Dat zegt meer over de mensen die er zo mee omgaan dan alle akties van Huub in de kooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.
Dat dansje zal wel in de uitzending zo worden geknipt dat het lijkt alsof ze dat dansje gisteravond deden. Net zoals het 'intelligente' gesprek na de ontslagronde die gisteren op televisie was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef akveor het volgende:
Waar B en A gisteren schitterden door aanwezigheid.... moesten ze vanochtend natuurlijk even een verplicht promotiedansje doen. Brian en Amanda het perfecte stel. De perfecte relatie. Ook Huub en Claire lijken zich dat het te realiseren. Hen restte niets anders dan geile klaar-kom-seks. Zelfs tijdens die seks proberen zij B en A te overtreffen.
So true.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen die er zo mee omgaan dan alle akties van Huub in de kooi.
Hoe poëtisch verwoord, wederom.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef mootie het volgende:
Brian: Hij wilde haar over zeik halen, zij gaf daar geen kik in.
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef mootie het volgende:
Het boekje geven vonden B en A helemaal geslaagd!
De natuur heeft je gemist!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe poëtisch verwoord, wederom.
Deze prachtige woorden voeren mijn emoties mee naar ongekende hoogtes. Inspiratie te over voor prachtige teksten. Met dank aan de grootmeester der moderne woordkunst!
Brian denkt dat hij de voice over van DGK is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef MargrietV het volgende:
Hij is Huub en als Brian het over zichzelf heeft, voegt hij altijd zijn eigen naam toe... Brian... zegt... Hoe debiel ben je dan!
Gewoon lachend.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?
Bana.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Nou...daar is Wicardo in z'n Spido hoor.![]()
Zet de streams maar ff uit anders krijg ik m'n lunch straks niet weg.
Jaja. Zich groothouden voor de buitenwereld. Maar diep van binnen plengden ze bittere tranen vanwege deze diss der dissen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef mootie het volgende:
Gewoon lachend.
Daar ben ik ook wel bang voor, met zijn domme ongenunanceerde uitspraken zijn er altijd wel mensen die denken "Die is voor mij".quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.
Van binnen gingen ze stuk, dat zagen B en A natuurlijk meteen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Zich groothouden voor de buitenwereld. Maar diep van binnen plengden ze bittere tranen vanwege deze diss der dissen!
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |