abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58511837
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die engbek krijgt een fotoshoot voor het blad Grazia.....je weet wel, het blad dat Amanda een smurf noemde.
Welke engbek van de 2?
pi_58511887
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:12:23 #228
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58511907
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het ronduit gevaarlijk. Een verkeerde klap 'per ongeluk' kun je niet meer terugdraaien en de gevolgen kunnen niet te overzien zijn. Wat een plebs zit er toch achter als dit werkelijk gaat plaatsvinden.
Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 14:12:36 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_58511915
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef tipsch het volgende:

Welke engbek van de 2?
De paardenrukkende kruizenruiker, je weet wel......die Huub a.s. vrijdag grappenderwijs een beuk gaat verkopen tijdens het sparren.

Ik zoek de zon maar even op, zit me weer veel te druk te maken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58511919
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Als dat zo is, echt te gek voor woorden. Huub vond het zelf ook nogal een raar plan.
Misschien dat de telegraaf hier eens een stukje over schrijft , we lezen nooit iets negatiefs van brajen in de telegraaf terwijl dat er dagelijks is wie filterd dat allemaal de febo??
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58511944
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
vol ongeloof lees ik wat je post.
pi_58511951
Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik wel uitkijk naar een potje sparren tussen Brian en Huub.
Huub heeft altijd een grote bek...geen woorden maar daden zeggen ze toch. Tijd om de daad bij het woord te voegen.

Maar als het er van komt zal het wel half bakken sparren worden...kan me niet voorstellen dat Brian z'n best mag doen. Al juich ik het wel toe. Misschien is het wel een stap in het reintegratieplan van Huub. kan hij vast wennen voor straks buiten.
pi_58511958
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

De paardenrukkende kruizenruiker, je weet wel......die Huub a.s. vrijdag grappenderwijs een beuk gaat verkopen tijdens het sparren.
Ah OK, was dat oneMen verhaaltje dan iets wat hij grappenderwijs even naar voren bracht?
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 14:14:30 #234
137949 Disana
pi_58511962
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Precies, al hoop ik wel dat Hans en consorten er bij zijn, kick boks les met hen er bij mag natuurlijk niet uit de hand lopen, vooral niet als het Brian betreft, die heeft hun imago al eens eerder geschaad, als zij er bij zijn denk ik dat Huub hooguit een blauw oog oploopt en dat zal alleen maar slecht zijn voor de reputatie van Brian, vooral als hij er over gaat opscheppen.
Brian kan zich slecht beheersen, kijk maar hoe hij altijd in zijn lessen opging met al dat gegrom en gekreun. Ik hoop dus dat we het met z'n allen mis hebben.
pi_58511969
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef kahaarin het volgende:

[..]

er zijn nog genoeg kickboksers zeer en zeer boos op brajen dus hij moet dit vooral ook gaan doen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:15:08 #236
145755 kahaarin
pi_58511976
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een flinke draai om zijn oren kan hem niet schaden, dat ben ik met je eens, ik ben alleen wel bang dat als Brian vol uit haalt de gevolgen iets verder strekken dan bij een gewone flinke ros voor zijn hoofd, ik vond Brian een beetje opgefokt praten over vrijdag, hopelijk weet hij waar zijn rem zit qua sparren.
be nice or go away
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:15:15 #237
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58511979
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef T-lex het volgende:

Maar als het er van komt zal het wel half bakken sparren worden...kan me niet voorstellen dat Brian z'n best mag doen. Al juich ik het wel toe. Misschien is het wel een stap in het reintegratieplan van Huub. kan hij vast wennen voor straks buiten.
Wat gaat er buiten gebeuren dan?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:15:56 #238
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58511997
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Echt.... ik weet dat ze daar achterlijk zijn maar het wordt steeds gekker Heeft Brian dat aangevraagd omdat hij het verbaal niet aandurft?
Dat Brian het aanvraagt, vind ik nog niet zo gek!
Brian doet alles om Huub een keer legaal te kunnen hoeken, liefst vaker.........

Dat DGK_REDACTIE hier in meegaat.............dat snap ik niet!

Het zal wel loslopen allemaal............denk ik..........toch?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 14:16:21 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_58512001
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef tipsch het volgende:

Ah OK, was dat oneMen verhaaltje dan iets wat hij grappenderwijs even naar voren bracht?
Lees de post van T-lex van 14.08 uur.

Ik zie dat DGK_REDACTIE lucht heeft gekregen van de discussie over het spargebeuren. Ze lezen gezellig mee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:16:54 #240
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512013
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Wat gaat er buiten gebeuren dan?
T-lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:17:25 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58512018
quote:
Ik ga niet onder stoelen of banken steken dat ik wel uitkijk naar een potje sparren tussen Brian en Huub.
Huub heeft altijd een grote bek...geen woorden maar daden zeggen ze toch. Tijd om de daad bij het woord te voegen.

aangezien Huub zo aan heef gedrongen op dat potje sparren ben ik ook wel benieuwd (al is het natuurlijk overduidelijk dat Brian dat met een vinger in zn neus gaat winnen).
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:17:37 #242
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58512026
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een flinke draai om zijn oren kan hem niet schaden, dat ben ik met je eens, ik ben alleen wel bang dat als Brian vol uit haalt de gevolgen iets verder strekken dan bij een gewone flinke ros voor zijn hoofd, ik vond Brian een beetje opgefokt praten over vrijdag, hopelijk weet hij waar zijn rem zit qua sparren.
Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt... Ik vind het een debiel idee, okee op vrijdag mag Brian Huub in elkaar slaan!
Wel leuk voor Brian, kan hij eindelijk weer iets met z'n vuistjes oplossen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:17:52 #243
145755 kahaarin
pi_58512033
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
er zijn nog genoeg kickboksers zeer en zeer boos op brajen dus hij moet dit vooral ook gaan doen
Maar dan wel met goede begelijding erbij ajb, we weten hoe het werkt met zijn tunnelvisie.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:14 schreef Disana het volgende:
Brian kan zich slecht beheersen, kijk maar hoe hij altijd in zijn lessen opging met al dat gegrom en gekreun. Ik hoop dus dat we het met z'n allen mis hebben.
Ik ook, of dat Hans, of wie er dan ook maar bij is, oplet.
be nice or go away
pi_58512038
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef T-lex het volgende:

[..]

OneMen is het goeie doel waar de opbrengsten heen gaan...de shoot is voor het blad Grazia.
Hij legde het toch echt uit zoals ik het heb verwoord.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:18:05 #245
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58512042
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Dark het volgende:

[..]

T-lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?
Ja blijkbaar, dat lees ik hier steeds.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 14:18:12 #246
137949 Disana
pi_58512043
quote:

'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?
pi_58512057
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
Bedreigen, bedreigen....daar is Brian pas echt goed in. Kijk, luister en huiver. Met dank aan Lambal.

Vrijdag, vrijdag.
Dat filmpje... hilarisch hoe die twee zich proberen te beheersen (Amanda met die handdoek voor haar gezicht en Brian die al neuriend zijn tanden poetst hahahaha) maar het liefst elkaar de tering schelden..wat ook gebeurd zou zijn als er geen camera's waren..

Huub heeft examen nu? Hoe laat ging hij weg?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:19:20 #248
145755 kahaarin
pi_58512059
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja, niet dus, want hij loopt zichzelf nu al op te fokken... dat hij eindelijk zijn kans krijgt... Ik vind het een debiel idee, okee op vrijdag mag Brian Huub in elkaar slaan!
Misschien krijgt hij van Flens wel weer een beker.
be nice or go away
pi_58512071
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.
pi_58512076
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:13 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

vol ongeloof lees ik wat je post.
Ik ben zeer bescheiden bij wat velen hier Brian en Amanda toewensen. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Brian voor eens en altijd met die kutkabouter af gaat rekenen. 'n Beetje vrouwen stalken (Lieke) en gasten voor alles en nog wat uitmaken. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met die onzin. Liet hem alle hoeken van mijn bescheiden tuin zien voordat ik hem onder de grasmat zou vlijen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')