Moet je wel duidelijk praten, want ze lacht jou uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:16 schreef YvesLaRock het volgende:
Ik zou mijn pik eerst in haar kut stoppen en dan pas aanspreken..![]()
werkt altijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef DANILXL het volgende:
meestal lach ik eerst en dan groet ik, werkt geheid
can I??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef JayJay8 het volgende:
Ey dushi
had je wat tegen allochtonen ?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Jij krijgt vást wel iets beter met dat junkhoofd van je!
ik hou van allochtonen,, neuken..quote:Op maandag 30 juni 2008 19:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
had je wat tegen allochtonen ?
ga even asperges graven ofzo
geen idee...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Armoed het volgende:
Ik bekijk zo eens die fotoboeken van al die meisjes met die verhalen hier en hoe hopeloos zijn die jongens om jullie aan te spreken?
Juistquote:
als het mogelijk was: +100quote:Op maandag 30 juni 2008 20:17 schreef Elfy het volgende:
[..]
Juist![]()
Volgens mij is dat iets tussen het russische postorderbedrijf en jou..
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
had je wat tegen allochtonen ?
ga even asperges graven ofzo
het is het ranzigste puur hollandse goed dat ik kenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kon je echt niks beters verzinnen? [ afbeelding ]
Werd eens tijd dat er iemand op reageerdequote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef Elfy het volgende:
[..]
geen idee...
*wijst naar je harige fotos op fobo*
vraag het me nog maar eens wanneer je niet meer met de apen heult
Ze willen je niet hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Elfy het volgende:
[..]
het is het ranzigste puur hollandse goed dat ik ken
hollanders![]()
Jij wordt ook met de dag triester hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze willen je niet heIk zou er ook gefrustreerd van raken
aha.. ik begin te begrijpen waarom ze je na een maand al hoorn uitgepest hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft al vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag triester hèWaar is de good-old Bravebart?
2 maandenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:29 schreef Elfy het volgende:
[..]
aha.. ik begin te begrijpen waarom ze je na een maand al hoorn uitgepest hebben
Sorry Mastjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:55 schreef MASD het volgende:
Kappen met de SC, nu weer ontopic.
lol?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik kan het er op doen
dat werkt?quote:Ik vind die van 'jij hebt de opening, ik heb de zin' wel super
Waar ga je stappen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef robbemieke het volgende:
ik weet niet hoe jullie nederlanders dit allemaal doen. Ik vind die van 'jij hebt de opening, ik heb de zin' wel super. als een jonge mij zou wille versieren, mag hij gewoon sexy met mij r&b kome dansehij mag daarna zijn daden verklaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |