'Geef me één keer de kans. Die kans komt binnenkort.' [ ] Vrijdag, vrijdag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.
Vrijdag, vrijdag.
DAT VRAAG IK ME NU AL DE HELE TIJD AF.........................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:46 schreef blomst het volgende:
WAAROM ZET DE TELEGRAAF niets over het friemelen van Brian aan de fries zijn geslachtsdeel?
Ik vond Brian al vreselijk eng, maar ben er nu van overtuigd dat hij echt knettergek is. Het is dat Amanda rustig blijft, maar anders had hij nog veel meer gedreigd en gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.
Vrijdag, vrijdag.
Er stond toch sparren met Brian op het programma ineens, misschien is dat vrijdag wel, ik moet nog zien of hij zijn dronkenmans gebrabbel wel waar maakt, als het gaat zoals de terror en feestplannen van Brian dan hoeft Huub nergens bang voor te zijn, dat loopt wel met een sisser af.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
'Geef me één keer de kans. Die kans komt binnenkort.' [ ] Vrijdag, vrijdag.
Ik noteerde dat 'vrijdag' gisteren al van hem en nog snap ik niet waarover het gaat.
Volgens mij hebben ze vrijdag die dropping.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik noteerde dat 'vrijdag' gisteren al van hem en nog snap ik niet waarover het gaat.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat las ik in een vorige COS. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er stond toch sparren met Brian op het programma ineens, misschien is dat vrijdag wel, ik moet nog zien of hij zijn dronkenmans gebrabbel wel waar maakt, als het gaat zoals de terror en feestplannen van Brian dan hoeft Huub nergens bang voor te zijn, dat loopt wel met een sisser af.
Ja dus, Huub las dat vanochtend op het rooster. De FEBO is helemaal gek geworden, als ze dat al niet waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Ik bedenk me opeens:
Het zal toch niet zo zijn dat ze vrijdag Brian en Huub laten kickboksen?
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, moest daar vanochtend direct aan denken en heb dat ook gepost.
Ik heb begrepen dat er op het rooster staat dat Brian vrijdag gaat kickboksen met Huub. Dus datte.
zou geen frisse actie zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Ik bedenk me opeens:
Het zal toch niet zo zijn dat ze vrijdag Brian en Huub laten kickboksen?
Wat een engbek is hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Brian al vreselijk eng, maar ben er nu van overtuigd dat hij echt knettergek is. Het is dat Amanda rustig blijft, maar anders had hij nog veel meer gedreigd en gedaan.
En waarom nou helemaal, Huub heeft de tas van bossche bol natgemaakt en haar uitgescholden.
Volgens Brian ga je zo niet met een vrouw om. Hij is waarschijnlijk zijn gekrijs van pijpslet tegen Claire helemaal vergeten.
En dat doorzagen dat hij wil dat Amanda zegt dat ze op een andere manier tegen hem zal praten![]()
![]()
![]()
De paus eist nog minder protocol van zijn volgelingen.
Krankjorem stelletje die feboquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus, Huub las dat vanochtend op het rooster. De FEBO is helemaal gek geworden, als ze dat al niet waren.
Als dat zo is, echt te gek voor woorden. Huub vond het zelf ook nogal een raar plan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had Beequeen gepost, ze haalde toen menigeen de woorden uit de mond geloof ik, het is toch ook van de ratten besnuffeld dat de FEBO hier aan mee werkt, ook al heeft Huub geroepen dat hij wel een keer wil sparren, Brian kan volgens mij sparren en iemand doormidden schoppen niet uit elkaar houden, dit kan niet goed gaan. Brian is zo agressief tov Huub dat dit echt geen goed idee is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik in een vorige COS. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
OneMen is het goeie doel waar de opbrengsten heen gaan...de shoot is voor het blad Grazia.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef tipsch het volgende:
Brian de barmhartige krijgt een fotoshoot voor oneMen, waar Bekende Nederlanders met de billen bloot gaan. "De opbrengsten gaan dan naar een goed doel."
Oh wat een geweldig idee van Brian, vechten durft ie welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.
Die engbek krijgt een fotoshoot voor het blad Grazia.....je weet wel, het blad dat Amanda een smurf noemde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef tipsch het volgende:
Brian de barmhartige krijgt een fotoshoot voor oneMen, waar Bekende Nederlanders met de billen bloot gaan. "De opbrengsten gaan dan naar een goed doel."
Ik vind het ronduit gevaarlijk. Een verkeerde klap 'per ongeluk' kun je niet meer terugdraaien en de gevolgen kunnen niet te overzien zijn. Wat een plebs zit er toch achter als dit werkelijk gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat had Beequeen gepost, ze haalde toen menigeen de woorden uit de mond geloof ik, het is toch ook van de ratten besnuffeld dat de FEBO hier aan mee werkt, ook al heeft Huub geroepen dat hij wel een keer wil sparren, Brian kan volgens mij sparren en iemand doormidden schoppen niet uit elkaar houden, dit kan niet goed gaan. Brian is zo agressief tov Huub dat dit echt geen goed idee is.
Maar dat is anders, dat is zijn bitch, die heeft gewoon te luisteren anders kan ze het krijgen......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik brajen in het filmpje zeggen respect respect zo ga je niet met tvrouwen om .................................. waar haalt hij de arrogantie vandaan om dat te zeggen we hebben maar zat filmpjes van brajen die geen respect heeft wat een achterlijke gladiool is het toch.
Echt.... ik weet dat ze daar achterlijk zijn maar het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....
Op het rooster stond - kickboks les voor Huub - Huub vroeg zich af waarom?
Misschien dat Brian meer weet?
Welke engbek van de 2?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die engbek krijgt een fotoshoot voor het blad Grazia.....je weet wel, het blad dat Amanda een smurf noemde.
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit gevaarlijk. Een verkeerde klap 'per ongeluk' kun je niet meer terugdraaien en de gevolgen kunnen niet te overzien zijn. Wat een plebs zit er toch achter als dit werkelijk gaat plaatsvinden.
De paardenrukkende kruizenruiker, je weet wel......die Huub a.s. vrijdag grappenderwijs een beuk gaat verkopen tijdens het sparren.quote:
Misschien dat de telegraaf hier eens een stukje over schrijft , we lezen nooit iets negatiefs van brajen in de telegraaf terwijl dat er dagelijks is wie filterd dat allemaal de febo??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat zo is, echt te gek voor woorden. Huub vond het zelf ook nogal een raar plan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
Ah OK, was dat oneMen verhaaltje dan iets wat hij grappenderwijs even naar voren bracht?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
De paardenrukkende kruizenruiker, je weet wel......die Huub a.s. vrijdag grappenderwijs een beuk gaat verkopen tijdens het sparren.
Brian kan zich slecht beheersen, kijk maar hoe hij altijd in zijn lessen opging met al dat gegrom en gekreun. Ik hoop dus dat we het met z'n allen mis hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.
er zijn nog genoeg kickboksers zeer en zeer boos op brajen dus hij moet dit vooral ook gaan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.
Een flinke draai om zijn oren kan hem niet schaden, dat ben ik met je eens, ik ben alleen wel bang dat als Brian vol uit haalt de gevolgen iets verder strekken dan bij een gewone flinke ros voor zijn hoofd, ik vond Brian een beetje opgefokt praten over vrijdag, hopelijk weet hij waar zijn rem zit qua sparren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
Wat gaat er buiten gebeuren dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:
Maar als het er van komt zal het wel half bakken sparren worden...kan me niet voorstellen dat Brian z'n best mag doen. Al juich ik het wel toe. Misschien is het wel een stap in het reintegratieplan van Huub. kan hij vast wennen voor straks buiten.
Dat Brian het aanvraagt, vind ik nog niet zo gek!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Echt.... ik weet dat ze daar achterlijk zijn maar het wordt steeds gekkerHeeft Brian dat aangevraagd omdat hij het verbaal niet aandurft?
Lees de post van T-lex van 14.08 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef tipsch het volgende:
Ah OK, was dat oneMen verhaaltje dan iets wat hij grappenderwijs even naar voren bracht?
T-lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?quote:
aangezien Huub zo aan heef gedrongen op dat potje sparren ben ik ook wel benieuwd (al is het natuurlijk overduidelijk dat Brian dat met een vinger in zn neus gaat winnen).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:
Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik wel uitkijk naar een potje sparren tussen Brian en Huub.
Huub heeft altijd een grote bek...geen woorden maar daden zeggen ze toch. Tijd om de daad bij het woord te voegen.![]()
Maar als het er van komt zal het wel half bakken sparren worden...kan me niet voorstellen dat Brian z'n best mag doen. Al juich ik het wel toe. Misschien is het wel een stap in het reintegratieplan van Huub. kan hij vast wennen voor straks buiten.
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een flinke draai om zijn oren kan hem niet schaden, dat ben ik met je eens, ik ben alleen wel bang dat als Brian vol uit haalt de gevolgen iets verder strekken dan bij een gewone flinke ros voor zijn hoofd, ik vond Brian een beetje opgefokt praten over vrijdag, hopelijk weet hij waar zijn rem zit qua sparren.
Maar dan wel met goede begelijding erbij ajb, we weten hoe het werkt met zijn tunnelvisie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
er zijn nog genoeg kickboksers zeer en zeer boos op brajen dus hij moet dit vooral ook gaan doen
Ik ook, of dat Hans, of wie er dan ook maar bij is, oplet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef Disana het volgende:
Brian kan zich slecht beheersen, kijk maar hoe hij altijd in zijn lessen opging met al dat gegrom en gekreun. Ik hoop dus dat we het met z'n allen mis hebben.
Hij legde het toch echt uit zoals ik het heb verwoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
OneMen is het goeie doel waar de opbrengsten heen gaan...de shoot is voor het blad Grazia.
Ja blijkbaar, dat lees ik hier steeds.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Dark het volgende:
[..]
T-lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?
'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:
Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik wel uitkijk naar een potje sparren tussen Brian en Huub.
Huub heeft altijd een grote bek...geen woorden maar daden zeggen ze toch. Tijd om de daad bij het woord te voegen.![]()
Dat filmpje...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Vrijdag, vrijdag.
Misschien krijgt hij van Flens wel weer een beker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt...Ik vind het een debiel idee, okee op vrijdag mag Brian Huub in elkaar slaan!
![]()
Wel leuk voor Brian, kan hij eindelijk weer iets met z'n vuistjes oplossen
Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt...Ik vind het een debiel idee, okee op vrijdag mag Brian Huub in elkaar slaan!
![]()
Wel leuk voor Brian, kan hij eindelijk weer iets met z'n vuistjes oplossen
Ik ben zeer bescheiden bij wat velen hier Brian en Amanda toewensen. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Brian voor eens en altijd met die kutkabouter af gaat rekenen. 'n Beetje vrouwen stalken (Lieke) en gasten voor alles en nog wat uitmaken. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met die onzin. Liet hem alle hoeken van mijn bescheiden tuin zien voordat ik hem onder de grasmat zou vlijenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |