Ze pikken het niet echt op......het is te subtiel voor zequote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
Toch zit Ricardo wel aardige voorzetjes te geven om die twee zichzelf nog meer belachelijk te laten maken
Zei ze dat?quote:Op maandag 28 april 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire gaat zich niet opofferen voor hem ...
Het arme beestje is over een paar weken verlost van deze horror.quote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef agter het volgende:
Nou, ik zet het geluid van m'n streams aan: Amanda's stem.
Mijn kat springt van mijn schoot af en verstopt zich onder de bank...
Zucht*
Ach, hij is nu 14 maanden oud, dus weet niet beter...hij is er mee opgegroeid...eigenlijk gewoon dierenmishandeling, geestelijk dan, he!quote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het arme beestje is over een paar weken verlost van deze horror.
Dierenbeulquote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, hij is nu 14 maanden oud, dus weet niet beter...hij is er mee opgegroeid...eigenlijk gewoon dierenmishandeling, geestelijk dan, he!
Onze kat heeft een opmerkelijke sprong naar dochter gemaakt het afgelopen jaar, op een of andere manier geeft zij haar meer aandachtquote:
"Wie is die vrouw die mij 's ochtends eten geeft?"quote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Onze kat heeft een opmerkelijke sprong naar dochter gemaakt het afgelopen jaar, op een of andere manier geeft zij haar meer aandacht
Ja, ik luister met een half oog...quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef beequeen het volgende:
Niemand luistert naar Huub en Claire? Jullie missen wat hoor, ze hebben het over de halve finale en de finale.
Jaap moest er echt uit van Ericquote:Op maandag 28 april 2008 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik luister met een half oog...
Wat heeft Eric eigenlijk tegen Huub gezegd over de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |