Blessed with ignorance en een goed woordenboekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Was jij dat?
... mijn IQ wijkt meer dan twee standaarddeviaties af (in de juiste richting). ...

De gemiddelde zigeuner spreekt ook 4 talen.... en denkt ook dat hij slimmer is en rijk door het teveel aan goud op z'n lichaam ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Was jij dat?
Maar ik heb toch echt genoeg geld om je nooit meer zorgen te hoeven maken. En mijn IQ wijkt meer dan twee standaarddeviaties af (in de juiste richting). Ik spreek vier talen en mijn Engelse woordenschat is wel zo godsgruwelijk groot dat ik je met een paar woorden kan doen kwijlen! Even uit mijn hoofd: histrionically, platitude, mull, gull, lull, glum, metastasize, houyhnhnm, Brobdingnagian, octogenerian, physiognomy, hubris, jingoism, avarice, credulity! How's that for foreplay...
Bovendien, zo mooi was je hoofdje nou ook weer niet. Aanstellerige wijven!

Dit topic getuigt ervan dat dat lang niet altijd een slecht iets is.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik durf meestal niet eens een openingszin uit te spreken.

Licht eraan, hoeveel kost hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:41 schreef Floripas het volgende:
"Als ik je vraag of je met me meegaat vannacht, is het antwoord daarop dan hetzelfde als het antwoord op deze vraag?"

quote:Op zondag 17 juni 2007 02:42 schreef Floripas het volgende:
(Op een jaren-dertig-verkleedfeest)[b] \"Je lijkt op Eva Braun.\"

Wellicht was het een blondi.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Hoe de fuck haal je het in je hoofd om dat tegen iemand te zeggen die je probeert te versieren.

quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Spliffy in de Korsakov......
Keiharde muziek...boem...boem...boem
2 meisjes, zagen er best leuk uit....
1 spreekt me aan of ik er wel vaker kwam....
BOem Boem Boem
ik nahhh voor t eerst.... willen jullie wat drinken?? ja hoor en Grrnmmnmnlppff
Boem Boem Boem
ikke eeeh wat??? ja hoor een biertje en een Ggrrrmphhhhhh
WAT????? GRRMPGHFGJDFKGFDKLLLLLL BOEM BOEM BOEM.....
ik "eeh joh praat je vriendin altijd zo moeilijk of is ze zo dronken?????" Boem Boem boem
NEE LUL ZE IS DOOF!!
en weg waren ze....
boem boem boem

Wat doet een dove meid in een boem boem boem omgeving?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Spliffy in de Korsakov......
Keiharde muziek...boem...boem...boem
2 meisjes, zagen er best leuk uit....
1 spreekt me aan of ik er wel vaker kwam....
BOem Boem Boem
ik nahhh voor t eerst.... willen jullie wat drinken?? ja hoor en Grrnmmnmnlppff
Boem Boem Boem
ikke eeeh wat??? ja hoor een biertje en een Ggrrrmphhhhhh
WAT????? GRRMPGHFGJDFKGFDKLLLLLL BOEM BOEM BOEM.....
ik "eeh joh praat je vriendin altijd zo moeilijk of is ze zo dronken?????" Boem Boem boem
NEE LUL ZE IS DOOF!!
en weg waren ze....
boem boem boem

Omdat dit topic over openingszinnen gaat en niet over openingswoordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:10 schreef pestkop het volgende:
waarom staat de meest directe er niet bij ?
"Neuken ?"

Ik noem dat juist een goede verklaring.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:54 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Wat doet een dove meid in een boem boem boem omgeving?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |