Onze admin Yvonne sprak haar waardering uit voor wat Nowlive allemaal voor elkaar bokst, en dit ook dit werd prompt in de uitzending gegooid. Bovendien werd het lijflied van Fok! gedraaid, alweer speciaal voor ons.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:18 schreef sander-3 het volgende:
Dat ze amateurs van het laagste niveau daar bij dat nowlive radiostation zijn, geeft ze nog geen vrijbrief om van die wanstaltige nederlandstalige muziek te draaienals er wat interessants is dan lees ik het hier wel hoor..
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er niet geregistreerd, dus moet het van jullie hebben en wat ik zo her en der van ze merk.
En als admin van FOK! buig ik toch echt diep voor hetgeen ze toch maar voor elkaar boksen.
Hoe ze verder hun forum bestieren weet ik niet, maar hetgeen ze voor elkaar krijgen en doen, respect, daar moet een enorme hoeveelheid werk en tijd inzitten.
Hoe interactief wil je het hebbenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dan moeten ze écht RATM draaien met "Killing in the name of"
Dat is hét FOK!lied sinds '99
Hopelijk kunnen zij nog wat voor hem betekenen. Sly zelf komt niet verder als 'veel mensen zijn het met me eens, dus zal het wel waar zijn wat ik beweer' Oen! Amateurs!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, van die kutnewbies die in de stress raken als je het over "NoLife" hebt
Ben benieuwd of ze daar nu FOK! zitten te verdedigen dat zo'n liedje draaien wel heel triest is
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:44 schreef mootie het volgende:
Ooooooooi Yvonne, je wordt voorgelezen, lol!
Wat loopt die radio achter bij mij dan....quote:Op zondag 4 mei 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
En nu ook nog"Killing in the name of". Wat een verwennerij.![]()
Luister je wel naar het goede stationquote:Op zondag 4 mei 2008 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat loopt die radio achter bij mij dan....
Gaaf!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Komt ie Yvonne!!!!!!!! Killing in the name off!
Dat meen je niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
precies om 8 uur beginnen ze met worstelen.
Jaaa! Daar is de streamster al die snapt dat de tv-kijker Brian leuker vindt en de streamer Huub.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef yvonne het volgende:
Guys, om 20.00 uur gaan we 2 minuten op zwart, 4 mei
Daarna kan er weer vrolijk vrder gepost worden.
Thanx dear.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Ahquote:Op zondag 4 mei 2008 19:52 schreef yvonne het volgende:
Dat slaat gewoon nergens op, bereik je echt niets mee...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Je kunt het doen, maar volgens mij gaat het helemaal nergens over......quote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
ff serieus nou Is er al een apart topic voor dat commentaar op die radio uitzending, [b]of zal ik er maar ene openen dan?[b]
Je kunt ze bellen hoor.....quote:Op zondag 4 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, Huub krijgt op die radio wel alle support.......onwaarschijnlijk bizar hoe zo'n kleine kut etter die achterban zo in beweging krijgt.....
Zij denken wrs dat je stil moet zijn op het moment dat de tv aangezet wordt en de Waalsdorpervlakte te zien is.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Beneden zitten ze al stil en sereen op bed, denken dat het al 8 uur is?
Goede post en zoals je weet denk ik er precies zoals jij overquote:Op zondag 4 mei 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
Hey ze lezen mijn post voor:
Ik ben een fanatieke poster op FOK.
Vele van ons zien jullie als een leuke DGK site.
De meesten genieten ervan wanneer jullie weer eens een leuke aktie heb bedacht.
Daarvoor respect. Laten de fora elkaar niet afmaken. Maar laten we de waarheid poven tafel krijgen. Ik ben al weken bezig het verschil tussen streams en TV duidelijk te maken. Want wat er op TV komt is niet zoals de bewoners echt zijn. En dat altijd ten voordele van bepaalde personen. En ten nadele van 1 iemand. Huub is de drager van DGK en wordt kapot gemaakt door de febo.
Jullie mening wordt gedeeld door veel mensen en ook gebruikers van Fok.
Nogmaals Fok Users en Nowlivers zijn liefhebbers van DGK. En willen gewoon op TV zien wat er ook op de streams te zien is en niet dat gemanipuleer van de Febo.
Better save than sorry, toch ? Ik zit ook altijd om 5 voor 20 al stil. Al was ik nu net even bezig een kat (die va het balkon is gedonderd) te helpen ...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Beneden zitten ze al stil en sereen op bed, denken dat het al 8 uur is?
Nah, dan kunnen we nu weer verder met het inslaan van elkaars hersens...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Better save than sorry, toch ? Ik zit ook altijd om 5 voor 20 al stil. Al was ik nu net even bezig een kat (die va het balkon is gedonderd) te helpen ...
Een echte Roevka post, respect.quote:
Daar zijn schijnbaar de meeste slachtoffers gevallen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Smash-it het volgende:
SL op 3 en 4?
Choezzojij!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
Hey ze lezen mijn post voor:
Ik ben een fanatieke poster op FOK.
Vele van ons zien jullie als een leuke DGK site.
De meesten genieten ervan wanneer jullie weer eens een leuke aktie heb bedacht.
Daarvoor respect. Laten de fora elkaar niet afmaken. Maar laten we de waarheid poven tafel krijgen. Ik ben al weken bezig het verschil tussen streams en TV duidelijk te maken. Want wat er op TV komt is niet zoals de bewoners echt zijn. En dat altijd ten voordele van bepaalde personen. En ten nadele van 1 iemand. Huub is de drager van DGK en wordt kapot gemaakt door de febo.
Jullie mening wordt gedeeld door veel mensen en ook gebruikers van Fok.
Nogmaals Fok Users en Nowlivers zijn liefhebbers van DGK. En willen gewoon op TV zien wat er ook op de streams te zien is en niet dat gemanipuleer van de Febo.
grappenderwijs toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan kunnen we nu weer verder met het inslaan van elkaars hersens...
lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
ff serieus nou Is er al een apart topic voor dat commentaar op die radio uitzending, of zal ik er maar ene openen dan?
Psies.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan kunnen we nu weer verder met het inslaan van elkaars hersens...
Los van OT, het gaat zo snel verloren, het is tochjuist overzichtelijk om het allemaal op een rijtje te hebben in 1 topic?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Er staat een OP. Voor de mensen die het allemaal maar OT vinden hier in de COS: soms moet je gewoon even spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... die souplesse maakt het juist leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |