quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ik ook, hier is geen afleidingquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik doe wel mee hoor.. kan wel wat afleiding gebruiken
Tv scherm?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben alleen maar aan het rijden en shoppen geweest..
En nu mijn kamer half verbouwen.. omdat te kijken waar ik mijn tv scherm ga ophangen..
hier ook niet.. heb de soundtrack van GTA IV opgezet, maar dat is me toch iets teveel rap / R&Bquote:
Klinkt als een taak voor een stagiair jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Ben een procesbeschrijving aan het schrijven zonder dat ik helemaal weet hoe het proces er uit ziet. Leuk tijdverdrijf hoor
lekker creatief.. kan je je fantasie lekker de vrije loop laten gaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Ben een procesbeschrijving aan het schrijven zonder dat ik helemaal weet hoe het proces er uit ziet. Leuk tijdverdrijf hoor
Ik had alle soundtracks van GTA 2 of 3 maar die heb ik aan mn ex gegevenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
hier ook niet.. heb de soundtrack van GTA IV opgezet, maar dat is me toch iets teveel rap / R&B
vertel vertel!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben alleen maar aan het rijden en shoppen geweest..
En nu mijn kamer half verbouwen.. omdat te kijken waar ik mijn tv scherm ga ophangen..
Ik vind het best, sluit best aan bij mn studiequote:
Was het maar waar, ik mag maandag iedereen gaan vragen denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
lekker creatief.. kan je je fantasie lekker de vrije loop laten gaan
Moet ze mee met de vrachtwagen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh yesse, heb je al besloten of je meegaat of niet?
quote:
Ja en neequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel vertel!!!
ennuh yesse, heb je al besloten of je meegaat of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |