En dat méén je echt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
"prikkelende" vragen krijgen nooit de kans, vooral niet bij sommige bewoners, dus wat heeft dit voor zin?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
Dit al bekend hier?
6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!
Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
alle vragen worden eerst nagekeken voor ze er op komen lijkt mij zoniet wil ik wel ff chatten met die 2 rattenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
Dit al bekend hier?
6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!
Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
maar je vind het wel prima als brian zich respectloos en bedreigend tegen vrouwen uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben zeer bescheiden bij wat velen hier Brian en Amanda toewensen. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Brian voor eens en altijd met die kutkabouter af gaat rekenen. 'n Beetje vrouwen stalken (Lieke) en gasten voor alles en nog wat uitmaken. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met die onzin. Liet hem alle hoeken van mijn bescheiden tuin zien voordat ik hem onder de grasmat zou vlijen
Daarbij..kickboxen is een sport. Daar horen regels bij ..Huub en Brian tegen elkaar laten kickboxen is belachelijk..die twee haten elkaar..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Over het feit (?) dat Brian getraind en wel blijkbaar tegen een amper getrainde Huub mag sparren. Brian, je weet wel die gozer bij wie het rood voor de ogen wordt als hij een vriendschappelijk partijtje moet vechten. En vooral flabbergasted door de bijval die dit scenario hier krijgt.
Ben eigenlijk benieuwd, of die lafbekken vanavond wel durven te reagerenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat DGK_REDACTIE hier in meegaat.............dat snap ik niet!![]()
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over bedreigingen gesproken. Kijk nog even het filmpje van gistereavond waarin Huub NL-ers oproept om Chantal op te gaan zoeken.......Een vrouw notabene......wie is er nu gestoord....
Ach, er zijn zoveel bedreigingen richting Huub geweest...........een bom in zijn auto, deaudverwensingen tijdens het uitje op de boot, door A en B, teveel om op te noemen.........Huub denkt zeker dat het zo hoort!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over bedreigingen gesproken. Kijk nog even het filmpje van gistereavond waarin Huub NL-ers oproept om Chantal op te gaan zoeken.......Een vrouw notabene......wie is er nu gestoord....
Brian haat huub en Huub denkt nog steeds dat dat alleen in het spel is.Hij moest eens weten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daarbij..kickboxen is een sport. Daar horen regels bij ..Huub en Brian tegen elkaar laten kickboxen is belachelijk..die twee haten elkaar..
100 procent. Het is een kutventje met een evenzo vervelend teringkarakter....Een dappere Henkie die bij voortduring de andere sexe het leven zuur maakt.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?
Dat is niet laf, dat is slim!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Huub_wint het volgende:
[..]
Ben eigenlijk benieuwd, of die lafbekken vanavond wel durven te reageren
in de radio-uitzending ....... De vorige keer werden ze hiertoe uitgenodigd,
maar het bleef, zoals te verwachten was, angstvallig stil .....
Juist die gasten van drie hoog achter, die groupies, dat zijn de meest gevaarlijke. Maar hey, doe het maar af als "niets aan de hand". Ik ben het gewend....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?
Precies, Huub kon niet wachten, rende de fitness in en wilde zó graag met Brian sparren dat ik wel benieuwd ben. Had Huub dat niet gedaan dan had ik het een belachelijke actie gevonden en zelfs (ja, oprecht) zielig voor Huub want het is zo duidelijk dat ie het onderspit delft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft toen met dat bokshandschoenen gezegd dat hij wilde sparren, maar goed, Brian heeft ook wel eens dingen geroepen.
Hij zoú het moeten weten, gezien de ervaringen met Natasia.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian haat huub en Huub denkt nog steeds dat dat alleen in het spel is.Hij moest eens weten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de duidelijkheid, drie voortandjes die rondvliegen vind ik wel genoeg. Komt z'n Oldenzaals accent ook wel ten goede vermoed ik...
Huub is soms zo naief,wat zal die gozer schrikken als hij alles terug leest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zoú het moeten weten, gezien de ervaringen met Natasia.
[..]
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Vind het wel typerend. Al anderhalf jaar proberen ze Huub het leven zuur te maken daar, en hij zit er verdomme nog steeds, dus nu op het laatste moment toch nog maar een partijtje vechten, misschien dat het helpt
Weet jij het? Dan weet ik het ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet je, ze geven hem dus een herkansing.Fysiek geweld wordt op deze manier dus gewoon als een wezenlijk onderdeel van het spel gestimuleerd. Ze zijn zó vreselijk dom achter.
Hoe strookt dit met de invoering van een boetesysteem om o.a. fysiek geweld een halt toe te roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |