quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Kaat38 het volgende:
oepsssssssss, wat is het verschil tussen een pizza en een jood in de oven?
de pizza gilt niet!
Dat schoffelt meteen het NSB verhaal van LS onderuit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja hij zat de hele tijd dit soort moppen te vertellen,
claire vind ze niet grappig
huub ligt in een deuk
en vertelt nog maar even dat zijn vaders vader joods was
de pizza gilt niet!
Huub heeft gewoon een hoop zelfspot, ik mag het wel (ben zelf ook zo vermoed ik zomaar) maar handig dat Claire hem ietwat laat dimmen af en toe en op een lieve manierquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat schoffelt meteen het NSB verhaal van LS onderuit.
zijn vader is nog steedsquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja hij zat de hele tijd dit soort moppen te vertellen,
claire vind ze niet grappig
huub ligt in een deuk
en vertelt nog maar even dat zijn vaders vader joods was
So what, ik ben katholiek worden ook moppen over verteld, net als belgen, moslims, duitsers, nederlanders en ga maar verder.quote:
amanda heeft meer met mannen die dominant zijn,quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft meer lol met Ricardo dan met Brian
oh ja, zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
So what, ik ben katholiek worden ook moppen over verteld, net als belgen, moslims, duitsers, nederlanders en ga maar verder.
een 3dubbelle whiskey, zonder ijs!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:34 schreef akveor het volgende:
Claire plaagt Huub:
Claire wat jij nu wil drinken... maak dat maar dan drink ik het op.
Dat zal een behoorlijk pittige borrel worden ben ik bang
kijk maar naar stand-ups, hoe groffer hoe beter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:39 schreef eusjuh het volgende:
Een mop is en mop en hoe schokkend soms ook bijna iedereen moet in eerste instantie lachen en zegt daarna het verwerpelijk te vinden
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:40 schreef Desii het volgende:
C: ik onthou alles hoor
H: ja, net een olifant.... hey Dombo
Kwa financien moet hij nog het een en ander uitwerken.....maar ik zie er een soort van Jomanda in....quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef eusjuh het volgende:
Dan vraag ik me af wanneer Brian daarmee begint en wat Del doet met een gozer als Brian
de pizza gilt niet!
ach, die lange slurf tussen zijn benen maakt zijn tekortkomingen blijkbaar meer dan goed.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef eusjuh het volgende:
Dan vraag ik me af wanneer Brian daarmee begint en wat Del doet met een gozer als Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |