Ik doelde niet op jou, maar op je tekst.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef MargrietV het volgende:
Peter van wie ik fan ben is van geen enkel belang! Ben gouden kooi kijker! Hou eens op met dat onaangename vinger wijzen van je. Je bent weinig interessant, terwijl je je zelf geweldig vind!
Yep, negatieve zooi, hier is het gewoon lekker lachen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:28 schreef mootie het volgende:
Dan hebben ze VOL nog nooit gelezen, daar wordt NL pas afgezeken ^_^
Absoluut!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:20 schreef Py het volgende:
[..]
Die lui zijn volslagen paranoia daar.![]()
Ondertussen weten ze zichzelf wel goed in de publiciteit te brengen
Af en toe begint het hier een beetje op VOL te lijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, negatieve zooi, hier is het gewoon lekker lachen.
Aha, speciaal plaatje voor Fok!
Inderdaad........ ze blijven maar doorgaan over Fok!.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Jezus, die zijn snel op hun teentjes getrapt zeg.
Welke dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:29 schreef Disana het volgende:
We krijgen zelfs een speciaal plaatje.
Welnee joh, het was te komisch voor woorden maar inderdaad, dat niet meer welkom zijn mag mr ST toch niet bepalen?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef Kinga het volgende:
Jezus, die zijn snel op hun teentjes getrapt zeg.
Nee, een oud miljonair die contact heeft met NL.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Oh iemand van NoLife is niet meer welkom op de afterparty? Pffrtt.. Zit ik daarom naar deze Peppie en Kokkie te luisteren?
Ander linkjequote:
Een rap met daar de woorden 'Fock you!!'. Waarop nog even speciaal werd gewezen: 'Daar komt ie Fok'.quote:
Ik ben er niet geregistreerd, dus moet het van jullie hebben en wat ik zo her en der van ze merk.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:32 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Now live wel een aardige site.Ze krijgen een hoop voor elkaar en weten haast alles.
Vind dat echt wel knap.En als er een beerput is,dan neem ik mijn petje voor ze af, als ze die openrukken.John de mol met zijn afspiegeling van de maatschappij.
Hier is ie prima. Ik heb de .ra stream gepakt. Ik wacht nog altijd op iets smeuïgs.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:31 schreef Dementor het volgende:
Die webradio buffert als de ziekte.
Dit is een prachtreactie!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er niet geregistreerd, dus moet het van jullie hebben en wat ik zo her en der van ze merk.
En als admin van FOK! buig ik toch echt diep voor hetgeen ze toch maar voor elkaar boksen.
Hoe ze verder hun forum bestieren weet ik niet, maar hetgeen ze voor elkaar krijgen en doen, respect, daar moet een enorme hoeveelheid werk en tijd inzitten.
Van euh, dinges, Osdorp Posse?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Een rap met daar de woorden 'Fock you!!'. Waarop nog even speciaal werd gewezen: 'Daar komt ie Fok'.
Respect , pracht reactie.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er niet geregistreerd, dus moet het van jullie hebben en wat ik zo her en der van ze merk.
En als admin van FOK! buig ik toch echt diep voor hetgeen ze toch maar voor elkaar boksen.
Hoe ze verder hun forum bestieren weet ik niet, maar hetgeen ze voor elkaar krijgen en doen, respect, daar moet een enorme hoeveelheid werk en tijd inzitten.
Ja, van die kutnewbies die in de stress raken als je het over "NoLife" hebtquote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
Pas op, ze hebben hier ook spionnen rondlopen, Yvonne
Vind de verslagjes altijd erg leuk...(Zie mijn cap eerder) moeite heb ik meer met soms wel erg fanatieke aanhangers van alle kantenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan moeten ze écht RATM draaien met "Killing in the name of"quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
Pas op, ze hebben hier ook spionnen rondlopen, Yvonne
Ach jaquote:Op zondag 4 mei 2008 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind de verslagjes altijd erg leuk...(Zie mijn cap eerder) moeite heb ik meer met soms wel erg fanatieke aanhangers van alle kanten
Probeer het gewoon.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:39 schreef JortK het volgende:
Kan ik een verzoekje aanvragen vanuit dit topic?
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:37 schreef yvonne het volgende:
Ah, dan moeten ze écht RATM draaien met "Killing in the name of"
Dat is hét FOK!lied sinds '99
Ze lezen mee dus wie weet horen we hem zo nog ffquote:Op zondag 4 mei 2008 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan moeten ze écht RATM draaien met "Killing in the name of"
Dat is hét FOK!lied sinds '99
Nee baal er niet van.Het is genoeg geweest en vooral nu ik steeds meer merk dat we belazerd zijn en Brian en Amanda echt uit de wind zijn gehouden.Dit was geen spel met iedereen een gelijke kans.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja
Die hebben we hier niet
balen jullie ook zo dat het bijna afgelopen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |