Ter herinnering is mazuru misschien wel bereid om ons geheugen even op te frissen met een paar van haar geweldige gifjes...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat was dat die fohnactie,ben het even vergeten.
Als dat zou kunnen graag.Ben soms zo vergeetachtigquote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ter herinnering is mazuru misschien wel bereid om ons geheugen even op te frissen met een paar van haar geweldige gifjes...
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
fohnactie?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou nee, eerder juiste timingquote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef mounirk het volgende:
[..]
Too bad!
Toen ze aan het hoog/laag-lachen waren..
En hoe is het mogelijk, haal die stream 1 seconde van de mute af en ik hoor:"Huub"quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Starlie het volgende:
En ja hoor, daar is het evaluatiegesprek tussen Brrr en Ammm..
Huub Huub Huub en hun doen nooit verwensingen he,geen nekken breken,geen Eric verminken.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Starlie het volgende:
En ja hoor, daar is het evaluatiegesprek tussen Brrr en Ammm..
Ach, maak je niet druk, voor hetzelfde geld had hem ook nog aanstaan, da's pas link.quote:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag.Ben soms zo vergeetachtig
Nah, hier precies hetzelfde. Behalve de verbazing dan, ik had het verwacht en werd bevestigd.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef Kaleddis het volgende:
En hoe is het mogelijk, haal die stream 1 seconde van de mute af en ik hoor:"Huub"![]()
MUTE
Uiteraard!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ter herinnering is mazuru misschien wel bereid om ons geheugen even op te frissen met een paar van haar geweldige gifjes...
nee hoor, server heeft het er maar druk meequote:
Ja, wist je dat niet?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk, voor hetzelfde geld had hem ook nog aanstaan, da's pas link.
en ja de fohn stond aanquote:Op zondag 4 mei 2008 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?
Brian heeft terwijl Jaap lekker lag te badderen met een föhn dreigend boven het bad lopen zwaaien, en ja, de stekker zat in het stopcontact.
Snap wel dat die twee altijd zo moe zijn hoor. Om de hele dag alles te verdraaien naar Huub toe lijkt me best vermoeiend.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nah, hier precies hetzelfde. Behalve de verbazing dan, ik had het verwacht en werd bevestigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |