quote:Op maandag 28 april 2008 17:34 schreef Ziet het volgende:
een kaaspizza, een vleespizza en een vleesgerecht vooraf
da's dan wel weer geinig, dat japie je een brief terug heeft gestuurdquote:Op maandag 28 april 2008 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een brief aan Jaap gestuurd, en er eentje terug gehad.
En ik heb meegedaan aan de aktie "Honkballen voor Huub", van VOL.
Zijn er polls geweest waarbij een onderschrift van een notaris is getoond?quote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef Lady-night het volgende:
Zat een filmpje van vanmiddag te kijken..van Brian en Jaap, op een gegeven moment zegt Jaap: maar bij deze popu was geen notaris!!
quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Marrije het volgende:
Ricardo voelt zich vadsig.
Heb me net suf gelachen om dit topic, sorry voor de off topic Live!!! : Domme muts van Tele2 snapt het probleem niet.
Ik vind het nu wel interessant worden, over de eetstoornis die Ricardo heeft gehad.quote:
Moet hij eens contact opnemen met Kelly, een vent met mooie tieten, maar dat blijkt ook je verstandelijke vermogens aan te tastenquote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Marrije het volgende:
Amanda: watvoor figuur zou je willen hebben dan?
Ricardo: goede tieten van hier tot aan mn oren
Ricardo heeft geen gesprek zonder het woord 'piemel'quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel interessant worden, over de eetstoornis die Ricardo heeft gehad.
Jammer dat hij het woord 'piemel' weer zonodig moet gebruiken.
Haha, ik lach me rot om dat topic!quote:Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Marrije het volgende:
Heb me net suf gelachen om dit topic, sorry voor de off topic Live!!! : Domme muts van Tele2 snapt het probleem niet.
Daarom geniet ik zo van Fok: ook tijdens vreselijke streams leuke postsquote:
Ricardo heeft een "piemelfixatie" het is voor hem onmogelijk om een gesprek te hebben zonder het over piemels te hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel interessant worden, over de eetstoornis die Ricardo heeft gehad.
Jammer dat hij het woord 'piemel' weer zonodig moet gebruiken.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet hij eens contact opnemen met Kelly, een vent met mooie tieten, maar dat blijkt ook je verstandelijke vermogens aan te tasten![]()
Dat was een opmerking die Huub maakte tijdens het schaken.quote:Op maandag 28 april 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
Peter, wat bedoel je met je Op-tekst: Als je hem hier pakt, dan doe ik zo?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom geniet ik zo van Fok: ook tijdens vreselijke streams leuke posts![]()
Ik vraag me wel eens af hoe ziek een mens kan zijn, sorry hoor.Het is toch niet normaal meer.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Gaat weer lekker,heeft iemand een condeleance site gemaakt voor Claire .Uit naam van Sly van Now live.
Vind het ook niet normaal meer.Weet nu ook waarom het gastenboek van Claire dicht is,stonden steeds hakenkruizen en de ergste bedreigingen.quote:Op maandag 28 april 2008 22:07 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ziek een mens kan zijn, sorry hoor.Het is toch niet normaal meer.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huubs wensenlijstje voor in DGK:
1) Brian in de fik steken
2) Frituurvet over Brian gooien
3) Dronken worden
4) Een liveshow presenteren
5) Een feestje met drank en vrouwen
Jassesquote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook niet normaal meer.Weet nu ook waarom het gastenboek van Claire dicht is,stonden steeds hakenkruizen en de ergste bedreigingen.
Vind je het lijstje van Peter hier niet een beetje bij aansluiten? Als dat Huub zijn lijstje is....quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook niet normaal meer.Weet nu ook waarom het gastenboek van Claire dicht is,stonden steeds hakenkruizen en de ergste bedreigingen.
Snap ik ook niks van.Ze zijn bang dat Amanda gaat flippen,dus er mag niks meer gebeuren.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Jaap verveelt zich stierlijk; hij staat zelfs met wat M&M's te gooien. Hij wil nog een brief schrijven en dan om elf uur naar bed.
Wat is dit voor waanzin dat er niets meer kan en mag.
Bij Huub is het natuurlijk weer grappend bedoeld.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind je het lijstje van Peter hier niet een beetje bij aansluiten? Als dat Huub zijn lijstje is....
Dat worden dan een paar saaie laatste wekenquote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Jaap verveelt zich stierlijk; hij staat zelfs met wat M&M's te gooien. Hij wil nog een brief schrijven en dan om elf uur naar bed.
Wat is dit voor waanzin dat er niets meer kan en mag.
oooowquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij Huub is natuurlijk weer grappend bedoeld.
Ach Brian wou meteen nekken breken enzo.Natasia dreigt met autobommen in de auto en blijkbaar is dat daar normaal.Ze hadden meteen moeten ingrijpen met zulke taal.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind je het lijstje van Peter hier niet een beetje bij aansluiten? Als dat Huub zijn lijstje is....
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huubs wensenlijstje voor in DGK:
1) Brian in de fik steken
2) Frituurvet over Brian gooien
3) Dronken worden
4) Een liveshow presenteren
5) Een feestje met drank en vrouwen
Sinds het schopje van Nena zijn ze daar achter van het padje af. Ik hou van Nenaquote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Brian wou meteen nekken breken enzo.Natasia dreigt met autobommen in de auto en blijkbaar is dat daar normaal.Ze hadden meteen moeten ingrijpen met zulke taal.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef Disana het volgende:
Zeg het dan: Safaa!
Oh, die mag niet meer komen omdat ze heeft gevochten.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef Lady-night het volgende:
Geen notaris dus
http://live4u.freeforums.org/filmpjes-deel-1-t23-280.html
Gelukkig wilde Nena zelf al weg.quote:Op maandag 28 april 2008 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds het schopje van Nena zijn ze daar achter van het padje af. Ik hou van Nena![]()
Nah, te lang geleden. Doe dan Mitch nog maar een keertje voor Amanda.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |