Harde klitten en tepels-actie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire had harde actie in petto, ze wilde naast Chantal gaan liggen als die was gebleven...
Ochtendgriepje zeker...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef Dementor het volgende:
Dellie is ook weer in opperbeste stemming zie ik
Ik schat Claire een tandje of dertig hoger in dan Chantal.....Volgens mij krijgt Claire er geen harde tepels vanquote:
Ik lag op één oor......heb het helaas niet meegekregen.. Maar zoals je het schetst zie ik het wel voor mij. Alleen dat Chantal goede opmerkingen maakt verbaasd mij een beetje...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef T-lex het volgende:
Eigenlijk kon ik Chantal wel waarderen gisteren.
Ze had een paar goeie opmerkingen naar Huub en vooral Claire kreeg geen poot aan de grond.![]()
Dat zorgde er al vrij snel voor dat Huub aardig over de zeik ging.
Ik heb er ook niks van meegekregen en het verbaasd mij ook dat zij rake opmerkingen plaatste, wat mij nog meer verbaasd is dat Huub het blijkbaar niet meer verbaal afkon. maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lag op één oor......heb het helaas niet meegekregen.. Maar zoals je het schetst zie ik het wel voor mij. Alleen dat Chantal goede opmerkingen maakt verbaasd mij een beetje...
Jaap, Amanda en Brian hebben zich in ieder geval kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lag op één oor......heb het helaas niet meegekregen.. Maar zoals je het schetst zie ik het wel voor mij. Alleen dat Chantal goede opmerkingen maakt verbaasd mij een beetje...
Huub was superquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaap, Amanda en Brian hebben zich in ieder geval kostelijk vermaakt.![]()
Heb ze zelf nog niet teruggekeken...maar er zal vast wat bruikbaars tussen zitten.![]()
Populariteit HUUB gedaald door huwelijk met Claire!!
RUZIE HUUB CHANTAL deel 2
RUZIE HUUB CHANTAL LOOPT UIT DE HAND deel3
Dapper hoor van Huub....echt waar. Hij heeft echt wel lef......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Heb ze zelf nog niet teruggekeken...maar er zal vast wat bruikbaars tussen zitten.![]()
Het is net echt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:18 schreef T-lex het volgende:
B&A doen in de woonkamer ff een dansje![]()
...lekker klef...dus daar geen problemen.
De mensen van VV glijden bijna van hun stoel af zo blij zijn ze met Huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef akveor het volgende:
Huub heeft het gisteren weer geweldig gedaan. De hele VV is zowat aan hem gewijd...
http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.html
Je zou je bijna aanvragen? Was er een feestje dan?
Goedemorgen een ieder.
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niemand hoeft Huub te vernietigen......hij doet het zelf wel.....
Dat zegt meer over de mensen die er zo mee omgaan dan alle akties van Huub in de kooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.
Dat dansje zal wel in de uitzending zo worden geknipt dat het lijkt alsof ze dat dansje gisteravond deden. Net zoals het 'intelligente' gesprek na de ontslagronde die gisteren op televisie was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef akveor het volgende:
Waar B en A gisteren schitterden door aanwezigheid.... moesten ze vanochtend natuurlijk even een verplicht promotiedansje doen. Brian en Amanda het perfecte stel. De perfecte relatie. Ook Huub en Claire lijken zich dat het te realiseren. Hen restte niets anders dan geile klaar-kom-seks. Zelfs tijdens die seks proberen zij B en A te overtreffen.
So true.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen die er zo mee omgaan dan alle akties van Huub in de kooi.
Hoe poëtisch verwoord, wederom.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:39 schreef mootie het volgende:
Brian: Hij wilde haar over zeik halen, zij gaf daar geen kik in.
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef mootie het volgende:
Het boekje geven vonden B en A helemaal geslaagd!
De natuur heeft je gemist!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe poëtisch verwoord, wederom.
Deze prachtige woorden voeren mijn emoties mee naar ongekende hoogtes. Inspiratie te over voor prachtige teksten. Met dank aan de grootmeester der moderne woordkunst!
Brian denkt dat hij de voice over van DGK is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:42 schreef MargrietV het volgende:
Hij is Huub en als Brian het over zichzelf heeft, voegt hij altijd zijn eigen naam toe... Brian... zegt... Hoe debiel ben je dan!
Gewoon lachend.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?
Bana.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Nou...daar is Wicardo in z'n Spido hoor.![]()
Zet de streams maar ff uit anders krijg ik m'n lunch straks niet weg.
Jaja. Zich groothouden voor de buitenwereld. Maar diep van binnen plengden ze bittere tranen vanwege deze diss der dissen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef mootie het volgende:
Gewoon lachend.
Daar ben ik ook wel bang voor, met zijn domme ongenunanceerde uitspraken zijn er altijd wel mensen die denken "Die is voor mij".quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel hulp bij gaat krijgen buiten, volgens mij staan de vrijwilligers te trappelen van ongeduld.
Van binnen gingen ze stuk, dat zagen B en A natuurlijk meteen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja. Zich groothouden voor de buitenwereld. Maar diep van binnen plengden ze bittere tranen vanwege deze diss der dissen!
Toch?
Rico denkt aan zijn rommelmarktwaarde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:46 schreef MargrietV het volgende:
Waar Ricardo zich steeds mee bemoeit, is werkelijk niet te filmen. Hij is geen speler.
'bemoeien' is Wicawdo's middle-name !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:46 schreef MargrietV het volgende:
Waar Ricardo zich steeds mee bemoeit, is werkelijk niet te filmen. Hij is geen speler.
Dan zouden ze wel soepel het einde in glijden, als je niet te veel op taalfoutjes let.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian denkt dat hij de voice over van DGK is.
Jaap ligt er ook niet wakker van. Die denkt ook van "Laat Huub zichzelf maar lekker naar beneden halen, dat komt mij wel goed uit"quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:48 schreef Desii het volgende:
Heb even 5 minuten naar Brian geluisterd en was weer genoeg
Als iemand al laat doorschemeren tegen hun te zijn wordt er al gedreigd met ontslag; Chantal heeft zich duidelijk uitgesproken tegen Huub&Claire (meerdere keren) en zij wilde terror op Claire; krijgt ze toch terror.
En dat Jaap net doet of hij het erg vind van Chantal....... laat me niet lachen zeg, de date van Eric is om minder weggepest en op een veel hardere manier
Huub kon er wel om lachen en gaf ze een boks... Claire zei niet veelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over gelezen. Hoe reageerden Claire en Huub op dit mooie cadeau?
In de vorige COS zag ik dat je je beter voelt, perfect!quote:
Ik kan dat op die 2 filmpjes ook niet terugvinden, maar misschien staat het niet op die filmpjes? Of was dat alles? Het valt me trouwens ook nog mee hoe Huub over haar dode moeder praat, ik bedoel, dat heeft ie weleens erger gedaan. Nou vind ik dat sowieso erg triest, maar goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even de filmpjes terug gekeken, Chantal zegt helemaal niet zoveel verkeerd voor zover ik het kan beoordelen....
Dat heeft ie ook erger gedaan....tegen een tegenspeler, niet bij gasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan dat op die 2 filmpjes ook niet terugvinden, maar misschien staat het niet op die filmpjes? Of was dat alles? Het valt me trouwens ook nog mee hoe Huub over haar dode moeder praat, ik bedoel, dat heeft ie weleens erger gedaan. Nou vind ik dat sowieso erg triest, maar goed.
Klopt, dat is ook wel een verschil, voor mij dan, maar Huub is Huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook erger gedaan....tegen een tegenspeler, niet bij gasten.
En kan meteen een hard pistoletje eten, als je echt last hebt van je mond is dat toch wel enigzins wonderbaarlijk te noemen idd, misschien dat hij gewoon zo'n hoge pijngrens heeft?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:55 schreef Dementor het volgende:
Brian moet morgen weer naar de kaakchirurg, ik wil daar ook het telefoonnummer van hebben want Brian komt altijd lachend terug.
Precies, Amanda ziet Brian er namelijk ook voor aan om nog gewoon rond te lopen als zn been is gebroken dus dan stelt een pistoletje eten na een bezoek aan de kaakchirurg niks voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En kan meteen een hard pistoletje eten, als je echt last hebt van je mond is dat toch wel enigzins wonderbaarlijk te noemen idd, misschien dat hij gewoon zo'n hoge pijngrens heeft?![]()
Ik zou me eerdere kunnen voorstellen dat de Antiliaanse gemeenschap ietwat teleurgesteld is in Brian. Een man met zoveel talenten, die zoveel voor hun gemeenschap zou kunnen betekenen heeft nog steeds zijn kandidatuur niet uitgesproken voor het Antiliaanse premierschap. Ongetwijfeld ook een van de geweldige verborgen kwaliteiten van Brian is leiderschap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:52 schreef MargrietV het volgende:
En hoe zet Brian zich voor gek met zijn zgn Antilliaanse accent. De Antilliaanse gemeenschap heeft hem al uitgekotst.
In welke krant stond dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:52 schreef MargrietV het volgende:
En hoe zet Brian zich voor gek met zijn zgn Antilliaanse accent. De Antilliaanse gemeenschap heeft hem al uitgekotst.
(offtopic) Ik ga na 2 weken binnen liggen (I look like a spookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In de vorige COS zag ik dat je je beter voelt, perfect!![]()
Nee, dat is Huub, die met voorkeurstemmen in de tweede kamer wel denkt Nederland te kunnen redden van de ondergang.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou me eerdere kunnen voorstellen dat de Antiliaanse gemeenschap ietwat teleurgesteld is in Brian. Een man met zoveel talenten, die zoveel voor hun gemeenschap zou kunnen betekenen heeft nog steeds zijn kandidatuur niet uitgesproken voor het Antiliaanse premierschap. Ongetwijfeld ook een van de geweldige verborgen kwaliteiten van Brian is leiderschap.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat is Huub, die met voorkeurstemmen in de tweede kamer wel denkt Nederland te kunnen redden van de ondergang.....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dansje zal wel in de uitzending zo worden geknipt dat het lijkt alsof ze dat dansje gisteravond deden. Net zoals het 'intelligente' gesprek na de ontslagronde die gisteren op televisie was.
Hopelijk heeft Amanda dan wel dezelfde kleding aan en sieraden om, zodat ze dit keer geen continuïteitsfoutje maken.
't Wordt tijd dat T-Lex hem op gaat zoeken en hem dat gaat vertellenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:04 schreef PeterNB het volgende:
ONTOPIC: Dat gezelfverheerlijk van brian word ik echt eng van !!
Zelfs daaruit blijkt maar weer dat Hupert in alles op Brian wil lijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat is Huub, die met voorkeurstemmen in de tweede kamer wel denkt Nederland te kunnen redden van de ondergang.....
M'n zwembroek ligt al klaar...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat T-Lex hem op gaat zoeken en hem dat gaat vertellen
Serieus waar, je mag toch hopen dat zowel Brian als Huub niet dat geld winnen. Ze denken waarachtig dat ze God zijn en ze verliezen hun schoenen uit het oog, zo ver lopen ze er dan naast...quote:
Brian heeft zijn schoenen al een lange tijd geleden verstopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus waar, je mag toch hopen dat zowel Brian als Huub niet dat geld winnen. Ze denken waarachtig dat ze God zijn en ze verliezen hun schoenen uit het oog, zo ver lopen ze er dan naast...
Ik had gisteren een stukje van DGK opgenomem omdat ik HNTM niet kon zien en mijn vcr niet kan instellen en dus bij het weggaan de videorecorder moest inschakelen en vannacht een stukje gekeken waarin dat toneelstukje na de ontslagronde te zien was. En plots had Amanda een andere ketting omquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef Prosac het volgende:
![]()
zijn ze al zo laks en wanhopig geworden daar achter?
Yup, dat kon nog wel eens een probleem worden. Tegen de tijd dat ze er achter komen hoe raar ze zijn geweest, zijn we helaas al drie jaar verder (minstens). Ik denk dat het voor iedereen het beste is als Jaap gewoon wint.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus waar, je mag toch hopen dat zowel Brian als Huub niet dat geld winnen. Ze denken waarachtig dat ze God zijn en ze verliezen hun schoenen uit het oog, zo ver lopen ze er dan naast...
Jaap, ken je me nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe Jaap de groeten van mij Lex....![]()
Mooi zo, Veel plezier dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(offtopic) Ik ga na 2 weken binnen liggen (I look like a spook) straks een stukje met
de motor rijden. Ik heb er helemaal zin an![]()
![]()
Waarom steekt hij nu weer een veer in eigen bibs dan?quote:ONTOPIC: Dat gezelfverheerlijk van brian word ik echt eng van !!
En anders maar Claire. Ik ben er eigenlijk fel op tegen, vanwege haar korte verblijf, haar totale onzichtbaarheid en naïviteit. Maar ik denk dat ze er wel zuinig op zal zijn.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup, dat kon nog wel eens een probleem worden. Tegen de tijd dat ze er achter komen hoe raar ze zijn geweest, zijn we helaas al drie jaar verder (minstens). Ik denk dat het voor iedereen het beste is als Jaap gewoon wint.
Nee eigenlijk zou er maar 1 winnaar moeten zijn: Jaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Des te harder is de val.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de linkjes, T-Lex.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Omdat hij en Mannie niet meededen met het groepsproces waarin Huub huub huubquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, Veel plezier dan.![]()
[..]
Waarom steekt hij nu weer een veer in eigen bibs dan?
Lex? Wat zou je Brian als goed advies meegeven? (als je dat hier kwijt wil)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef T-lex het volgende:
Ondertussen zijn Brain en Amanda alle verstopte gewichten weer aan het verzamelen.
Ze hebben de kruiwagen er maar bij gepakt zodat ze het minder leuke werkje tot een minimum beperken.
Waarover? Iets specifieks in gedachten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lex? Wat zou je Brian als goed advies meegeven? (als je dat hier kwijt wil)
Oh, dus zelfverheerlijking door anderen naar beneden te praten, naar trekje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat hij en Mannie niet meededen met het groepsproces waarin Huub huub huub
etc. etc. Snappie ?
quote:
Hmm, nou Claire. . .ik weet niet, aan dat idee moet ik echt nog ff wennen. Lijkt me maar niets eerlijk gezegd, wellicht dan toch nog liever Brian of Huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En anders maar Claire. Ik ben er eigenlijk fel op tegen, vanwege haar korte verblijf, haar totale onzichtbaarheid en naïviteit. Maar ik denk dat ze er wel zuinig op zal zijn.....
Amanda zou ook nog mogen, maar die zit qua geld al goed.....
Nou precies... en dan ook nog eens dat overdreven klaarkom gekreun van H en C. Die doen er werkelijk alles aan om hun medebewoners te irriteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dus zelfverheerlijking door anderen naar beneden te praten, naar trekje.![]()
En niet meedoen aan het groepsproces is weer een mooi spiegeltje, wie liggen er het meest van de tijd in hun nest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |