Nee maar die is wel stomquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar dat kijk/keek ook nooit.
Dean V [Trans Braziliaburst/suburst]quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Wat voor gitaren heb jij eigenlijk allemaal?
Joker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
the riddler? The penguin? The Joker? Two-face?
De plaaggeest?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
the riddler? The penguin? The Joker? Two-face?
Sjonge jonge. Zijn hier ook nog mensen aan het werk jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lekker op de bank liggen en een aflevering CSI kijken!
Druk drukquote:
druk, druk, drukquote:
plaats je nummer hier dan even, er zijn vast wel een paar users die bellen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
Iedereen druk?Ik niet, zelfs de telefoon is stil
Hahaha, ja maar het gaat om werk-telefoontjesquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
plaats je nummer hier dan even, er zijn vast wel een paar users die bellen!
Piles, G. Fawkes
zij kunnen vast wel wer gerelateerd hun onzin aan je kwijtquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar het gaat om werk-telefoontjes
Je belt dat nummer dan gewoon zelf. Stumperdje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
plaats je nummer hier dan even, er zijn vast wel een paar users die bellen!
Piles, G. Fawkes
Leuk liedje is dat hequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:Sucking too hard on your lollipop or love's gonna get you down
![]()
Sorry
Boooh! ben jij even gek! Weet je hoe duur dat is? bellen naar Nederland?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je belt dat nummer dan gewoon zelf. Stumperdje!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je belt dat nummer dan gewoon zelf. Stumperdje!
Geld kost niks!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boooh! ben jij even gek! Weet je hoe duur dat is? bellen naar Nederland?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boooh! ben jij even gek! Weet je hoe duur dat is? bellen naar Nederland?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe net een vergipsing van mijn kant. Net een vrouwelijke collega zei zo; neem vrijdag wel een boekje mee anders is t hier ook zo saai. Zei ik: '' of de playboy''. Bedoelde een gameboy![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe net een vergipsing van mijn kant. Net een vrouwelijke collega zei zo; neem vrijdag wel een boekje mee anders is t hier ook zo saai. Zei ik: '' of de playboy''. Bedoelde een gameboy![]()
ik wil naar huis en ff gamenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
Iedereen druk?Ik niet, zelfs de telefoon is stil
Ik vanmorgen ook tegen mijn chauffeur, ik zo van, lekker vrijdag, ben na die lange week wel weer toe aan het weekend, hij zo kijken van: wtfquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is vrijdag hè, dan heb je dat soort dingen
Whehequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook tegen mijn chauffeur, ik zo van, lekker vrijdag, ben na die lange week wel weer toe aan het weekend, hij zo kijken van: wtf
Hou nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Leinonlein het volgende:
Wie gaat er vanavond Barça-Manchester kijken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
IKKUH!! Jij niet denk ik?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Leinonlein het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hou nietBedankt voor je spoiler anders viel t kwartje niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Manchester-Barça is hetquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Leinonlein het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je spoiler anders viel t kwartje niet hoor!
Kamperen in Aerdenhout, BBQ + verjaardagfeestje daar... Alleen zit het weer een beetje tegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen vanavond?
Ik ben tenslotte vrouw... Zal Dean wel denkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor je spoiler anders viel t kwartje niet hoor!
Ja dat bedoel ik natuurlijk, sorry hoor! Ik kom net pas kijken in het wereldje dat voetbal heetquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Kamperen in Aerdenhout, BBQ + verjaardagfeestje daar... Alleen zit het weer een beetje tegen
Ernstig hoor.. Maar in de Ierse pub in barcalona zal het vast leuks zijn om Manchester-Barca te kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk, sorry hoor! Ik kom net pas kijken in het wereldje dat voetbal heet. Maar JAAAA whoejjj Barçaaaaaaaaaaaaaaa gaat winnennnnnnnnnnnnnnnnn
. Jaja, ik ga het kijken in de Ierse pub natuurlijk, leuk leuk leuk!
In Spanje worden belangrijke voetbalwedstrijden niet eens uitgezonden op de gratis tv zenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |