Nou precies... en dan ook nog eens dat overdreven klaarkom gekreun van H en C. Die doen er werkelijk alles aan om hun medebewoners te irriteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dus zelfverheerlijking door anderen naar beneden te praten, naar trekje.![]()
En niet meedoen aan het groepsproces is weer een mooi spiegeltje, wie liggen er het meest van de tijd in hun nest?
Ja ook nog, belachelijk, dat doe je toch niet als je geen liefdevolle ruhlaaassie hebt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou precies... en dan ook nog eens dat overdreven klaarkom gekreun van H en C. Die doen er werkelijk alles aan om hun medebewoners te irriteren.
Dito hier, moge hij binnenkort zijn roze kaartje onder de neus van Amanda kunnen duwen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef beequeen het volgende:
Huub moet dus vandaag afrijden. Ik wens hem veel succes.
Volgens Huub niet hoor. Sex staat bij hem volledig los van liefde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja ook nog, belachelijk, dat doe je toch niet als je geen liefdevolle ruhlaaassie hebt?
Gelukkig leek Claire dat wel door te hebben.... zij heeft vannacht er nog van alles aan gedaan om Huub geradbraakt aan deze dag te beginnen. Het was gewoon walgelijk om deze terror te moeten aankijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef beequeen het volgende:
Huub moet dus vandaag afrijden. Ik wens hem veel succes.
Nu zou ik iets kunnen zeggen over B&A maar dat doe ik niet, dat heeft Huub idd gezegd maar dat wil toch niet zeggen dat hij geen sex heeft met degene waar hij van houdt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens Huub niet hoor. Sex staat bij hem volledig los van liefde.
Zeg lieverd, geeft dat rode petje vanaf nu jouw gemoedstoestand aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelukkig leek Claire dat wel door te hebben.... zij heeft vannacht er nog van alles aan gedaan om Huub geradbraakt aan deze dag te beginnen. Het was gewoon walgelijk om deze terror te moeten aankijken.
Owww sorry.... aangepast.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg lieverd, geeft dat rode petje vanaf nu jouw gemoedstoestand aan?
Claire is gewoon een uitgekookt kutwijf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef akveor het volgende:
Gelukkig leek Claire dat wel door te hebben.... zij heeft vannacht er nog van alles aan gedaan om Huub geradbraakt aan deze dag te beginnen. Het was gewoon walgelijk om deze terror te moeten aankijken.
Ja, Amanda is dan ook erg gegroeid in de relasie.... petje af hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:
Ik lees hier veel dat mensen bang zijn dat Amanda buiten de kooi aan de kant gezet zal worden of zelfs in mekaar gebeukt zou kunnen worden. Daar gerloof ik zowiezo niet in. Ik ken Brian niet goed, maar ken hem als een hele rustige gast en zeker met respect voor vrouwen. Denk gewoon dat de druk van DGK een groot stempel drukt op het gedrag van de wannebe's.
Zal denk ik buiten allemaal wel los lopen...als Brian voor Amanda gaat dan zit dat wel goed. Hij sprak van dit wekend toen ze samen op het bed van Wicardo lagen nog uit dat hij van Amanda hield...dat geloof ik wel.![]()
ff iets recents...
Wat ik hem gisteren bijvoorbeeld fout heb zien doen is zichzelf onnodig opfokken. De hele toestand Chantal-Huub was klaar en vervolgens begint Brian zichzelf min of meer op te blazen. Amanda zag dat goed aankomen en zei er binnen wat van. Vervolgens gaat meneer buiten nog ff verder en van het één kwam het ander waardoor ze een soort van ruzie kregen. Als Amanda dan gas terug neemt zou het afgelopen kunnen zijn en met een sisser af kunnen lopen. Het doorwalsen wat hij dan vervolgens doet gaat er bij mij ook niet in als zoete koek. Denk dat ik hem daar is over ga schrijven.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:33 schreef T-lex het volgende:
Ik lees hier veel dat mensen bang zijn dat Amanda buiten de kooi aan de kant gezet zal worden of zelfs in mekaar gebeukt zou kunnen worden. Daar gerloof ik zowiezo niet in. Ik ken Brian niet goed, maar ken hem als een hele rustige gast en zeker met respect voor vrouwen.
Je bedoelt uitgewoond?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire is gewoon een uitgekookt kutwijf.
Hé, doe is lief tegen mijn fruitvliegje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal de vijftiende dan blijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, dit is toch heel normaal.....en natuurlijk allemaal grappenderwijs.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:37 schreef Borga het volgende:
Hoezo, 'ken je hem niet goed'? Je kijkt toch ook. Bwian is een levensgevaarlijke gek.
Nu heb je over Amanda , toch?quote:
Ik bedoelde het grappenderwijs, check mijn PI.quote:
Volledig ongevaarlijk, Jaap heeft zoveel vet, daar moet je gewoon een hoogspanningskabel bij in bad leggen voordat hij uberhaupt jeuk krijgt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, dit is toch heel normaal.....en natuurlijk allemaal grappenderwijs.
[ afbeelding ]
Jaap's badwater werd koud... Brian had goed door dat wanneer de kou door Jaap's speklaag heen zou dringen het erg lang kon gaan duren alvorens de acteur Jaap weer acte de presence kon geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, natuurlijk. Dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |