jaaa inderdaad, eigenlijk welquote:
hehe misschien was het dus helemaal niet zo een patserquote:Op zondag 22 juni 2008 21:10 schreef Elfy het volgende:
[..]
jaaa inderdaad, eigenlijk wel
maar aan de 'wat de fok doe jij'-blikken van zn vrienden te zien,
was het toch wel dapper
bahahahaha!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:16 schreef Chocolate het volgende:
Ik stoote een tijd geleden tegen een jongen op in de metro me tmijn enorme tas en toen begonnen we een gesprek (moest nog best ver met de metro) dus op zich was dat helemaal geen slechte manier van aanspreken, gewoon interesse tonen.
*stoot*
ik: sorry
hij: maakt niet, wat ga je met die grote tas doen?!
ik: het is mijn nieuwe werkkleding
hij: waar werk je dan?
en toen bleek ie daar ook te werken kwam ie altijd koffie halen en probeerde die me te stalken, dat was wel irri
Jij krijgt vást wel iets beter met dat junkhoofd van je!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:51 schreef Elfy het volgende:
Maar natuurlijk vond ik de jongen niet leuk en maar een patstertje en ging het feest niet door
Zegt de held zonder FoBoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Jij krijgt vást wel iets beter met dat junkhoofd van je!
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH,hoiquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef DANILXL het volgende:
meestal lach ik eerst en dan groet ik, werkt geheid
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef kruidkoek het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH,hoi
zoiets?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef kruidkoek het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH,hoi
zoiets?
werkt idd super goed...maar nu ff de vraag stelling lezen.quote:
Moet je wel duidelijk praten, want ze lacht jou uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:16 schreef YvesLaRock het volgende:
Ik zou mijn pik eerst in haar kut stoppen en dan pas aanspreken..![]()
werkt altijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef DANILXL het volgende:
meestal lach ik eerst en dan groet ik, werkt geheid
can I??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef JayJay8 het volgende:
Ey dushi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |