Onze admin Yvonne sprak haar waardering uit voor wat Nowlive allemaal voor elkaar bokst, en dit ook dit werd prompt in de uitzending gegooid. Bovendien werd het lijflied van Fok! gedraaid, alweer speciaal voor ons.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef sander-3 het volgende:
Dat ze amateurs van het laagste niveau daar bij dat nowlive radiostation zijn, geeft ze nog geen vrijbrief om van die wanstaltige nederlandstalige muziek te draaienals er wat interessants is dan lees ik het hier wel hoor..
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er niet geregistreerd, dus moet het van jullie hebben en wat ik zo her en der van ze merk.
En als admin van FOK! buig ik toch echt diep voor hetgeen ze toch maar voor elkaar boksen.
Hoe ze verder hun forum bestieren weet ik niet, maar hetgeen ze voor elkaar krijgen en doen, respect, daar moet een enorme hoeveelheid werk en tijd inzitten.
Hoe interactief wil je het hebbenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan moeten ze écht RATM draaien met "Killing in the name of"
Dat is hét FOK!lied sinds '99
Hopelijk kunnen zij nog wat voor hem betekenen. Sly zelf komt niet verder als 'veel mensen zijn het met me eens, dus zal het wel waar zijn wat ik beweer' Oen! Amateurs!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, van die kutnewbies die in de stress raken als je het over "NoLife" hebt
Ben benieuwd of ze daar nu FOK! zitten te verdedigen dat zo'n liedje draaien wel heel triest is
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:44 schreef mootie het volgende:
Ooooooooi Yvonne, je wordt voorgelezen, lol!
Wat loopt die radio achter bij mij dan....quote:Op zondag 4 mei 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
En nu ook nog"Killing in the name of". Wat een verwennerij.![]()
Luister je wel naar het goede stationquote:Op zondag 4 mei 2008 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat loopt die radio achter bij mij dan....
Gaaf!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Komt ie Yvonne!!!!!!!! Killing in the name off!
Dat meen je niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
precies om 8 uur beginnen ze met worstelen.
Jaaa! Daar is de streamster al die snapt dat de tv-kijker Brian leuker vindt en de streamer Huub.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef yvonne het volgende:
Guys, om 20.00 uur gaan we 2 minuten op zwart, 4 mei
Daarna kan er weer vrolijk vrder gepost worden.
Thanx dear.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Ahquote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef yvonne het volgende:
Dat slaat gewoon nergens op, bereik je echt niets mee...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Je kunt het doen, maar volgens mij gaat het helemaal nergens over......quote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
ff serieus nou Is er al een apart topic voor dat commentaar op die radio uitzending, [b]of zal ik er maar ene openen dan?[b]
Je kunt ze bellen hoor.....quote:Op zondag 4 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, Huub krijgt op die radio wel alle support.......onwaarschijnlijk bizar hoe zo'n kleine kut etter die achterban zo in beweging krijgt.....
Zij denken wrs dat je stil moet zijn op het moment dat de tv aangezet wordt en de Waalsdorpervlakte te zien is.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Beneden zitten ze al stil en sereen op bed, denken dat het al 8 uur is?
Goede post en zoals je weet denk ik er precies zoals jij overquote:Op zondag 4 mei 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
Hey ze lezen mijn post voor:
Ik ben een fanatieke poster op FOK.
Vele van ons zien jullie als een leuke DGK site.
De meesten genieten ervan wanneer jullie weer eens een leuke aktie heb bedacht.
Daarvoor respect. Laten de fora elkaar niet afmaken. Maar laten we de waarheid poven tafel krijgen. Ik ben al weken bezig het verschil tussen streams en TV duidelijk te maken. Want wat er op TV komt is niet zoals de bewoners echt zijn. En dat altijd ten voordele van bepaalde personen. En ten nadele van 1 iemand. Huub is de drager van DGK en wordt kapot gemaakt door de febo.
Jullie mening wordt gedeeld door veel mensen en ook gebruikers van Fok.
Nogmaals Fok Users en Nowlivers zijn liefhebbers van DGK. En willen gewoon op TV zien wat er ook op de streams te zien is en niet dat gemanipuleer van de Febo.
Better save than sorry, toch ? Ik zit ook altijd om 5 voor 20 al stil. Al was ik nu net even bezig een kat (die va het balkon is gedonderd) te helpen ...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Beneden zitten ze al stil en sereen op bed, denken dat het al 8 uur is?
Nah, dan kunnen we nu weer verder met het inslaan van elkaars hersens...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Better save than sorry, toch ? Ik zit ook altijd om 5 voor 20 al stil. Al was ik nu net even bezig een kat (die va het balkon is gedonderd) te helpen ...
Een echte Roevka post, respect.quote:
Daar zijn schijnbaar de meeste slachtoffers gevallen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Smash-it het volgende:
SL op 3 en 4?
Choezzojij!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
Hey ze lezen mijn post voor:
Ik ben een fanatieke poster op FOK.
Vele van ons zien jullie als een leuke DGK site.
De meesten genieten ervan wanneer jullie weer eens een leuke aktie heb bedacht.
Daarvoor respect. Laten de fora elkaar niet afmaken. Maar laten we de waarheid poven tafel krijgen. Ik ben al weken bezig het verschil tussen streams en TV duidelijk te maken. Want wat er op TV komt is niet zoals de bewoners echt zijn. En dat altijd ten voordele van bepaalde personen. En ten nadele van 1 iemand. Huub is de drager van DGK en wordt kapot gemaakt door de febo.
Jullie mening wordt gedeeld door veel mensen en ook gebruikers van Fok.
Nogmaals Fok Users en Nowlivers zijn liefhebbers van DGK. En willen gewoon op TV zien wat er ook op de streams te zien is en niet dat gemanipuleer van de Febo.
grappenderwijs toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan kunnen we nu weer verder met het inslaan van elkaars hersens...
lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
ff serieus nou Is er al een apart topic voor dat commentaar op die radio uitzending, of zal ik er maar ene openen dan?
Psies.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan kunnen we nu weer verder met het inslaan van elkaars hersens...
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Er staat een OP. Voor de mensen die het allemaal maar OT vinden hier in de COS: soms moet je gewoon even spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... die souplesse maakt het juist leuk.
Flens gaat nu behoorlijk over de tong.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Er staat een OP. Voor de mensen die het allemaal maar OT vinden hier in de COS: soms moet je gewoon even spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... die souplesse maakt het juist leuk.
Nou, hij ziet er anders weldoorvoed uit hoor, Japie.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel vreemd dat het conflict zich afspeelt tussen Huub en Brian. Als er eentje is die daar echt tekort is gekomen op alle fronten, dan is het die bolle, alleen zeikt die er niet zo over. Geeft maar weer eens aan hoe gekleurd de beelden zijn.
Sta eens open voor iets spontaans dat kennelijk door veel mensen hier en daar wordt gedeeldquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?
Daar dgk FOK! YOU - Radio-uitzending van Nowlive graagquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Och och och...daar komt het paardenpiklikeaanmnvestjedrama weer van de één of andere domme en achterlijke muts.....
Mensen moeten ook gewoon stuk gemaakt worden......koste wat het kost, zelfs één minuut na twee minuten stilte.....
Ik was ook een beetje betrokken bij dat amateurs verhaal...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goede post en zoals je weet denk ik er precies zoals jij over
Dat heeft Py al gedaan, met een prachtige OP trouwensquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens gaat nu behoorlijk over de tong.Open jij een topic?
Mevrouw wil een nummer aanvragen voor Brain : Er staat een paard in de gang.......omdat hij het leuk vindt de edele delen van Fries aan te raken.
Ik denk niet dat er een Sumo-pak in maatje Jaap is.... die kan echt wel zonder, en voor Brian hoeft het wat mij betreft niet, zo'n pak waardoor je een stuk zachter landt.quote:
Ik wil GIFjes zienquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor de mooie OP Disana, ik waardeer het altijd.![]()
Het worstelen gaat beginnen.
Kijk jij maar lekker naar de radio uitzendingquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef joep.t het volgende:
Ik weet niet wat ik moet de radio uitzending kijken of de streams!
streams kijken met het geluid van de radio er achter?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef joep.t het volgende:
Ik weet niet wat ik moet de radio uitzending kijken of de streams!
Ik denk dat je mijn post niet begrijptquote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Sta eens open voor iets spontaans dat kennelijk door veel mensen hier en daar wordt gedeeld![]()
Hoeveel stemmingen heeft hij gekregen? Hoe vaak mocht hij naar buiten toe? Heeft hij een rijbewijs o.i.d. gehad? Ik dacht, als je alles op een rij zet, dat hij minimaal geprofiteerd heeft....Hij zeurt er niet over, maar dat is wat anders.....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, hij ziet er anders weldoorvoed uit hoor, Japie.![]()
En wat is hij dan tekort gekomen? Hij leeft zich uit met terror wanneer hij maar wil, heeft een fijne opblaaspop, is getrouwd met Rachel, dus wat wil hij nu nog meer?
En dat het conlict zich afspeelt tussen Huub en Brian lijkt me niet meer dan logisch, omdat Jaap nooit écht partij gekozen heeft en dus niet bij een groepje hoort, dus een conflict kan hij alleen maar met zichzelf hebben.
Er is een topic: dgk FOK! YOU - Radio-uitzending van Nowlivequote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?
Ik begrijp je heel goed, beter zelfs dan jij weetquote:
Hij is ook gelijk kapot.quote:
Eh, nee, daar hou ik me op zich niet zo mee bezigquote:Op zondag 4 mei 2008 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed, beter zelfs dan jij weetEn, had je al bedacht dat ik dit Update waardig vond?
Brian heeft weinig kans tot nu toe.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, ze zijn echt aan elkaar gewaagd.
Als Jaap er niet over zeurt hoeven wij dat ook niet te doen toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel stemmingen heeft hij gekregen? Hoe vaak mocht hij naar buiten toe? Heeft hij een rijbewijs o.i.d. gehad? Ik dacht, als je alles op een rij zet, dat hij minimaal geprofiteerd heeft....Hij zeurt er niet over, maar dat is wat anders.....
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Edit - Laat de betweters en azijnzeikers maar lekker ploffen![]()
Mooi, dan weet onze alleskunner iig al zeker dat hij er niet aan hoeft te beginnen Jaap aan te vallen, want dat redt hij dus niet.quote:
Tja, het ging mij om de aanleiding van dat radio gedoe, weet je nog? Dat het geneuzel zich voornamelijk afspeelt tussen Brian en Huub, en weer eens aangezwengeld door Huub fans.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als Jaap er niet over zeurt hoeven wij dat ook niet te doen toch?
Ik denk dat Jaap het liefste ín die kooi zit, buiten heeft hij niet zoveel lijkt me.
Moeten we 112 al bellen??quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien's knie gescheurd en zn borstkas geplet vertelt ie aan Aman
Is het Huub z'n schuld inmiddels al?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien's knie gescheurd en zn borstkas geplet verteld ie aan Aman
Ik had het ook leuker gevonden als ze allemaal hadden meegedaan, ik had Amanda en Claire wel willen zien.quote:
Dat is omdat Huubfans alleen die manier aan kunnen grijpen om 'de waarheid' boven tafel te krijgen, lijkt mij. De Brianfans hebben niet zo veel om over te klagen toch? Brian heeft de Febo al op z'n hand. En dát willen Huubfans aan de kaak stellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het ging mij om de aanleiding van dat radio gedoe, weet je nog? Dat het geneuzel zich voornamelijk afspeelt tussen Brian en Huub, en weer eens aangezwengeld door Huub fans.
Ik ben benieuwd naar zijn evaluatie gesprek met Amandaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had niet gedacht dat Jaap het zou winnen van Brian. Maar Brian neemt het zeer sportief op...
Ik ook, maar dit soort dingen kun je schijnbaar alleen met Jaap doen. De anderen worden geheid agressief.....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het ook leuker gevonden als ze allemaal hadden meegedaan, ik had Amanda en Claire wel willen zien.
Kan vanavond best even naar het ziekenhuis anders. Hopelijk weten Kenny en Netty dat op tijd.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Varen het volgende:
Brian zijn knie doet erg zeer.
Jaap vraagt of Brian er op kan lopen en zegt, het was jouw idee
Lieke liet zich wel lenen voor een spelletje modderworstelen met Amanda (inclusief nipple-slip) maar Claire denk ik niet... en niet alleen omdat ze het misschien niet redt tegen Amandaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het ook leuker gevonden als ze allemaal hadden meegedaan, ik had Amanda en Claire wel willen zien.
Ja zeer sportief om twee keer over Jaap in zijn nakie te zetten.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had niet gedacht dat Jaap het zou winnen van Brian. Maar Brian neemt het zeer sportief op...
Iemand al een fruitmand aan het samenstellen? Inzamelactie op touw gezet? Al een topic voor geopend?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien's knie gescheurd en zn borstkas geplet verteld ie aan Aman
Die streamen, dus...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef JackyO het volgende:
[..]
Kan vanavond best even naar het ziekenhuis anders. Hopelijk weten Kenny en Netty dat op tijd.
Dat is idd weer eens letterlijk onder de gordel. Maar zo kennen we B. weer.quote:
"Dé waarheid" weten wij niet, onze waarheden zijn gekleurd door fan zijn. Maar los van dat, waarom doen Jaap fans dat dan niet...?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:32 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dat is omdat Huubfans alleen die manier aan kunnen grijpen om 'de waarheid' boven tafel te krijgen, lijkt mij. De Brianfans hebben niet zo veel om over te klagen toch? Brian heeft de Febo al op z'n hand. En dát willen Huubfans aan de kaak stellen.
Lekker sportief idd.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zeer sportief om twee keer over Jaap in zijn nakie te zetten.
Ga je LS nu op een idee brengen?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Dé waarheid" weten wij niet, onze waarheden zijn gekleurd door fan zijn. Maar los van dat, waarom doen Jaap fans dat dan niet...?
* meldt zichquote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand al een fruitmand aan het samenstellen? Inzamelactie op touw gezet? Al een topic voor geopend?
Natuurlijk!quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
eingelijk heeft Brian gewonnen toch?
Of zullen we dat straks niet uit de mond van Brian horen?
Ik denk dat hij wel wist dat Jaap daar geen probleem mee heeft, en hij gewoon een olijk eindshot wilde maken.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Dé waarheid" weten wij niet, onze waarheden zijn gekleurd door fan zijn. Maar los van dat, waarom doen Jaap fans dat dan niet...?
Mss is jouw waarheid gekleurd door fan zijn. Niet bij iedereen, volgens mij. En waarom Jaap fans het niet doen? Geen idee. Mss heeft hij geen fans. Of is het omdat Jaap niet echt benadeeld of bevoordeeld wordt? Beide misschien.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doetutnietquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt zich
Ik heb er al een website voor draaien: www.BreienIsZielug.nl
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt zich
Ik heb er al een website voor draaien: www.BreienIsZielug.nl
De laatste zin wordt ontkracht door de vorige.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
Wat een stelletje hypocrieten daar bij NL. Andere mensen zwart maken terwijl ze zelf nog erger zijn. Zodra je daar je ongenoegen uitspreekt over het voortdurend ophalen van geld om allelei gekke dingen van te doen, krijg je een Ban.
Alleen die Sly wordt hier wijzer van........ik hoorde dat hij jarig gweest is en een splinternieuwe computer gehad heeft van de users.. het enige wat daar telt is.....geld.
Ik vond die opmerking dat iedereen zo`n beetje dezelfde mening heeft tekenend.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
Wat een stelletje hypocrieten daar bij NL. Andere mensen zwart maken terwijl ze zelf nog erger zijn. Zodra je daar je ongenoegen uitspreekt over het voortdurend ophalen van geld om allerlei gekke dingen van te doen, krijg je een Ban.
Alleen die Sly wordt hier wijzer van........ik hoorde dat hij jarig gweest is en een splinternieuwe computer gehad heeft van de users.. het enige wat daar telt is.....geld.![]()
Hij probeerde nu ook al aan de piemel van Jaap te trekken, het is dat hij hem niet kon vinden maar anders......quote:Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wist dat Jaap daar geen probleem mee heeft, en hij gewoon een olijk eindshot wilde maken.
Zonder enige onsportieve bijbedoeling.
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij probeerde nu ook al aan de piemel van Jaap te trekken, het is dat hij hem niet kon vinden maar anders......
Die gast is gewoon homo en Paardenrukker in 1.![]()
Zo op het oog heeft ze een mooie mond met tanden.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Smash-it het volgende:
Amanda heeft overal gaatjes, zo voelt het. D'r tanden vallen bijna uit dr mond. Dat ontbreekt inderdaad nog aan Miss Nep, een kunstgebit.
Morgen naar de tandarts, gelukkig streamt Netty.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Smash-it het volgende:
Amanda heeft overal gaatjes, zo voelt het. D'r tanden vallen bijna uit dr mond. Dat ontbreekt inderdaad nog aan Miss Nep, een kunstgebit.
Lachwekkend hoe serieus ze het weer nemen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
Brian vraagt nu aan de rest of het leuk was.
Dat was toch de bedoeling, Huub wilde zelfs dat hij gelijk helemaal naakt ging. Jaap wilde dat niet ook niet na lang aandringen van Huub.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zeer sportief om twee keer over Jaap in zijn nakie te zetten.
Het valt helemaal niet op NMNS, dat sucking upquote:Op zondag 4 mei 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan moeten wij ook maar eens een inzameling houden voor Yvonne....
![]()
Ooh, en natuurlijk ook voor Noekje.....Ik mis d'r .....
Een van de weinige dingen die puur natuur zijn. Ook al zullen de tanden wel gebleekt zijn.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo op het oog heeft ze een mooie mond met tanden.
Heerlijk te zien hoe die anders zo slimme Jaap daar keer op keer weer aan meewerkt....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat was toch de bedoeling, Huub wilde zelfs dat hij gelijk helemaal naakt ging. Jaap wilde dat niet ook niet na lang aandringen van Huub.
Dat ze Brian zo sterk inschat dat ie met een gebroken been nog rondlooptquote:Op zondag 4 mei 2008 20:46 schreef Smash-it het volgende:
A: Hoe is het met je been? Heb je niets gebroken?!!
B: Pfff.. anders liep ik toch niet!
Het bezorgde is wel schattig, meer positiefs kan ik er niet uit halen.
Ja, nou je het zegt.....ik mis haar nu ook. Ik wist niet eens dat ze weg was.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan moeten wij ook maar eens een inzameling houden voor Yvonne....
![]()
Ooh, en natuurlijk ook voor Noekje.....Ik mis d'r .....
Eens! Dat Brian hufterig kan zijn, Amanda dom is, ze zichzelf zo ook neerzetten is schijnbaar niet genoeg. Hij moet met de grond gelijk gemaakt worden, schijnbaar met pek en veren het land uitgejaagd worden. De balans is totaal zoek.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking dat iedereen zo`n beetje dezelfde mening heeft tekenend.
Ze zijn er erg goed in, om alles van één kant te belichten.
Kan daar een speciaal Topic voor geopend worden?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het valt helemaal niet op NMNS, dat sucking upo en je vergeet Gert, die hoort er ook bij hoor
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze Brian zo sterk inschat dat ie met een gebroken been nog rondloopt
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze Brian zo sterk inschat dat ie met een gebroken been nog rondloopt
LOLquote:Op zondag 4 mei 2008 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan daar een speciaal Topic voor geopend worden?
GAAPquote:Op zondag 4 mei 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens! Dat Brian hufterig kan zijn, Amanda dom is, ze zichzelf zo ook neerzetten is schijnbaar niet genoeg. Hij moet met de grond gelijk gemaakt worden, schijnbaar met pek en veren het land uitgejaagd worden. De balans is totaal zoek.
Veel van wat er oneerlijk gevonden wordt vind ik redelijk in balans, gezien de omstandigheden (let op dus: gezien de omstandigheden). Dan krijgt Huub weer een voordeeltje, wordt hij weer beschermd, dan weer Brian en/of Amanda. Het is voor mij echt lood om oud ijzer tussen Huub, Brian en Amanda....
Laat Jaap maar winnen, die verdient het pas echt....
Beeldvervuiling...dat was hetquote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef mounirk het volgende:
Natasia en beeldvorming..
Yeaaaaaaaaaaah Rightttttttttttttttttttt...
Nou. . .die was dan wat langer trash heb ik het idee.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef mounirk het volgende:
Erik was maar twee keer Natrasha ofzo..
niet echt net als Rachel.. Toch?
Inderdaad, Jaap blijft tot het einde toe TV maken.....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Heerlijk te zien hoe die anders zo slimme Jaap daar keer op keer weer aan meewerkt....
Ah... hiermee zegt Ricardo eigenlijk dat de personages in de TV uitzendingen dus eigenlijk anders zijn dan wat er op de streams te zien is. Lopen de Radiouitzending en de streams toch nog iets van parallel.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Streamers weten van beeldvorming af te stappen, aldus Ricardo.
Ze gaan nog een uur extra doorquote:Op zondag 4 mei 2008 21:01 schreef Varen het volgende:
Poes in de Playboy wordt nu gedraaid voor Amanda
Was me niet opgevallen... maar die tekst....quote:Op zondag 4 mei 2008 21:01 schreef Varen het volgende:
Poes in de Playboy wordt nu gedraaid voor Amanda
Ik vind dat Jaap heel subtiel wraak heeft genomen voor die "fohn boven het badwater" actie van Brian.quote:
Gadver, dat is toch gewoon hetzelfde jurkje wat Rachel gisteren aanhad. Dat zal inmiddels wel lekker gaan stinken.quote:
Wat was dat die fohnactie,ben het even vergeten.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat Jaap heel subtiel wraak heeft genomen voor die "fohn boven het badwater" actie van Brian.
Ik hoop dat Brian voortaan drie keer nadenkt voor hij Jaap bedreigd.
Jaap niet denk ikquote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat was dat die fohnactie,ben het even vergeten.
Ter herinnering is mazuru misschien wel bereid om ons geheugen even op te frissen met een paar van haar geweldige gifjes...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag.Ben soms zo vergeetachtigquote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ter herinnering is mazuru misschien wel bereid om ons geheugen even op te frissen met een paar van haar geweldige gifjes...
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
fohnactie?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou nee, eerder juiste timingquote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef mounirk het volgende:
[..]
Too bad!
Toen ze aan het hoog/laag-lachen waren..
En hoe is het mogelijk, haal die stream 1 seconde van de mute af en ik hoor:"Huub"quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Starlie het volgende:
En ja hoor, daar is het evaluatiegesprek tussen Brrr en Ammm..
Huub Huub Huub en hun doen nooit verwensingen he,geen nekken breken,geen Eric verminken.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Starlie het volgende:
En ja hoor, daar is het evaluatiegesprek tussen Brrr en Ammm..
Ach, maak je niet druk, voor hetzelfde geld had hem ook nog aanstaan, da's pas link.quote:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag.Ben soms zo vergeetachtig
Nah, hier precies hetzelfde. Behalve de verbazing dan, ik had het verwacht en werd bevestigd.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef Kaleddis het volgende:
En hoe is het mogelijk, haal die stream 1 seconde van de mute af en ik hoor:"Huub"![]()
MUTE
Uiteraard!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ter herinnering is mazuru misschien wel bereid om ons geheugen even op te frissen met een paar van haar geweldige gifjes...
nee hoor, server heeft het er maar druk meequote:
Ja, wist je dat niet?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk, voor hetzelfde geld had hem ook nog aanstaan, da's pas link.
en ja de fohn stond aanquote:Op zondag 4 mei 2008 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?
Brian heeft terwijl Jaap lekker lag te badderen met een föhn dreigend boven het bad lopen zwaaien, en ja, de stekker zat in het stopcontact.
Snap wel dat die twee altijd zo moe zijn hoor. Om de hele dag alles te verdraaien naar Huub toe lijkt me best vermoeiend.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nah, hier precies hetzelfde. Behalve de verbazing dan, ik had het verwacht en werd bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |