Ze pikken het niet echt op......het is te subtiel voor zequote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
Toch zit Ricardo wel aardige voorzetjes te geven om die twee zichzelf nog meer belachelijk te laten maken
Zei ze dat?quote:Op maandag 28 april 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire gaat zich niet opofferen voor hem ...
Het arme beestje is over een paar weken verlost van deze horror.quote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef agter het volgende:
Nou, ik zet het geluid van m'n streams aan: Amanda's stem.
Mijn kat springt van mijn schoot af en verstopt zich onder de bank...
Zucht*
Ach, hij is nu 14 maanden oud, dus weet niet beter...hij is er mee opgegroeid...eigenlijk gewoon dierenmishandeling, geestelijk dan, he!quote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het arme beestje is over een paar weken verlost van deze horror.
Dierenbeulquote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, hij is nu 14 maanden oud, dus weet niet beter...hij is er mee opgegroeid...eigenlijk gewoon dierenmishandeling, geestelijk dan, he!
Onze kat heeft een opmerkelijke sprong naar dochter gemaakt het afgelopen jaar, op een of andere manier geeft zij haar meer aandachtquote:
"Wie is die vrouw die mij 's ochtends eten geeft?"quote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Onze kat heeft een opmerkelijke sprong naar dochter gemaakt het afgelopen jaar, op een of andere manier geeft zij haar meer aandacht
Ja, ik luister met een half oog...quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef beequeen het volgende:
Niemand luistert naar Huub en Claire? Jullie missen wat hoor, ze hebben het over de halve finale en de finale.
Jaap moest er echt uit van Ericquote:Op maandag 28 april 2008 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik luister met een half oog...
Wat heeft Eric eigenlijk tegen Huub gezegd over de finale?
IK en daarom vind ik het ook een zeer ondankbare poesquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
"Wie is die vrouw die mij 's ochtends eten geeft?"
Hij staat hier aan op de achtergrond maar ik vertik het te kijken: dit zal wel weer de ultieme uitzending Huub fout neerzetten uiteraard.quote:Op maandag 28 april 2008 23:41 schreef BarryK het volgende:
Nu de uitzending van de vrijgezellenparty op tv
Volgens mij zitten ze de hele tijd te praten over hoe ze Jaap kunnen wippen, mede dankzij de info van wannabee miljonair Erikquote:Op maandag 28 april 2008 23:40 schreef akveor het volgende:
Walgelijk dat Huub dit soort gesprekken met Claire moet voeren om nog een kansje te kunnen hebben op de finale. Hij moet bijna bedelen om in de finale te mogen. Ik walg van die hele 15mei stemming. Na alles wat die jongen gedaan heeft laat de Febo hem de laatste weken nog niet met rust. Waar B en A nog steeds niet aangepakt mogen worden en in een zetel naar de finale gebracht worden moet hij maar weer zien te overleven.
Altijd de hoogste geweest in de PP en veel geld gegenereerd voor die RTL shit maar juist hij (en Claire) is de enige die gewipt kan worden.
Duidelijk dus dat Jaap afgelopen donderdag niet ontslagen mocht worden.quote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze de hele tijd te praten over hoe ze Jaap kunnen wippen, mede dankzij de info van wannabee miljonair Erik
Dat is juist, zoals ook Claire en Huub eerder niet ontslagen mochten worden. Het lijkt mij lood om oud ijzer. Jaap heeft Huub er namelijk ook al eens ingehouden.quote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Duidelijk dus dat Jaap afgelopen donderdag niet ontslagen mocht worden.
Je toch kun mij niet wijsmaken dat er een stelletje lellies buiten zitten te brallen over niks en een serieus gesprek tussen Huub en Claire geen verschil maakt tussen winnen en verliezen. Dat gaat toch in tegen ieder gevoel van rechtvaardigheid en verstand.....oh wacht, Flens is er ook nog en natuurlijk de reguliere.quote:Op maandag 28 april 2008 23:40 schreef akveor het volgende:
Walgelijk dat Huub dit soort gesprekken met Claire moet voeren om nog een kansje te kunnen hebben op de finale. Hij moet bijna bedelen om in de finale te mogen. Ik walg van die hele 15mei stemming. Na alles wat die jongen gedaan heeft laat de Febo hem de laatste weken nog niet met rust. Waar B en A nog steeds niet aangepakt mogen worden en in een zetel naar de finale gebracht worden moet hij maar weer zien te overleven.
Altijd de hoogste geweest in de PP en veel geld gegenereerd voor die RTL shit maar juist hij (en Claire) is de enige die gewipt kan worden.
Dat kon hij toch ook niet? Ik heb hier maanden te horen gekregen dat hij nooit info kreeg.quote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub luistert veel te weinig naar mensen buitenaf ...
Hij kiest voor de underdog positie. Die knul is slim. Als hij het maar vaak genoeg zegt, dan gaan z'n fans vanzelf meer smsjes sturen....quote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Ziet het volgende:
huub durft niet te zeggen of ie wint...
hij schat de kansen van brian hoger in
Zo is dat hier niet gezegd.quote:Op maandag 28 april 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kon hij toch ook niet? Ik heb hier maanden te horen gekregen dat hij nooit info kreeg.
Mijn idee.... je ziet vaak de speler Huub maar aandacht voor z´n goede kant is er niet vaak niet in de reguliere.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je toch kun mij niet wijsmaken dat er een stelletje lellies buiten zitten te brallen over niks en een serieus gesprek tussen Huub en Claire geen verschil maakt tussen winnen en verliezen. Dat gaat toch in tegen ieder gevoel van rechtvaardigheid en verstand.....oh wacht, Flens is er ook nog en natuurlijk de reguliere.
Ik duik mijn mand in en slik maar een pammetje, kutprogramma.
Kinderen krijgen met Amanda is toch ook geen issue voor Brianquote:Op maandag 28 april 2008 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Brian over dat je alles uit moet praten, vannacht vroeg Amanda iets aan hem, over kinderen en zo en meneer wilde daar niet over praten en heeft het nu over bespreekbaar maken...kots
Zwanger worden in je darmen is lastig hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kinderen krijgen met Amanda is toch ook geen issue voor Brian
Je wilt niet weten wat voor flauwe spelletjes ik doe met mijn vriendje, gewoon elkaar lekker dollen zeg maarquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:03 schreef Ziet het volgende:
het gaat helemaal nergens over bij claire en huub,
maar ze zijn wel schattig samen
huub kan er niet tegen als ze aan zijn oren zit
claire kan er niet tegen als ie aan haar neus zit (want ze heeft een snotje)
claire mag toch even aan zijn oren zitten en zegt: nu vind je het niet erg
huub: ja ik vind het wel erg, maar ik onderdruk het
claire: dan nu allebei! zet je er overheen, ik kan het niet, maar jij misschien wel
tenzij je net zulke strontjong als Bwian en Amandrama wil....quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kinderen krijgen met Amanda is toch ook geen issue voor Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |