Dat hele hok/script is niet normaalquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef Lady-night het volgende:
Waar is Brian de hele avond.....is toch niet normaal...
Brian ligt Flens achter te belonen, omdat ze niet los mogen op Amandaquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef Lady-night het volgende:
Dankjewel dat je er voor ons naar luistertquote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda en Ricardo hebben het nog steeds over vetpercentages enzo.
Het nivo is in 1 jaar wel 100 % omlaag gegaan.. Jemig wat een stelltje horkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dametje "in de dop"/ doppen met 'het dametje"
Dan kan je mbt goede cognitieve technieken jezelf stimuleren.quote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo denkt wel dat het Jaap gaat lukken met afvallen, want hij is een hele intelligente jongen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Eerlijk gezegd lijkt het me wel weer leuk een nieuwe BB. Drie maanden lol en klaarquote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Zo stouwen ze het huis vol met familie en vrienden, zo is er niks meer over en zit je naar BB te kijken. Goede planning hoor.
Misschien hoort ie nu wel het paardenverhaal, en laten ze hem alles ff zien .Zal zo wel weer wat lekkers krijgen van Flensje , anders moet ie weer naar de Witte bergen, en hij zal wel horen dat Huub er een stokje voor wil steken dat hij niet in het guiness book of records komt, oh oh , dat wordt weer een slapeloze nacht voor Flensjes lieveling.quote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef Lady-night het volgende:
Ja, maar hier past deze wezenloosheid niet in.quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt het me wel weer leuk een nieuwe BB. Drie maanden lol en klaar
Dan is Jaap toch niet zo intelligent als iedereen denktquote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan kan je mbt goede cognitieve technieken jezelf stimuleren.
Domme mensen kunnen dat niet.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt het me wel weer leuk een nieuwe BB. Drie maanden lol en klaar
Toch stel ik het op prijs dat je nog behoorlijk wat caps achterlaat op dit forumquote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nivo is in 1 jaar wel 100 % omlaag gegaan.. Jemig wat een stelltje horken
Of Flens krijgt iets lekkers van Brian, dat denk ik eerder, waarop zij hem weer bevoordeelt.quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef janny50 het volgende:
[..]
Misschien hoort ie nu wel het paardenverhaal, en laten ze hem alles ff zien .Zal zo wel weer wat lekkers krijgen van Flensje , anders moet ie weer naar de Witte bergen, en hij zal wel horen dat Huub er een stokje voor wil steken dat hij niet in het guiness book of records komt, oh oh , dat wordt weer een slapeloze nacht voor Flensjes lieveling.
Geen dank, ik luister toch nog 10 x liever naar Amanda dan naar Claire. Kun je nagaanquote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel dat je er voor ons naar luistert![]()
Claire zit weer eens een beetje bielig te doen met het 'grappig' nazeggen van woordjes.
Nou idd, zou ook kunnen, was ik maar een vliegje aan de muur daar.quote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of Flens krijgt iets lekkers van Brian, dat denk ik eerder, waarop zij hem weer bevoordeelt.
Brian: lekker he zo'n zwoele nachtquote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian ligt Flens achter te belonen, omdat ze niet los mogen op Amanda
Ik hoorde het ook, maar misschien gat hij alleen koninginnedag vieren en komt hij donderdag gewoon weer terugquote:Op maandag 28 april 2008 22:37 schreef pullup het volgende:
Hoor ik nu Ricardo zeggen dat hij morgen weg isOf wou ik dat te graag horen ?
Dat moet dan met Fries zijn, Amanda spreekt geen Duitsquote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Lady-night het volgende:
En nu Amanda weg...? Brian blaast aardig..
OMG!!quote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moet dan met Fries zijn, Amanda spreekt geen Duits![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moet dan met Fries zijn, Amanda spreekt geen Duits![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef pullup het volgende:
Brians wensenlijstje voor de komende weken:
- Sparren met Huub![]()
- Singles opnemen![]()
![]()
- Dichten![]()
![]()
![]()
- Dichtbundel uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |