abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58512077
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:16 schreef Dark het volgende:

[..]

T-Lex heeft allemaal plannen voor als Huub buiten komt?
Ik niet hoor.
En ook al had ik dat dan ging ik dat hier niet schrijven...ben je gelijk weer onderwerp van een politieonderzoek ofzo.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:20:57 #252
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58512088
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.
Dus geven ze hem nu vantevoren pammetjes en mag hij Huub even lief aaien?
be nice or go away
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:21:05 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58512090
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef Katewalker het volgende:

[..]

-knip-

Huub heeft examen nu? Hoe laat ging hij weg?
gokje: rond 13 uur
pi_58512102
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:07 schreef Dark het volgende:

[..]

Brian wil Huub graag voor z'n bek rossen.........geef me 1x de kans, die kans komt vrijdag....

Op het rooster stond - kickboks les voor Huub - Huub vroeg zich af waarom?
Misschien dat Brian meer weet?
Huh? Huub heeft er niet om gevraagd? Wat een actie dan

Huub hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen..gewoon lekker piano gaan spelen lijkt me een goed plan dan..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:21:48 #255
145755 kahaarin
pi_58512106
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ik niet hoor.
En ook al had ik dat dan ging ik dat hier niet schrijven...ben je gelijk weer onderwerp van een politieonderzoek ofzo.
Wat heb je uitgespookt dan?!
be nice or go away
pi_58512119
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hij legde het toch echt uit zoals ik het heb verwoord.
Iets uitleggen is niet Brian z'n sterkste punt.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:22:23 #257
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58512120
Ik vond het echt een eng flimpje en hoe kan hij dat nou zeggen, hoef ik alleen nog maar het gebeuren met Palma te noemen....wat hij toen allemaal riep toen hij wegliep....stuitend....alhoewel ik de taal die Huub er weer uitgooide gisteravond veroordeel...die tas zal me een rotzorg zijn, maar de woorden..
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:22:51 #258
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512130
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?
Dat vind ik ook vreemd!
Dus..........als je verbaal niet zo sterk bent, maar fysiek wel, mag je het met slaan en schoppen oplossen....
en dan noemen we het sparren?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_58512134
Voor de duidelijkheid, drie voortandjes die rondvliegen vind ik wel genoeg. Komt z'n Oldenzaals accent ook wel ten goede vermoed ik...
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 14:23:28 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_58512141
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat Brian het aanvraagt, vind ik nog niet zo gek!
Brian doet alles om Huub een keer legaal te kunnen hoeken, liefst vaker.........

Dat DGK_REDACTIE hier in meegaat.............dat snap ik niet!

Het zal wel loslopen allemaal............denk ik..........toch?
Ze lezen mee dus weten ze nu ook hoe de meeste users er hier over denken. Zullen ze er iets mee gaan doen?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:23:42 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58512143
...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58512157
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik brajen in het filmpje zeggen respect respect zo ga je niet met tvrouwen om .................................. waar haalt hij de arrogantie vandaan om dat te zeggen we hebben maar zat filmpjes van brajen die geen respect heeft wat een achterlijke gladiool is het toch.
Ahjoh..het gaat Brian helelmaal niet om die Chantal..Brian haat Huub en is vreselijk bang dat hij eerder de kooi moet verlaten dan Huub...bovendien is hun plan om Huub maandagavond de fout te laten ingaan (met al die jacuzzi-sletten) mislukt....
--Einstein
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:24:41 #263
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512158
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:21 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huh? Huub heeft er niet om gevraagd? Wat een actie dan

Huub hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen..gewoon lekker piano gaan spelen lijkt me een goed plan dan..
Huub krijgt wel vaker dingen waar hij niet om vraagt!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:25:02 #264
145755 kahaarin
pi_58512163
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
...
Speechless?

be nice or go away
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:25:22 #265
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58512165
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet boeiend. Dit mat-verhaaltje is ook eigenlijk al uitgevoerd. Brian ging daar op z'n bek door vroegtijdig al door het lint te gaan.
Da's waar. Misschien dat ze Brian daarom een herkansing geven, maar dan tegen Huub

T-Lex, ik vind dat zo'n onzin, dat Huub maar moet uitkijken dat hij niet in elkaar geslagen wordt buiten Ook zo triest als mensen dat steeds zeggen, in de hoop dat misschien iemand het gaat doen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58512166
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Mag hopen dat Hupert van Brian een enorme ros voor z'n muil krijgt. Ik zou dat wel begrijpen....en er geen minuut van wakker liggen...
Maar ik wel
--Einstein
pi_58512167
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dus geven ze hem nu vantevoren pammetjes en mag hij Huub even lief aaien?
Weet je, ze geven hem dus een herkansing. Fysiek geweld blijft op deze manier als een wezenlijk onderdeel van het spel gestimuleerd. Ze zijn zó vreselijk dom achter.
Hoe strookt dit met de invoering van een boete- en exitsysteem om o.a. fysiek geweld een halt toe te roepen?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:26:05 #268
145755 kahaarin
pi_58512175
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef Dark het volgende:

[..]

Huub krijgt wel vaker dingen waar hij niet om vraagt!
Hij heeft toen met dat bokshandschoenen gezegd dat hij wilde sparren, maar goed, Brian heeft ook wel eens dingen geroepen.
be nice or go away
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:26:23 #269
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58512179
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:22 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat vind ik ook vreemd!
Dus..........als je verbaal niet zo sterk bent, maar fysiek wel, mag je het met slaan en schoppen oplossen....
en dan noemen we het sparren?
Yep! Briljant toch Hoe moet Brian het anders doen?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58512183
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

'Huub heeft altijd een grote bek.' En Brian heeft zijn onvoorspelbare agressie, waarvoor menigeen bang is omdat hij bij het minste of geringste de indruk maakt elk moment te kunnen ontploffen. Zeg jij nou dat je verbaal niet sterk mag zijn maar wel als fysieke dommekracht? Moet verbale kracht dan maar afgestraft worden op dat lage fysieke niveau?
Huub neemt zelf de uitdaging aan toch..tot nu toe heeft de FEBO steesds z'n ass gesaved.
Nu is het aan Huub om te bewijzen dat hij niet alleen gebakken lucht praat. Ik wens hem veel suc6...hij zal het nodig hebben.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:26:46 #271
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58512192
Was deze al voorbijgekomen??
Brief van de dierenbescherming
Geplaatst op 06-05 om 13:03

Een aantal mensen heeft een brief van de dierenbescherming gehad na aanleiding van het gebeuren rond Brian en het paard Fries.

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben de beelden van de situatie met het paard in de Gouden Kooi bekeken. Wat wij hebben gezien keuren wij absoluut af. Echter helaas is seks met dieren nog niet strafbaar gesteld, hoewel er in Den Haag de eerste stappen zijn genomen voor een wet tegen seks met dieren. Op dit moment kunnen wij derhalve nog niet optreden tegen seks met dieren. Ook op grond van de Gezondheids- en Welzijnswet voor Dieren kan er in dit geval niet opgetreden worden omdat niet bewezen kan worden dat het dier schade ondervindt van de handelingen.

Wij hebben vervolgens overwogen om andere stappen te ondernemen, zoals het aanspreken van de producent. Wij zijn echter van mening dat dit geen invloed zal hebben op de situatie ter plaatse maar dat wij door de publiciteit op te zoeken de producent juist in de kaart spelen. Extra aandacht in de media in het programma de Gouden Kooi zal niet tot verbetering leiden. Dit baseren wij op eerdere ervaringen naar aanleiding van misstanden met dieren in de Gouden Kooi.

Helaas is er dus niets dat wij aan deze verwerpelijke praktijken kunnen doen. Wij willen u echter wel bedanken dat u hiervan melding heeft gedaan. Dit steunt ons om ons in te blijven zetten voor het welzijn van de dieren in Nederland.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dierenbescherming, afdeling Intake & Service
Hangplek voor vrije gedachten
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 14:26:51 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58512195
Dit al bekend hier?

6, 7 en 8 mei is er een videochat met bewoners Gouden Kooi!!

Er zijn vast wel wat mensen hier met "prikkelende" vragen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:27:28 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58512209
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:25 schreef kahaarin het volgende:
Speechless?

Ja.
Over het feit (?) dat Brian getraind en wel blijkbaar tegen een amper getrainde Huub mag sparren. Brian, je weet wel die gozer bij wie het rood voor de ogen wordt als hij een vriendschappelijk partijtje moet vechten. En vooral flabbergasted door de bijval die dit scenario hier krijgt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58512212
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:21 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wat heb je uitgespookt dan?!
Ik niet hoor...ik ben heel braaf.
Maar zo werkt het wel.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:27:45 #275
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58512215
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze lezen mee dus weten ze nu ook hoe de meeste users er hier over denken. Zullen ze er iets mee gaan doen?
Ach, ze lachen ons vierkant uit.........en waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als ik aan de andere kant zou zitten!

Hun enigste eigen apegatje moet toch een keer legaal de kans krijgen om die nare Huub een paar koeken op z'n ogen te geven?
Kan Flens weer lekker soppen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')