quote:
Hmm, als dat bij mij zou gebeuren zou ik dat toch wel een soort van apart vinden, maar dat kan ook aan mij liggen hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 14:32 schreef weasel85 het volgende:
Je loopt door de stad en je ziet een leuke meid voorbij lopen. Je denkt even na... en besluit terug te rennen en voor haar te stoppen... "heeey! je liep me net voorbij, vind je wel een leuke meid." oid.. "wat doe je op het moment?"
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:32 schreef weasel85 het volgende:
Je loopt door de stad en je ziet een leuke meid voorbij lopen. Je denkt even na... en besluit terug te rennen en voor haar te stoppen... "heeey! je liep me net voorbij, vind je wel een leuke meid." oid.. "wat doe je op het moment?" maar te blijven zitten en je mond te houden.
Jij had hier moeten postenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:32 schreef weasel85 het volgende:
Depens on the situation you are in...
Je kunt niet willekeurig elk meid aanspreken met 'hoi' ...
Supermarkt: vrouw heeft volle kar met chips. : "zo zo... gaan we een feestje vieren?"
In de stad op een bankje: "Lekker weertje niet?"
Hetvolgende situatie zou je wel met hoi kunnen beginnen:
Je loopt door de stad en je ziet een leuke meid voorbij lopen. Je denkt even na... en besluit terug te rennen en voor haar te stoppen... "heeey! je liep me net voorbij, vind je wel een leuke meid." oid.. "wat doe je op het moment?"
vul maar aan
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:31 schreef redhead666 het volgende:
[..]
relax dat jij weet hoe onbekende mensen heten
goede! ga ik meteen uitproberen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:12 schreef Beroepsgokker het volgende:- Heey Marieke, jij hier?
- Huh ik heet helemaal geen Marieke
- Oh je lijkt op een meid waar ik laatst nog mee heb zitten wippen , sorry! (voel je de hint aankomen?
)
-
ja als meisjes die leuk vinden ga ik huilenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:27 schreef Zuen het volgende:
ik zegaltijd jij hebt en opening en ik heb zin
zoiets jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef SuperShark het volgende:
"Hey! Psst!! Sletje!"
r u mental?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:37 schreef Basil_O_ het volgende:
"mag ik me vergrijpen aan je lijk"
succes verzekerd
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef DANILXL het volgende:
meestal lach ik eerst en dan groet ik, werkt geheid
*brede glimlach naar boooquote:
Bedoel je dat als iets slechts of iets goeds?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:17 schreef Chocolate het volgende:
diegene kreeg meteeen het etiket player opgeplakt.
"deze" als in, 1 van de velen. Gewoon een zak die een lekker wijf zoekt om alleen mee te wippen en verder niks wilt. Ook al wilt de vrouw dit is het sowieso een foute opmerkingquote:Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bedoel je dat als iets slechts of iets goeds?
misschien had je beter op zijn uitnodiging kunnen ingaanquote:Op maandag 12 mei 2008 19:17 schreef Chocolate het volgende:
uuhm tjah gewoon een hoi, hoe gaat het, vermaak je je...enzoo
Ik kreeg de vorige keer te horen: ik zag je staan en dacht deze kan ik niet voorbij lopen.. diegene kreeg meteeen het etiket player opgeplakt.
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bedoel je dat als iets slechts of iets goeds?
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
"deze" als in, 1 van de velen. Gewoon een zak die een lekker wijf zoekt om alleen mee te wippen en verder niks wilt.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:46 schreef weasel85 het volgende:
[..]
misschien had je beter op zijn uitnodiging kunnen ingaan![]()
"Zo! Dat ziet er goedkoop uit!"quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:22 schreef MouzurX het volgende:
(zoals dat supermarkt voorbeeld)
Mooie bloemkolenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
"Zo! Dat ziet er goedkoop uit!" [ afbeelding ]
quote:
Dit gebeurt het meest in de stadquote:Op maandag 19 mei 2008 07:21 schreef SandScar het volgende:
Hey! Pssst! Hey jij! *meisje negeert* KANKER HOER!!!
Jij versiert ze vast bij bosjes...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Sow, jij ziet er lekker uit !
Zin omte gaan uit eten en dan te neuken of hou je niet zo van uit eten ?
WHahahhaahquote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef IQM het volgende:
In het midden van het land:
Hoi, hoe kom ik in u t'recht?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:12 schreef IQM het volgende:
[..]
"Zo! Dat ziet er goedkoop uit!" [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:56 schreef Sjibble het volgende:
"Ey, jij met die dikke reet!"
Erg leuk als ze allemaal omkijken, wheheh
Slaat in als een bom! En als een trap in je ballen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:03 schreef Dementor het volgende:
Hey kuthoer!
Ik heb "Jonge dame" en "Hey kuthoer"quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Slaat in als een bom! En als een trap in je ballen.
Joh. Ik kom hier vaker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb "Jonge dame" en "Hey kuthoer"
Het hangt dus af van wat ik wil bereiken.
Je moet trouwens niet denken dat alles wat ik op fok post ook daadwerkelijk serieus is m'kay?
En: "Hoi ik ben GeelGroenBlauwRoodPaars" zal ook niet veel succes hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:34 schreef GeelGroenBlauwRoodPaars het volgende:
In ieder geval NIET de klassieke: Hé! Ken ik jou niet ergens van!??
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:46 schreef GeelGroenBlauwRoodPaars het volgende:
Hoezo had ik dat ergens beweerd dan..
maar de meeste mensen in mijn omgeving ken ik :Squote:Op maandag 16 juni 2008 10:34 schreef GeelGroenBlauwRoodPaars het volgende:
In ieder geval NIET de klassieke: Hé! Ken ik jou niet ergens van!??
Me zus heeft zo wel dr vriendje gekregen. Ze vond een jongen leuk die met vrienden stond, liep erheen, en begon m zonder verder wat te zeggen te tongen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
Dus gewoon een bek vol geven zonder te vragen?
Dat je als een slet was gekleed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha ik was donderdag uit, en toen liep ik langs 2 jongens, zegt de ene keihard. JA ze is wel knap he? Zegt die ander: Nou, als je er zo bij loopt! Pff! (Ik weet trouwens nog niet wat hij daarmee bedoelde, misschien keek ik arrogant ofzo)
Die had ik dus wel een klap willen verkopen. Dus hardop over een meisje gaan praten is geen aanrader
Ik snap dat naar tieten kijken nooitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:12 schreef liiszle het volgende:
wat ook niet werkt is
'goh, ga je me niet voorstellen aan je vrienden' (kijkend naar mn boobs)
of,
'jij heet vast pamela! - euuh.. nee? - nou je lijkt wel op er hoor!'
wat beter werkte was
'jij ziet er wel uit alsof je zin hebt om te dansen'
ik niet echt cup A zeg maar. dus t valt wel op ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap dat naar tieten kijken nooitAls je met iemand praat kijk je toch naar die ander zijn hoofd??
![]()
Of je moet er heeel erg te koop mee lopen...
Ja maar het ligt eraan wat voor kleding je dan aan hebt hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik niet echt cup A zeg maar. dus t valt wel op ja.
en met uitgaan is iedereen oppervlakkig toch?
Of liep erbij als een slet, of je liep erbij als een gothic.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha ik was donderdag uit, en toen liep ik langs 2 jongens, zegt de ene keihard. JA ze is wel knap he? Zegt die ander: Nou, als je er zo bij loopt! Pff! (Ik weet trouwens nog niet wat hij daarmee bedoelde, misschien keek ik arrogant ofzo)
Die had ik dus wel een klap willen verkopen. Dus hardop over een meisje gaan praten is geen aanrader
ik liep met een koltrui neequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar het ligt eraan wat voor kleding je dan aan hebt he![]()
Ik niet
Als je met een coltrui loopt zou ik je niet aanspreken.quote:
Ze vergat het woordje niet (zie: nee) aan het begin van de zin denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je met een coltrui loopt zou ik je niet aanspreken.
Dan vraag je er ook zelf om. Als ze half uit je shirtje springen is dat vragen om bekeken te worden, en anders zelf betast.quote:
Nee, dat was het punt. Allebei dus nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Of liep erbij als een slet, of je liep erbij als een gothic.
iddquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze vergat het woordje niet (zie: nee) aan het begin van de zin denk ik
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook zelf om. Als ze half uit je shirtje springen is dat vragen om bekeken te worden, en anders zelf betast.![]()
Liiszle.
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze vallen er niet echt uit toch?
Ik moet een vriend van mij er ook steeds op wijzen dat met je armen over elkaar gaan staan kijken, en dan uitgebreid aan gaan wijzen, ook geen goed idee isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:06 schreef noujawieweet het volgende:
Hey schoonheid, zal ik jou eens verwennen met wat inwendige stokslagen?
Mee eens. Ik vond het wel tof dat ik een keer op de trappen van paleis op de Dam zat naast wat mensen. Een jongen zat met zn vrienden naast die mensen en liet zn naam met telefoonnummer doorpassen.quote:
schattig en laf tergelijkertijdquote:Op zondag 22 juni 2008 20:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vond het wel tof dat ik een keer op de trappen van paleis op de Dam zat naast wat mensen. Een jongen zat met zn vrienden naast die mensen en liet zn naam met telefoonnummer doorpassen.
Leuk idee.
Maar natuurlijk vond ik de jongen niet leuk en maar een patstertje en ging het feest niet door
jaaa inderdaad, eigenlijk welquote:
hehe misschien was het dus helemaal niet zo een patserquote:Op zondag 22 juni 2008 21:10 schreef Elfy het volgende:
[..]
jaaa inderdaad, eigenlijk wel
maar aan de 'wat de fok doe jij'-blikken van zn vrienden te zien,
was het toch wel dapper
bahahahaha!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:16 schreef Chocolate het volgende:
Ik stoote een tijd geleden tegen een jongen op in de metro me tmijn enorme tas en toen begonnen we een gesprek (moest nog best ver met de metro) dus op zich was dat helemaal geen slechte manier van aanspreken, gewoon interesse tonen.
*stoot*
ik: sorry
hij: maakt niet, wat ga je met die grote tas doen?!
ik: het is mijn nieuwe werkkleding
hij: waar werk je dan?
en toen bleek ie daar ook te werken kwam ie altijd koffie halen en probeerde die me te stalken, dat was wel irri
Jij krijgt vást wel iets beter met dat junkhoofd van je!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:51 schreef Elfy het volgende:
Maar natuurlijk vond ik de jongen niet leuk en maar een patstertje en ging het feest niet door
Zegt de held zonder FoBoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Jij krijgt vást wel iets beter met dat junkhoofd van je!
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH,hoiquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef DANILXL het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef kruidkoek het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH,hoi
zoiets?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef kruidkoek het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH,hoi
zoiets?
werkt idd super goed...maar nu ff de vraag stelling lezen.quote:
Moet je wel duidelijk praten, want ze lacht jou uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:16 schreef YvesLaRock het volgende:
Ik zou mijn pik eerst in haar kut stoppen en dan pas aanspreken..![]()
werkt altijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef DANILXL het volgende:
can I??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef JayJay8 het volgende:
Ey dushi
had je wat tegen allochtonen ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Jij krijgt vást wel iets beter met dat junkhoofd van je!
ik hou van allochtonen,, neuken..quote:Op maandag 30 juni 2008 19:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
had je wat tegen allochtonen ?
ga even asperges graven ofzo
geen idee...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Ik bekijk zo eens die fotoboeken van al die meisjes met die verhalen hier en hoe hopeloos zijn die jongens om jullie aan te spreken?
Juistquote:
als het mogelijk was: +100quote:Op maandag 30 juni 2008 20:17 schreef Elfy het volgende:
[..]
Juist![]()
Volgens mij is dat iets tussen het russische postorderbedrijf en jou..
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
had je wat tegen allochtonen ?
ga even asperges graven ofzo
het is het ranzigste puur hollandse goed dat ik kenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kon je echt niks beters verzinnen? [ afbeelding ]
Werd eens tijd dat er iemand op reageerdequote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Elfy het volgende:
[..]
geen idee...
*wijst naar je harige fotos op fobo*
vraag het me nog maar eens wanneer je niet meer met de apen heult
Ze willen je niet hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Elfy het volgende:
[..]
het is het ranzigste puur hollandse goed dat ik ken
hollanders![]()
Jij wordt ook met de dag triester hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze willen je niet heIk zou er ook gefrustreerd van raken
aha.. ik begin te begrijpen waarom ze je na een maand al hoorn uitgepest hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft al vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag triester hèWaar is de good-old Bravebart?
2 maandenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:29 schreef Elfy het volgende:
[..]
aha.. ik begin te begrijpen waarom ze je na een maand al hoorn uitgepest hebben
Sorry Mastjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef MASD het volgende:
Kappen met de SC, nu weer ontopic.
lol?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik kan het er op doen
dat werkt?quote:Ik vind die van 'jij hebt de opening, ik heb de zin' wel super
Waar ga je stappen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef robbemieke het volgende:
ik weet niet hoe jullie nederlanders dit allemaal doen. Ik vind die van 'jij hebt de opening, ik heb de zin' wel super. als een jonge mij zou wille versieren, mag hij gewoon sexy met mij r&b kome dansehij mag daarna zijn daden verklaren.
punt is dat dat al zo afgezaagd is dat niemand daar op zit te wachten.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef DahaKa het volgende:
kan je zelf toch ook wel? Niet zo nadenken over hoe je iemand gaat benaderen man, gewoon beetje leuk aankijken, glimlachen, er op afstappen, groeten, vragen hoe hoe het gaat, of ze het leuk vindt enz.
Maar we zitten op Fok, dan is het toffer voor je matties om lompe opmerkingen te maken terwijl je irl over een "Hoi" al struikeldquote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef DahaKa het volgende:
kan je zelf toch ook wel? Niet zo nadenken over hoe je iemand gaat benaderen man, gewoon beetje leuk aankijken, glimlachen, er op afstappen, groeten, vragen hoe hoe het gaat, of ze het leuk vindt enz.
Als je zegt: hey! Ik vind jou er echt superleuk uitzienquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:22 schreef MouzurX het volgende:
Maarja iets anders dan hoi of iets wat in die omgeving past (zoals dat supermarkt voorbeeld) kan eigenlijk dus niet, want als je iets over het uiterlijk of wat dan ook zegt krijg je de stempel player en als je iets orgineels zegt dan lachen ze je uit ((c)booo)
Ik haat het als iemand dat tegen me zegt. Ik was zaterdag uit, kwam er een jongen naar me toe, die zei dat ik echt blij moest zijn met mn uiterlijk dat ie me zag lopen en wauw dacht enzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Lakai het volgende:
[..]
Als je zegt: hey! Ik vind jou er echt superleuk uitzien(En als je het meent)...zijn vrouwen over het algemeen echt niet zo achterlijk om meteen player te denken.
Als ze je aanstaan maakt het geen fuck uit uiteindelijk.
Zie je, je kan eigenlijk niks in die trent zeggen want dan denken ze dus dit.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat het als iemand dat tegen me zegt. Ik was zaterdag uit, kwam er een jongen naar me toe, die zei dat ik echt blij moest zijn met mn uiterlijk dat ie me zag lopen en wauw dacht enzo.
Ik had alleen maar zoiets van, dus, tegen wie zeg je dit nog meer allemaal![]()
Waarom zie ik je Bjorn Bjorg? En was dat in Italie? Aan camping Del Garda?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze vallen er niet echt uit toch?
Ja nee maar dan zegt ie iets anders...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat het als iemand dat tegen me zegt. Ik was zaterdag uit, kwam er een jongen naar me toe, die zei dat ik echt blij moest zijn met mn uiterlijk dat ie me zag lopen en wauw dacht enzo.
This opinion is worthless without picsquote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo, hier moeten we even op reageren...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Ik bekijk zo eens die fotoboeken van al die meisjes met die verhalen hier en hoe hopeloos zijn die jongens om jullie aan te spreken?
Hoi beeb, how you doin'?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef lucienne2 het volgende:
Gewoon mijn naam. Ook niet te populair willen doen door een afkorting te gebruiken als ik je amper ken aub.
als je mijn naam niet meer weet kan je het vragen of een hallo of hoi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |