Flens gaat nu behoorlijk over de tong.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Er staat een OP. Voor de mensen die het allemaal maar OT vinden hier in de COS: soms moet je gewoon even spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... die souplesse maakt het juist leuk.
Nou, hij ziet er anders weldoorvoed uit hoor, Japie.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel vreemd dat het conflict zich afspeelt tussen Huub en Brian. Als er eentje is die daar echt tekort is gekomen op alle fronten, dan is het die bolle, alleen zeikt die er niet zo over. Geeft maar weer eens aan hoe gekleurd de beelden zijn.
Sta eens open voor iets spontaans dat kennelijk door veel mensen hier en daar wordt gedeeldquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?
Daar dgk FOK! YOU - Radio-uitzending van Nowlive graagquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Och och och...daar komt het paardenpiklikeaanmnvestjedrama weer van de één of andere domme en achterlijke muts.....
Mensen moeten ook gewoon stuk gemaakt worden......koste wat het kost, zelfs één minuut na twee minuten stilte.....
Ik was ook een beetje betrokken bij dat amateurs verhaal...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goede post en zoals je weet denk ik er precies zoals jij over
Dat heeft Py al gedaan, met een prachtige OP trouwensquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens gaat nu behoorlijk over de tong.Open jij een topic?
Mevrouw wil een nummer aanvragen voor Brain : Er staat een paard in de gang.......omdat hij het leuk vindt de edele delen van Fries aan te raken.
Ik denk niet dat er een Sumo-pak in maatje Jaap is.... die kan echt wel zonder, en voor Brian hoeft het wat mij betreft niet, zo'n pak waardoor je een stuk zachter landt.quote:
Ik wil GIFjes zienquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor de mooie OP Disana, ik waardeer het altijd.![]()
Het worstelen gaat beginnen.
Kijk jij maar lekker naar de radio uitzendingquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef joep.t het volgende:
Ik weet niet wat ik moet de radio uitzending kijken of de streams!
streams kijken met het geluid van de radio er achter?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef joep.t het volgende:
Ik weet niet wat ik moet de radio uitzending kijken of de streams!
Ik denk dat je mijn post niet begrijptquote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Sta eens open voor iets spontaans dat kennelijk door veel mensen hier en daar wordt gedeeld![]()
Hoeveel stemmingen heeft hij gekregen? Hoe vaak mocht hij naar buiten toe? Heeft hij een rijbewijs o.i.d. gehad? Ik dacht, als je alles op een rij zet, dat hij minimaal geprofiteerd heeft....Hij zeurt er niet over, maar dat is wat anders.....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, hij ziet er anders weldoorvoed uit hoor, Japie.![]()
En wat is hij dan tekort gekomen? Hij leeft zich uit met terror wanneer hij maar wil, heeft een fijne opblaaspop, is getrouwd met Rachel, dus wat wil hij nu nog meer?
En dat het conlict zich afspeelt tussen Huub en Brian lijkt me niet meer dan logisch, omdat Jaap nooit écht partij gekozen heeft en dus niet bij een groepje hoort, dus een conflict kan hij alleen maar met zichzelf hebben.
Er is een topic: dgk FOK! YOU - Radio-uitzending van Nowlivequote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?
Ik begrijp je heel goed, beter zelfs dan jij weetquote:
Hij is ook gelijk kapot.quote:
Eh, nee, daar hou ik me op zich niet zo mee bezigquote:Op zondag 4 mei 2008 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed, beter zelfs dan jij weetEn, had je al bedacht dat ik dit Update waardig vond?
Brian heeft weinig kans tot nu toe.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, ze zijn echt aan elkaar gewaagd.
Als Jaap er niet over zeurt hoeven wij dat ook niet te doen toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel stemmingen heeft hij gekregen? Hoe vaak mocht hij naar buiten toe? Heeft hij een rijbewijs o.i.d. gehad? Ik dacht, als je alles op een rij zet, dat hij minimaal geprofiteerd heeft....Hij zeurt er niet over, maar dat is wat anders.....
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Edit - Laat de betweters en azijnzeikers maar lekker ploffen![]()
Mooi, dan weet onze alleskunner iig al zeker dat hij er niet aan hoeft te beginnen Jaap aan te vallen, want dat redt hij dus niet.quote:
Tja, het ging mij om de aanleiding van dat radio gedoe, weet je nog? Dat het geneuzel zich voornamelijk afspeelt tussen Brian en Huub, en weer eens aangezwengeld door Huub fans.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als Jaap er niet over zeurt hoeven wij dat ook niet te doen toch?
Ik denk dat Jaap het liefste ín die kooi zit, buiten heeft hij niet zoveel lijkt me.
Moeten we 112 al bellen??quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien's knie gescheurd en zn borstkas geplet vertelt ie aan Aman
Is het Huub z'n schuld inmiddels al?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien's knie gescheurd en zn borstkas geplet verteld ie aan Aman
Ik had het ook leuker gevonden als ze allemaal hadden meegedaan, ik had Amanda en Claire wel willen zien.quote:
Dat is omdat Huubfans alleen die manier aan kunnen grijpen om 'de waarheid' boven tafel te krijgen, lijkt mij. De Brianfans hebben niet zo veel om over te klagen toch? Brian heeft de Febo al op z'n hand. En dát willen Huubfans aan de kaak stellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het ging mij om de aanleiding van dat radio gedoe, weet je nog? Dat het geneuzel zich voornamelijk afspeelt tussen Brian en Huub, en weer eens aangezwengeld door Huub fans.
Ik ben benieuwd naar zijn evaluatie gesprek met Amandaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had niet gedacht dat Jaap het zou winnen van Brian. Maar Brian neemt het zeer sportief op...
Ik ook, maar dit soort dingen kun je schijnbaar alleen met Jaap doen. De anderen worden geheid agressief.....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het ook leuker gevonden als ze allemaal hadden meegedaan, ik had Amanda en Claire wel willen zien.
Kan vanavond best even naar het ziekenhuis anders. Hopelijk weten Kenny en Netty dat op tijd.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Varen het volgende:
Brian zijn knie doet erg zeer.
Jaap vraagt of Brian er op kan lopen en zegt, het was jouw idee
Lieke liet zich wel lenen voor een spelletje modderworstelen met Amanda (inclusief nipple-slip) maar Claire denk ik niet... en niet alleen omdat ze het misschien niet redt tegen Amandaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het ook leuker gevonden als ze allemaal hadden meegedaan, ik had Amanda en Claire wel willen zien.
Ja zeer sportief om twee keer over Jaap in zijn nakie te zetten.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had niet gedacht dat Jaap het zou winnen van Brian. Maar Brian neemt het zeer sportief op...
Iemand al een fruitmand aan het samenstellen? Inzamelactie op touw gezet? Al een topic voor geopend?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien's knie gescheurd en zn borstkas geplet verteld ie aan Aman
Die streamen, dus...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef JackyO het volgende:
[..]
Kan vanavond best even naar het ziekenhuis anders. Hopelijk weten Kenny en Netty dat op tijd.
Dat is idd weer eens letterlijk onder de gordel. Maar zo kennen we B. weer.quote:
"Dé waarheid" weten wij niet, onze waarheden zijn gekleurd door fan zijn. Maar los van dat, waarom doen Jaap fans dat dan niet...?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:32 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dat is omdat Huubfans alleen die manier aan kunnen grijpen om 'de waarheid' boven tafel te krijgen, lijkt mij. De Brianfans hebben niet zo veel om over te klagen toch? Brian heeft de Febo al op z'n hand. En dát willen Huubfans aan de kaak stellen.
Lekker sportief idd.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zeer sportief om twee keer over Jaap in zijn nakie te zetten.
Ga je LS nu op een idee brengen?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Dé waarheid" weten wij niet, onze waarheden zijn gekleurd door fan zijn. Maar los van dat, waarom doen Jaap fans dat dan niet...?
* meldt zichquote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand al een fruitmand aan het samenstellen? Inzamelactie op touw gezet? Al een topic voor geopend?
Natuurlijk!quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef blomst het volgende:
eingelijk heeft Brian gewonnen toch?
Of zullen we dat straks niet uit de mond van Brian horen?
Ik denk dat hij wel wist dat Jaap daar geen probleem mee heeft, en hij gewoon een olijk eindshot wilde maken.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Dé waarheid" weten wij niet, onze waarheden zijn gekleurd door fan zijn. Maar los van dat, waarom doen Jaap fans dat dan niet...?
Mss is jouw waarheid gekleurd door fan zijn. Niet bij iedereen, volgens mij. En waarom Jaap fans het niet doen? Geen idee. Mss heeft hij geen fans. Of is het omdat Jaap niet echt benadeeld of bevoordeeld wordt? Beide misschien.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doetutnietquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt zich
Ik heb er al een website voor draaien: www.BreienIsZielug.nl
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt zich
Ik heb er al een website voor draaien: www.BreienIsZielug.nl
De laatste zin wordt ontkracht door de vorige.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |