kunnen we hem daar niet alvast een foto van sturen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:54 schreef eusjuh het volgende:
Hihihi brain in een lange blauwe jurk.....wat zal hij dat geil vinden!
Is hier iemand die zich daar druk om zou maken ??quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Die snol loopt met d'r smoel tegen een deur op.......
Mwah... is het Brian z'n schuld dat ze een blauwe plek heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Is hier iemand die zich daar druk om zou maken ??
Ze is ook ladderzat, ik heb haar aangehoord samen met Ricoquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
ze is op haar bek gegaan zegt ze net tegen huub en claire
ze klinkt echt superdronken
Hmmm....ik twijfel....zal ik nog streams nemen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Nou weet nog niet wat de schade is en daar baal ik vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
op stream3 zag ik d'r neergaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:58 schreef eusjuh het volgende:
Is het Jaaps schuld dat we weten waar Cora woont?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... is het Brian z'n schuld dat ze een blauwe plek heeft
Natuurlijk is het Huub z'n schuld, die zorgt ervoor dat Brian zo opgefokt is dat hij zich alleen nog maar kan bevredigen door haar anaal te nemen... je moet zulke dingen in een groter kader bekijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef neehe het volgende:
Amandel gebruikt drank als pijnstiller, ze wordt straks weer anaal genomen, met drank op doet het niet zo'n pijn.
Het is Brian ze'n, schuld dat Amandel zoveel zuipt, of zal het Huub ze'n schuld zijn ??
Je zal wel de klap hebben gehoord van dar bord voor d'r kop tegen de deur.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub liegt ook nu knalhard tegen haar met de woorden dat hij nog nooit gelogen heeft tegen z'n medespelersquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Smash-it het volgende:
Claire vindt dat Huub goed kan liegen. Huub zegt dat het gewoon aan haar eigen naieviteit ligt.
Pittig gesprek wat ze hebben.
Nope, ook Huub z'n schuld, die zorgde dat Brian zo pissig was op de wereld dat hij haar adres noemde...quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het Jaaps schuld dat we weten waar Cora woont?
Riskante boel, dadelijk wordt dat de tweede in haar familie met een hersenbeschadiging........quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub liegt ook nu knalhard tegen haar met de woorden dat hij nog nooit gelogen heeft tegen z'n medespelers
Oh heb steeds gedacht dat Del de eerste was in de familie en de zus later volgde door een type zoals Brainquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Riskante boel, dadelijk wordt dat de tweede in haar familie met een hersenbeschadiging........
Nee, met een uitgestreken smoelwerk, hij wordt er zelfs boos om als Claire zegt dat hij goed kan liegen.quote:
nee, die zou juist het goede willen doen en haar op zo een moment als dit voor haar eigen bestwil onder de douche smijten. maar ja, dan snappen de mensen dat weer niet, en gaan ze zeikenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... is het Brian z'n schuld dat ze een blauwe plek heeft
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:06 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ie me kon vertrouwen en hem vervolgens genaaid.
Uhh.. kapsalon. Gaby..
Claire is echt te naief. Ze zit te knikken en te roken.
En het is wel Brian z'n schuld hè... door hem drinkt zij zoveel en dus is hij de indirecte veroorzaker van de schade.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Riskante boel, dadelijk wordt dat de tweede in haar familie met een hersenbeschadiging........
Ik vond net ook mijn knaloranje kniekousen weer! Heb er helemaal zin in!quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef BarryK het volgende:
YES *blij*.. na een uur zoeken eindelijk m'n oranje hoed gevonden voor koninginnenach + dag.
Zo'n legend-ding.
Klopt, meester met woorden. Hij is daar retegoed in en altijd weer trappen de meesten erin....quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Huub irritant nu. Hij verdraait alle woorden van Claire.
Claire weet wel beter, maar durft het niet te zeggen, ze houdt haar kruid droog ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef Smash-it het volgende:
Huub wil niet naar bed voordat het uit is gesproken. Hij vindt het niet leuk wat Claire zei. En dan kan ze wel met zo'n blik van alwetendheid kijken. Etc. Etc.
Claire doet uh-huh.. Ze is klaar met het gesprek.
Maar dàn komt de humor van Brian weer tevoorschijn en alles is genezen....quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het is wel Brian z'n schuld hè... door hem drinkt zij zoveel en dus is hij de indirecte veroorzaker van de schade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |