Ben nu dus live mijn beklag aan het doen over mijn probleem met het product Tele 2 :
U chat nu met ***
***: Goedenavond, zou ik uw postcode en huisnummer mogen? Zodat ik uw gegevens erbij kan pakken.
XXXX huisnummer 3
Goedenavond bij deze
***: Dank u wel. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Vraagje : Waarom werkt de tvgids "bijna"nooit als ik hem opvraag dan klapt mijn decoder eruit en staat er "connecting to server 6 of 5 "
Decoder reset ik wekelijks omdat deze vastloopt of geeft vage problemen. En doorbalderen naar een subpagina op teletekst met de rechterpijltjes toets werkt ook 9 v.d. 10 keer niet.
***: Ik kan zo niet direct zeggen waar dit mee te maken heeft. Krijgt u ook een foutcode?
Nee krijg geen foutcode
Kunt u niet op afstand zien of er iets mis is met het signaal?
***: U kunt dan ook geen tv zien of films huren?
Zodra ik de EPG of tvgids opvraag 9 van de 10 keer krijg ik dan gewoon het volgende op beeld : connecting to server X vervolgens kom ik dan weer in het hoofdmenu. Films huur ik nooit daarna kan ik wel gewoon weer tv kijken.
***: Ik kan van hier niet zien of er iets is met uw signaal. Het lijkt me echter in orde als u gewoon zender kunt ontvangen.
ja maar toch is er iets niet in orde, een TV gids moet het gewoon doen lijkt mij. En door pagina's bladeren op teletekst lijkt me ook niet echt spannend. Zappen duurt ook al zo lang zit min. 3 a 4 seconden tussen voordat ik beeld heb.
***: Ik ben het met u eens dat er iets mis is. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik denk dat het signaal er niets mee te maken heeft.
Hoezo zou het signaal er niets mee te maken hebben? De EPG gegevens komen toch allemaal over datzelfde signaal binnen als het beeld??
***: Ik ga even navragen voor u.
Ik own haar gewoon met mijn laatste opmerking ze is dus even iets aan het navragen wordt vervolgd zometeen
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Terminator op 28-04-2008 21:53:55 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..