abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58512223
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
En dat méén je echt?
pi_58512235
Over bedreigingen gesproken. Kijk nog even het filmpje van gistereavond waarin Huub NL-ers oproept om Chantal op te gaan zoeken.......Een vrouw notabene......wie is er nu gestoord....
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:29:12 #278
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512248
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
Dit al bekend hier?

6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!

Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
"prikkelende" vragen krijgen nooit de kans, vooral niet bij sommige bewoners, dus wat heeft dit voor zin?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_58512268
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
Dit al bekend hier?

6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!

Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
alle vragen worden eerst nagekeken voor ze er op komen lijkt mij zoniet wil ik wel ff chatten met die 2 ratten
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58512273
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben zeer bescheiden bij wat velen hier Brian en Amanda toewensen. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Brian voor eens en altijd met die kutkabouter af gaat rekenen. 'n Beetje vrouwen stalken (Lieke) en gasten voor alles en nog wat uitmaken. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met die onzin. Liet hem alle hoeken van mijn bescheiden tuin zien voordat ik hem onder de grasmat zou vlijen
maar je vind het wel prima als brian zich respectloos en bedreigend tegen vrouwen uit.
maar van huub kun je het niet hebben.

spoort niet
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58512283
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja.
Over het feit (?) dat Brian getraind en wel blijkbaar tegen een amper getrainde Huub mag sparren. Brian, je weet wel die gozer bij wie het rood voor de ogen wordt als hij een vriendschappelijk partijtje moet vechten. En vooral flabbergasted door de bijval die dit scenario hier krijgt.
Daarbij..kickboxen is een sport. Daar horen regels bij ..Huub en Brian tegen elkaar laten kickboxen is belachelijk..die twee haten elkaar..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58512302
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat DGK_REDACTIE hier in meegaat.............dat snap ik niet!
Ben eigenlijk benieuwd, of die lafbekken vanavond wel durven te reageren
in de radio-uitzending ....... De vorige keer werden ze hiertoe uitgenodigd,
maar het bleef, zoals te verwachten was, angstvallig stil .....
pi_58512308
Waar slaat dit allemaal op zeg,Huub en Brian sparren en dan hopen dat Huub een paar klappen krijgt.Die gozer heeft er al zat gehad letterlijk en figuurlijk.Snap echt niet dat de brianliefhebbers niet in zien dat Brian echt nergens tegen kan en zijn lontje nog kleiner is dan van Huub.Huub is soms een echte klootzak,maar neem me petje af voor hoe hij er nog steeds is.Brian was allang weg geweest,als hij hetzelfde voor zijn kiezen had gekregen als Huub.
pi_58512319
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over bedreigingen gesproken. Kijk nog even het filmpje van gistereavond waarin Huub NL-ers oproept om Chantal op te gaan zoeken.......Een vrouw notabene......wie is er nu gestoord....
Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:32:36 #285
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512329
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, er zijn zoveel bedreigingen richting Huub geweest...........een bom in zijn auto, deaudverwensingen tijdens het uitje op de boot, door A en B, teveel om op te noemen.........Huub denkt zeker dat het zo hoort!
pi_58512336
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:30 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Daarbij..kickboxen is een sport. Daar horen regels bij ..Huub en Brian tegen elkaar laten kickboxen is belachelijk..die twee haten elkaar..
Brian haat huub en Huub denkt nog steeds dat dat alleen in het spel is.Hij moest eens weten.
pi_58512342
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

En dat méén je echt?
100 procent. Het is een kutventje met een evenzo vervelend teringkarakter....Een dappere Henkie die bij voortduring de andere sexe het leven zuur maakt.
pi_58512366
Ik zag ff snel de poort..Huub terug?
--Einstein
pi_58512370
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor zover ik weet zie jij nl-ers als blinde huisvrouwtjes in de bijstand, niet de gevaarlijktste groep toch?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:34:41 #290
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512374
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Huub_wint het volgende:

[..]

Ben eigenlijk benieuwd, of die lafbekken vanavond wel durven te reageren
in de radio-uitzending ....... De vorige keer werden ze hiertoe uitgenodigd,
maar het bleef, zoals te verwachten was, angstvallig stil .....
Dat is niet laf, dat is slim!

Wij zouden het TOP vinden, als ze zouden reageren, maar ze krijgen dan ook meteen een hoop bagger over zich heen.
Misschien is het verstandiger om te wachten tot na 22 mei?
pi_58512375
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Juist die gasten van drie hoog achter, die groupies, dat zijn de meest gevaarlijke. Maar hey, doe het maar af als "niets aan de hand". Ik ben het gewend....
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:34:57 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58512383
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij heeft toen met dat bokshandschoenen gezegd dat hij wilde sparren, maar goed, Brian heeft ook wel eens dingen geroepen.
Precies, Huub kon niet wachten, rende de fitness in en wilde zó graag met Brian sparren dat ik wel benieuwd ben. Had Huub dat niet gedaan dan had ik het een belachelijke actie gevonden en zelfs (ja, oprecht) zielig voor Huub want het is zo duidelijk dat ie het onderspit delft.
pi_58512395
Claire heeft een blauw oog bij Jaap gemaakt. Met of zonder geweld?
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 14:35:46 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58512404
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Brian haat huub en Huub denkt nog steeds dat dat alleen in het spel is.Hij moest eens weten.
Hij zoú het moeten weten, gezien de ervaringen met Natasia.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de duidelijkheid, drie voortandjes die rondvliegen vind ik wel genoeg. Komt z'n Oldenzaals accent ook wel ten goede vermoed ik...

En ik hoop dat Brian snel onder een vrachtwagen komt zodra DGK is afgelopen. Liefst terwijl hij hand in hand met zijn mama loopt.
Dus echt kwalijk kan ik je die drie voortandjes niet nemen. Nog best mild eigenlijk.

Vind het wel stoer van Huub trouwens. Sparren met iemand die a) sterker is b) hem haat, en c) regelmatig woede-aanvallen heeft waarbij hij zijn controle kwijt is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_58512416
Claire heeft een rare stem....die heeft vast last van haar keel ofzo..
--Einstein
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:37:46 #296
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58512436
Vind het wel typerend. Al anderhalf jaar proberen ze Huub het leven zuur te maken daar, en hij zit er verdomme nog steeds, dus nu op het laatste moment toch nog maar een partijtje vechten, misschien dat het helpt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58512468
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij zoú het moeten weten, gezien de ervaringen met Natasia.
[..]
Huub is soms zo naief,wat zal die gozer schrikken als hij alles terug leest.
pi_58512488
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Vind het wel typerend. Al anderhalf jaar proberen ze Huub het leven zuur te maken daar, en hij zit er verdomme nog steeds, dus nu op het laatste moment toch nog maar een partijtje vechten, misschien dat het helpt
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:41:16 #299
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58512508
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:25 schreef tipsch het volgende:

[..]

Weet je, ze geven hem dus een herkansing. Fysiek geweld wordt op deze manier dus gewoon als een wezenlijk onderdeel van het spel gestimuleerd. Ze zijn zó vreselijk dom achter.
Hoe strookt dit met de invoering van een boetesysteem om o.a. fysiek geweld een halt toe te roepen?
Weet jij het? Dan weet ik het ook.

Misschien proberen ze zo juist om de gemoederen wat te sussen, verder heb ik ook geen idee, hopelijk laat Huub zich niet gebruiken als boksbal.
be nice or go away
pi_58512510
Moet nu wel lachen om Japie,Carlos zal er alleen niet op ingaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')