quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Ziet het volgende:
een kaaspizza, een vleespizza en een vleesgerecht vooraf
da's dan wel weer geinig, dat japie je een brief terug heeft gestuurdquote:Op maandag 28 april 2008 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een brief aan Jaap gestuurd, en er eentje terug gehad.
En ik heb meegedaan aan de aktie "Honkballen voor Huub", van VOL.
Zijn er polls geweest waarbij een onderschrift van een notaris is getoond?quote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef Lady-night het volgende:
Zat een filmpje van vanmiddag te kijken..van Brian en Jaap, op een gegeven moment zegt Jaap: maar bij deze popu was geen notaris!!
quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Marrije het volgende:
Ricardo voelt zich vadsig.
Heb me net suf gelachen om dit topic, sorry voor de off topic Live!!! : Domme muts van Tele2 snapt het probleem niet.
Ik vind het nu wel interessant worden, over de eetstoornis die Ricardo heeft gehad.quote:
Moet hij eens contact opnemen met Kelly, een vent met mooie tieten, maar dat blijkt ook je verstandelijke vermogens aan te tastenquote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Marrije het volgende:
Amanda: watvoor figuur zou je willen hebben dan?
Ricardo: goede tieten van hier tot aan mn oren
Ricardo heeft geen gesprek zonder het woord 'piemel'quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel interessant worden, over de eetstoornis die Ricardo heeft gehad.
Jammer dat hij het woord 'piemel' weer zonodig moet gebruiken.
Haha, ik lach me rot om dat topic!quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Marrije het volgende:
Heb me net suf gelachen om dit topic, sorry voor de off topic Live!!! : Domme muts van Tele2 snapt het probleem niet.
Daarom geniet ik zo van Fok: ook tijdens vreselijke streams leuke postsquote:
Ricardo heeft een "piemelfixatie" het is voor hem onmogelijk om een gesprek te hebben zonder het over piemels te hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel interessant worden, over de eetstoornis die Ricardo heeft gehad.
Jammer dat hij het woord 'piemel' weer zonodig moet gebruiken.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet hij eens contact opnemen met Kelly, een vent met mooie tieten, maar dat blijkt ook je verstandelijke vermogens aan te tasten![]()
Dat was een opmerking die Huub maakte tijdens het schaken.quote:Op maandag 28 april 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Peter, wat bedoel je met je Op-tekst: Als je hem hier pakt, dan doe ik zo?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom geniet ik zo van Fok: ook tijdens vreselijke streams leuke posts![]()
Ik vraag me wel eens af hoe ziek een mens kan zijn, sorry hoor.Het is toch niet normaal meer.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Gaat weer lekker,heeft iemand een condeleance site gemaakt voor Claire .Uit naam van Sly van Now live.
Vind het ook niet normaal meer.Weet nu ook waarom het gastenboek van Claire dicht is,stonden steeds hakenkruizen en de ergste bedreigingen.quote:Op maandag 28 april 2008 22:07 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ziek een mens kan zijn, sorry hoor.Het is toch niet normaal meer.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huubs wensenlijstje voor in DGK:
1) Brian in de fik steken
2) Frituurvet over Brian gooien
3) Dronken worden
4) Een liveshow presenteren
5) Een feestje met drank en vrouwen
Jassesquote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook niet normaal meer.Weet nu ook waarom het gastenboek van Claire dicht is,stonden steeds hakenkruizen en de ergste bedreigingen.
Vind je het lijstje van Peter hier niet een beetje bij aansluiten? Als dat Huub zijn lijstje is....quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook niet normaal meer.Weet nu ook waarom het gastenboek van Claire dicht is,stonden steeds hakenkruizen en de ergste bedreigingen.
Snap ik ook niks van.Ze zijn bang dat Amanda gaat flippen,dus er mag niks meer gebeuren.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Jaap verveelt zich stierlijk; hij staat zelfs met wat M&M's te gooien. Hij wil nog een brief schrijven en dan om elf uur naar bed.
Wat is dit voor waanzin dat er niets meer kan en mag.
Bij Huub is het natuurlijk weer grappend bedoeld.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind je het lijstje van Peter hier niet een beetje bij aansluiten? Als dat Huub zijn lijstje is....
Dat worden dan een paar saaie laatste wekenquote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Jaap verveelt zich stierlijk; hij staat zelfs met wat M&M's te gooien. Hij wil nog een brief schrijven en dan om elf uur naar bed.
Wat is dit voor waanzin dat er niets meer kan en mag.
oooowquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij Huub is natuurlijk weer grappend bedoeld.
Ach Brian wou meteen nekken breken enzo.Natasia dreigt met autobommen in de auto en blijkbaar is dat daar normaal.Ze hadden meteen moeten ingrijpen met zulke taal.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind je het lijstje van Peter hier niet een beetje bij aansluiten? Als dat Huub zijn lijstje is....
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huubs wensenlijstje voor in DGK:
1) Brian in de fik steken
2) Frituurvet over Brian gooien
3) Dronken worden
4) Een liveshow presenteren
5) Een feestje met drank en vrouwen
Sinds het schopje van Nena zijn ze daar achter van het padje af. Ik hou van Nenaquote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Brian wou meteen nekken breken enzo.Natasia dreigt met autobommen in de auto en blijkbaar is dat daar normaal.Ze hadden meteen moeten ingrijpen met zulke taal.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef Disana het volgende:
Zeg het dan: Safaa!
Oh, die mag niet meer komen omdat ze heeft gevochten.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef Lady-night het volgende:
Geen notaris dus
http://live4u.freeforums.org/filmpjes-deel-1-t23-280.html
Gelukkig wilde Nena zelf al weg.quote:Op maandag 28 april 2008 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds het schopje van Nena zijn ze daar achter van het padje af. Ik hou van Nena![]()
Nah, te lang geleden. Doe dan Mitch nog maar een keertje voor Amanda.quote:
Dat hele hok/script is niet normaalquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef Lady-night het volgende:
Waar is Brian de hele avond.....is toch niet normaal...
Brian ligt Flens achter te belonen, omdat ze niet los mogen op Amandaquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef Lady-night het volgende:
Dankjewel dat je er voor ons naar luistertquote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda en Ricardo hebben het nog steeds over vetpercentages enzo.
Het nivo is in 1 jaar wel 100 % omlaag gegaan.. Jemig wat een stelltje horkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dametje "in de dop"/ doppen met 'het dametje"
Dan kan je mbt goede cognitieve technieken jezelf stimuleren.quote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo denkt wel dat het Jaap gaat lukken met afvallen, want hij is een hele intelligente jongen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Eerlijk gezegd lijkt het me wel weer leuk een nieuwe BB. Drie maanden lol en klaarquote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Zo stouwen ze het huis vol met familie en vrienden, zo is er niks meer over en zit je naar BB te kijken. Goede planning hoor.
Misschien hoort ie nu wel het paardenverhaal, en laten ze hem alles ff zien .Zal zo wel weer wat lekkers krijgen van Flensje , anders moet ie weer naar de Witte bergen, en hij zal wel horen dat Huub er een stokje voor wil steken dat hij niet in het guiness book of records komt, oh oh , dat wordt weer een slapeloze nacht voor Flensjes lieveling.quote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef Lady-night het volgende:
Ja, maar hier past deze wezenloosheid niet in.quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt het me wel weer leuk een nieuwe BB. Drie maanden lol en klaar
Dan is Jaap toch niet zo intelligent als iedereen denktquote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan kan je mbt goede cognitieve technieken jezelf stimuleren.
Domme mensen kunnen dat niet.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt het me wel weer leuk een nieuwe BB. Drie maanden lol en klaar
Toch stel ik het op prijs dat je nog behoorlijk wat caps achterlaat op dit forumquote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nivo is in 1 jaar wel 100 % omlaag gegaan.. Jemig wat een stelltje horken
Of Flens krijgt iets lekkers van Brian, dat denk ik eerder, waarop zij hem weer bevoordeelt.quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef janny50 het volgende:
[..]
Misschien hoort ie nu wel het paardenverhaal, en laten ze hem alles ff zien .Zal zo wel weer wat lekkers krijgen van Flensje , anders moet ie weer naar de Witte bergen, en hij zal wel horen dat Huub er een stokje voor wil steken dat hij niet in het guiness book of records komt, oh oh , dat wordt weer een slapeloze nacht voor Flensjes lieveling.
Geen dank, ik luister toch nog 10 x liever naar Amanda dan naar Claire. Kun je nagaanquote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel dat je er voor ons naar luistert![]()
Claire zit weer eens een beetje bielig te doen met het 'grappig' nazeggen van woordjes.
Nou idd, zou ook kunnen, was ik maar een vliegje aan de muur daar.quote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of Flens krijgt iets lekkers van Brian, dat denk ik eerder, waarop zij hem weer bevoordeelt.
Brian: lekker he zo'n zwoele nachtquote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian ligt Flens achter te belonen, omdat ze niet los mogen op Amanda
Ik hoorde het ook, maar misschien gat hij alleen koninginnedag vieren en komt hij donderdag gewoon weer terugquote:Op maandag 28 april 2008 22:37 schreef pullup het volgende:
Hoor ik nu Ricardo zeggen dat hij morgen weg isOf wou ik dat te graag horen ?
Dat moet dan met Fries zijn, Amanda spreekt geen Duitsquote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Lady-night het volgende:
En nu Amanda weg...? Brian blaast aardig..
OMG!!quote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moet dan met Fries zijn, Amanda spreekt geen Duits![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moet dan met Fries zijn, Amanda spreekt geen Duits![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef pullup het volgende:
Brians wensenlijstje voor de komende weken:
- Sparren met Huub![]()
- Singles opnemen![]()
![]()
- Dichten![]()
![]()
![]()
- Dichtbundel uitgeven
Brianquote:Op maandag 28 april 2008 22:47 schreef pullup het volgende:
Brian is blij dat hij mensen kan laten lachen en zo kan verlossen van hun pijn
Ik moet nu wel om hem lachenquote:Op maandag 28 april 2008 22:47 schreef pullup het volgende:
Hij heeft energie en liefde over voor mensen die het moeilijk hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 22:47 schreef pullup het volgende:
Mark, het valt me op dat jij alleen maar smiley's neerzet, ben eigenlijk wel benieuwd naar een tekst van je!quote:
Brian heeft geen tekortkomingen...hij gaat mensen uit hun lijden verlossen...quote:Op maandag 28 april 2008 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft energie en liefde over voor mensen die het moeilijk hebben.
En ook voor Mannie.
Heel erg veel zelfkennis lijkt niet aanwezig, zijn focus is ook erg op de tekortkomingen van Huub gericht, en niet op zijn eigen minpunten.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:50 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik moet nu wel om hem lachen![]()
Wat een gek
Hij gééft me juist pijnquote:Op maandag 28 april 2008 22:47 schreef pullup het volgende:
Kreeg Brian maar wat meer ruimte van achter om zijn goede karakter te etaleren!quote:Op maandag 28 april 2008 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft energie en liefde over voor mensen die het moeilijk hebben.
En ook voor Mannie.
Heel erg veel zelfkennis lijkt niet aanwezig, zijn focus is ook erg op de tekortkomingen van Huub gericht, en niet op zijn eigen minpunten.
... en mazuru maakt geweldige gifjes.quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
Ik zet weer even de streams aan. En waar gaat het gesprek over tussen de ratten?
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
Brian is God, Brian is Goed, Brian heeft zelfcontrole, Brian is grappig, Brian heeft veel geleerd, Brian doet nooit wat verkeerd, Brian weeet hoe die met vrouwen om moet gaan, Brian scheldt nooit iemand uit
Potdome, wat denken ze wel niet achter. You've just got to love Brian.quote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef demins het volgende:
Kreeg Brian maar wat meer ruimte van achter om zijn goede karakter te etaleren!
Maar daar is het allemaal Huub, wat de klok slaat!
Mij ook hoor, maar dan meer een lachen óm hemquote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat verlossen van pijn is wellicht wat overdreven maar Brian kan mij prima laten lachen
Trusten Ruudemans, droom maar lekker.quote:Op maandag 28 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even slapen en ga morgen weer zeven Poolse vrouwen helpen centjes te verdienen (en mezelf ook natuurlijk![]()
)
quote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda houdt van mannen met zelfspot en humor.
Amanda, meid, je zit gespijkerd met Brian.
Hoe zit het met die bruiden ? Maar OK trusten Ruudquote:Op maandag 28 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even slapen en ga morgen weer zeven Poolse vrouwen helpen centjes te verdienen (en mezelf ook natuurlijk![]()
)
quote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Ja ze heeft de ware gevonden hoor, helemaal haar type, hoe praat ze zichzelf tegen .quote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Heiligquote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Ze pikken het niet echt op......het is te subtiel voor zequote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
Toch zit Ricardo wel aardige voorzetjes te geven om die twee zichzelf nog meer belachelijk te laten maken
Zei ze dat?quote:Op maandag 28 april 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire gaat zich niet opofferen voor hem ...
Het arme beestje is over een paar weken verlost van deze horror.quote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef agter het volgende:
Nou, ik zet het geluid van m'n streams aan: Amanda's stem.
Mijn kat springt van mijn schoot af en verstopt zich onder de bank...
Zucht*
Ach, hij is nu 14 maanden oud, dus weet niet beter...hij is er mee opgegroeid...eigenlijk gewoon dierenmishandeling, geestelijk dan, he!quote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het arme beestje is over een paar weken verlost van deze horror.
Dierenbeulquote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, hij is nu 14 maanden oud, dus weet niet beter...hij is er mee opgegroeid...eigenlijk gewoon dierenmishandeling, geestelijk dan, he!
Onze kat heeft een opmerkelijke sprong naar dochter gemaakt het afgelopen jaar, op een of andere manier geeft zij haar meer aandachtquote:
"Wie is die vrouw die mij 's ochtends eten geeft?"quote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Onze kat heeft een opmerkelijke sprong naar dochter gemaakt het afgelopen jaar, op een of andere manier geeft zij haar meer aandacht
Ja, ik luister met een half oog...quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef beequeen het volgende:
Niemand luistert naar Huub en Claire? Jullie missen wat hoor, ze hebben het over de halve finale en de finale.
Jaap moest er echt uit van Ericquote:Op maandag 28 april 2008 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik luister met een half oog...
Wat heeft Eric eigenlijk tegen Huub gezegd over de finale?
IK en daarom vind ik het ook een zeer ondankbare poesquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
"Wie is die vrouw die mij 's ochtends eten geeft?"
Hij staat hier aan op de achtergrond maar ik vertik het te kijken: dit zal wel weer de ultieme uitzending Huub fout neerzetten uiteraard.quote:Op maandag 28 april 2008 23:41 schreef BarryK het volgende:
Nu de uitzending van de vrijgezellenparty op tv
Volgens mij zitten ze de hele tijd te praten over hoe ze Jaap kunnen wippen, mede dankzij de info van wannabee miljonair Erikquote:Op maandag 28 april 2008 23:40 schreef akveor het volgende:
Walgelijk dat Huub dit soort gesprekken met Claire moet voeren om nog een kansje te kunnen hebben op de finale. Hij moet bijna bedelen om in de finale te mogen. Ik walg van die hele 15mei stemming. Na alles wat die jongen gedaan heeft laat de Febo hem de laatste weken nog niet met rust. Waar B en A nog steeds niet aangepakt mogen worden en in een zetel naar de finale gebracht worden moet hij maar weer zien te overleven.
Altijd de hoogste geweest in de PP en veel geld gegenereerd voor die RTL shit maar juist hij (en Claire) is de enige die gewipt kan worden.
Duidelijk dus dat Jaap afgelopen donderdag niet ontslagen mocht worden.quote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze de hele tijd te praten over hoe ze Jaap kunnen wippen, mede dankzij de info van wannabee miljonair Erik
Dat is juist, zoals ook Claire en Huub eerder niet ontslagen mochten worden. Het lijkt mij lood om oud ijzer. Jaap heeft Huub er namelijk ook al eens ingehouden.quote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Duidelijk dus dat Jaap afgelopen donderdag niet ontslagen mocht worden.
Je toch kun mij niet wijsmaken dat er een stelletje lellies buiten zitten te brallen over niks en een serieus gesprek tussen Huub en Claire geen verschil maakt tussen winnen en verliezen. Dat gaat toch in tegen ieder gevoel van rechtvaardigheid en verstand.....oh wacht, Flens is er ook nog en natuurlijk de reguliere.quote:Op maandag 28 april 2008 23:40 schreef akveor het volgende:
Walgelijk dat Huub dit soort gesprekken met Claire moet voeren om nog een kansje te kunnen hebben op de finale. Hij moet bijna bedelen om in de finale te mogen. Ik walg van die hele 15mei stemming. Na alles wat die jongen gedaan heeft laat de Febo hem de laatste weken nog niet met rust. Waar B en A nog steeds niet aangepakt mogen worden en in een zetel naar de finale gebracht worden moet hij maar weer zien te overleven.
Altijd de hoogste geweest in de PP en veel geld gegenereerd voor die RTL shit maar juist hij (en Claire) is de enige die gewipt kan worden.
Dat kon hij toch ook niet? Ik heb hier maanden te horen gekregen dat hij nooit info kreeg.quote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub luistert veel te weinig naar mensen buitenaf ...
Hij kiest voor de underdog positie. Die knul is slim. Als hij het maar vaak genoeg zegt, dan gaan z'n fans vanzelf meer smsjes sturen....quote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Ziet het volgende:
huub durft niet te zeggen of ie wint...
hij schat de kansen van brian hoger in
Zo is dat hier niet gezegd.quote:Op maandag 28 april 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kon hij toch ook niet? Ik heb hier maanden te horen gekregen dat hij nooit info kreeg.
Mijn idee.... je ziet vaak de speler Huub maar aandacht voor z´n goede kant is er niet vaak niet in de reguliere.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je toch kun mij niet wijsmaken dat er een stelletje lellies buiten zitten te brallen over niks en een serieus gesprek tussen Huub en Claire geen verschil maakt tussen winnen en verliezen. Dat gaat toch in tegen ieder gevoel van rechtvaardigheid en verstand.....oh wacht, Flens is er ook nog en natuurlijk de reguliere.
Ik duik mijn mand in en slik maar een pammetje, kutprogramma.
Kinderen krijgen met Amanda is toch ook geen issue voor Brianquote:Op maandag 28 april 2008 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Brian over dat je alles uit moet praten, vannacht vroeg Amanda iets aan hem, over kinderen en zo en meneer wilde daar niet over praten en heeft het nu over bespreekbaar maken...kots
Zwanger worden in je darmen is lastig hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kinderen krijgen met Amanda is toch ook geen issue voor Brian
Je wilt niet weten wat voor flauwe spelletjes ik doe met mijn vriendje, gewoon elkaar lekker dollen zeg maarquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:03 schreef Ziet het volgende:
het gaat helemaal nergens over bij claire en huub,
maar ze zijn wel schattig samen
huub kan er niet tegen als ze aan zijn oren zit
claire kan er niet tegen als ie aan haar neus zit (want ze heeft een snotje)
claire mag toch even aan zijn oren zitten en zegt: nu vind je het niet erg
huub: ja ik vind het wel erg, maar ik onderdruk het
claire: dan nu allebei! zet je er overheen, ik kan het niet, maar jij misschien wel
tenzij je net zulke strontjong als Bwian en Amandrama wil....quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kinderen krijgen met Amanda is toch ook geen issue voor Brian
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Kaat38 het volgende:
oepsssssssss, wat is het verschil tussen een pizza en een jood in de oven?
de pizza gilt niet!
Dat schoffelt meteen het NSB verhaal van LS onderuit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja hij zat de hele tijd dit soort moppen te vertellen,
claire vind ze niet grappig
huub ligt in een deuk
en vertelt nog maar even dat zijn vaders vader joods was
de pizza gilt niet!
Huub heeft gewoon een hoop zelfspot, ik mag het wel (ben zelf ook zo vermoed ik zomaar) maar handig dat Claire hem ietwat laat dimmen af en toe en op een lieve manierquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat schoffelt meteen het NSB verhaal van LS onderuit.
zijn vader is nog steedsquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja hij zat de hele tijd dit soort moppen te vertellen,
claire vind ze niet grappig
huub ligt in een deuk
en vertelt nog maar even dat zijn vaders vader joods was
So what, ik ben katholiek worden ook moppen over verteld, net als belgen, moslims, duitsers, nederlanders en ga maar verder.quote:
amanda heeft meer met mannen die dominant zijn,quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft meer lol met Ricardo dan met Brian
oh ja, zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
So what, ik ben katholiek worden ook moppen over verteld, net als belgen, moslims, duitsers, nederlanders en ga maar verder.
een 3dubbelle whiskey, zonder ijs!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:34 schreef akveor het volgende:
Claire plaagt Huub:
Claire wat jij nu wil drinken... maak dat maar dan drink ik het op.
Dat zal een behoorlijk pittige borrel worden ben ik bang
kijk maar naar stand-ups, hoe groffer hoe beter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:39 schreef eusjuh het volgende:
Een mop is en mop en hoe schokkend soms ook bijna iedereen moet in eerste instantie lachen en zegt daarna het verwerpelijk te vinden
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:40 schreef Desii het volgende:
C: ik onthou alles hoor
H: ja, net een olifant.... hey Dombo
Kwa financien moet hij nog het een en ander uitwerken.....maar ik zie er een soort van Jomanda in....quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef eusjuh het volgende:
Dan vraag ik me af wanneer Brian daarmee begint en wat Del doet met een gozer als Brian
de pizza gilt niet!
ach, die lange slurf tussen zijn benen maakt zijn tekortkomingen blijkbaar meer dan goed.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef eusjuh het volgende:
Dan vraag ik me af wanneer Brian daarmee begint en wat Del doet met een gozer als Brian
kunnen we hem daar niet alvast een foto van sturen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:54 schreef eusjuh het volgende:
Hihihi brain in een lange blauwe jurk.....wat zal hij dat geil vinden!
Is hier iemand die zich daar druk om zou maken ??quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Die snol loopt met d'r smoel tegen een deur op.......
Mwah... is het Brian z'n schuld dat ze een blauwe plek heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is hier iemand die zich daar druk om zou maken ??
Ze is ook ladderzat, ik heb haar aangehoord samen met Ricoquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
ze is op haar bek gegaan zegt ze net tegen huub en claire
ze klinkt echt superdronken
Hmmm....ik twijfel....zal ik nog streams nemen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Nou weet nog niet wat de schade is en daar baal ik vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
op stream3 zag ik d'r neergaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Is het Jaaps schuld dat we weten waar Cora woont?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... is het Brian z'n schuld dat ze een blauwe plek heeft
Natuurlijk is het Huub z'n schuld, die zorgt ervoor dat Brian zo opgefokt is dat hij zich alleen nog maar kan bevredigen door haar anaal te nemen... je moet zulke dingen in een groter kader bekijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef neehe het volgende:
Amandel gebruikt drank als pijnstiller, ze wordt straks weer anaal genomen, met drank op doet het niet zo'n pijn.
Het is Brian ze'n, schuld dat Amandel zoveel zuipt, of zal het Huub ze'n schuld zijn ??
Je zal wel de klap hebben gehoord van dar bord voor d'r kop tegen de deur.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub liegt ook nu knalhard tegen haar met de woorden dat hij nog nooit gelogen heeft tegen z'n medespelersquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Smash-it het volgende:
Claire vindt dat Huub goed kan liegen. Huub zegt dat het gewoon aan haar eigen naieviteit ligt.
Pittig gesprek wat ze hebben.
Nope, ook Huub z'n schuld, die zorgde dat Brian zo pissig was op de wereld dat hij haar adres noemde...quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het Jaaps schuld dat we weten waar Cora woont?
Riskante boel, dadelijk wordt dat de tweede in haar familie met een hersenbeschadiging........quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub liegt ook nu knalhard tegen haar met de woorden dat hij nog nooit gelogen heeft tegen z'n medespelers
Oh heb steeds gedacht dat Del de eerste was in de familie en de zus later volgde door een type zoals Brainquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Riskante boel, dadelijk wordt dat de tweede in haar familie met een hersenbeschadiging........
Nee, met een uitgestreken smoelwerk, hij wordt er zelfs boos om als Claire zegt dat hij goed kan liegen.quote:
nee, die zou juist het goede willen doen en haar op zo een moment als dit voor haar eigen bestwil onder de douche smijten. maar ja, dan snappen de mensen dat weer niet, en gaan ze zeikenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... is het Brian z'n schuld dat ze een blauwe plek heeft
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:06 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ie me kon vertrouwen en hem vervolgens genaaid.
Uhh.. kapsalon. Gaby..
Claire is echt te naief. Ze zit te knikken en te roken.
En het is wel Brian z'n schuld hè... door hem drinkt zij zoveel en dus is hij de indirecte veroorzaker van de schade.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Riskante boel, dadelijk wordt dat de tweede in haar familie met een hersenbeschadiging........
Ik vond net ook mijn knaloranje kniekousen weer! Heb er helemaal zin in!quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef BarryK het volgende:
YES *blij*.. na een uur zoeken eindelijk m'n oranje hoed gevonden voor koninginnenach + dag.
Zo'n legend-ding.
Klopt, meester met woorden. Hij is daar retegoed in en altijd weer trappen de meesten erin....quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Huub irritant nu. Hij verdraait alle woorden van Claire.
Claire weet wel beter, maar durft het niet te zeggen, ze houdt haar kruid droog ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef Smash-it het volgende:
Huub wil niet naar bed voordat het uit is gesproken. Hij vindt het niet leuk wat Claire zei. En dan kan ze wel met zo'n blik van alwetendheid kijken. Etc. Etc.
Claire doet uh-huh.. Ze is klaar met het gesprek.
Maar dàn komt de humor van Brian weer tevoorschijn en alles is genezen....quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het is wel Brian z'n schuld hè... door hem drinkt zij zoveel en dus is hij de indirecte veroorzaker van de schade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |