathiestemmen krijgt, waardoor ze uiteindelijk zal gaan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |