quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer aan Friends denken
Ross in zn leren broek, die ie dan niet meer aan krijgt![]()
Dan wordt het zo vol in de OPquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Moet het Stage SC voetbalshirt trouwens niet in de OP?
Jullie zijn echt de achterdochtigquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Danny en Yvonne in disguise. Ik blijf erbij
In dit topicquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef jna het volgende:
Nog 20 posts voor nummer 10.000
In welk topic zal ik hem posten?
Daar waar jouw post het meeste waarde heeft voor jequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef jna het volgende:
Nog 20 posts voor nummer 10.000
In welk topic zal ik hem posten?
Hilarisch stukjequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer aan Friends denken
Ross in zn leren broek, die ie dan niet meer aan krijgt![]()
ik ook. Bijna alleen hier en het Ajax topic.quote:
ajaxquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
ik ook. Bijna alleen hier en het Ajax topic.
Maar dan zal ik nummer 10.000 maar hier maken
Goeiemorgen Houquote:
"je weet wat ik bedoel gast. Droge mond, kijk met m'n bek in de koelkast..."quote:
Hier op het dorp rondhangenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Ik, maar ik weet niet hoe het werktquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
De achtergrond is niet transparant. Wie heeft er Potoshop op zijn werk pc?
Ik kan het vanavond wel even fixenquote:
Moet .gif ipv .jpgquote:
Ik heb nu zegmaar het shirt los gekregen van de achtergrond. Hoe maak ik hem dan transparant?quote:
Ik zet het hele plaatje op een transparantie achtergrond. Daarna met de wonderstaf een tolerantie van 1 kiezen en het witte gedeelte selecteren. Daarna op DELETE drukken en opslaan als .gifquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb nu zegmaar het shirt los gekregen van de achtergrond. Hoe maak ik hem dan transparant?
Nee Flickr veranderde alles in een JPG het was een PNGquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is een JPG, die kunnen nooit transparant zijn. Dan moet het een png of gif zijn..
Altijd de schuld van de flikkers inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee Flickr veranderde alles in een JPG het was een PNG
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Altijd de schuld van de flikkers inderdaad!
300-300quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
Nu moet het alleen nog mooi naast de opstelling passen. Hoe breed mag ie daarvoor zijn?
300x300. Zo heeft Yesse hem ook. Dan weet je zeker dat het pastquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
Nu moet het alleen nog mooi naast de opstelling passen. Hoe breed mag ie daarvoor zijn?
FAIL!quote:
quote:
Heb je de wiki aangepast? Dan doe ik de OP welquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:09 schreef jna het volgende:
Waar is Yesse gebleven om de OP aan te passen?
Donequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je de wiki aangepast? Dan doe ik de OP wel.
Hebben we dan niet tegelijk zitten kloten erin?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
Heb net de Wiki ook even aangepast
Even de usericon-grid opgeschoond
Volgens mij komt het precies goed nuquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben we dan niet tegelijk zitten kloten erin?
Keurigquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer...
Net ff mijn bankrekening geplunderd.. xbox 360 en LCD 19' scherm gekocht
kzit eraan te denken om straks een ps3 te halenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer...
Net ff mijn bankrekening geplunderd.. xbox 360 en LCD 19' scherm gekocht
Typo men! Alles snel snel snel, werkt dus nietquote:
Leip! Huisgenoot heeft er 1, super mooiquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
kzit eraan te denken om straks een ps3 te halen
dan nog gta 4 halen en je zit goed voor de komende paar wekenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leip! Huisgenoot heeft er 1, super mooi
Met GTA IV?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
kzit eraan te denken om straks een ps3 te halen
quote:
Mijn PC en laptop kan het ook niet draaien... daarom dan maar investeren in een console. Hoef ik niet om het jaar nieuwe hardware aan te schaffenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer dat ik nergens GTA4 kan draaien
m'n 10.000ste postquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
Nog 3 posts en dan??
Goed punt, maar game eigenlijk nooit meer.... en om daarvoor nou even 500 euro voor een console en game te lappen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn PC en laptop kan het ook niet draaien... daarom dan maar investeren in een console. Hoef ik niet om het jaar nieuwe hardware aan te schaffen
En ik sta er niet inquote:
Whehe die heb ik een tijdje geleden geplaatstquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe die heb ik een tijdje geleden geplaatst!
Heb je ook een goed punt. Daarentegen hebben veel van mijn klasgenoten een 360 dus, dan kunnen we na onze opleiding ook nog wel eens tegen elkaar gamen..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed punt, maar game eigenlijk nooit meer.... en om daarvoor nou even 500 euro voor een console en game te lappen...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef jna het volgende:
10.000
![]()
Ik heb er wat jaartjes over gedaan maar het is dan toch gelukt.
* pakt briefje uit binnenzak
Ik wil iedereen bedanken die me heeft gesteund, ook door moeilijke tijden als fok weer eens stronttraag was. M'n computer voor al z'n werk. M'n muis die kilometers heeft gemaakt richting "invoeren" knop. M'n toetsenbord natuurlijk, die het op een aantal typo's na, altijd goed deed. En natuurlijk alle users waar ik op heb gereageerd. DANK JULLIE WEL
*insert applaus*
Op naar 20.000
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef jna het volgende:
10.000
![]()
Ik wil iedereen bedanken die me heeft gesteund, ook door moeilijke tijden als fok weer eens stronttraag was. M'n computer voor al z'n werk. M'n muis die kilometers heeft gemaakt richting "invoeren" knop. M'n toetsenbord natuurlijk, die het op een aantal typo's na, altijd goed deed. En natuurlijk alle users waar ik op heb gereageerd. DANK JULLIE WEL
*insert applaus*
Op naar 20.000
Ik weiger pertinent mensen te feliciteren met hun postaantal.quote:
Nietus, hij verplaatste zich snelquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Maar je keyboard deed het altijd goed, die typo's maak je zelf, niet je keyboard![]()
Gefeliciteerd!
\quote:
Zondag bij de fitness ook. Zo'n vrouw probeert zich op te trekken (groot apparaat). Lukt haar een paar keer en wil weer afstappen (1,5 m. hoogte oid). Stapt ze mis op de opstapjes. Flikkert ze achterover op haar stuitje en knettert keihard met haar kop/nek tegen ander apparaat wat daarachter staat. Ambulance erbijquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik vanochtend naar R'dam Alexandrium reed (A20) lag er in de buurt van Vlaardingen een auto midden op de snelweg op zijn kant..
Moet een behoorlijk klap zijn geweest en de hulpdiensten waar nog niet te plaatsen, gelukkig stonden er al een aantal mensen bij de klap..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef jna het volgende:
10.000
![]()
*insert applaus*
Op naar 20.000
Ik heb net mac gegetenquote:
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
\
Denk dat jij wel bij de 1 met 5 nullen zit
FAIL!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef jna het volgende:
De baas moet blij zijn dat Piles de moeite neemt om daar te komen slapen
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
De baas moet blij zijn dat Piles de moeite neemt om daar te komen slapen
Man, zit hier al in mijn vakantiequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Wie werkt er nou op de laatste dag voor de vakantie?
IKquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Ja, waar is iedereenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:25 schreef jna het volgende:
Het is hier echt creepy stil.
Ik, tot 2200quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Ik moet het missenquote:
Eer-ik zint op wraakquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Er is vast een seriemoordenaar die iedereen van Stage SC op z'n lijstje heeft
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Er is vast een seriemoordenaar die iedereen van Stage SC op z'n lijstje heeft
lekkah lekkah!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm zometeen heerlijk met een Hoegaarden wit bier in de zon zitten
Heerlijk!quote:
en ik een Big Macquote:
Die tassen zijn wel tofquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
En niet op de foto te zien, maar ook een hippe Rockstar tas en een zwart GTA geldkluisje
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Deansensitized het volgende:
Bellick, zo heet die dude van Prison Break ook![]()
Ziet er tof uit man!
in ieder geval naar de fast food ketens geweestquote:
Geen zin om die helemaal uit te pakken hier op mijn stagequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die tassen zijn wel tof
Foto!!
Ik heb hem gelezen, nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
Jullie hebben wel bijna allemaal mijn 10.000ste post gemist
Is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in ieder geval naar de fast food ketens geweest
Hij is hipquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zag T-bag nog in Hitman de film
Vies ventje is dat
Dat is toch meestal de dag ná Koninginnedag, niet ervoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb beetje hoofdpijn.. hoop maar dat het snel wegtrekt!
Heeeee postbodes zijn liefquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postbode vond het weer eens leuk om mijn pakje bij de buren af te geven. Niet alleen kan ik het bijzonder slecht met de buren vinden, ze zijn ook niet thuis. Ik wil mijn pakje!
Jaaaaaa elke keer denk je, nou gaat ie iemand vermoorden, en dat doet ie gewoon lief.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
T-bag is fout
Ik vind die dude op dat fietsje met die helm zo tof
Haywire
ja leipo is dat.. Jammer dat hij niet naar Nederland kon komen met zijn vlotjequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
T-bag is fout
Ik vind die dude op dat fietsje met die helm zo tof
Haywire
Ja, zolang ze mijn post gewoon aan mij geven zijn ze best aardig. Kutbeleid dat post bij buren wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeeee postbodes zijn lief(sommige dan
)
Hier ook, want de airco staat aan, en ik zit er precies onderquote:
de postbodes bij ons nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeeee postbodes zijn lief(sommige dan
)
Jupp, maar de asperine begint al te werkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch meestal de dag ná Koninginnedag, niet ervoor
Wel vervelend
trippin'quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jupp, maar de asperine begint al te werken
Vanavond niet, zou niet weten watquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen vanavond?
Heel het beleid is gewoonquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zolang ze mijn post gewoon aan mij geven zijn ze best aardig. Kutbeleid dat post bij buren wordt aangeboden.
koninginnenachhhh natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond niet, zou niet weten wat
Friends kijken denk ik
Omdat ze voor de 2e keer rijden niet meer betaald krijgen en dat zijn geen postbodes. Pakketjes gaan tegenwoordig via particulieren met busjes omdat postbodes te duur zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
de postbodes bij ons niet
Vorige keer presteerde hij het zelfs om mijn telefoon die ik bij mijn abo kreeg gewoon zo voor de deur te zetten
En dat doen ze wel vaker bij ons.. gewoon bij de buren afgeven zonder briefje in de brievenbus
Haha jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaa elke keer denk je, nou gaat ie iemand vermoorden, en dat doet ie gewoon lief.
Ligt er aan, sommige 'gekken' zijn juist liefquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja
Maar vind altijd met zulke series de gekken het leukst, vroeger met A-Team ook altijd zo, ik 'was altijd voor' Murdoch
Naar huis rijdenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat voor gitaren heb jij eigenlijk allemaal?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond ook niet veel gepland. Denk beetje inspelen voor morgen
Ja, maar dat kijk/keek ook nooit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan, sommige 'gekken' zijn juist liefOf hip
Maar sommige zijn gewoon stom en 'gek' zoals die gek van eh batman
Nee maar die is wel stomquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar dat kijk/keek ook nooit.
Dean V [Trans Braziliaburst/suburst]quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wat voor gitaren heb jij eigenlijk allemaal?
Joker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
the riddler? The penguin? The Joker? Two-face?
De plaaggeest?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
the riddler? The penguin? The Joker? Two-face?
Sjonge jonge. Zijn hier ook nog mensen aan het werk jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lekker op de bank liggen en een aflevering CSI kijken!
Druk drukquote:
druk, druk, drukquote:
plaats je nummer hier dan even, er zijn vast wel een paar users die bellen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
Iedereen druk?Ik niet, zelfs de telefoon is stil
Hahaha, ja maar het gaat om werk-telefoontjesquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
plaats je nummer hier dan even, er zijn vast wel een paar users die bellen!
Piles, G. Fawkes
zij kunnen vast wel wer gerelateerd hun onzin aan je kwijtquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar het gaat om werk-telefoontjes
Je belt dat nummer dan gewoon zelf. Stumperdje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
plaats je nummer hier dan even, er zijn vast wel een paar users die bellen!
Piles, G. Fawkes
Leuk liedje is dat hequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:Sucking too hard on your lollipop or love's gonna get you down
![]()
Sorry
Boooh! ben jij even gek! Weet je hoe duur dat is? bellen naar Nederland?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je belt dat nummer dan gewoon zelf. Stumperdje!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je belt dat nummer dan gewoon zelf. Stumperdje!
Geld kost niks!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boooh! ben jij even gek! Weet je hoe duur dat is? bellen naar Nederland?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boooh! ben jij even gek! Weet je hoe duur dat is? bellen naar Nederland?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe net een vergipsing van mijn kant. Net een vrouwelijke collega zei zo; neem vrijdag wel een boekje mee anders is t hier ook zo saai. Zei ik: '' of de playboy''. Bedoelde een gameboy![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe net een vergipsing van mijn kant. Net een vrouwelijke collega zei zo; neem vrijdag wel een boekje mee anders is t hier ook zo saai. Zei ik: '' of de playboy''. Bedoelde een gameboy![]()
ik wil naar huis en ff gamenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
Iedereen druk?Ik niet, zelfs de telefoon is stil
Ik vanmorgen ook tegen mijn chauffeur, ik zo van, lekker vrijdag, ben na die lange week wel weer toe aan het weekend, hij zo kijken van: wtfquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is vrijdag hè, dan heb je dat soort dingen
Whehequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook tegen mijn chauffeur, ik zo van, lekker vrijdag, ben na die lange week wel weer toe aan het weekend, hij zo kijken van: wtf
Hou nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Leinonlein het volgende:
Wie gaat er vanavond Barça-Manchester kijken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
IKKUH!! Jij niet denk ik?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Leinonlein het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hou nietBedankt voor je spoiler anders viel t kwartje niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Manchester-Barça is hetquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Leinonlein het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je spoiler anders viel t kwartje niet hoor!
Kamperen in Aerdenhout, BBQ + verjaardagfeestje daar... Alleen zit het weer een beetje tegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben tenslotte vrouw... Zal Dean wel denkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je spoiler anders viel t kwartje niet hoor!
Ja dat bedoel ik natuurlijk, sorry hoor! Ik kom net pas kijken in het wereldje dat voetbal heetquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Kamperen in Aerdenhout, BBQ + verjaardagfeestje daar... Alleen zit het weer een beetje tegen
Ernstig hoor.. Maar in de Ierse pub in barcalona zal het vast leuks zijn om Manchester-Barca te kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk, sorry hoor! Ik kom net pas kijken in het wereldje dat voetbal heet. Maar JAAAA whoejjj Barçaaaaaaaaaaaaaaa gaat winnennnnnnnnnnnnnnnnn
. Jaja, ik ga het kijken in de Ierse pub natuurlijk, leuk leuk leuk!
In Spanje worden belangrijke voetbalwedstrijden niet eens uitgezonden op de gratis tv zenders.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ik ook, hier is geen afleidingquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik doe wel mee hoor.. kan wel wat afleiding gebruiken
Tv scherm?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben alleen maar aan het rijden en shoppen geweest..
En nu mijn kamer half verbouwen.. omdat te kijken waar ik mijn tv scherm ga ophangen..
hier ook niet.. heb de soundtrack van GTA IV opgezet, maar dat is me toch iets teveel rap / R&Bquote:
Klinkt als een taak voor een stagiair jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Ben een procesbeschrijving aan het schrijven zonder dat ik helemaal weet hoe het proces er uit ziet. Leuk tijdverdrijf hoor
lekker creatief.. kan je je fantasie lekker de vrije loop laten gaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Ben een procesbeschrijving aan het schrijven zonder dat ik helemaal weet hoe het proces er uit ziet. Leuk tijdverdrijf hoor
Ik had alle soundtracks van GTA 2 of 3 maar die heb ik aan mn ex gegevenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
hier ook niet.. heb de soundtrack van GTA IV opgezet, maar dat is me toch iets teveel rap / R&B
vertel vertel!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben alleen maar aan het rijden en shoppen geweest..
En nu mijn kamer half verbouwen.. omdat te kijken waar ik mijn tv scherm ga ophangen..
Ik vind het best, sluit best aan bij mn studiequote:
Was het maar waar, ik mag maandag iedereen gaan vragen denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
lekker creatief.. kan je je fantasie lekker de vrije loop laten gaan
Moet ze mee met de vrachtwagen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh yesse, heb je al besloten of je meegaat of niet?
quote:
Ja en neequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel vertel!!!
en in welke volgorde?quote:
We stoppen hier om 5 uur, en iedereen is al aan het opruimenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dip
Vertel vertel..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel vertel!!!
Logischquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
We stoppen hier om 5 uur, en iedereen is al aan het opruimen![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ga mee en nee ik heb niet gedacht
Ja en goed vol vanwege dit rare beleid van de Spaanse tv. Wel mega gezellig altijd, ben sowieso dol op pubsquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ernstig hoor.. Maar in de Ierse pub in barcalona zal het vast leuks zijn om Manchester-Barca te kijken
Maar het is je vergeven hoor.. Al te veel hoef je niet te weten van voetbal. Je weet al dat het er is en dat vind ik knap
19' lcd Sharp HD-ready dingetje.. Full HD is een beetje overkill en te duurquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
19' lcd Sharp HD-ready dingetje.. Full HD is een beetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |