Harde klitten en tepels-actie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire had harde actie in petto, ze wilde naast Chantal gaan liggen als die was gebleven...
Ochtendgriepje zeker...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef Dementor het volgende:
Dellie is ook weer in opperbeste stemming zie ik
Ik schat Claire een tandje of dertig hoger in dan Chantal.....Volgens mij krijgt Claire er geen harde tepels vanquote:
Ik lag op één oor......heb het helaas niet meegekregen.. Maar zoals je het schetst zie ik het wel voor mij. Alleen dat Chantal goede opmerkingen maakt verbaasd mij een beetje...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef T-lex het volgende:
Eigenlijk kon ik Chantal wel waarderen gisteren.
Ze had een paar goeie opmerkingen naar Huub en vooral Claire kreeg geen poot aan de grond.![]()
Dat zorgde er al vrij snel voor dat Huub aardig over de zeik ging.
Ik heb er ook niks van meegekregen en het verbaasd mij ook dat zij rake opmerkingen plaatste, wat mij nog meer verbaasd is dat Huub het blijkbaar niet meer verbaal afkon. maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lag op één oor......heb het helaas niet meegekregen.. Maar zoals je het schetst zie ik het wel voor mij. Alleen dat Chantal goede opmerkingen maakt verbaasd mij een beetje...
Jaap, Amanda en Brian hebben zich in ieder geval kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lag op één oor......heb het helaas niet meegekregen.. Maar zoals je het schetst zie ik het wel voor mij. Alleen dat Chantal goede opmerkingen maakt verbaasd mij een beetje...
Huub was superquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaap, Amanda en Brian hebben zich in ieder geval kostelijk vermaakt.![]()
Heb ze zelf nog niet teruggekeken...maar er zal vast wat bruikbaars tussen zitten.![]()
Populariteit HUUB gedaald door huwelijk met Claire!!
RUZIE HUUB CHANTAL deel 2
RUZIE HUUB CHANTAL LOOPT UIT DE HAND deel3
Dapper hoor van Huub....echt waar. Hij heeft echt wel lef......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb ze zelf nog niet teruggekeken...maar er zal vast wat bruikbaars tussen zitten.![]()
Het is net echt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:18 schreef T-lex het volgende:
B&A doen in de woonkamer ff een dansje![]()
...lekker klef...dus daar geen problemen.
De mensen van VV glijden bijna van hun stoel af zo blij zijn ze met Huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef akveor het volgende:
Huub heeft het gisteren weer geweldig gedaan. De hele VV is zowat aan hem gewijd...
http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.html
Je zou je bijna aanvragen? Was er een feestje dan?
Goedemorgen een ieder.
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niemand hoeft Huub te vernietigen......hij doet het zelf wel.....
Dat zegt meer over de mensen die er zo mee omgaan dan alle akties van Huub in de kooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.
Dat dansje zal wel in de uitzending zo worden geknipt dat het lijkt alsof ze dat dansje gisteravond deden. Net zoals het 'intelligente' gesprek na de ontslagronde die gisteren op televisie was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef akveor het volgende:
Waar B en A gisteren schitterden door aanwezigheid.... moesten ze vanochtend natuurlijk even een verplicht promotiedansje doen. Brian en Amanda het perfecte stel. De perfecte relatie. Ook Huub en Claire lijken zich dat het te realiseren. Hen restte niets anders dan geile klaar-kom-seks. Zelfs tijdens die seks proberen zij B en A te overtreffen.
So true.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen die er zo mee omgaan dan alle akties van Huub in de kooi.
Hoe poëtisch verwoord, wederom.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef mootie het volgende:
Brian: Hij wilde haar over zeik halen, zij gaf daar geen kik in.
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef mootie het volgende:
Het boekje geven vonden B en A helemaal geslaagd!
De natuur heeft je gemist!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe poëtisch verwoord, wederom.
Deze prachtige woorden voeren mijn emoties mee naar ongekende hoogtes. Inspiratie te over voor prachtige teksten. Met dank aan de grootmeester der moderne woordkunst!
Brian denkt dat hij de voice over van DGK is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef MargrietV het volgende:
Hij is Huub en als Brian het over zichzelf heeft, voegt hij altijd zijn eigen naam toe... Brian... zegt... Hoe debiel ben je dan!
Gewoon lachend.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?
Bana.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Nou...daar is Wicardo in z'n Spido hoor.![]()
Zet de streams maar ff uit anders krijg ik m'n lunch straks niet weg.
Jaja. Zich groothouden voor de buitenwereld. Maar diep van binnen plengden ze bittere tranen vanwege deze diss der dissen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef mootie het volgende:
Gewoon lachend.
Daar ben ik ook wel bang voor, met zijn domme ongenunanceerde uitspraken zijn er altijd wel mensen die denken "Die is voor mij".quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.
Van binnen gingen ze stuk, dat zagen B en A natuurlijk meteen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Zich groothouden voor de buitenwereld. Maar diep van binnen plengden ze bittere tranen vanwege deze diss der dissen!
Toch?
Rico denkt aan zijn rommelmarktwaarde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:46 schreef MargrietV het volgende:
Waar Ricardo zich steeds mee bemoeit, is werkelijk niet te filmen. Hij is geen speler.
'bemoeien' is Wicawdo's middle-name !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:46 schreef MargrietV het volgende:
Waar Ricardo zich steeds mee bemoeit, is werkelijk niet te filmen. Hij is geen speler.
Dan zouden ze wel soepel het einde in glijden, als je niet te veel op taalfoutjes let.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian denkt dat hij de voice over van DGK is.
Jaap ligt er ook niet wakker van. Die denkt ook van "Laat Huub zichzelf maar lekker naar beneden halen, dat komt mij wel goed uit"quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:48 schreef Desii het volgende:
Heb even 5 minuten naar Brian geluisterd en was weer genoeg
Als iemand al laat doorschemeren tegen hun te zijn wordt er al gedreigd met ontslag; Chantal heeft zich duidelijk uitgesproken tegen Huub&Claire (meerdere keren) en zij wilde terror op Claire; krijgt ze toch terror.
En dat Jaap net doet of hij het erg vind van Chantal....... laat me niet lachen zeg, de date van Eric is om minder weggepest en op een veel hardere manier
Huub kon er wel om lachen en gaf ze een boks... Claire zei niet veelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?
In de vorige COS zag ik dat je je beter voelt, perfect!quote:
Ik kan dat op die 2 filmpjes ook niet terugvinden, maar misschien staat het niet op die filmpjes? Of was dat alles? Het valt me trouwens ook nog mee hoe Huub over haar dode moeder praat, ik bedoel, dat heeft ie weleens erger gedaan. Nou vind ik dat sowieso erg triest, maar goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even de filmpjes terug gekeken, Chantal zegt helemaal niet zoveel verkeerd voor zover ik het kan beoordelen....
Dat heeft ie ook erger gedaan....tegen een tegenspeler, niet bij gasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan dat op die 2 filmpjes ook niet terugvinden, maar misschien staat het niet op die filmpjes? Of was dat alles? Het valt me trouwens ook nog mee hoe Huub over haar dode moeder praat, ik bedoel, dat heeft ie weleens erger gedaan. Nou vind ik dat sowieso erg triest, maar goed.
Klopt, dat is ook wel een verschil, voor mij dan, maar Huub is Huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook erger gedaan....tegen een tegenspeler, niet bij gasten.
En kan meteen een hard pistoletje eten, als je echt last hebt van je mond is dat toch wel enigzins wonderbaarlijk te noemen idd, misschien dat hij gewoon zo'n hoge pijngrens heeft?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:55 schreef Dementor het volgende:
Brian moet morgen weer naar de kaakchirurg, ik wil daar ook het telefoonnummer van hebben want Brian komt altijd lachend terug.
Precies, Amanda ziet Brian er namelijk ook voor aan om nog gewoon rond te lopen als zn been is gebroken dus dan stelt een pistoletje eten na een bezoek aan de kaakchirurg niks voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kan meteen een hard pistoletje eten, als je echt last hebt van je mond is dat toch wel enigzins wonderbaarlijk te noemen idd, misschien dat hij gewoon zo'n hoge pijngrens heeft?![]()
Ik zou me eerdere kunnen voorstellen dat de Antiliaanse gemeenschap ietwat teleurgesteld is in Brian. Een man met zoveel talenten, die zoveel voor hun gemeenschap zou kunnen betekenen heeft nog steeds zijn kandidatuur niet uitgesproken voor het Antiliaanse premierschap. Ongetwijfeld ook een van de geweldige verborgen kwaliteiten van Brian is leiderschap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:52 schreef MargrietV het volgende:
En hoe zet Brian zich voor gek met zijn zgn Antilliaanse accent. De Antilliaanse gemeenschap heeft hem al uitgekotst.
In welke krant stond dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:52 schreef MargrietV het volgende:
En hoe zet Brian zich voor gek met zijn zgn Antilliaanse accent. De Antilliaanse gemeenschap heeft hem al uitgekotst.
(offtopic) Ik ga na 2 weken binnen liggen (I look like a spookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In de vorige COS zag ik dat je je beter voelt, perfect!![]()
Nee, dat is Huub, die met voorkeurstemmen in de tweede kamer wel denkt Nederland te kunnen redden van de ondergang.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou me eerdere kunnen voorstellen dat de Antiliaanse gemeenschap ietwat teleurgesteld is in Brian. Een man met zoveel talenten, die zoveel voor hun gemeenschap zou kunnen betekenen heeft nog steeds zijn kandidatuur niet uitgesproken voor het Antiliaanse premierschap. Ongetwijfeld ook een van de geweldige verborgen kwaliteiten van Brian is leiderschap.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat is Huub, die met voorkeurstemmen in de tweede kamer wel denkt Nederland te kunnen redden van de ondergang.....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dansje zal wel in de uitzending zo worden geknipt dat het lijkt alsof ze dat dansje gisteravond deden. Net zoals het 'intelligente' gesprek na de ontslagronde die gisteren op televisie was.
Hopelijk heeft Amanda dan wel dezelfde kleding aan en sieraden om, zodat ze dit keer geen continuïteitsfoutje maken.
't Wordt tijd dat T-Lex hem op gaat zoeken en hem dat gaat vertellenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:04 schreef PeterNB het volgende:
ONTOPIC: Dat gezelfverheerlijk van brian word ik echt eng van !!
Zelfs daaruit blijkt maar weer dat Hupert in alles op Brian wil lijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat is Huub, die met voorkeurstemmen in de tweede kamer wel denkt Nederland te kunnen redden van de ondergang.....
M'n zwembroek ligt al klaar...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat T-Lex hem op gaat zoeken en hem dat gaat vertellen
Serieus waar, je mag toch hopen dat zowel Brian als Huub niet dat geld winnen. Ze denken waarachtig dat ze God zijn en ze verliezen hun schoenen uit het oog, zo ver lopen ze er dan naast...quote:
Brian heeft zijn schoenen al een lange tijd geleden verstopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus waar, je mag toch hopen dat zowel Brian als Huub niet dat geld winnen. Ze denken waarachtig dat ze God zijn en ze verliezen hun schoenen uit het oog, zo ver lopen ze er dan naast...
Ik had gisteren een stukje van DGK opgenomem omdat ik HNTM niet kon zien en mijn vcr niet kan instellen en dus bij het weggaan de videorecorder moest inschakelen en vannacht een stukje gekeken waarin dat toneelstukje na de ontslagronde te zien was. En plots had Amanda een andere ketting omquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef Prosac het volgende:
![]()
zijn ze al zo laks en wanhopig geworden daar achter?
Yup, dat kon nog wel eens een probleem worden. Tegen de tijd dat ze er achter komen hoe raar ze zijn geweest, zijn we helaas al drie jaar verder (minstens). Ik denk dat het voor iedereen het beste is als Jaap gewoon wint.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus waar, je mag toch hopen dat zowel Brian als Huub niet dat geld winnen. Ze denken waarachtig dat ze God zijn en ze verliezen hun schoenen uit het oog, zo ver lopen ze er dan naast...
Jaap, ken je me nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe Jaap de groeten van mij Lex....![]()
Mooi zo, Veel plezier dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(offtopic) Ik ga na 2 weken binnen liggen (I look like a spook) straks een stukje met
de motor rijden. Ik heb er helemaal zin an![]()
![]()
Waarom steekt hij nu weer een veer in eigen bibs dan?quote:ONTOPIC: Dat gezelfverheerlijk van brian word ik echt eng van !!
En anders maar Claire. Ik ben er eigenlijk fel op tegen, vanwege haar korte verblijf, haar totale onzichtbaarheid en naïviteit. Maar ik denk dat ze er wel zuinig op zal zijn.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup, dat kon nog wel eens een probleem worden. Tegen de tijd dat ze er achter komen hoe raar ze zijn geweest, zijn we helaas al drie jaar verder (minstens). Ik denk dat het voor iedereen het beste is als Jaap gewoon wint.
Nee eigenlijk zou er maar 1 winnaar moeten zijn: Jaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Des te harder is de val.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de linkjes, T-Lex.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Omdat hij en Mannie niet meededen met het groepsproces waarin Huub huub huubquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, Veel plezier dan.![]()
[..]
Waarom steekt hij nu weer een veer in eigen bibs dan?
Lex? Wat zou je Brian als goed advies meegeven? (als je dat hier kwijt wil)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef T-lex het volgende:
Ondertussen zijn Brain en Amanda alle verstopte gewichten weer aan het verzamelen.
Ze hebben de kruiwagen er maar bij gepakt zodat ze het minder leuke werkje tot een minimum beperken.
Waarover? Iets specifieks in gedachten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lex? Wat zou je Brian als goed advies meegeven? (als je dat hier kwijt wil)
Oh, dus zelfverheerlijking door anderen naar beneden te praten, naar trekje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat hij en Mannie niet meededen met het groepsproces waarin Huub huub huub
etc. etc. Snappie ?
quote:
Hmm, nou Claire. . .ik weet niet, aan dat idee moet ik echt nog ff wennen. Lijkt me maar niets eerlijk gezegd, wellicht dan toch nog liever Brian of Huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En anders maar Claire. Ik ben er eigenlijk fel op tegen, vanwege haar korte verblijf, haar totale onzichtbaarheid en naïviteit. Maar ik denk dat ze er wel zuinig op zal zijn.....
Amanda zou ook nog mogen, maar die zit qua geld al goed.....
Nou precies... en dan ook nog eens dat overdreven klaarkom gekreun van H en C. Die doen er werkelijk alles aan om hun medebewoners te irriteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dus zelfverheerlijking door anderen naar beneden te praten, naar trekje.![]()
En niet meedoen aan het groepsproces is weer een mooi spiegeltje, wie liggen er het meest van de tijd in hun nest?
Ja ook nog, belachelijk, dat doe je toch niet als je geen liefdevolle ruhlaaassie hebt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou precies... en dan ook nog eens dat overdreven klaarkom gekreun van H en C. Die doen er werkelijk alles aan om hun medebewoners te irriteren.
Dito hier, moge hij binnenkort zijn roze kaartje onder de neus van Amanda kunnen duwen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef beequeen het volgende:
Huub moet dus vandaag afrijden. Ik wens hem veel succes.
Volgens Huub niet hoor. Sex staat bij hem volledig los van liefde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja ook nog, belachelijk, dat doe je toch niet als je geen liefdevolle ruhlaaassie hebt?
Gelukkig leek Claire dat wel door te hebben.... zij heeft vannacht er nog van alles aan gedaan om Huub geradbraakt aan deze dag te beginnen. Het was gewoon walgelijk om deze terror te moeten aankijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef beequeen het volgende:
Huub moet dus vandaag afrijden. Ik wens hem veel succes.
Nu zou ik iets kunnen zeggen over B&A maar dat doe ik niet, dat heeft Huub idd gezegd maar dat wil toch niet zeggen dat hij geen sex heeft met degene waar hij van houdt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens Huub niet hoor. Sex staat bij hem volledig los van liefde.
Zeg lieverd, geeft dat rode petje vanaf nu jouw gemoedstoestand aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig leek Claire dat wel door te hebben.... zij heeft vannacht er nog van alles aan gedaan om Huub geradbraakt aan deze dag te beginnen. Het was gewoon walgelijk om deze terror te moeten aankijken.
Owww sorry.... aangepast.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg lieverd, geeft dat rode petje vanaf nu jouw gemoedstoestand aan?
Claire is gewoon een uitgekookt kutwijf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
Gelukkig leek Claire dat wel door te hebben.... zij heeft vannacht er nog van alles aan gedaan om Huub geradbraakt aan deze dag te beginnen. Het was gewoon walgelijk om deze terror te moeten aankijken.
Ja, Amanda is dan ook erg gegroeid in de relasie.... petje af hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:
Ik lees hier veel dat mensen bang zijn dat Amanda buiten de kooi aan de kant gezet zal worden of zelfs in mekaar gebeukt zou kunnen worden. Daar gerloof ik zowiezo niet in. Ik ken Brian niet goed, maar ken hem als een hele rustige gast en zeker met respect voor vrouwen. Denk gewoon dat de druk van DGK een groot stempel drukt op het gedrag van de wannebe's.
Zal denk ik buiten allemaal wel los lopen...als Brian voor Amanda gaat dan zit dat wel goed. Hij sprak van dit wekend toen ze samen op het bed van Wicardo lagen nog uit dat hij van Amanda hield...dat geloof ik wel.![]()
ff iets recents...
Wat ik hem gisteren bijvoorbeeld fout heb zien doen is zichzelf onnodig opfokken. De hele toestand Chantal-Huub was klaar en vervolgens begint Brian zichzelf min of meer op te blazen. Amanda zag dat goed aankomen en zei er binnen wat van. Vervolgens gaat meneer buiten nog ff verder en van het één kwam het ander waardoor ze een soort van ruzie kregen. Als Amanda dan gas terug neemt zou het afgelopen kunnen zijn en met een sisser af kunnen lopen. Het doorwalsen wat hij dan vervolgens doet gaat er bij mij ook niet in als zoete koek. Denk dat ik hem daar is over ga schrijven.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:
Ik lees hier veel dat mensen bang zijn dat Amanda buiten de kooi aan de kant gezet zal worden of zelfs in mekaar gebeukt zou kunnen worden. Daar gerloof ik zowiezo niet in. Ik ken Brian niet goed, maar ken hem als een hele rustige gast en zeker met respect voor vrouwen.
Je bedoelt uitgewoond?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is gewoon een uitgekookt kutwijf.
Hé, doe is lief tegen mijn fruitvliegje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal de vijftiende dan blijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, dit is toch heel normaal.....en natuurlijk allemaal grappenderwijs.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:37 schreef Borga het volgende:
Hoezo, 'ken je hem niet goed'? Je kijkt toch ook. Bwian is een levensgevaarlijke gek.
Nu heb je over Amanda , toch?quote:
Ik bedoelde het grappenderwijs, check mijn PI.quote:
Volledig ongevaarlijk, Jaap heeft zoveel vet, daar moet je gewoon een hoogspanningskabel bij in bad leggen voordat hij uberhaupt jeuk krijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, dit is toch heel normaal.....en natuurlijk allemaal grappenderwijs.
[ afbeelding ]
Jaap's badwater werd koud... Brian had goed door dat wanneer de kou door Jaap's speklaag heen zou dringen het erg lang kon gaan duren alvorens de acteur Jaap weer acte de presence kon geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, natuurlijk. Dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In potentie is hij dat (net zoals veel mensen). Ik zie hem worstelen met z'n agressie, soms balancerend op het randje, soms er net over. Z'n gitaar biedt vaak uitkomst. Maar het positieve aan hem vind ik toch dat hij het onderkend, er mee bezig is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen
![]()
Hoezo, 'ken je hem niet goed'? Je kijkt toch ook. Bwian is een levensgevaarlijke gek.
Huub heeft d'r slechts gelikt... je kunt ook te veel credits geven aan Hupert.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:
Ik ken Brian niet goed, maar ken hem als een hele rustige gast en zeker met respect voor vrouwen.
Oh dus Brian wilde Jaap beschermen tegen de kou?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap's badwater werd koud... Brian had goed door dat wanneer de kou door Jaap's speklaag heen zou dringen het erg lang kon gaan duren alvorens de acteur Jaap weer acte de presence kon geven.
kun je ook een acute hartstilstand van oplopen, wat een held die Brian.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dus Brian wilde Jaap beschermen tegen de kou?
Een innemend persoon als Brian kan me slechts tot deze conclusie doen toekomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar Brian is een reanimatie master, kijk maar naar het haar van dellie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
kun je ook een acute hartstilstand van oplopen, wat een held die Brian.
Nee, het was electromagnetisch instralen; Saint Brian bereidde zich voor op zijn missie in de buitenwereld als redder van alleenstaande moeders en 'mensen die hebben gestudeerd'.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fair enough...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:
ff iets recents...
Wat ik hem gisteren bijvoorbeeld fout heb zien doen is zichzelf onnodig opfokken. De hele toestand Chantal-Huub was klaar en vervolgens begint Brian zichzelf min of meer op te blazen. Amanda zag dat goed aankomen en zei er binnen wat van. Vervolgens gaat meneer buiten nog ff verder en van het één kwam het ander waardoor ze een soort van ruzie kregen. Als Amanda dan gas terug neemt zou het afgelopen kunnen zijn en met een sisser af kunnen lopen. Het doorwalsen wat hij dan vervolgens doet gaat er bij mij ook niet in als zoete koek. Denk dat ik hem daar is over ga schrijven.
En nu wordt er weer getwijfeld aan Brian's reanimatie skills? Het is dat dr. Barnard de eerste was....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
kun je ook een acute hartstilstand van oplopen, wat een held die Brian.
maar dat doet hij wel vaker, ik heb laatst nog een doucheslang om mijn vriendin gebonden toen ze dronken was. Nog nooit zo snel iemand nuchter zien worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar Brian is een reanimatie master, kijk maar naar het haar van dellie.
Hij pompt er zo weer leven in.
Het enige wat uitkomst brengt voor Bwian zijn medebewoners zijn de camera's. Daarom is hij zo aan het worstelen, want in 'das wahre leben' had hij er allang op los geslagen of één van zijn vriendjes. OP jouw schaal krijgt Bwian een -4 en Held Huub wegens bewezen diensten voor het 'show-element' een +6 en Jaap mag het van mij winnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In potentie is hij dat (net zoals veel mensen). Ik zie hem worstelen met z'n agressie, soms balancerend op het randje, soms er net over. Z'n gitaar biedt vaak uitkomst. Maar het positieve aan hem vind ik toch dat hij het onderkend, er mee bezig is.
Voor mij heeft hij geen aantrekkingskracht, totaal niet eigenlijk. Maar ik zie hem liever dan Huub. Op een schaal van 1 tot 10 krijg Huub een 2 en Brian een 4.
De karakterrol van Jaap als alleenstaande moeder was dan ook onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het was electromagnetisch instralen; Saint Brian bereidde zich voor op zijn missie in de buitenwereld als redder van alleenstaande moeders en 'mensen die hebben gestudeerd'.
toch minstens een Gouden Kalf hoor!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef akveor het volgende:
[..]
De karakterrol van Jaap als alleenstaande moeder was dan ook onnavolgbaar.
Sommige acties van hem waren absoluut niet fraai, dat onderschrijf ik, vandaar ook die 4. Maar ik vertrouw een beetje op T-Lex, die kent hem beter dan wij allen met elkaar en ik heb hem hier nog nooit rare afwijkende dingen zien schrijven. Als er al iemand een pluim verdient voor standvastigheid en nimmer anderen te kakken zetten, dan is hij het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Het enige wat uitkomst brengt voor Bwian zijn medebewoners zijn de camera's. Daarom is hij zo aan het worstelen, want in 'das wahre leben' had hij er allang op los geslagen of één van zijn vriendjes.
LOL. Maar even serieus: Ik vind het onbegrijpelijk dat hierover geen bericht is gekomen van achter.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef akveor het volgende:
[..]
De karakterrol van Jaap als alleenstaande moeder was dan ook onnavolgbaar.
T-Lex kent Brian toch ook alleen van de streams?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommige acties van hem waren absoluut niet fraai, dat onderschrijf ik, vandaar ook die 4. Maar vertrouw een beetje op T-Lex, die kent hem beter dan wij allen met elkaar en ik heb hem hier nog nooit rare afwijkende dingen zien schrijven. Als er al iemand een pluim verdient voor standvastigheid en nimmer anderen te kakken zetten, dan is hij het wel.
En ja, dat mag rustig in het volgende OT komen te staan....
Dr. Brian, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem nu?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
En nu wordt er weer getwijfeld aan Brian's reanimatie skills? Het is dat dr. Barnard de eerste was....
Alex kent hem van afstand.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommige acties van hem waren absoluut niet fraai, dat onderschrijf ik, vandaar ook die 4. Maar ik vertrouw een beetje op T-Lex, die kent hem beter dan wij allen met elkaar en ik heb hem hier nog nooit rare afwijkende dingen zien schrijven. Als er al iemand een pluim verdient voor standvastigheid en nimmer anderen te kakken zetten, dan is hij het wel.
T-Lex zegt zelf: '' Ik ken Brian niet goed, maar ken hem als een hele rustige gast en zeker met respect voor vrouwen.'' We zien allemaal dat Bwian vrouwen met respect behandeld, zolang ze hem maar niet tegenspreken. Hij is rijp voor een gesticht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommige acties van hem waren absoluut niet fraai, dat onderschrijf ik, vandaar ook die 4. Maar vertrouw een beetje op T-Lex, die kent hem beter dan wij allen met elkaar en ik heb hem hier nog nooit rare afwijkende dingen zien schrijven. Als er al iemand een pluim verdient voor standvastigheid en nimmer anderen te kakken zetten, dan is hij het wel.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dr. Brian, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem nu?
Dr. Brian ik kan alleen maar bidden voor hem en u
Elke keer, denk ik weer, hij ligt daar zo alleen
Dr. Brian help me, breng hem door het ergste heen
Zeg me alleen de waarheid maar, is hij nu niet meer in gevaar
dokter...... ik ben zo bang
Heel mijn leven was altijd alleen voor hem
heel mijn leven is niets meer zonder hem
alles geven wil ik, maar hou hem bij mij
O, ik mis hem
Ik hou zo van hem en ik mis hem
Maakt u zich niet zo veel zorgen, net was ik nog bij hem
hij slaapt nu zeker door tot morgen, de zuster blijft bij hem
Maar gisteravond was hij op, hij heeft me zelfs gekust
Er is ook niets bijzonders nu, maar 't is beter dat hij rust
O, ik mis hem
(telefoon)
hallo? nee, nee, nee
Wat een drama. Dat kan geen lied van Brian zijn, want hij wordt toegelachen door de natuur en de fluitende vogels.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
O, ik mis hem
O, ik mis hem
(telefoon)
hallo? nee, nee, nee
Toen ik een jaar of zeven was, was dit mijn lievelingsnummer ... samen met Rocky van Don Mercedesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:05 schreef Disana het volgende:
Wat een drama. Dat kan geen lied van Brian zijn, want hij wordt toegelachen door de natuur en de fluitende vogels.
Ach gos (ik ken het nummer wel hoor)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was dit mijn lievelingsnummer ... samen met Rocky van Don Mercedes.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
O, ik mis hem
O, ik mis hem
(telefoon)
hallo? nee, nee, nee
linkje?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was dit mijn lievelingsnummer ... samen met Rocky van Don Mercedes.
ik neem aan de de bond voor hangmatten nu driftig aan het protesteren is...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gos (ik ken het nummer wel hoor)![]()
Oh jee, Jaap in de hangmat.
Ik heb het een keer gezongen met Bonnie zelf! Dokter Bernhard... Dat was lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon Brian al.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
T-Lex kent Brian toch ook alleen van de streams?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:10 schreef Borga het volgende:
linkje?
Zelfs op een gitaar zonder snaren speelt Jan Akkerman nog 1000x beter danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dit als onderbegeleiding van de Antiliaanse Jan Akkerman... ons aller gewaardeerde gitaarvirtuoos Brian.
Zingt u allen mee?![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww sorry.... aangepast.
<slikt handvol pillen door>
Dank jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
en
Ik werd er altijd erg verdrietig van.
Het is verbazingwekken hoe je kijk op de wereld veranderd na he slikken van een hoge dosering medicatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaat het zo vast beter met je idd.
De jury is waarschijnlijk omgekocht met een pakkie shag...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:18 schreef Disana het volgende:
Voor Palma heeft Chantal de Bossche Bol gewonnen met paaldansen, want ze deed trucjes die Suzanne niet deed.
Ik heb het niet gezien (alleen de filmpjes van Huub - Chantal), dus Suzanne won?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
De jury is waarschijnlijk omgekocht met een pakkie shag...
Laat staan lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:18 schreef PeterNB het volgende:
Ricardo krijgt 'zoveel post van andere woonwagens in Nederland'
mmmmmm wist niet dat die dingen konden schrijven
Is het een langharige poes....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien (alleen de filmpjes van Huub - Chantal), dus Suzanne won?
Hee, ik slik geen pillen en ik zie een stralende zon en een poes die erg ziek is geweest maar ineens weer aan de beterende hand is. Dat kan toch niet waar zijn? Het leven is een droefenis, toch?
Je klinkt iig een beetje realistischer, Claire terror op Huub, hoe kom je er op.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is verbazingwekken hoe je kijk op de wereld veranderd na he slikken van een hoge dosering medicatie.
We weten pas als de terror gelukt is als Huub niet is geslaagd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je klinkt iig een beetje realistischer, Claire terror op Huub, hoe kom je er op.....
Nee daarom, ik neem mijn toevlucht niet tot pillen en toch ziet alles er prima uit... ik ben vast euforischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het een langharige poes....![]()
(Ik begreep gisteren dat Chantal d'r doos niet had geschoren)
Maar beterende hand is toch geen droevenis?
Weet ik nog, de beroemde HBB tijd, wat heb ik toen gelachen zeg, hylarisch was het.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gezongen met Bonnie zelf! Dokter Bernhard... Dat was lachen![]()
(daar is waarschijnlijk wel beeld van... staat bij Bram ergens op een mastertape)
Ik denk, dat na anderhalf jaar opgesloten te zijn geweest, dat je je misschien afgelopen zaterdag iets te veel zonlicht binnen hebt gekregen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee daarom, ik neem mijn toevlucht niet tot pillen en toch ziet alles er prima uit... ik ben vast euforisch
Ik vond Bonnie in HBB echt een toppertje... beetje traag maar een heerlijk mens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gezongen met Bonnie zelf! Dokter Bernhard... Dat was lachen![]()
(daar is waarschijnlijk wel beeld van... staat bij Bram ergens op een mastertape)
Dat soort liedjes zijn alleen maar leuk als je na het weekend, op zondagavond, van een Zeeuwse camping komt.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of er op vrijdagavond naartoe rijdt. Ma en pa voor in de auto, ik met broer en zus achterin iedereen gek makend door constant deze twee liedjes te zingen. Van E'hoven naar Wolphaartsdijk en terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat soort liedjes zijn alleen maar leuk als je na het weekend, op zondagavond, van een Zeeuwse camping komt.....
Oordeelt u zelf, dokter.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het een langharige poes....![]()
(Ik begreep gisteren dat Chantal d'r doos niet had geschoren)
Het alternatief, dat Huub eerder is geslaagd dan Amanda vind ik leuker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
We weten pas als de terror gelukt is als Huub niet is geslaagd.
A denkt echt dat dat het enige is dat ze moet doen, dicht bij zichzelf blijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
Er komt weer enorme bagger uit B en A.
A: je moet vooral bij jezelf blijven.
B: je moet zelf schoonmaken.
A: ik ga straks voor het eerst mijn eigen rekeningen betalen.
Dat gaat nog leuk worden
Ze hoeven alleen maar VV te lezen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
walgelijk weer
http://www.telegraaf.nl/p(...)fout_in__.html?p=2,1
bron de telegraaf
allemaal in prive over Huub , Huub , Huub wie licht de telegraaf in?
Stuk berust op de waarheid toch,...beetje aangedikt maarja dat is de Privé hé.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
walgelijk weer
http://www.telegraaf.nl/p(...)fout_in__.html?p=2,1
bron de telegraaf
allemaal in prive over Huub , Huub , Huub wie ligt de telegraaf in?
Wat zijn ze nu weer van plan dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef MargrietV het volgende:
Nog meer debiele plannen uit de koker van Brian en Amanda, wat zetten die zich voor schut
Del bedoelt natuurlijk gewoon dicht bij elkaar blijven, letterlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:38 schreef Dark het volgende:
[..]
A denkt echt dat dat het enige is dat ze moet doen, dicht bij zichzelf blijven.
want brian toonde zoveel respect voor palma toen hij al schreeuwend met zijn gezicht tegen de hare stond.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.
Vrijdag, vrijdag.
'Geef me één keer de kans. Die kans komt binnenkort.' [ ] Vrijdag, vrijdag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.
Vrijdag, vrijdag.
DAT VRAAG IK ME NU AL DE HELE TIJD AF.........................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:46 schreef blomst het volgende:
WAAROM ZET DE TELEGRAAF niets over het friemelen van Brian aan de fries zijn geslachtsdeel?
Ik vond Brian al vreselijk eng, maar ben er nu van overtuigd dat hij echt knettergek is. Het is dat Amanda rustig blijft, maar anders had hij nog veel meer gedreigd en gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Vrijdag, vrijdag.
Er stond toch sparren met Brian op het programma ineens, misschien is dat vrijdag wel, ik moet nog zien of hij zijn dronkenmans gebrabbel wel waar maakt, als het gaat zoals de terror en feestplannen van Brian dan hoeft Huub nergens bang voor te zijn, dat loopt wel met een sisser af.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
'Geef me één keer de kans. Die kans komt binnenkort.' [ ] Vrijdag, vrijdag.
Ik noteerde dat 'vrijdag' gisteren al van hem en nog snap ik niet waarover het gaat.
Volgens mij hebben ze vrijdag die dropping.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik noteerde dat 'vrijdag' gisteren al van hem en nog snap ik niet waarover het gaat.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat las ik in een vorige COS. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er stond toch sparren met Brian op het programma ineens, misschien is dat vrijdag wel, ik moet nog zien of hij zijn dronkenmans gebrabbel wel waar maakt, als het gaat zoals de terror en feestplannen van Brian dan hoeft Huub nergens bang voor te zijn, dat loopt wel met een sisser af.
Ja dus, Huub las dat vanochtend op het rooster. De FEBO is helemaal gek geworden, als ze dat al niet waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Ik bedenk me opeens:
Het zal toch niet zo zijn dat ze vrijdag Brian en Huub laten kickboksen?
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, moest daar vanochtend direct aan denken en heb dat ook gepost.
Ik heb begrepen dat er op het rooster staat dat Brian vrijdag gaat kickboksen met Huub. Dus datte.
zou geen frisse actie zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Ik bedenk me opeens:
Het zal toch niet zo zijn dat ze vrijdag Brian en Huub laten kickboksen?
Wat een engbek is hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Brian al vreselijk eng, maar ben er nu van overtuigd dat hij echt knettergek is. Het is dat Amanda rustig blijft, maar anders had hij nog veel meer gedreigd en gedaan.
En waarom nou helemaal, Huub heeft de tas van bossche bol natgemaakt en haar uitgescholden.
Volgens Brian ga je zo niet met een vrouw om. Hij is waarschijnlijk zijn gekrijs van pijpslet tegen Claire helemaal vergeten.
En dat doorzagen dat hij wil dat Amanda zegt dat ze op een andere manier tegen hem zal praten![]()
![]()
![]()
De paus eist nog minder protocol van zijn volgelingen.
Krankjorem stelletje die feboquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus, Huub las dat vanochtend op het rooster. De FEBO is helemaal gek geworden, als ze dat al niet waren.
Als dat zo is, echt te gek voor woorden. Huub vond het zelf ook nogal een raar plan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had Beequeen gepost, ze haalde toen menigeen de woorden uit de mond geloof ik, het is toch ook van de ratten besnuffeld dat de FEBO hier aan mee werkt, ook al heeft Huub geroepen dat hij wel een keer wil sparren, Brian kan volgens mij sparren en iemand doormidden schoppen niet uit elkaar houden, dit kan niet goed gaan. Brian is zo agressief tov Huub dat dit echt geen goed idee is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik in een vorige COS. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
OneMen is het goeie doel waar de opbrengsten heen gaan...de shoot is voor het blad Grazia.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef tipsch het volgende:
Brian de barmhartige krijgt een fotoshoot voor oneMen, waar Bekende Nederlanders met de billen bloot gaan. "De opbrengsten gaan dan naar een goed doel."
Oh wat een geweldig idee van Brian, vechten durft ie welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.
Die engbek krijgt een fotoshoot voor het blad Grazia.....je weet wel, het blad dat Amanda een smurf noemde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef tipsch het volgende:
Brian de barmhartige krijgt een fotoshoot voor oneMen, waar Bekende Nederlanders met de billen bloot gaan. "De opbrengsten gaan dan naar een goed doel."
Ik vind het ronduit gevaarlijk. Een verkeerde klap 'per ongeluk' kun je niet meer terugdraaien en de gevolgen kunnen niet te overzien zijn. Wat een plebs zit er toch achter als dit werkelijk gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat had Beequeen gepost, ze haalde toen menigeen de woorden uit de mond geloof ik, het is toch ook van de ratten besnuffeld dat de FEBO hier aan mee werkt, ook al heeft Huub geroepen dat hij wel een keer wil sparren, Brian kan volgens mij sparren en iemand doormidden schoppen niet uit elkaar houden, dit kan niet goed gaan. Brian is zo agressief tov Huub dat dit echt geen goed idee is.
Maar dat is anders, dat is zijn bitch, die heeft gewoon te luisteren anders kan ze het krijgen......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik brajen in het filmpje zeggen respect respect zo ga je niet met tvrouwen om .................................. waar haalt hij de arrogantie vandaan om dat te zeggen we hebben maar zat filmpjes van brajen die geen respect heeft wat een achterlijke gladiool is het toch.
Echt.... ik weet dat ze daar achterlijk zijn maar het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....
Op het rooster stond - kickboks les voor Huub - Huub vroeg zich af waarom?
Misschien dat Brian meer weet?
Welke engbek van de 2?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die engbek krijgt een fotoshoot voor het blad Grazia.....je weet wel, het blad dat Amanda een smurf noemde.
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit gevaarlijk. Een verkeerde klap 'per ongeluk' kun je niet meer terugdraaien en de gevolgen kunnen niet te overzien zijn. Wat een plebs zit er toch achter als dit werkelijk gaat plaatsvinden.
De paardenrukkende kruizenruiker, je weet wel......die Huub a.s. vrijdag grappenderwijs een beuk gaat verkopen tijdens het sparren.quote:
Misschien dat de telegraaf hier eens een stukje over schrijft , we lezen nooit iets negatiefs van brajen in de telegraaf terwijl dat er dagelijks is wie filterd dat allemaal de febo??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat zo is, echt te gek voor woorden. Huub vond het zelf ook nogal een raar plan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
Ah OK, was dat oneMen verhaaltje dan iets wat hij grappenderwijs even naar voren bracht?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
De paardenrukkende kruizenruiker, je weet wel......die Huub a.s. vrijdag grappenderwijs een beuk gaat verkopen tijdens het sparren.
Brian kan zich slecht beheersen, kijk maar hoe hij altijd in zijn lessen opging met al dat gegrom en gekreun. Ik hoop dus dat we het met z'n allen mis hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.
er zijn nog genoeg kickboksers zeer en zeer boos op brajen dus hij moet dit vooral ook gaan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.
Een flinke draai om zijn oren kan hem niet schaden, dat ben ik met je eens, ik ben alleen wel bang dat als Brian vol uit haalt de gevolgen iets verder strekken dan bij een gewone flinke ros voor zijn hoofd, ik vond Brian een beetje opgefokt praten over vrijdag, hopelijk weet hij waar zijn rem zit qua sparren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
Wat gaat er buiten gebeuren dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:
Maar als het er van komt zal het wel half bakken sparren worden...kan me niet voorstellen dat Brian z'n best mag doen. Al juich ik het wel toe. Misschien is het wel een stap in het reintegratieplan van Huub. kan hij vast wennen voor straks buiten.
Dat Brian het aanvraagt, vind ik nog niet zo gek!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Echt.... ik weet dat ze daar achterlijk zijn maar het wordt steeds gekkerHeeft Brian dat aangevraagd omdat hij het verbaal niet aandurft?
Lees de post van T-lex van 14.08 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef tipsch het volgende:
Ah OK, was dat oneMen verhaaltje dan iets wat hij grappenderwijs even naar voren bracht?
T-lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?quote:
aangezien Huub zo aan heef gedrongen op dat potje sparren ben ik ook wel benieuwd (al is het natuurlijk overduidelijk dat Brian dat met een vinger in zn neus gaat winnen).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:
Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik wel uitkijk naar een potje sparren tussen Brian en Huub.
Huub heeft altijd een grote bek...geen woorden maar daden zeggen ze toch. Tijd om de daad bij het woord te voegen.![]()
Maar als het er van komt zal het wel half bakken sparren worden...kan me niet voorstellen dat Brian z'n best mag doen. Al juich ik het wel toe. Misschien is het wel een stap in het reintegratieplan van Huub. kan hij vast wennen voor straks buiten.
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een flinke draai om zijn oren kan hem niet schaden, dat ben ik met je eens, ik ben alleen wel bang dat als Brian vol uit haalt de gevolgen iets verder strekken dan bij een gewone flinke ros voor zijn hoofd, ik vond Brian een beetje opgefokt praten over vrijdag, hopelijk weet hij waar zijn rem zit qua sparren.
Maar dan wel met goede begelijding erbij ajb, we weten hoe het werkt met zijn tunnelvisie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
er zijn nog genoeg kickboksers zeer en zeer boos op brajen dus hij moet dit vooral ook gaan doen
Ik ook, of dat Hans, of wie er dan ook maar bij is, oplet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef Disana het volgende:
Brian kan zich slecht beheersen, kijk maar hoe hij altijd in zijn lessen opging met al dat gegrom en gekreun. Ik hoop dus dat we het met z'n allen mis hebben.
Hij legde het toch echt uit zoals ik het heb verwoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
OneMen is het goeie doel waar de opbrengsten heen gaan...de shoot is voor het blad Grazia.
Ja blijkbaar, dat lees ik hier steeds.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Dark het volgende:
[..]
T-lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?
'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:
Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik wel uitkijk naar een potje sparren tussen Brian en Huub.
Huub heeft altijd een grote bek...geen woorden maar daden zeggen ze toch. Tijd om de daad bij het woord te voegen.![]()
Dat filmpje...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Vrijdag, vrijdag.
Misschien krijgt hij van Flens wel weer een beker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt...Ik vind het een debiel idee, okee op vrijdag mag Brian Huub in elkaar slaan!
![]()
Wel leuk voor Brian, kan hij eindelijk weer iets met z'n vuistjes oplossen
Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt...Ik vind het een debiel idee, okee op vrijdag mag Brian Huub in elkaar slaan!
![]()
Wel leuk voor Brian, kan hij eindelijk weer iets met z'n vuistjes oplossen
Ik ben zeer bescheiden bij wat velen hier Brian en Amanda toewensen. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Brian voor eens en altijd met die kutkabouter af gaat rekenen. 'n Beetje vrouwen stalken (Lieke) en gasten voor alles en nog wat uitmaken. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met die onzin. Liet hem alle hoeken van mijn bescheiden tuin zien voordat ik hem onder de grasmat zou vlijenquote:
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Dark het volgende:
[..]
T-Lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?
Dus geven ze hem nu vantevoren pammetjes en mag hij Huub even lief aaien?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.
gokje: rond 13 uurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
-knip-
Huub heeft examen nu? Hoe laat ging hij weg?
Huh? Huub heeft er niet om gevraagd? Wat een actie danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....
Op het rooster stond - kickboks les voor Huub - Huub vroeg zich af waarom?
Misschien dat Brian meer weet?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
![]()
En ook al had ik dat dan ging ik dat hier niet schrijven...ben je gelijk weer onderwerp van een politieonderzoek ofzo.
Iets uitleggen is niet Brian z'n sterkste punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij legde het toch echt uit zoals ik het heb verwoord.
Dat vind ik ook vreemd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?
Ze lezen mee dus weten ze nu ook hoe de meeste users er hier over denken. Zullen ze er iets mee gaan doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Brian het aanvraagt, vind ik nog niet zo gek!
Brian doet alles om Huub een keer legaal te kunnen hoeken, liefst vaker.........
Dat DGK_REDACTIE hier in meegaat.............dat snap ik niet!![]()
Het zal wel loslopen allemaal............denk ik..........toch?
Ahjoh..het gaat Brian helelmaal niet om die Chantal..Brian haat Huub en is vreselijk bang dat hij eerder de kooi moet verlaten dan Huub...bovendien is hun plan om Huub maandagavond de fout te laten ingaan (met al die jacuzzi-sletten) mislukt....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik brajen in het filmpje zeggen respect respect zo ga je niet met tvrouwen om .................................. waar haalt hij de arrogantie vandaan om dat te zeggen we hebben maar zat filmpjes van brajen die geen respect heeft wat een achterlijke gladiool is het toch.
Huub krijgt wel vaker dingen waar hij niet om vraagt!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huh? Huub heeft er niet om gevraagd? Wat een actie dan![]()
Huub hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen..gewoon lekker piano gaan spelen lijkt me een goed plan dan..
Da's waar. Misschien dat ze Brian daarom een herkansing geven, maar dan tegen Huubquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.
Maar ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je, ze geven hem dus een herkansing.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus geven ze hem nu vantevoren pammetjes en mag hij Huub even lief aaien?
Hij heeft toen met dat bokshandschoenen gezegd dat hij wilde sparren, maar goed, Brian heeft ook wel eens dingen geroepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub krijgt wel vaker dingen waar hij niet om vraagt!
Yep! Briljant tochquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd!
Dus..........als je verbaal niet zo sterk bent, maar fysiek wel, mag je het met slaan en schoppen oplossen....
en dan noemen we het sparren?
Huub neemt zelf de uitdaging aan toch..tot nu toe heeft de FEBO steesds z'n ass gesaved.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?
Ja.quote:
Ach, ze lachen ons vierkant uit.........en waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als ik aan de andere kant zou zitten!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lezen mee dus weten ze nu ook hoe de meeste users er hier over denken. Zullen ze er iets mee gaan doen?
En dat méén je echt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"prikkelende" vragen krijgen nooit de kans, vooral niet bij sommige bewoners, dus wat heeft dit voor zin?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
Dit al bekend hier?
6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!
Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
alle vragen worden eerst nagekeken voor ze er op komen lijkt mij zoniet wil ik wel ff chatten met die 2 rattenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
Dit al bekend hier?
6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!
Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
maar je vind het wel prima als brian zich respectloos en bedreigend tegen vrouwen uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben zeer bescheiden bij wat velen hier Brian en Amanda toewensen. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Brian voor eens en altijd met die kutkabouter af gaat rekenen. 'n Beetje vrouwen stalken (Lieke) en gasten voor alles en nog wat uitmaken. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met die onzin. Liet hem alle hoeken van mijn bescheiden tuin zien voordat ik hem onder de grasmat zou vlijen
Daarbij..kickboxen is een sport. Daar horen regels bij ..Huub en Brian tegen elkaar laten kickboxen is belachelijk..die twee haten elkaar..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Over het feit (?) dat Brian getraind en wel blijkbaar tegen een amper getrainde Huub mag sparren. Brian, je weet wel die gozer bij wie het rood voor de ogen wordt als hij een vriendschappelijk partijtje moet vechten. En vooral flabbergasted door de bijval die dit scenario hier krijgt.
Ben eigenlijk benieuwd, of die lafbekken vanavond wel durven te reagerenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat DGK_REDACTIE hier in meegaat.............dat snap ik niet!![]()
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over bedreigingen gesproken. Kijk nog even het filmpje van gistereavond waarin Huub NL-ers oproept om Chantal op te gaan zoeken.......Een vrouw notabene......wie is er nu gestoord....
Ach, er zijn zoveel bedreigingen richting Huub geweest...........een bom in zijn auto, deaudverwensingen tijdens het uitje op de boot, door A en B, teveel om op te noemen.........Huub denkt zeker dat het zo hoort!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over bedreigingen gesproken. Kijk nog even het filmpje van gistereavond waarin Huub NL-ers oproept om Chantal op te gaan zoeken.......Een vrouw notabene......wie is er nu gestoord....
Brian haat huub en Huub denkt nog steeds dat dat alleen in het spel is.Hij moest eens weten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daarbij..kickboxen is een sport. Daar horen regels bij ..Huub en Brian tegen elkaar laten kickboxen is belachelijk..die twee haten elkaar..
100 procent. Het is een kutventje met een evenzo vervelend teringkarakter....Een dappere Henkie die bij voortduring de andere sexe het leven zuur maakt.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?
Dat is niet laf, dat is slim!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Huub_wint het volgende:
[..]
Ben eigenlijk benieuwd, of die lafbekken vanavond wel durven te reageren
in de radio-uitzending ....... De vorige keer werden ze hiertoe uitgenodigd,
maar het bleef, zoals te verwachten was, angstvallig stil .....
Juist die gasten van drie hoog achter, die groupies, dat zijn de meest gevaarlijke. Maar hey, doe het maar af als "niets aan de hand". Ik ben het gewend....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?
Precies, Huub kon niet wachten, rende de fitness in en wilde zó graag met Brian sparren dat ik wel benieuwd ben. Had Huub dat niet gedaan dan had ik het een belachelijke actie gevonden en zelfs (ja, oprecht) zielig voor Huub want het is zo duidelijk dat ie het onderspit delft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft toen met dat bokshandschoenen gezegd dat hij wilde sparren, maar goed, Brian heeft ook wel eens dingen geroepen.
Hij zoú het moeten weten, gezien de ervaringen met Natasia.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian haat huub en Huub denkt nog steeds dat dat alleen in het spel is.Hij moest eens weten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de duidelijkheid, drie voortandjes die rondvliegen vind ik wel genoeg. Komt z'n Oldenzaals accent ook wel ten goede vermoed ik...
Huub is soms zo naief,wat zal die gozer schrikken als hij alles terug leest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zoú het moeten weten, gezien de ervaringen met Natasia.
[..]
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Vind het wel typerend. Al anderhalf jaar proberen ze Huub het leven zuur te maken daar, en hij zit er verdomme nog steeds, dus nu op het laatste moment toch nog maar een partijtje vechten, misschien dat het helpt
Weet jij het? Dan weet ik het ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet je, ze geven hem dus een herkansing.Fysiek geweld wordt op deze manier dus gewoon als een wezenlijk onderdeel van het spel gestimuleerd. Ze zijn zó vreselijk dom achter.
Hoe strookt dit met de invoering van een boetesysteem om o.a. fysiek geweld een halt toe te roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |