punt is dat dat al zo afgezaagd is dat niemand daar op zit te wachten.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef DahaKa het volgende:
kan je zelf toch ook wel? Niet zo nadenken over hoe je iemand gaat benaderen man, gewoon beetje leuk aankijken, glimlachen, er op afstappen, groeten, vragen hoe hoe het gaat, of ze het leuk vindt enz.
Maar we zitten op Fok, dan is het toffer voor je matties om lompe opmerkingen te maken terwijl je irl over een "Hoi" al struikeldquote:Op maandag 21 juli 2008 21:35 schreef DahaKa het volgende:
kan je zelf toch ook wel? Niet zo nadenken over hoe je iemand gaat benaderen man, gewoon beetje leuk aankijken, glimlachen, er op afstappen, groeten, vragen hoe hoe het gaat, of ze het leuk vindt enz.
Als je zegt: hey! Ik vind jou er echt superleuk uitzienquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:22 schreef MouzurX het volgende:
Maarja iets anders dan hoi of iets wat in die omgeving past (zoals dat supermarkt voorbeeld) kan eigenlijk dus niet, want als je iets over het uiterlijk of wat dan ook zegt krijg je de stempel player en als je iets orgineels zegt dan lachen ze je uit ((c)booo)
Ik haat het als iemand dat tegen me zegt. Ik was zaterdag uit, kwam er een jongen naar me toe, die zei dat ik echt blij moest zijn met mn uiterlijk dat ie me zag lopen en wauw dacht enzo.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Lakai het volgende:
[..]
Als je zegt: hey! Ik vind jou er echt superleuk uitzien(En als je het meent)...zijn vrouwen over het algemeen echt niet zo achterlijk om meteen player te denken.
Als ze je aanstaan maakt het geen fuck uit uiteindelijk.
Zie je, je kan eigenlijk niks in die trent zeggen want dan denken ze dus dit.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat het als iemand dat tegen me zegt. Ik was zaterdag uit, kwam er een jongen naar me toe, die zei dat ik echt blij moest zijn met mn uiterlijk dat ie me zag lopen en wauw dacht enzo.
Ik had alleen maar zoiets van, dus, tegen wie zeg je dit nog meer allemaal![]()
Waarom zie ik je Bjorn Bjorg? En was dat in Italie? Aan camping Del Garda?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze vallen er niet echt uit toch?
Ja nee maar dan zegt ie iets anders...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat het als iemand dat tegen me zegt. Ik was zaterdag uit, kwam er een jongen naar me toe, die zei dat ik echt blij moest zijn met mn uiterlijk dat ie me zag lopen en wauw dacht enzo.
This opinion is worthless without picsquote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo, hier moeten we even op reageren...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Ik bekijk zo eens die fotoboeken van al die meisjes met die verhalen hier en hoe hopeloos zijn die jongens om jullie aan te spreken?
Hoi beeb, how you doin'?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef lucienne2 het volgende:
Gewoon mijn naam. Ook niet te populair willen doen door een afkorting te gebruiken als ik je amper ken aub.
als je mijn naam niet meer weet kan je het vragen of een hallo of hoi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |