abonnement Unibet Coolblue
pi_58476414
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:45 schreef rooie3 het volgende:

[..]

In het stukje Breaking news.Er komt daar steeds meer te staan en word steeds spannender.
Nu klapt er iemand uit de school over die dag met Dob en over Brian en ST en hoe ze Quentin gebruikte om Huub een loer te draaien.En ook mocht huub en zijn familie de tering krijgen van Brian en ST maar instemmend knikken.Dit is pas een soap,ik geniet ervan
ik ga ook maar even luisteren
Goedemorgen :W
pi_58476418
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Huh... Is dat waarom Brian en Amanda zich opnieuw in dezelfde kleren moesten heisen?
Oi, scherp!
  zondag 4 mei 2008 @ 19:11:56 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58476419
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups, waren mijn woorden dacht ik. Er zit een verschil in een geregisseerde actie en een spontaan idee. Ook van vanmorgen geloof ik dat het Brian's idee wel was, maar dat door dat gebrek aan personeel men moest arrangeren. Jaap wist denk ik niet wat er gebeurde, wel dat er wat gebeurde. Hij kreeg vast en zeker de order om in het kantoor te blijven.
Zou heel goed zo gegaan kunnen zijn inderdaad. Wat niet wegneemt dat de kans aanwezig is dat de febo het idee van de hitlersketch aan de hand heeft gedaan, maar ja, daar kom je niet achter.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:12:35 #204
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58476430
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jaap wist het al want hij kwam bijzonder snel op schoonmaakfitness.
Natuurlijk wist Jaap.... het heeft alles ye maken met het promoten voor B en A. Daar mag niemand aankomen.
Daarom kan ik wel genieten van de tegenakties van NL. Eerst naar de Veronica gids en nu weer op de radio.
Maar wat maakt de Febo zich toch druk...? Bang dat dat ze voor schut komen te staan met hun gemanipuleer van de TV uitzendingen? Tja dan moet je dat ook maar niet doen.


Verder zijn er alleen maar NL-ers en een paar verdwaalde Fokkers die luisteren.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:12:53 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_58476441
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:10 schreef Disana het volgende:

Huh... Is dat waarom Brian en Amanda zich opnieuw in dezelfde kleren moesten heisen?
Scherp, dat zou zomaar kunnen, ik vraag me alleen af ....HOE DAN? Heb je enig idee?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58476447
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik ben er eigenlijk gewoon helemaal klaar mee. Met alles. Laat de finale maar komen. Heb jij dat niet?
J: Ik heb een Titanic gevoel, met dat orkest. Blijven spelen tot het eind.

Ik vind het wel een mooie vergelijking (niet moeilijk als die hard Titanic fan, haha)
Zeker een mooie vergelijking, en zeker dat stukje dat het orkestje begon te spelen, merkte dat vluchten zinloos was, geen boten meer en toen besloten maar spelend ten onder te gaan.
Hoor ik net dat Huub zich wel gaat gedragen om 8 uur, dus geen maffe act?
  zondag 4 mei 2008 @ 19:13:56 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58476460
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_58476462
de stem ronde:24 april corruptie of een foutje?

Telefomisch heeft Brain doorgegeven Huub op de bank te willen zetten en Amanda Claire.

De stemronde begint. Het plasmascherm zegt dat er 2 miljonairs genomineerd zijn voor de bank tw. Huub en Claire.

De zitting is als volgt.
Jaap. Brain, Amanda, Huub, Claire.

Jaap stemt - Claire op de bank
Brain stemt -Claire op de bank (Dit had niet gemogen want hij had telefonisch een stemronde voor Huub aangevraagd)filmpje telf.gesprek ontslagrondeHuub Claire You Tube.
Amanda stemt -Claire
Huub stemt -Claire
Claire stemt -Huub

4-1 had dus 3-2 moeten zijn maar alsnog zat Claire dan op de bank.

Hetvolgende.

Stemrondens worden vooraf bij de regie bekend gemaakt. Dit is geen geheim meer, en ook toen is dat gebeurd anders was er geen stemronde voor 2 personen aangevraagd maar voor 1 pers.tw Claire.
Brain wijzigd dus tijdens de oficiele ontslagronde zijn stem van Huub naar Claire. Trategisch gedacht van Brain het volgende:

Huub heeft regelmatig tegen zijn mede spelers gezegd dat hij Claire er gerust uit zou stemmen voor het spel.Brain kan gedacht hebben oke Jaap stemt op Claire Amanda ook als ik(Brain dus) ook op Claire stem dan zal Huub vanwege het spel wellicht Claire eruit stemmen.

Stel dat Huub dat gedaan had. Dan moest Claire eruit. Blijft over voor de halve finale Huub Jaap Amanda en Brain. De punten van Claire konden dan dus ook niet meer aan Huub gegeven worden.Wellicht dacht Brain wat punten van Jaap te krijgen en een deal te sluiten om Huub eruit te krijgen tijdens de halve finale.Wie bleven er dan over?Juist Amanda Brain en Jaap.
Winnaar???????Juist wellicht Brain.

Helaas is dit strategisch denken mislukt want voor het spel houd Huub Claire erin! Jammer voor Brain, maar hij heeft wel op deze wijze gefraudeerd in een stemmingsronde naar de regie en dat is natuurlijk niet toelaatbaar en op zijn minst een exit. De regie heeft dit of te laat ontdekt of niet meer terug kunnen draaien. Edoch, vrijdag (zie filmpje Brain en Amanda privé gesprek of zo dd 2/5/

Zelfde kleding als in de stemronde.
Wachtend in de chill tot zij naar boven werden geroepen.

Wat kan er gebeurd zijn?

A. Er is een nieuw shot op de bank gemaakt en er wordt geplakt en geknipt.
of
b.Brain en Amanda gaan bellen. Zij (de regie) laat het overkomen alsof Brain vlak voor de stemronde zijn stem voor Huub heeft terug genomen en er Claire van heeft gemaakt.Opnieuw plakken en knippen voor de uitzending van maandag?

Zij het dan dat zij wel heel creatief moeten zijn, omdat op de opplasma reeds uitgezonden is en het om 2 bewoners op de bank ging.

Het laatste is uiteraard een gedachtegang van mijzelf, maar het feit dat Brain en Amanda dezelfde kleding aan moesten als op de ontslagdag-ronde geeft te denken!

Natuurlijk is aan bovenstaande niks meer te doen en moeten wij afwachten.Echter dat de allerlaatste o zo belangrijke stemronde niet goed is gegaan is zo klaar als een klontje en had Huub bijna de kop kunnen kosten.

Bron Nowlive
  zondag 4 mei 2008 @ 19:14:09 #209
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58476465
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 4 mei 2008 @ 19:14:39 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58476479
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:16:47 #211
137949 Disana
pi_58476511
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Scherp, dat zou zomaar kunnen, ik vraag me alleen af ....HOE DAN? Heb je enig idee?
Ik kan er zelf ook geen soep van koken, behalve bedenken dat Brian Claire er om de een of andere reden in had gezegd te houden.

Maar een verband moet er wel haast zijn als je dit bericht en het omkleden combineert.

Wil niet erg vlotten, die radiouitzending
  zondag 4 mei 2008 @ 19:17:39 #212
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_58476531
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:14 schreef MargrietV het volgende:
de stem ronde:24 april corruptie of een foutje?

Telefomisch heeft Brain doorgegeven Huub op de bank te willen zetten en Amanda Claire.

De stemronde begint. Het plasmascherm zegt dat er 2 miljonairs genomineerd zijn voor de bank tw. Huub en Claire.

De zitting is als volgt.
Jaap. Brain, Amanda, Huub, Claire.

Jaap stemt - Claire op de bank
Brain stemt -Claire op de bank (Dit had niet gemogen want hij had telefonisch een stemronde voor Huub aangevraagd)filmpje telf.gesprek ontslagrondeHuub Claire You Tube.
Amanda stemt -Claire
Huub stemt -Claire
Claire stemt -Huub

4-1 had dus 3-2 moeten zijn maar alsnog zat Claire dan op de bank.

Hetvolgende.

Stemrondens worden vooraf bij de regie bekend gemaakt. Dit is geen geheim meer, en ook toen is dat gebeurd anders was er geen stemronde voor 2 personen aangevraagd maar voor 1 pers.tw Claire.
Brain wijzigd dus tijdens de oficiele ontslagronde zijn stem van Huub naar Claire. Trategisch gedacht van Brain het volgende:

Huub heeft regelmatig tegen zijn mede spelers gezegd dat hij Claire er gerust uit zou stemmen voor het spel.Brain kan gedacht hebben oke Jaap stemt op Claire Amanda ook als ik(Brain dus) ook op Claire stem dan zal Huub vanwege het spel wellicht Claire eruit stemmen.

Stel dat Huub dat gedaan had. Dan moest Claire eruit. Blijft over voor de halve finale Huub Jaap Amanda en Brain. De punten van Claire konden dan dus ook niet meer aan Huub gegeven worden.Wellicht dacht Brain wat punten van Jaap te krijgen en een deal te sluiten om Huub eruit te krijgen tijdens de halve finale.Wie bleven er dan over?Juist Amanda Brain en Jaap.
Winnaar???????Juist wellicht Brain.

Helaas is dit strategisch denken mislukt want voor het spel houd Huub Claire erin! Jammer voor Brain, maar hij heeft wel op deze wijze gefraudeerd in een stemmingsronde naar de regie en dat is natuurlijk niet toelaatbaar en op zijn minst een exit. De regie heeft dit of te laat ontdekt of niet meer terug kunnen draaien. Edoch, vrijdag (zie filmpje Brain en Amanda privé gesprek of zo dd 2/5/

Zelfde kleding als in de stemronde.
Wachtend in de chill tot zij naar boven werden geroepen.

Wat kan er gebeurd zijn?

A. Er is een nieuw shot op de bank gemaakt en er wordt geplakt en geknipt.
of
b.Brain en Amanda gaan bellen. Zij (de regie) laat het overkomen alsof Brain vlak voor de stemronde zijn stem voor Huub heeft terug genomen en er Claire van heeft gemaakt.Opnieuw plakken en knippen voor de uitzending van maandag?

Zij het dan dat zij wel heel creatief moeten zijn, omdat op de opplasma reeds uitgezonden is en het om 2 bewoners op de bank ging.

Het laatste is uiteraard een gedachtegang van mijzelf, maar het feit dat Brain en Amanda dezelfde kleding aan moesten als op de ontslagdag-ronde geeft te denken!

Natuurlijk is aan bovenstaande niks meer te doen en moeten wij afwachten.Echter dat de allerlaatste o zo belangrijke stemronde niet goed is gegaan is zo klaar als een klontje en had Huub bijna de kop kunnen kosten.

Bron Nowlive
Scherp zeg! Zo had ik 't nog niet gezien.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:18:00 #213
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58476542
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:09 schreef MargrietV het volgende:
Er is gefraudeerd door Brian tijdens ontslagronde... verder nieuws volgt.....

Hoe kan ie nu frauderen tijdens een ontslag ronde...? Je zegt Ja Of Nee.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_58476549
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:11 schreef blomst het volgende:

[..]

ik ga ook maar even luisteren
Zit ik verkeerd of zo? Ik heb nog niets smeuïgs langs horen komen. Ik luister nu naar "sta op, sta op" van Jan Smit, klopt dat?
pi_58476554
Dat ze amateurs van het laagste niveau daar bij dat nowlive radiostation zijn, geeft ze nog geen vrijbrief om van die wanstaltige nederlandstalige muziek te draaien als er wat interessants is dan lees ik het hier wel hoor..
Er gaat niets boven Groningen
pi_58476574
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan er zelf ook geen soep van koken, behalve bedenken dat Brian Claire er om de een of andere reden in had gezegd te houden.

Maar een verband moet er wel haast zijn als je dit bericht en het omkleden combineert.

Wil niet erg vlotten, die radiouitzending
Ik zit nu al 2 baggernummers te luisteren
  zondag 4 mei 2008 @ 19:19:18 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58476576
Misschien een idee om daar ook een apart topic voor te maken? Voor het vermeende frauderen?
pi_58476586
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:10 schreef Py het volgende:
De radio op Nowlive wordt dus zo'n gesprek waarin een NL-streamer al zijn propagandapraat mag spuwen op een tv-kijker
Nee, het word een gesprek over de commotie die Heer ST ofwel beschermheilige DGK mafketel veroorzaakt.
En verder: ach ja, op nowlive zitten veel voorstanders van Huub, hier ook trouwens maar dat is op andere site's weer heel anders, kijk naar vol of tienforum, daar is het weer andersom geloof ik.
Ach, zo houden we elkaar in evenwicht zeg maar.
Wb de tv kijker: het is toch een feit dat het knip en plakwerk is.
pi_58476601
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef akveor het volgende:

[..]


Hoe kan ie nu frauderen tijdens een ontslag ronde...? Je zegt Ja Of Nee.
Je moet van tevoren stemmen bij de regie, die stem mag je niet meer veranderen tijdens de echte ontslagronde.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:20:33 #220
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58476608
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zit ik verkeerd of zo? Ik heb nog niets smeuïgs langs horen komen. Ik luister nu naar "sta op, sta op" van Jan Smit, klopt dat?
Yep! Ze Putten The Music On Its Place daar he..

Oh wacht.. Ze gaan elkaar nu weer vertellen dat ze elkaar niet verstaan geloof ik
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:20:44 #221
188345 Py
op zich
pi_58476616
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:14 schreef MargrietV het volgende:
de stem ronde:24 april corruptie of een foutje?


Bron Nowlive
Die lui zijn volslagen paranoia daar.
Ondertussen weten ze zichzelf wel goed in de publiciteit te brengen
  Admin zondag 4 mei 2008 @ 19:20:57 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58476619
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef sander-3 het volgende:
Dat ze amateurs van het laagste niveau daar bij dat nowlive radiostation zijn, geeft ze nog geen vrijbrief om van die wanstaltige nederlandstalige muziek te draaien als er wat interessants is dan lees ik het hier wel hoor..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:21:37 #223
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58476631
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:22:00 #224
128220 Peter6000
pi_58476637
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:14 schreef MargrietV het volgende:
Helaas is dit strategisch denken mislukt want voor het spel houd Huub Claire erin! Jammer voor Brain, maar hij heeft wel op deze wijze gefraudeerd in een stemmingsronde naar de regie en dat is natuurlijk niet toelaatbaar en op zijn minst een exit. De regie heeft dit of te laat ontdekt of niet meer terug kunnen draaien. Edoch, vrijdag (zie filmpje Brain en Amanda privé gesprek of zo dd 2/5/
Klinkt als een Huub fan die kost wat het kost iets moet verzinnen om Brian eruit te krijgen.

Stel dàt Brian van te voren Huub had genoemd, en zonder overleg op Claire is overgegaan, dan had de regie meteen tijdens de stemronde kunnen ingrijpen.
Maar die vonden dat natuurlijk onbelangrijk, omdat het allang duidelijjk was dat Huub en Claire elkaar er toch wel inhielden.

Ik vind het maar vergezochte onzin.
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:22:11 #225
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_58476642
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zit nu al 2 baggernummers te luisteren
BLAIF LUISTURUH !!!! Zoameteen slienguruh wuh duh loow-striem an !


pi_58476649
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zit ik verkeerd of zo? Ik heb nog niets smeuïgs langs horen komen. Ik luister nu naar "sta op, sta op" van Jan Smit, klopt dat?
Het zou inderdaad verboden moeten worden dat soort baggerherrie
Maar dat het een amateuristisch zendertje is is helemaal niet erg, heeft ook wel weer wat, lach me rot soms en ze zijn in ieder geval enthousiast.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:22:33 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58476650
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, dat ziet er niet uit!
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:22:49 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_58476656
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:16 schreef Disana het volgende:


Ik kan er zelf ook geen soep van koken, behalve bedenken dat Brian Claire er om de een of andere reden in had gezegd te houden.

Maar een verband moet er wel haast zijn als je dit bericht en het omkleden combineert.

Wil niet erg vlotten, die radiouitzending
Dat het niet klopt is crystal clear, ik smul van dit soort achterklap . Eindelijk eens wat duidelijkheid in dat soepzooitje.

Die radio-uitzending is idd ruk. Wel leuk: I'm a Barbie girl , speciaal voor Amanda.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 4 mei 2008 @ 19:24:26 #229
188345 Py
op zich
pi_58476683
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:19 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Nee, het word een gesprek over de commotie die Heer ST ofwel beschermheilige DGK mafketel veroorzaakt.
En verder: ach ja, op nowlive zitten veel voorstanders van Huub, hier ook trouwens maar dat is op andere site's weer heel anders, kijk naar vol of tienforum, daar is het weer andersom geloof ik.
Ach, zo houden we elkaar in evenwicht zeg maar.
Wb de tv kijker: het is toch een feit dat het knip en plakwerk is.
Is de heer ST er zelf ook bij? Of wordt er alleen maar over hem gesproken door Nowlivers?
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:25:21 #230
137949 Disana
pi_58476698
Haha, we worden genoemd. 'Fok, fock you.'
  zondag 4 mei 2008 @ 19:25:35 #231
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58476705
Fok you allemaal! Namens de mannetjes van de radio
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:25:44 #232
188345 Py
op zich
pi_58476707
Ze vinden het niet leuk dat we ze op Fok! amateurs noemen
pi_58476709
Py: ik denk dat ze graag hem zouden uitnodigen, vraag twee is of ST er zin in heeft
pi_58476710
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat het niet klopt is crystal clear, ik smul van dit soort achterklap . Eindelijk eens wat duidelijkheid in dat soepzooitje.

Die radio-uitzending is idd ruk.
Ik ook,hoop dat de hele beerput open gaat.Dit is spannender dan de hele kooi nog
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:25:59 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_58476712
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
Haha, we worden genoemd. 'Fok, fock you.'
Ze gaan meelezen. Dit is leuker dan de streams.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58476713
Peter van wie ik fan ben is van geen enkel belang! Ben gouden kooi kijker! Hou eens op met dat onaangename vinger wijzen van je. Je bent weinig interessant, terwijl je je zelf geweldig vind!
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:26:31 #237
128220 Peter6000
pi_58476722
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef Py het volgende:
Ze vinden het niet leuk dat we ze op Fok! amateurs noemen
Ik ga toch ook maar ff luisteren.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:26:48 #238
188345 Py
op zich
pi_58476727
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:20 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]


Oh wacht.. Ze gaan elkaar nu weer vertellen dat ze elkaar niet verstaan geloof ik
pi_58476728
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:26 schreef MargrietV het volgende:
Peter van wie ik fan ben is van geen enkel belang! Ben gouden kooi kijker! Hou eens op met dat onaangename vinger wijzen van je. Je bent weinig interessant, terwijl je je zelf geweldig vind!
Pas op je hebt hem door!
  zondag 4 mei 2008 @ 19:27:03 #240
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58476738
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:14 schreef MargrietV het volgende:
de stem ronde:24 april corruptie of een foutje?

Telefomisch heeft Brain doorgegeven Huub op de bank te willen zetten en Amanda Claire.

De stemronde begint. Het plasmascherm zegt dat er 2 miljonairs genomineerd zijn voor de bank tw. Huub en Claire.

KNIP

stemronde niet goed is gegaan is zo klaar als een klontje en had Huub bijna de kop kunnen kosten.

Bron Nowlive
Het maakt toch niets uit. Wanneer Huub Claire zou wegstemmen was toch al bekend dat Jaap Huub een loer zou draaien.
Verder vind ik (op het eerste gezicht) niet dat Brian heeft gefraudeerd. Maar dat de plasma Brian er op had moeten wijzen dat hij niet voor Claire kon gaan omdat ie een ontslagronde voor Brian had aangevraagd.
Het zou wel iets over Brian kunnen zeggen... dat ie een valsspeler is als ie dit bewust had gedaan. Doetie geloof ik wel eens vaker bij spelletjes... kijkt ie niet in je kaarten of onder je dominostenen dan geeft ie wel een trap na....(En dan heb ik het dit keer eens niet over Yuri)
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_58476747
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:22 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Het zou inderdaad verboden moeten worden dat soort baggerherrie
Maar dat het een amateuristisch zendertje is is helemaal niet erg, heeft ook wel weer wat, lach me rot soms en ze zijn in ieder geval enthousiast.
Hoe amateuristischer, hoe leuker, soms.
Fok! werd even genoemd, 'stoch lief.
pi_58476751
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
Haha, we worden genoemd. 'Fok, fock you.'
ach ja, ik kom hier graag, ik kom graag bij rising flow radio en ook nowlive.
pi_58476755
Lol@ die webradio DJ.
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:27:40 #244
137949 Disana
pi_58476757
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze gaan meelezen. Dit is leuker dan de streams.
Multimedialer kan het niet
pi_58476758
Jeetje, dat amateuristisch heeft er wel ingehakt!
pi_58476765
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:27 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hoe amateuristischer, hoe leuker, soms. Fok! werd even genoemd, 'stoch lief.
Dat bedoel ik
hahaha, geweldig dit toch! Sly wacht op pizza, noemt Fok ook nog even en moet aan de babbel nu over het breaking news, ik lig dubbel!
  zondag 4 mei 2008 @ 19:28:38 #247
130755 Kinga
versier hier
pi_58476772
Dankje NoLife
pi_58476774
Dan hebben ze VOL nog nooit gelezen, daar wordt NL pas afgezeken ^_^
  zondag 4 mei 2008 @ 19:28:49 #249
188345 Py
op zich
pi_58476776
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:25 schreef Kaat38 het volgende:
Py: ik denk dat ze graag hem zouden uitnodigen, vraag twee is of ST er zin in heeft
Ok. Deze uitzending gaan een paar Nowlivers en Huubgroupies zonder tegengeluid bewijzen dat ST en Brian de kluit belazeren dus.

Dat amateuristische zit ze wel een beetje dwars. Sly wordt welkom geheten op de amateuristische zender
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:28:52 #250
137949 Disana
pi_58476777
Het zit ze wel dwars.

Zwaai zwaai.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')