quote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
Wat een stelletje hypocrieten daar bij NL. Andere mensen zwart maken terwijl ze zelf nog erger zijn. Zodra je daar je ongenoegen uitspreekt over het voortdurend ophalen van geld om allelei gekke dingen van te doen, krijg je een Ban.
Alleen die Sly wordt hier wijzer van........ik hoorde dat hij jarig gweest is en een splinternieuwe computer gehad heeft van de users.. het enige wat daar telt is.....geld.
Ik vond die opmerking dat iedereen zo`n beetje dezelfde mening heeft tekenend.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:40 schreef coldstar het volgende:
Wat een stelletje hypocrieten daar bij NL. Andere mensen zwart maken terwijl ze zelf nog erger zijn. Zodra je daar je ongenoegen uitspreekt over het voortdurend ophalen van geld om allerlei gekke dingen van te doen, krijg je een Ban.
Alleen die Sly wordt hier wijzer van........ik hoorde dat hij jarig gweest is en een splinternieuwe computer gehad heeft van de users.. het enige wat daar telt is.....geld.![]()
Hij probeerde nu ook al aan de piemel van Jaap te trekken, het is dat hij hem niet kon vinden maar anders......quote:Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wist dat Jaap daar geen probleem mee heeft, en hij gewoon een olijk eindshot wilde maken.
Zonder enige onsportieve bijbedoeling.
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij probeerde nu ook al aan de piemel van Jaap te trekken, het is dat hij hem niet kon vinden maar anders......
Die gast is gewoon homo en Paardenrukker in 1.![]()
Zo op het oog heeft ze een mooie mond met tanden.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Smash-it het volgende:
Amanda heeft overal gaatjes, zo voelt het. D'r tanden vallen bijna uit dr mond. Dat ontbreekt inderdaad nog aan Miss Nep, een kunstgebit.
Morgen naar de tandarts, gelukkig streamt Netty.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Smash-it het volgende:
Amanda heeft overal gaatjes, zo voelt het. D'r tanden vallen bijna uit dr mond. Dat ontbreekt inderdaad nog aan Miss Nep, een kunstgebit.
Lachwekkend hoe serieus ze het weer nemen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
Brian vraagt nu aan de rest of het leuk was.
Dat was toch de bedoeling, Huub wilde zelfs dat hij gelijk helemaal naakt ging. Jaap wilde dat niet ook niet na lang aandringen van Huub.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zeer sportief om twee keer over Jaap in zijn nakie te zetten.
Het valt helemaal niet op NMNS, dat sucking upquote:Op zondag 4 mei 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan moeten wij ook maar eens een inzameling houden voor Yvonne....
![]()
Ooh, en natuurlijk ook voor Noekje.....Ik mis d'r .....
Een van de weinige dingen die puur natuur zijn. Ook al zullen de tanden wel gebleekt zijn.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo op het oog heeft ze een mooie mond met tanden.
Heerlijk te zien hoe die anders zo slimme Jaap daar keer op keer weer aan meewerkt....quote:Op zondag 4 mei 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat was toch de bedoeling, Huub wilde zelfs dat hij gelijk helemaal naakt ging. Jaap wilde dat niet ook niet na lang aandringen van Huub.
Dat ze Brian zo sterk inschat dat ie met een gebroken been nog rondlooptquote:Op zondag 4 mei 2008 20:46 schreef Smash-it het volgende:
A: Hoe is het met je been? Heb je niets gebroken?!!
B: Pfff.. anders liep ik toch niet!
Het bezorgde is wel schattig, meer positiefs kan ik er niet uit halen.
Ja, nou je het zegt.....ik mis haar nu ook. Ik wist niet eens dat ze weg was.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan moeten wij ook maar eens een inzameling houden voor Yvonne....
![]()
Ooh, en natuurlijk ook voor Noekje.....Ik mis d'r .....
Eens! Dat Brian hufterig kan zijn, Amanda dom is, ze zichzelf zo ook neerzetten is schijnbaar niet genoeg. Hij moet met de grond gelijk gemaakt worden, schijnbaar met pek en veren het land uitgejaagd worden. De balans is totaal zoek.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking dat iedereen zo`n beetje dezelfde mening heeft tekenend.
Ze zijn er erg goed in, om alles van één kant te belichten.
Kan daar een speciaal Topic voor geopend worden?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het valt helemaal niet op NMNS, dat sucking upo en je vergeet Gert, die hoort er ook bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |