abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:40:46 #77
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_58987173
tvp
A.F.C. Ajax
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:40:53 #78
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_58987180
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
Die mutant-shit was lame.

S.
Agreed. De eerste keer dat ik er eentje tegenkwam dacht ik, "WTF? Wat krijgen we nou?" Dat verpeste het flink. Voor mij althans.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:47:14 #79
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_58987362
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:36 schreef Sackboy het volgende:
Die mutant-shit was lame.

S.
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58987584
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...

V.
Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.

Maar buiten dat pastte het gewoon niet in de atmosfeer van het spel. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze er een shitload aan negatieve reacties over kregen, en daarom hebben ze direct gezegd: geen monsters in Far Cry 2.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58987743
Far Cry 2 Dev and Port Teams Range from 175 to Three
quote:
Far Cry 2 uses a proprietary engine that was built from the ground up for the game. The developers told me that about 175 people worked on creating the engine and then the game for the PC. Currently that team is working to build in DX10 support, though it wasn't ready when I had a chance to look at it.

Because the engine was built to work on a PC, bringing the game, with all of its bells and whistles, over to the Xbox 360 was a relatively easy affair, the developers told me. Afterall, they said, the Xbox 360 is essentially a computer. In fact they only have three people working on the team that is porting the game over.

The Playstation 3? Not quite as simple an affair. They have a team of 14 working on that port, mostly because of the "difficulties" of working with the Playstation 3's unique architecture.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:04:52 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58987850
als ze hier ook mutant shit in flikkeren dan verspreid ik een enge ziekte
pi_58987991
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef RickoKun het volgende:
als ze hier ook mutant shit in flikkeren dan verspreid ik een enge ziekte
Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:17:48 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58988194
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.
PFFFFFFF!!!! WAT WEET JIJ ER NOU VAN!!!!

*rent weg als een meisje*
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:25:42 #85
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_58988392
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.

Maar buiten dat pastte het gewoon niet in de atmosfeer van het spel. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze er een shitload aan negatieve reacties over kregen, en daarom hebben ze direct gezegd: geen monsters in Far Cry 2.
Dat is prima, monsters hóeven van mij niet, maar ik heb me er in het geheel niet zo aan gestoord als de grote meerderheid. Ik vond het juist wel extra creepy, als je die krengen aan hoorde komen.

Moet wel zeggen dat ze er op mijn oude pc krakkemikkiger uitzagen dan nu met alles op hoog.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:31:42 #86
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_58988543
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...

V.
Omdat het er niet in paste. Doom was een horror game ergens op Mars. In die verhal lijn past dat. Ergens op een tropisch eiland op aarde monsters en mutanten vinden? Nee, dat klopt niet. Dat maakte het voor mij een zuig spel. Daarom ben ik ook erg blij dat ze die fout niet opnieuw hebben gemaakt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_58989439
Far Cry 2 demo gameplay (met bootje varen )

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:43 #88
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58989501
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2 demo gameplay (met bootje varen )

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sackboy die game wordt vet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_58991192
Far Cry 2 to have 16-player online
quote:
Far Cry 2 will have a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4.
quote:
He also revealed the open-world shooter is ever-so-nearly feature complete, and will soon be entering its beta testing phase.
quote:
Far Cry 2 is due out this Christmas period on PC, PS3 and Xbox 360.
November release dus, zoals ik voorspelde Cyb
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:01:54 #90
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58993333
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2 to have 16-player online
[..]


[..]


[..]

November release dus, zoals ik voorspelde Cyb
Zou mij wel cool lijken als je echt zoe met 16 anderen ondertussen quests tegen of met elkaar kan doen
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:05:38 #91
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_58993409
Woei dit wordt zeker vet op xdoos
------------------
pi_58993432
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58994046
weet iemand trouwens of je kan zwemmen in FC2?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_58994096
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:37 schreef Onderbroek het volgende:
weet iemand trouwens of je kan zwemmen in FC2?
Lijkt me wel, anders zou je direct verdrinken als je van een boot af valt
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58994195
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.

C.
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:50:05 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58994314
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.

C.
Ergens klinkt dat een beetje schunnig
pi_58994358
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ergens klinkt dat een beetje schunnig
Backward pwnage? Klopt.

C.
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:06:07 #98
17646 SuperG
SG surft naar PC Hardware
pi_58994635
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Was Crysis niet al FarCry 2 ?
Eigenlijk wel.
Crysis is crytech vervolg op FC1. Maar aangezien ze de franchise bij UBI is blijven steken. Staat het erlos van. Meer 'n remake.
FC2 is UBI's opvolger maar laten de Crytech nukken van mutantjes en aliens varen. Eiland is ook ingeruild.

Wat dat betrefd is FC2 toch anders dan FC1 en crysis
GAK8NSLI + X2 3800 + X1800XL + 2GB + Ageia P1
GA7DXR + XP 2400 + 9500Pro + 768MB
PC4800D + P4C 2,4G + 1GBRam + 7900GSPlus 512MB + Ageia P1
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:05:35 #99
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58998964
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.

C.
Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uit Ik verwacht ook dat de dorpjes en gebouwen en fabriekjes en wat al niet meer tof gaan worden om te exploren.

AQ.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_59000898
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uit Ik verwacht ook dat de dorpjes en gebouwen en fabriekjes en wat al niet meer tof gaan worden om te exploren.

AQ.
Kej dan. Geef me die

C.
pi_59002274
Hands-on met de X360-versie
quote:
With so much advanced technology at work in Far Cry 2, we were uncertain as to how the team would get everything working on consoles. Would the PS3 and the Xbox 360 be able to replicate the weather effects, the complex physics and enemy AI all while rendering the incredibly detailed African vistas? The answer is yes--and with relatively few sacrifices. Every single feature of the PC version will make it into the console versions intact, and while it won't be rendered in 1080p on either console, it will support 720p display. Seeing the game running, that resolution looks more than sufficient to render the absolutely stunning African environment.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59002992
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Hands-on met de X360-versie
[..]

Uit die zelfde bron:
quote:
So we rejoiced yesterday when Ubisoft announced not only a Q3 2008 release date for Far Cry 2
?
pi_59005454
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Uit die zelfde bron:
[..]

?
Mjah dat zag ik ook ja.. Terwijl die andere bron het had over een kerstrelease.

Opzich zou september ook wel mogelijk zijn inderdaad. Dan zitten ze niet in het vaarwater van Resistance 2 en Gears of War 2 die in november uitkomen. Bovendien zitten ze nu al in de beta testfase van de game, dus laten we het hopen
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59014058
http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-6.html
quote:
Daarnaast zijn er ook nog de tientallen kleine nederzettingen die je aantreft op de kruisingen van de wegen die het land doorkruisen. Het is vaak niet meer dan een controlepost met wat soldaten, maar wel steeds met munitie op voorraad. Die roadblocks hebben een duidelijke functie. Eenmaal veroverd dienen ze als safehouse. Of eerder als savehouse, want je kunt het spel er opslaan. Dat geldt tenminste voor de consoleversie van het spel; de versie op pc kan op elk willekeurig moment opgeslagen worden.
HAHAHAHAHA, KUT-CONSOLES. RIP PLEESTATION 3 EN XBOX.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:08:54 #106
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59014732


Techdemo, deze is gemaakt op het nieuwe kanon van Nv de Geforce 280GTX

Het ziet er prachtig uit moet ik zeggen en aangezien ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen weet ik nog niet waar ik Far Cry 2 op moet gaan halen pc of console. Het wordt een dillema. Aan de andere kant is 550 euries voor dat nieuwe kanon ook wel weer een berg met geld, maar aande andere kant kan ik hem dan wel full HD spelen inplaats van 720P of lager wat upgescaled wordt..
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:12 #107
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59015327
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:08 schreef DooD het volgende:


Techdemo, deze is gemaakt op het nieuwe kanon van Nv de Geforce 280GTX

Het ziet er prachtig uit moet ik zeggen en aangezien ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen weet ik nog niet waar ik Far Cry 2 op moet gaan halen pc of console. Het wordt een dillema. Aan de andere kant is 550 euries voor dat nieuwe kanon ook wel weer een berg met geld, maar aande andere kant kan ik hem dan wel full HD spelen inplaats van 720P of lager wat upgescaled wordt..
Waar las je dat het met de GTX280 was gedaan? Reken er trouwens maar niet op dat je er eentje te pakken kan krijgen. De productie verloopt zo ontzettend slecht dat het een zeldzame kaart word. Daarnaast zal hij tegen de herfst al vervangen worden door een kaart met een GT200b core die op 55nm word geproduceerd. De GTX280/260 zullen dus een vroege dood sterven. Daarnaast is het energieverbruik eigenlijk onacceptabel hoog. De kaart verbruikt in zijn eentje net zo veel als een huidig high-end systeem in zijn geheel verbruikt. Ik ben niet bepaald pro ATI maar ik moet zeggen dat de huidige verhalen rond de HD4000 serie ATI kaarten toch wel aantrekkelijk maken. Zowel voor prestaties als voor de prijs.

[ Bericht 10% gewijzigd door Moe_Szyslak op 30-05-2008 17:44:27 ]
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:12:05 #108
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59017235
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Waar las je dat het met de GTX280 was gedaan? Reken er trouwens maar niet op dat je er eentje te pakken kan krijgen. De productie verloopt zo ontzettend slecht dat het een zeldzame kaart word. Daarnaast zal hij tegen de herfst al vervangen worden door een kaart met een GT200b core die op 55nm word geproduceerd. De GTX280/260 zullen dus een vroege dood sterven. Daarnaast is het energieverbruik eigenlijk onacceptabel hoog. De kaart verbruikt in zijn eentje net zo veel als een huidig high-end systeem in zijn geheel verbruikt. Ik ben niet bepaald pro ATI maar ik moet zeggen dat de huidige verhalen rond de HD4000 serie ATI kaarten toch wel aantrekkelijk maken. Zowel voor prestaties als voor de prijs.
Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.

Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:01:47 #109
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_59018055
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef pberends het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-6.html
[..]

HAHAHAHAHA, KUT-CONSOLES. RIP PLEESTATION 3 EN XBOX.
Conclusie : PC-Gamers zijn te gemakzuchtig, wil je een uitdaging koop dan de console versie
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_59018102
Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet

Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59018161
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:01 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Conclusie : PC-Gamers zijn te gemakzuchtig, wil je een uitdaging koop dan de console versie
.
pi_59018165
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef Sackboy het volgende:
Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet

Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
pi_59018430
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
Verschillend. Bij GTA IV bijvoorbeeld niet, bij Saints Row en Oblivion wel (dacht ik).
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:43:16 #114
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59020256
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef DooD het volgende:

[..]

Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.

Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
CF loopt inderdaad vaak in de soep. Soms gaat de performance zelfs achteruit met 2 kaarten Maar het grote "selling-point" voor ATI is de lagere prijs. Hun top-of-the-line gaat waarschijnlijk rond de $350 kosten en dat is toch wel een flinke hap minder dan de $650 voor de GTX280. Maar ff over de leverbaarheid van Nvidia's nieuwe telg. Het schijnt dat 60% van alle geproduceerde dies worden weggeflikkerd omdat ze niet aan de eisen voldoen. Daarmee word dit waarschijnlijk de slechtst leverbare kaart van Nvidia ooit Dat is ook gelijk de reden voor de hoge prijs. Ik hou het in iedergeval voor gezien. Misschien dat ik nog ff een 9800GTX aanschaf via de Tweakers V&A ter vervanging van mn 7800GT. Ik wil namelijk Crysis, Far Cry 2, BioShock 2 en Alan Wake nog op de PC gaan spelen. En die kaart moet je op de V&A al voor onder de 200 euro kunnen krijgen aangezien hij nieuw nog maar 225 kost. En je mag toch wel verwachten dat een 9800GTX genoeg is om Far Cry 2 op full te draaien?
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:47:27 #115
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59020340
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
Dat kon volgens mij bij Red Faction wel.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_59020485
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Dat kon volgens mij bij Red Faction wel.
Wat een innovatie...
pi_59020544
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef DooD het volgende:

[..]

Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.

Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
Ik snap echt niet waar jullie je zorgen om maken. Juist omdat Crysis een PC-only game was, waren de systeem eisen absurd hoog. Het spel zou nooit kunnen draaien op een Xbox of Pleestation.

Juist omdat Ver Huil 2 op consoles uitkomt, worden de PC systeemeisen ook lager. De engine is daarvoor sterk aangepast:

http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-3.html
quote:
Om het geheel af te maken heeft het spel een dag en nachtcyclus, een variërend wolkendek en realtime schaduwen die allemaal gegenereerd worden door de drijvende kracht van het spel, de Dunia-engine die Ubisoft voor het spel gemaakt heeft. Het spel is dus niet gemaakt met de engine van Crytek, hoewel die wel de basis vormde voor de huidige engine. In de huidige versie van de Dunia-engine is echter hooguit 5 procent terug te vinden van de Cryengine. Het grootste verschil is de manier waarop met textures omgegaan wordt. Waar de Cryengine vooral grote textures gebruikt, vaak van 2048 bij 2048 pixels of groter, zoekt Ubisoft het juist vooral in kleine textures van soms maar 64 bij 64 pixels. Een voorwerp als een boom zal dus niet bekleed zijn met één groot texture, maar met een patroon van kleine, die in elkaar over lopen en bedekt zijn met effecten als normal- en specularmaps.

De techniek zorgt ervoor dat streamen van harde schijf of dvd sneller verloopt en dat is erg prettig als er een wereld van 50 vierkante kilometer in beeld gebracht moet worden. Het is echter vooral prettig voor de Xbox 360 en Playstation 3, die zwaar leunen op het streamen van data. Door het verkleinen van de textures vormen die niet langer het probleem. In het verleden was het laden van textures vaak wat voor lange laadtijden zorgde. Volgens Ubisoft is dat bij Far Cry 2 niet langer het geval. Hier zijn juist de teksten de zwakste schakel. Er is erg veel dialoog geschreven voor het spel. Dat was nodig omdat vooraf niet vaststaat in welke volgorde de speler de diverse missies doorloopt. Er zitten ruim 100.000 regels tekst in het spel, die allemaal als geluidsbestanden op de dvd staan en waarvan er meestal verschillende tegelijk geladen moeten worden.
http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-1.html
quote:
Zo zal Far Cry 2 niet zulke extreem hoge systeemeisen stellen als Crysis. Hoewel het spel met Directx 10 overweg kan, is het toch vooral gericht op systemen die gebruik maken van versie 9.
.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:00:00 #118
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59020576
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een innovatie...
Don't knock it. Red Faction was super En het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_59020616
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Don't knock it. Red Faction was super En het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
Ik vind het hele safebox-idee sowieso te gay voor woorden. Er gaat een hoop tijd en energie inzitten en het gaat totaal nergens over. Ik vond dat bij GTA series ook al tyfusvervelend.
pi_59020728
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Don't knock it. Red Faction was super En het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
Maar Red Faction is in dit kader niet echt een goed voorbeeld, aangezien dat een lineair spel is met levels
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:35:29 #121
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59021317
Dat je op elke moment kan saven is mooi, maar ik hoop dat er op de moeilijkste niveau van Far Cry 2 je ook van bepaalde save punten gebruikt... Crysis is namelijk vrij makkelijk op z'n moeilijkst omdat je overal kan saven en overal kan laden.. slaat dus eigelijk nergens op.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:56:35 #122
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59021872
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Maar Red Faction is in dit kader niet echt een goed voorbeeld, aangezien dat een lineair spel is met levels
Daar heb je gelijk in.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:58:20 #123
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59021923
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind het hele safebox-idee sowieso te gay voor woorden. Er gaat een hoop tijd en energie inzitten en het gaat totaal nergens over. Ik vond dat bij GTA series ook al tyfusvervelend.
Bedoel je niet sandbox? Ik vind dat juist heerlijk. Lekker veel vrijheid. Ik kan ik GTA zomaar een hele tijd niets anders doen dan rond rijden.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_59021986
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Bedoel je niet sandbox? Ik vind dat juist heerlijk. Lekker veel vrijheid. Ik kan ik GTA zomaar een hele tijd niets anders doen dan rond rijden.
safebox = safehouse bedoel ik.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:07:10 #125
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59022181
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef pberends het volgende:

[..]

safebox = safehouse bedoel ik.
Ooooh, op die fiets. Snap em. Maar dat is in GTA4 geen verplichting meer. Er zijn autosaves na elke missie. Je hoeft niet elke keer terug te gaan en te saven in je safehouse. Als je een savegame laad dan begin je wel vanuit het dichtsbijzijnde safehouse.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_59041745
Hier kan je een 9 minuten lange offscreen gameplayvideo van de X360 versie downloaden
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59044845
tvp voor deze vette shit
pi_59045875
en de pc-frusties zijn eindelijk gearriveerd
pi_59046449
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ooooh, op die fiets. Snap em. Maar dat is in GTA4 geen verplichting meer. Er zijn autosaves na elke missie. Je hoeft niet elke keer terug te gaan en te saven in je safehouse. Als je een savegame laad dan begin je wel vanuit het dichtsbijzijnde safehouse.
Ik wil gewoon saven wanneer ik wil.
pi_59047594
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik wil gewoon saven wanneer ik wil.
Dan moet je voor de pc-versie gaan
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59047811
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dan moet je voor de pc-versie gaan
Duuuuuuuuuuuuuuuuuh.
  zondag 1 juni 2008 @ 15:24:37 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59049216
Het ligt toch altijd gewoon aan het spel waar je kunt saven? In de meeste 360 kan je overal saven!

Al ben ik wel meer fan van het checkpoint systeem of safehouse!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_59049366
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
Het ligt toch altijd gewoon aan het spel waar je kunt saven? In de meeste 360 kan je overal saven!

Al ben ik wel meer fan van het checkpoint systeem of safehouse!
.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
pi_59049460
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
Niet per sé, want als je overal en ten alle tijden kan saven wordt een spel soms wel erg makkelijk.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 1 juni 2008 @ 15:38:27 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59049496
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
Als ik zie dat lui met 2 vingers op de quick save en quick load spelen dan ben ik blij dat dat niet overal in zit

Op deze manier wordt je ook gedwongen om iets slimmer te spelen wil je het halen tot het volgende checkpoint!

Maar het ligt gewoon aan het spel en niet aan of het pc of console is lijkt me?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 1 juni 2008 @ 15:43:22 #136
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59049658
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als ik zie dat lui met 2 vingers op de quick save en quick load spelen dan ben ik blij dat dat niet overal in zit

Op deze manier wordt je ook gedwongen om iets slimmer te spelen wil je het halen tot het volgende checkpoint!

Maar het ligt gewoon aan het spel en niet aan of het pc of console is lijkt me?
Klopt. Lang niet alle PC games laten quick saves toe.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_59049702
Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 1 juni 2008 @ 15:52:45 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59049896
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
Geen idee eigenlijk! Bij de meeste spellen krijg je wel als je saved dat tabblad iedereen keer naar voren misschien heeft het daar mee te maken?

Ik vind het verder niet erg want vind het wel wat hebben dat je na een missie weer terug gaat naar je basis om te saven of nieuwe munitie o.i.d. te halen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 1 juni 2008 @ 15:54:05 #139
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_59049919
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
Je hebt zelf al een mogelijke reden gegeven hoor
quote:
Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet

Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
Ik vind dat helemaal geen slechte theorie. Een save game laden zou dan best wel lang kunnen duren.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_59057713
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59057981
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59058482
Nou lees ik weer een release rond kerstmis...
pi_59077184
Zelfs als je arm geamputeerd is kan je dit spel nog spelen
quote:
Far Cry 2 easy mode speelbaar met één hand

Far Cry 2 creative director, Clint Hocking, heeft gezegd dat de easy mode in Far Cry 2 met slechts 1 hand gespeeld zou kunnen worden. Hiermee hoopt de developer om zelfs de easy mode uitdagend te maken op een speciale manier. Hocking wist dit al te demonstreren via de website van Multiplayerblog. De wat moeilijkere game modi zullen uiteraard voor de echte gamers bedoeld zijn die simpelweg met 2 handen willen gamen, al dan niet de easy mode met 2 handen te simpel vinden.

Hocking held a 360 controller in front of me. “You should be able to play it with one hand,” he said. Meaning: tie one hand behind your back; place the controller on a table; then, with the free hand, use your fingers to point one Analog Stick forward to walk; then put those fingers on the other stick to aim; then press buttons and pull triggers to fight. All with one hand. The enemies should be tuned in easy mode so that you can do that. Don’t worry, the harder modes will be tuned for us real gamers.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59080456
Hier staat nog een nieuwe gameplayvideo van onze duitse vrienden.

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59083473
teeveepeee
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:28:20 #146
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59083483
Ja je kan zelfs je auto fixen als je bijvoorbeeld op een steen knalt in de woestijn. Ik ben benieuwd hoeveel gamers dan toch gaan lopen, omdat ze het niet willen repareren
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_59083591
Lopen in de woestijn? no way 50 km2 enzo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:41:32 #148
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59083650
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:36 schreef Thrilled het volgende:
Lopen in de woestijn? no way 50 km2 enzo
Je gaat het zien hoor van die filmpjes op youtube die het spel afbranden, omdat hun auto kapot ging in de woestijn en ze dan 10 km moesten gaan lopen.

Dan hoor je die Noob " Ohhhh noessssssss my car broke down, shit man now i have to walk 8 miles. Fuck this game man it sucks"

Terwijl die niet wist dat die zijn auto kon repareren, ook al staat het waarschijnlijk aangegeven in de handleiding, of dat er een tutorial van is.

Ik kijk nu al uit naar die filmpjes
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_59083996
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef DooD het volgende:

[..]

Je gaat het zien hoor van die filmpjes op youtube die het spel afbranden, omdat hun auto kapot ging in de woestijn en ze dan 10 km moesten gaan lopen.

Dan hoor je die Noob " Ohhhh noessssssss my car broke down, shit man now i have to walk 8 miles. Fuck this game man it sucks"

Terwijl die niet wist dat die zijn auto kon repareren, ook al staat het waarschijnlijk aangegeven in de handleiding, of dat er een tutorial van is.

Ik kijk nu al uit naar die filmpjes
.

Ik zou het ook zo doen hoor, maar gelukkig weet ik nu wel dat je je auto zou kunnen repareren.
pi_59084915
Alleen het idee dat een wapen kapot gaat bevalt mij niet zo Ik ben nogal het type dat echt fan kan zijn van 1 specifiek wapen en daar dus het liefste de hele game mee door wilt.. en nu schijnt dus dat juist wanneer je een wapen veel gebruikt de kans groter wordt dat hij 'jammed' en je hem moet laten repareren...
pi_59084940
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:52 schreef Thrilled het volgende:
Alleen het idee dat een wapen kapot gaat bevalt mij niet zo Ik ben nogal het type dat echt fan kan zijn van 1 specifiek wapen en daar dus het liefste de hele game mee door wilt.. en nu schijnt dus dat juist wanneer je een wapen veel gebruikt de kans groter wordt dat hij 'jammed' en je hem moet laten repareren...
Dat lijkt me ook niet zo geweldig inderdaad. Mooier zou zijn als je gewoon in de opties zou kunnen kiezen of je wapens "agen" of niet.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:17:39 #152
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59085498
Ik hoop dat je in de multiplayer zoe als factions kunt strijden en dan ook zoe quests kan doen voor die factions tegen andere spelers enzo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')