Nee daarom, ik neem mijn toevlucht niet tot pillen en toch ziet alles er prima uit... ik ben vast euforischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het een langharige poes....![]()
(Ik begreep gisteren dat Chantal d'r doos niet had geschoren)
Maar beterende hand is toch geen droevenis?
Weet ik nog, de beroemde HBB tijd, wat heb ik toen gelachen zeg, hylarisch was het.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gezongen met Bonnie zelf! Dokter Bernhard... Dat was lachen![]()
(daar is waarschijnlijk wel beeld van... staat bij Bram ergens op een mastertape)
Ik denk, dat na anderhalf jaar opgesloten te zijn geweest, dat je je misschien afgelopen zaterdag iets te veel zonlicht binnen hebt gekregen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee daarom, ik neem mijn toevlucht niet tot pillen en toch ziet alles er prima uit... ik ben vast euforisch
Ik vond Bonnie in HBB echt een toppertje... beetje traag maar een heerlijk mens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gezongen met Bonnie zelf! Dokter Bernhard... Dat was lachen![]()
(daar is waarschijnlijk wel beeld van... staat bij Bram ergens op een mastertape)
Dat soort liedjes zijn alleen maar leuk als je na het weekend, op zondagavond, van een Zeeuwse camping komt.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was dit mijn lievelingsnummer ... samen met Rocky van Don Mercedes.
Of er op vrijdagavond naartoe rijdt. Ma en pa voor in de auto, ik met broer en zus achterin iedereen gek makend door constant deze twee liedjes te zingen. Van E'hoven naar Wolphaartsdijk en terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat soort liedjes zijn alleen maar leuk als je na het weekend, op zondagavond, van een Zeeuwse camping komt.....
Oordeelt u zelf, dokter.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het een langharige poes....![]()
(Ik begreep gisteren dat Chantal d'r doos niet had geschoren)
Het alternatief, dat Huub eerder is geslaagd dan Amanda vind ik leuker.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
We weten pas als de terror gelukt is als Huub niet is geslaagd.
A denkt echt dat dat het enige is dat ze moet doen, dicht bij zichzelf blijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
Er komt weer enorme bagger uit B en A.
A: je moet vooral bij jezelf blijven.
B: je moet zelf schoonmaken.
A: ik ga straks voor het eerst mijn eigen rekeningen betalen.
Dat gaat nog leuk worden
Ze hoeven alleen maar VV te lezen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
walgelijk weer
http://www.telegraaf.nl/p(...)fout_in__.html?p=2,1
bron de telegraaf
allemaal in prive over Huub , Huub , Huub wie licht de telegraaf in?
Stuk berust op de waarheid toch,...beetje aangedikt maarja dat is de Privé hé.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
walgelijk weer
http://www.telegraaf.nl/p(...)fout_in__.html?p=2,1
bron de telegraaf
allemaal in prive over Huub , Huub , Huub wie ligt de telegraaf in?
Wat zijn ze nu weer van plan dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:42 schreef MargrietV het volgende:
Nog meer debiele plannen uit de koker van Brian en Amanda, wat zetten die zich voor schut
Del bedoelt natuurlijk gewoon dicht bij elkaar blijven, letterlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:38 schreef Dark het volgende:
[..]
A denkt echt dat dat het enige is dat ze moet doen, dicht bij zichzelf blijven.
want brian toonde zoveel respect voor palma toen hij al schreeuwend met zijn gezicht tegen de hare stond.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.
Vrijdag, vrijdag.
'Geef me één keer de kans. Die kans komt binnenkort.' [ ] Vrijdag, vrijdag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.
Vrijdag, vrijdag.
DAT VRAAG IK ME NU AL DE HELE TIJD AF.........................quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:46 schreef blomst het volgende:
WAAROM ZET DE TELEGRAAF niets over het friemelen van Brian aan de fries zijn geslachtsdeel?
Ik vond Brian al vreselijk eng, maar ben er nu van overtuigd dat hij echt knettergek is. Het is dat Amanda rustig blijft, maar anders had hij nog veel meer gedreigd en gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Vrijdag, vrijdag.
Er stond toch sparren met Brian op het programma ineens, misschien is dat vrijdag wel, ik moet nog zien of hij zijn dronkenmans gebrabbel wel waar maakt, als het gaat zoals de terror en feestplannen van Brian dan hoeft Huub nergens bang voor te zijn, dat loopt wel met een sisser af.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
'Geef me één keer de kans. Die kans komt binnenkort.' [ ] Vrijdag, vrijdag.
Ik noteerde dat 'vrijdag' gisteren al van hem en nog snap ik niet waarover het gaat.
Volgens mij hebben ze vrijdag die dropping.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik noteerde dat 'vrijdag' gisteren al van hem en nog snap ik niet waarover het gaat.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat las ik in een vorige COS. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er stond toch sparren met Brian op het programma ineens, misschien is dat vrijdag wel, ik moet nog zien of hij zijn dronkenmans gebrabbel wel waar maakt, als het gaat zoals de terror en feestplannen van Brian dan hoeft Huub nergens bang voor te zijn, dat loopt wel met een sisser af.
Ja dus, Huub las dat vanochtend op het rooster. De FEBO is helemaal gek geworden, als ze dat al niet waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Ik bedenk me opeens:
Het zal toch niet zo zijn dat ze vrijdag Brian en Huub laten kickboksen?
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, moest daar vanochtend direct aan denken en heb dat ook gepost.
Ik heb begrepen dat er op het rooster staat dat Brian vrijdag gaat kickboksen met Huub. Dus datte.
zou geen frisse actie zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Ik bedenk me opeens:
Het zal toch niet zo zijn dat ze vrijdag Brian en Huub laten kickboksen?
Wat een engbek is hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond Brian al vreselijk eng, maar ben er nu van overtuigd dat hij echt knettergek is. Het is dat Amanda rustig blijft, maar anders had hij nog veel meer gedreigd en gedaan.
En waarom nou helemaal, Huub heeft de tas van bossche bol natgemaakt en haar uitgescholden.
Volgens Brian ga je zo niet met een vrouw om. Hij is waarschijnlijk zijn gekrijs van pijpslet tegen Claire helemaal vergeten.
En dat doorzagen dat hij wil dat Amanda zegt dat ze op een andere manier tegen hem zal praten![]()
![]()
![]()
De paus eist nog minder protocol van zijn volgelingen.
Krankjorem stelletje die feboquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus, Huub las dat vanochtend op het rooster. De FEBO is helemaal gek geworden, als ze dat al niet waren.
Als dat zo is, echt te gek voor woorden. Huub vond het zelf ook nogal een raar plan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had Beequeen gepost, ze haalde toen menigeen de woorden uit de mond geloof ik, het is toch ook van de ratten besnuffeld dat de FEBO hier aan mee werkt, ook al heeft Huub geroepen dat hij wel een keer wil sparren, Brian kan volgens mij sparren en iemand doormidden schoppen niet uit elkaar houden, dit kan niet goed gaan. Brian is zo agressief tov Huub dat dit echt geen goed idee is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik in een vorige COS. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
OneMen is het goeie doel waar de opbrengsten heen gaan...de shoot is voor het blad Grazia.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef tipsch het volgende:
Brian de barmhartige krijgt een fotoshoot voor oneMen, waar Bekende Nederlanders met de billen bloot gaan. "De opbrengsten gaan dan naar een goed doel."
Oh wat een geweldig idee van Brian, vechten durft ie welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mag hij Huub dus legaal (zich even laten gaan, net als op K1) tegen de vlakte slaan of een breuk bezorgen. Wat een bezopen idee.
Die engbek krijgt een fotoshoot voor het blad Grazia.....je weet wel, het blad dat Amanda een smurf noemde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:01 schreef tipsch het volgende:
Brian de barmhartige krijgt een fotoshoot voor oneMen, waar Bekende Nederlanders met de billen bloot gaan. "De opbrengsten gaan dan naar een goed doel."
Ik vind het ronduit gevaarlijk. Een verkeerde klap 'per ongeluk' kun je niet meer terugdraaien en de gevolgen kunnen niet te overzien zijn. Wat een plebs zit er toch achter als dit werkelijk gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat had Beequeen gepost, ze haalde toen menigeen de woorden uit de mond geloof ik, het is toch ook van de ratten besnuffeld dat de FEBO hier aan mee werkt, ook al heeft Huub geroepen dat hij wel een keer wil sparren, Brian kan volgens mij sparren en iemand doormidden schoppen niet uit elkaar houden, dit kan niet goed gaan. Brian is zo agressief tov Huub dat dit echt geen goed idee is.
Maar dat is anders, dat is zijn bitch, die heeft gewoon te luisteren anders kan ze het krijgen......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik brajen in het filmpje zeggen respect respect zo ga je niet met tvrouwen om .................................. waar haalt hij de arrogantie vandaan om dat te zeggen we hebben maar zat filmpjes van brajen die geen respect heeft wat een achterlijke gladiool is het toch.
Echt.... ik weet dat ze daar achterlijk zijn maar het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....
Op het rooster stond - kickboks les voor Huub - Huub vroeg zich af waarom?
Misschien dat Brian meer weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |