Flens gaat nu behoorlijk over de tong.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Er staat een OP. Voor de mensen die het allemaal maar OT vinden hier in de COS: soms moet je gewoon even spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... die souplesse maakt het juist leuk.
Nou, hij ziet er anders weldoorvoed uit hoor, Japie.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel vreemd dat het conflict zich afspeelt tussen Huub en Brian. Als er eentje is die daar echt tekort is gekomen op alle fronten, dan is het die bolle, alleen zeikt die er niet zo over. Geeft maar weer eens aan hoe gekleurd de beelden zijn.
Sta eens open voor iets spontaans dat kennelijk door veel mensen hier en daar wordt gedeeldquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?
Daar dgk FOK! YOU - Radio-uitzending van Nowlive graagquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Och och och...daar komt het paardenpiklikeaanmnvestjedrama weer van de één of andere domme en achterlijke muts.....
Mensen moeten ook gewoon stuk gemaakt worden......koste wat het kost, zelfs één minuut na twee minuten stilte.....
Ik was ook een beetje betrokken bij dat amateurs verhaal...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goede post en zoals je weet denk ik er precies zoals jij over
Dat heeft Py al gedaan, met een prachtige OP trouwensquote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens gaat nu behoorlijk over de tong.Open jij een topic?
Mevrouw wil een nummer aanvragen voor Brain : Er staat een paard in de gang.......omdat hij het leuk vindt de edele delen van Fries aan te raken.
Ik denk niet dat er een Sumo-pak in maatje Jaap is.... die kan echt wel zonder, en voor Brian hoeft het wat mij betreft niet, zo'n pak waardoor je een stuk zachter landt.quote:
Ik wil GIFjes zienquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor de mooie OP Disana, ik waardeer het altijd.![]()
Het worstelen gaat beginnen.
Kijk jij maar lekker naar de radio uitzendingquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef joep.t het volgende:
Ik weet niet wat ik moet de radio uitzending kijken of de streams!
streams kijken met het geluid van de radio er achter?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef joep.t het volgende:
Ik weet niet wat ik moet de radio uitzending kijken of de streams!
Ik denk dat je mijn post niet begrijptquote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Sta eens open voor iets spontaans dat kennelijk door veel mensen hier en daar wordt gedeeld![]()
Hoeveel stemmingen heeft hij gekregen? Hoe vaak mocht hij naar buiten toe? Heeft hij een rijbewijs o.i.d. gehad? Ik dacht, als je alles op een rij zet, dat hij minimaal geprofiteerd heeft....Hij zeurt er niet over, maar dat is wat anders.....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, hij ziet er anders weldoorvoed uit hoor, Japie.![]()
En wat is hij dan tekort gekomen? Hij leeft zich uit met terror wanneer hij maar wil, heeft een fijne opblaaspop, is getrouwd met Rachel, dus wat wil hij nu nog meer?
En dat het conlict zich afspeelt tussen Huub en Brian lijkt me niet meer dan logisch, omdat Jaap nooit écht partij gekozen heeft en dus niet bij een groepje hoort, dus een conflict kan hij alleen maar met zichzelf hebben.
Er is een topic: dgk FOK! YOU - Radio-uitzending van Nowlivequote:Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |