Huubfanquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef Kinga het volgende:
ene snuffel belt nu
Kunnen ze daar de COS niet overnemen?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:19 schreef Py het volgende:
Huub moet tegen Marco Polo en Debora Flens opnemen omdat Brian het moet winnen van de regie, volgens Snuffel
Je bent beroemd manquote:Op zondag 4 mei 2008 20:21 schreef akveor het volgende:
Owww we hebben een Nowlive radio topic...
Ze hebben eerder mijn post voorgelezen....
Ik ben een fanatieke poster op FOK.
Vele van ons zien jullie als een leuke DGK site.
De meesten genieten ervan wanneer jullie weer eens een leuke aktie heb bedacht.
Daarvoor respect. Laten de fora elkaar niet afmaken. Maar laten we de waarheid poven tafel krijgen. Ik ben al weken bezig het verschil tussen streams en TV duidelijk te maken. Want wat er op TV komt is niet zoals de bewoners echt zijn. En dat altijd ten voordele van bepaalde personen. En ten nadele van 1 iemand. Huub is de drager van DGK en wordt kapot gemaakt door de febo.
Jullie mening wordt gedeeld door veel mensen en ook gebruikers van Fok.
Nogmaals Fok Users en Nowlivers zijn liefhebbers van DGK. En willen gewoon op TV zien wat er ook op de streams te zien is en niet dat gemanipuleer van de Febo.[
Misschien mag ik nu wel mijn voor de-10-dagen-lang-gratis VIP-status-aangeboden-door-Sly-naar-aanleiding-van-zijn-verjaardag wel mijn hele leven lang voor gratis en voor niets behouden.....quote:
Maar het zijn wel liefhebbers van het programmaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef Kinga het volgende:
oh god, wordt dgk met hitler vergeleken nu
Laten we het hopenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien mag ik nu wel mijn voor de-10-dagen-lang-gratis VIP-status-aangeboden-door-Sly-naar-aanleiding-van-zijn-verjaardag wel mijn hele leven lang voor gratis en voor niets behouden.....
Heb je het nu over dat hitler gedeelte?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Vrouw overdrijft een beetje... maar over dat haatzaaien geef ik haar volledig gelijk....
+1quote:Op zondag 4 mei 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Vrouw overdrijft een beetje... maar over dat haatzaaien geef ik haar volledig gelijk....
Misschien...quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:45 schreef Kinga het volgende:
zo zo brian fan is bekeerd?
Oh sorryquote:Op zondag 4 mei 2008 20:49 schreef Kinga het volgende:
ik had het over die michael..
Geen buffers hier.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef Varen het volgende:
Buffert de autzending bij jullie ook zo? Mevrouw was voor Huub en weg was ze
Het is een complotquote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef Varen het volgende:
Buffert de radio uittzending bij jullie ook zo? Mevrouw was voor Huub en weg was ze
Vorige beller had het er over, dat B en A elke dag haat zaaien t.o.v. Huubquote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Lady-night het volgende:
Zijn er nu veel feiten genoemd op de radio van de ongelijke behandeling?? Ik heb het grootste gedeelte gemist??
Hij drukt op afstand op SL knopquote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een complot
ST (?) heeft veel invloed in de media
Ze zijn denk ik even vergeten dat het huubs tactiek was, die was met die ongein begonnenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Varen het volgende:
[..]
Vorige beller had het er over, dat B en A elke dag haat zaaien t.o.v. Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |